Ik denk dat CDA het kabinet zal laten vallen om het vertrouwen van het volk terug te winnenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:50 schreef capricia het volgende:
Is dit een vroegtijdig einde van de coalitie?
Er valt geen wet meer te passeren in de EK, denk ik zo.
Maar dan moeten kabinetspartijen in een coalitie met BBB, dat wrijft natuurlijk enorm. Het kan zijn dat BBB verder groeit, maar dat is bij andere partijen ook niet gebeurd die genegeerd werd (alhoewel die niet zo groot waren als de BBB nu)quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:52 schreef beantherio het volgende:
[..]
Veel succes met het negeren van zo'n groot deel van het electoraat. Ik ben geen supporter van BBB maar dit kun je niet negeren. Dan pakken ze bij de eerstvolgende verkiezingen alleen maar meer stemmen.
Ik vrees van niet want uiteindelijk bepaalt de rechter volgens wetjes van Brussel het beleid en de illusie dat we hier ergens nog over kunnen stemmen is vooral het signaal afgeven dat het een poppenkast is.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
alle stikstof partijen zijn failiet , er gaan weer woningen gebouwd worden
[ afbeelding ]
Net als die Poetin lover.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wopke H. en Mark R. laten hun gezicht niet zien
Al die baantjeshoppers die niet voor niks bij andere partijen zijn gewieberd en nu bij BBB een tweede, derde of vierde politieke leven denken te krijgen. Popcorntijdquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze krijgen veel te veel zetels voor het aantal mensen dat ze daadwerkelijk hebben. Dus dan wordt er een blik clowns opengetrokken om al die posities te vullen. En dan is het een grote interne ruzie over een paar maanden. Het is de LPF all over again.
Zodra ze merken dat er wetgeving ligt waardoor Carolientje niets waar kan maken van wat ze in de campagne heeft lopen roeptoeteren kan het wel eens gaan rommelen ja.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Die teksten als "Nederland wil wat anders", er is nog altijd geen absolute meerderheid van de BBB of heb ik wat gemist
De coalitie wacht gewoon even rustig af of die BBB-bubble niet totaal uit elkaar gaat klappen... er zullen een hoop kiezers van de BBB toch teleurgesteld gaat worden
Dat denk ik ook. De komende tijd een beetje aankutten met de BBB en ondertussen gebeurt er geen zak en lacht de VVD in z'n vuistje.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Rutte heeft zijn zin, de Linkse Wolk kan provinciaal buitenspel gezet worden.
Tenzij Nexitquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:53 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik vrees van niet want uiteindelijk bepaalt de rechter volgens wetjes van Brussel het beleid en de illusie dat we hier ergens nog over kunnen stemmen is vooral het signaal afgeven dat het een poppenkast is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |