Ik ben SC'er, Ik blijf SC'er en ik word nooit van mijn leven van de BBBquote:Op donderdag 16 maart 2023 12:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met natuurlijk als cruciale vraag: wanneer wordt de WLC SC rechts?
Zolang @Rellende_Rotscholier hier de scepter zwaait blijft WLR een veilige linkse safe-space op een verder ontzettend guurrechts forum.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met natuurlijk als cruciale vraag: wanneer wordt de WLC SC rechts?
Over het algemeen zijn D66 en CU ook iets links van het midden georiënteerd dus dan komen er nog 9 bij. Voor stikstof en medisch ethisch ligt dat voor CU anders maar op veel andere onderwerpen wel degelijk links. En Volt is ook eerder links dan rechtsquote:Op donderdag 16 maart 2023 12:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dan kan je beter het hele land laten afzinken. (Gelukkig gaat dat met deze partijen ook gebeuren)
Landelijk gezien staat GL + PvdA + PvdD + SP nu op 22 van de 75 zetels. Nederland is nou eenmaal een krankzinnig rechts land, en het wordt elk jaar alleen maar erger.
WLR en ESF de laatste mohikanen van links op fok.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zolang @:Rellende_Rotscholier hier de scepter zwaait blijft WLR een veilige linkse safe-space op een verder ontzettend guurrechts forum.
At your service.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zolang @:Rellende_Rotscholier hier de scepter zwaait blijft WLR een veilige linkse safe-space op een verder ontzettend guurrechts forum.
SPT en FHF zijn ook niet erg rechts denk ikquote:Op donderdag 16 maart 2023 12:35 schreef Momo het volgende:
[..]
WLR en ESF de laatste mohikanen van links op fok.
Ik ben ook links hoorquote:Op donderdag 16 maart 2023 12:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat is jouw stemming?quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zou de algehele stemming in dit topic betitelen als:
WKN?quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
SPT en FHF zijn ook niet erg rechts denk ik
Dat zou corresponderen met 44 TK zetels, dat hebben die partijen de afgelopen 2 verkiezingen niet gehaald hoor.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dan kan je beter het hele land laten afzinken. (Gelukkig gaat dat met deze partijen ook gebeuren)
Landelijk gezien staat GL + PvdA + PvdD + SP nu op 22 van de 75 zetels. Nederland is nou eenmaal een krankzinnig rechts land, en het wordt elk jaar alleen maar erger.
NBA topic schiet af en toe iets uit de bocht.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
SPT en FHF zijn ook niet erg rechts denk ik
Mani, Max, en Koffie zijn onze extreemrechtse vrienden.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:19 schreef franklop het volgende:
Ik zit vrij centraal en nog bijna het meest rechts op WLR
Ja eens. BBB is helemaal niet per se een rechtse partij in de traditionele zin van het woord. Wel een kutpartij natuurlijk.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:55 schreef OProg het volgende:
Wat wij nu op de hoop van rechts gooien heeft eigenlijk ook niet zo veel te maken met wat links/rechts ooit inhield.
Je zou eigenlijk dat spectrum veel beter in kunnen delen als populisme tegen realisme.
Zo een BBB heeft ook heel veel dingen overgenomen die ook gewoon in de programma's van "links" zitten. Die vooral dingen zijn die mensen willen horen rond bijvoorbeeld sociale zekerheid. En erbij duiken ze op de onderbuik door moeilijke situaties gewoon te ontkennen en te roepen wat een groot deel van de mensen wil horen.
Pas als je aan de realistische kant van de streep zit kan je het een beetje indelen in links/rechts - uitzonderingen daargelaten. Hoewel het wel weer opvallend is dat de traditioneel rechtse partijen ook richting populisme zijn gegaan. Waarschijnlijk omdat die ook traditioneel tegen verandering waren.
Van @Koffieplanter is het slechts een act. Ik ben overtuigd extreemrechts.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mani, Max, en Koffie zijn onze extreemrechtse vrienden.
Vanwaar dit principe?quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
@:Koffieplanter post uit principe niet meer in de SC.
@Slobeend dacht edoch dat het gemeend was.quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van @:Koffieplanter is het slechts een act. Ik ben overtuigd extreemrechts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |