Hier in het 'dorp' is GL de grootste, voor BBB.quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:58 schreef Steven184 het volgende:
Eerste 5 partijen in mijn gemeente: BBB, VVD, CDA, JA21 en PVV.
Fantastisch. En dan een linkse lokale partij die won bij de gemeenteraadsverkiezingen
Jaloersquote:Op donderdag 16 maart 2023 15:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier in het 'dorp' is GL de grootste, voor BBB.
Hier ook. Is mn stem toch nog goed terechtgekomenquote:Op donderdag 16 maart 2023 15:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier in het 'dorp' is GL de grootste, voor BBB.
Halfjaar geleden een halve dag geweest voor een item en het verbaast me dat dat mijn eerste keer was in het leven. Mooie plek.quote:
Hup Greenpeace en MOBquote:Verschillende bronnen melden dat op het ministerie van Landbouw, Natuur en Stikstof al wordt nagedacht over het toekomstige stikstofbeleid na de enorme verkiezingsoverwinning van BBB. Gedacht wordt aan het inbouwen van een denkpauze, maar er zal ook snel een gebaar gemaakt moeten worden richting BBB.
Dit om coalitievorming met de partij in de provincies mogelijk te maken, zeggen ingewijden tegen de NOS. Maar politiek gezien is deze race in de coalitie nog lang niet gelopen.
Het loslaten van het jaar 2030 waarin de stikstofuitstoot moet zijn gehalveerd, is een optie. Ook wordt voor mogelijk gehouden dat alle gedwongen maatregelen, zoals de gedwongen uitkoop van boeren, op de lange baan worden geschoven.
Knellend punt daarbij is wel dat de nieuwe stikstofwet, waaraan op dit moment nog wordt gewerkt, moet standhouden bij de rechter. Onder andere Greenpeace en Mobilisation for the Environment bereiden rechtszaken voor.
De gedachte is dat al snel zal blijken dat minister Van der Wal gelijk heeft met haar uitspraak dat het stikstofbeleid niet zomaar versoepeld kan worden gezien de afspraken in de EU. Partijleider Van der Plas noemde dat "compleet gelul". Dus of de handreikingen voor BBB voldoende zijn is de vraag.
Ik heb het ook aangezet, het gaat de hele tijd over geld.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:21 schreef Faraday01 het volgende:
Zo even gaan lachen om don pat in de herhaling want gisteren gemist
Geen gastarbeiders geen asperges.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:26 schreef Mansjester het volgende:
Net weer de eerste keer van het jaar asperges gegeten. Wat een godenvoer blijft dat toch
Blijft toch de vreemdste act van deze SCquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:27 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Matige trainer volgens @:pistolero
Maar het is geen act.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Blijft toch de vreemdste act van deze SC
En dat wil wat zeggen..quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Blijft toch de vreemdste act van deze SC
Het ontkennen dat het een act is vind ik een act op zich.quote:
Dat mag jij vinden.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het ontkennen dat het een act is vind ik een act op zich.
Heb je nog iets positiefs te melden over de wedstrijd?quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Da mag jij vinden.
Heel WLR hangt aan elkaar van de acts.
Ook geen aardbeien! Het is wachten tot de GGG wordt opgericht.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen gastarbeiders geen asperges.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |