Ik gok dat men nog steeds wat kan over links/progressief: GL/PvdA/Pvddquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:50 schreef capricia het volgende:
Is dit een vroegtijdig einde van de coalitie?
Er valt geen wet meer te passeren in de EK, denk ik zo.
Ik denk dat dat misschien nog wel meevalt. Extreemrechts (PVV,FvD) doet het ook vrij slecht dus die hebben dan minder blokkeermacht.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:50 schreef capricia het volgende:
Is dit een vroegtijdig einde van de coalitie?
Er valt geen wet meer te passeren in de EK, denk ik zo.
Protest stem. Net als 4 jaar geledenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:54 schreef Kiwi7 het volgende:
Iemand een idee waarom BBB zo groot is? Met al die protesten had ik dit niet verwacht. Zijn mensen gewoon dit politieke beleid zat?
1. De teloorgang van de oude boerenpartij CDAquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:54 schreef Kiwi7 het volgende:
Iemand een idee waarom BBB zo groot is? Met al die protesten had ik dit niet verwacht. Zijn mensen gewoon dit politieke beleid zat?
zit wat in inderdaadquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:54 schreef monkyyy het volgende:
Provinciale verkiezingen en eerste kamer verkiezingen moeten uit elkaar gehaald worden.
Stikstof hoeft helemaal geen breekpunt te zijn voor BBB, er zijn echter meerdere wegen naar Rome.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:50 schreef OmniRocket het volgende:
ik zie BBB nergens in een meerderheidscoalitie terecht komen. Stikstof breekpunt
Je blijft mensquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:54 schreef Paul het volgende:
Thierry had training gehad om verlies om te buigen naar positiviteit
[ afbeelding ]
Samenvattend: verschuiving van centrum rechts naar rechts, omdat VVD en CDA D66-beleid uitvoeren. Hoewel die mensen persoonlijk niet zullen vinden dat ze meer rechts zijn geworden, maar vinden dat VVD en CDA links zijn geworden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:54 schreef Kiwi7 het volgende:
4. Een proteststem tegen de regering?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. De teloorgang van de oude boerenpartij CDA
2. De teloorgang van de oude populistenpartij FvD
3. Een zeer sterke boerenlobby
Nee, geeeeeeeeeeeeen idee!quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:54 schreef Kiwi7 het volgende:
Dat valt onder 2.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
4. Een proteststem tegen de regering?
Dat maar dan ook specifiek de verlammende werking van het stikstofbeleid. Alles wordt op slot gegooid daardoor, waaronder de woningmarkt wat nu wel echt uit de klauwen begint te lopen. Mensen zijn dat zat.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:54 schreef Kiwi7 het volgende:
Uh, wat? Die protesten tonen juist aan dat er veel animo is voor zoiets als BBB. Wat ik op zich wel snap, want het is natuurlijk compleet van de pot gerukt van de regering om domweg te roepen dat de meerderheid van de veelteelt de deuren maar moet sluiten, zonder verder enige hulp te bieden. Als je een opstand wil kweken, is dit wel de manier, ja. En dat zie je nu in de uitslagen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:54 schreef Kiwi7 het volgende:
Iemand een idee waarom BBB zo groot is? Met al die protesten had ik dit niet verwacht.
De woningprijzen dalen juist.....quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:56 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat maar dan ook specifiek de verlammende werking van het stikstofbeleid. Alles wordt op slot gegooid daardoor, waaronder de woningmarkt wat nu wel echt uit de klauwen begint te lopen. Mensen zijn dat zat.
Dus dan gaan ze over links. Zal wel moeten ja.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat dat misschien nog wel meevalt. Extreemrechts (PVV,FvD) doet het ook vrij slecht dus die hebben dan minder blokkeermacht.
Je moet dan ook wel echt een gigantisch naieve geest zijn om te denken dat samenwerken leidt tot meer stemmen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Voor de PvdA en GL is dit ook rampzalig, niks geen ruk naar links en nieuw elan.
En boeren uitkopen kan juist een oplossing zijn voor het woningprobleem.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:57 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De woningprijzen dalen juist.....
De VVD heeft ook wel een probleem, want ik zie en hoop dat Rutte niet nog eens keer premier wil worden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:56 schreef TjjWester het volgende:
Rutte profiteert hiervan. Caroline gaat komende twee jaar de partij naar de klote helpen.
Uiteindelijk komen mensen weer uit bij de traditionele partijen voor de tweede kamer.
Druk met roebels tellen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Thierry heeft nog niks getweet
de politiek bepaalt de stikstof percentages, daar heeft brussel niets mee te makenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:53 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik vrees van niet want uiteindelijk bepaalt de rechter volgens wetjes van Brussel het beleid en de illusie dat we hier ergens nog over kunnen stemmen is vooral het signaal afgeven dat het een poppenkast is.
De Uil van Minerva is weggevlogen!quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De rente stijgt/is gestegen, dus zoveel betaalbaarder worden die woningen nietquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:57 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Allicht want die zijn momenteel echt onbetaalbaar. En als er niks bij gebouwd wordt dan zullen die prijzen nooit zodanig dalen dat ze weer betaalbaar worden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:57 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ja die is al bijna weer op niveau....quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:57 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Precies, behalve dat je elkaar nu een beetje in een rare spagaat houdt. Ze zijn er geen fuck mee opgeschoten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Voor de PvdA en GL is dit ook rampzalig, niks geen ruk naar links of nieuw elan.
Momenteel, ja, maar het einde is wel aardig in zicht van de daling. En zolang het aanbod niet sterk toeneemt zal het probleem blijven.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:57 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik verwacht vanavond geen speech over witte boreale mensen neequote:Op woensdag 15 maart 2023 21:58 schreef Pvt.Webster het volgende:
Toch heb ik meer vertrouwen in een Caroline dan in Thierry, als het gaat om explosieve groei. Die laatste is zo narcistisch als wat, dus was het alleen de vraag wanneer die het zelfdestructieve in gang zou zetten.
Caroline heb ik wat dat betreft hoger zitten.
https://nos.nl/collectie/(...)e-statenverkiezingenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Krijgen we niet zoals bij de Gemeenteraadsvergaderingen de uitslagen per gemeente? Of per provincie?
Caroline is in ieder geval wel wat sympathieker jaquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:58 schreef Pvt.Webster het volgende:
Toch heb ik meer vertrouwen in een Caroline dan in Thierry, als het gaat om explosieve groei. Die laatste is zo narcistisch als wat, dus was het alleen de vraag wanneer die het zelfdestructieve in gang zou zetten.
Caroline heb ik wat dat betreft hoger zitten.
Ik ga ervanuit dat ze gewoon per gemeente worden gepubliceerd. Gaat bij verkiezingen voor de tweede kamer ook zo.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Krijgen we niet zoals bij de Gemeenteraadsvergaderingen de uitslagen per gemeente? Of per provincie?
https://nos.nl/collectie/(...)e-statenverkiezingenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nog steeds onbetaalbaar. Moet nog een heel pak vanaf voordat het weer op oude niveau is.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:57 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 15 maart 2023 21:58 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ja die is al bijna weer op niveau....
Waarom moeten wij de hele wereld voeden?? We zijn de tweede exporteur, achter de VS.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Uh, wat? Die protesten tonen juist aan dat er veel animo is voor zoiets als BBB. Wat ik op zich wel snap, want het is natuurlijk compleet van de pot gerukt van de regering om domweg te roepen dat de meerderheid van de veelteelt de deuren maar moet sluiten, zonder verder enige hulp te bieden. Als je een opstand wil kweken, is dit wel de manier, ja. En dat zie je nu in de uitslagen.
Precies dezelfde reden waarom FvD vier jaar geleden zo groot werdquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:54 schreef Kiwi7 het volgende:
quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat waren ze dus.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet dan ook wel echt een gigantisch naieve geest zijn om te denken dat samenwerken leidt tot meer stemmen.
Al besproken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)e-statenverkiezingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |