Nee hij was boos op JWquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:05 schreef woxxel het volgende:
Maar hij zei. Iemand z'n kop gaat er af. Dus ik denk dat er iemand haar iets aangedaan heeft
We denken allemaal wat, maar weten nietsquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:05 schreef woxxel het volgende:
Maar hij zei. Iemand z'n kop gaat er af. Dus ik denk dat er iemand haar iets aangedaan heeft
ik zie rupie er voor aanquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
The Northman
(tenzij het weer eens veranderd is)
Ja hij is opgefokt maar als hij daadwerkelijk op het punt van flippen stond...waar wacht hij dan op?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:08 schreef Flow3r het volgende:
Isaac kent hem, wou hem behoeden voor erger, een gele kaart of zo, vandaar die houdgreep zodat ie tegen Isaac kon aanstompen en schreeuwen hij was helemaal opgefokt
Mja, zo zie ik het
Het neuken van Wanda zagen we ook pas een ruime week later. Denk dat we nog wel meer gaan zienquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:12 schreef Flow3r het volgende:
Snap nog steeds die geheimzinnigheid niet
Ook bij Gery
Het is geen schande als je vader slecht ligt en je daarom naar huis gaat, is juist te respecteren , dat je dat zelf niet wil vertellen kan ik inkomen, maar na je vertrek mag er best uitleg gegeven worden
Het zal met privacy te maken hebben, familie e.d. kiezen er niet voor om op tv/streams te komen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:12 schreef Flow3r het volgende:
Ook bij Gery
Het is geen schande als je vader slecht ligt en je daarom naar huis gaat, is juist te respecteren , dat je dat zelf niet wil vertellen kan ik inkomen, maar na je vertrek mag er best uitleg gegeven worden
Ik vind het sowieso zwaar debiel gedrag, duidelijk geen vermogen om met emoties om te gaan, enge vent hoorquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ja hij is opgefokt maar als hij daadwerkelijk op het punt van flippen stond...waar wacht hij dan op?
Het is allemaal een beetje act. Als Isaac niet was gekomen was er ook niks gebeurd.
Nee, snap ik, maar bewoners hebben nou eenmaal familie, een korte mededeling dat ze naar huis is gegaan voor haar vader of nu Martin voor Mexx is niet teveel gevraagd toch? Nu moeten we het uit fluistergesprekken halen van bewonersquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zal met privacy te maken hebben, familie e.d. kiezen er niet voor om op tv/streams te komen.
De geheimzinnigheid maakt het vaak alleen niet beter.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zal met privacy te maken hebben, familie e.d. kiezen er niet voor om op tv/streams te komen.
Klopt, het hele AVG maakt zaken niet per definitie beter.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:17 schreef engine het volgende:
[..]
De geheimzinnigheid maakt het vaak alleen niet beter.
Het gaat ons gewoon niet aanquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:12 schreef Flow3r het volgende:
Ook bij Gery
Wat interessant dat mensen dezelfde situatie zo anders ervaren.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou ook over de riedel gaan als iemand me zo in de houdgreep neemt als ik me kut voel.
ja dat jaquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
We gaan toch The titanic kijken
Waarom?
Omdat ik de manager ben
Lijkt me geweldigquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
We gaan toch The titanic kijken
Waarom?
Omdat ik de manager ben
Ik zag vooral iets van de achtergrond van Marciano, de Antilliaanse cultuur.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ja hij is opgefokt maar als hij daadwerkelijk op het punt van flippen stond...waar wacht hij dan op?
Het is allemaal een beetje act. Als Isaac niet was gekomen was er ook niks gebeurd.
het zou verboden moeten wordenquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:39 schreef HappyCharly het volgende:
Kom ik net weer eens kijken, gaan ze zo film kijken
daar is niks aan voor ons
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:40 schreef ChocoFan het volgende:
Ik hoop trouwens dat rupie stiekem magic mike heeft geregeld als film vandaag.
ja dat dusquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:40 schreef ChocoFan het volgende:
Welke film zou het moeten zijn?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:40 schreef ChocoFan het volgende:
Ah, The Northmanquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Norseman of zo, helaas toch geen magic mike.
Vreselijk, ik heb niks met dat soort filmsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet, maar kijken naar mensen die een film kijken is ook bij een hele goede film niet de moeite waardquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vreselijk, ik heb niks met dat soort films
Ze wonen al een halfjaar samenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:47 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ze lijken zo wel een echt stel
was ze alquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:13 schreef pingu66 het volgende:
Esther en JW hebben het over Moraima en praten kwaad over haar terwijl ze voor hun zit. Esther wordt ook steeds meer een gemene heks.
Eva.quote:
Esther praat gewoon JW steeds na en is het altijd met hem eens.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:19 schreef KinKiJan het volgende:
Vond het maar een onsamenhangend verhaal van die 2.
Esther zei steeds een paar woorden en dan JW weer een opmerking eroverheen als:
"Zei ik toch al?"
"Ja maar dat wist ik toch al?"
"Heb ik toch al gezegd dat het zo ging?"
"En dat bevestigd maar weer dat ik het juist had!"
Ben het niet eens met die specifieke keuze voor een alter ego want ik krijg juist warme gevoelens bij die naamquote:
is haar keuzequote:Op woensdag 15 maart 2023 22:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ben het niet eens met die specifieke keuze voor een alter ego want ik krijg warme gevoelens bij die naam
Dat heb je goed geconstateerdquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:23 schreef patat het volgende:
[..]
Esther praat gewoon JW steeds na en is het altijd met hem eens.
(Als ze naast hem zit dan)
Die was mooi gevonden ja want haar keuze voor James Brown bij dat playbackgedoe maakte het afquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
is haar keuze
mijn aanvulling daarbij was Braun
Zeker!quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die was mooi gevonden ja want haar keuze voor James Brown bij dat playbackgedoe maakte het af
SPOILER: uit de oude doosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker!Wat kan die meid goed breien hèSPOILER: uit de oude doosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Horizontale gevoelens?😉quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ben het niet eens met die specifieke keuze voor een alter ego want ik krijg juist warme gevoelens bij die naam
Hij mag die van Mattin vast ook wel.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:07 schreef Judiwi het volgende:
Kijk ff wat is die JW stront vervelend bezig. Als je het niet leuk vindt ga gewoon naar je kamer of ga wat anders doen. Maar ja ook 5 flesjes bier op en naar klagen.
Als het aan Tiano ligt niet hoorquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij mag die van Mattin vast ook wel.
Geslaagde avond.quote:
Doet me hieraan denkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Doet me hieraan denkenDat is deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Als ie een eliminatieproef wintquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:53 schreef FreshFruit het volgende:
Maar ze kunnen niet wegstemmen.Er is altijd nog een opdracht...
Jeff is er stiekem blij mee hoor maar dat laat ie natuurlijk niet blijken en ook niet gepast uiteraardquote:
Is het ook.Hij lag gister nog in bed te verkondigen dat Jeff echt weg moet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff is er stiekem blij mee hoor maar dat laat ie natuurlijk niet blijken en ook niet gepast uiteraard
Martin was extreem close met Tiano en trok samen met hem de laatste tijd naar het groepje van Babs
In het tijdperk van Rupi zal dat nog gaan plaatsvindenquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:10 schreef FreshFruit het volgende:
Ik hoop toch nog op een eliminate en een kamerwisseling.
Jeffrey was vrij rustig.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:16 schreef Harry het volgende:
Ik moet nog denken, aan dat Jeffrey nog nooit onmacht in zijn leven had gehad, en dat dit nu bij de exit van Martin wel zo was. Dat heeft dat ventje nog nooit teleurstellingen in zijn leven gehad. Dat lijkt me onmogelijk, en dus (weer eens) grootspraak.
Laat maar.Je bent niet serieus.quote:
Ik zie Rupert en Jeffrey ook nog buiten lopen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:27 schreef Flow3r het volgende:
Esther, JW, Eunice, Wanda, Jappie, Sas en Bern allemaal nog wakker, maar de regie was Erik aan het volgen die naar bed ging, maar stopte in de keuken![]()
Mirthe is er ook nogquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:28 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik zie Rupert en Jeffrey ook nog buiten lopen.
Gooi die kamerwissel er maar gelijk in want Esther draait zometeen weer helemaal doorquote:
Nee want ze doet het er zelf omquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:34 schreef patat het volgende:
Ben ik gemeen als ik nu Esther erbij wil zien met haar zure koppie? Ja he
Nee hoor.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:34 schreef patat het volgende:
Ben ik gemeen als ik nu Esther erbij wil zien met haar zure koppie? Ja he
Misschien gebruikt Esther JW (ook) welquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik snap dat hij vrolijker is bij Eunice, maar hij gebruikt Esther en dat is niet oké
Ook alleen maar door Esther's gedrag, ze gaat er expres niet bij zitten maar blijft zielig alleen binnen op de bank waarmee zij er een probleem van maakt en hem als gebruiker neerzetquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik snap dat hij vrolijker is bij Eunice, maar hij gebruikt Esther en dat is niet oké
Hmmm,Esther en lol maken in een groepje.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ook alleen maar door Esther's gedrag, ze gaat er expres niet bij zitten maar blijft zielig alleen binnen op de bank waarmee zij er een probleem van maakt en hem als gebruiker neerzet
Ga er gewoon gezellig bij zitten denk ik dan, zo dat ze ook lol kan maken
Ja ze hoopt dat JW zich enigszins schuldig voelt dan en bij haar gaat zittenquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ook alleen maar door Esther's gedrag, ze gaat er expres niet bij zitten maar blijft zielig alleen binnen op de bank waarmee zij er een probleem van maakt en hem als gebruiker neerzet
Ga er gewoon gezellig bij zitten denk ik dan, zodat ze ook lol kan maken
Kan ze morgen weer janken dat 'een zekere mevrouw 'zich opdringt aan Janwillemquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hmmm,Esther en lol maken in een groepje.
Niet geslapen,en ze gaat ook niet eten...quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kan ze morgen weer janken dat 'een zekere mevrouw 'zich opdringt aan Janwillem
Na de laatste puist bij Kim vD knipt Jeffrey haar hoefijzer kapot.quote:
En dan die pretoogjes van Eunicequote:Op donderdag 16 maart 2023 01:17 schreef FreshFruit het volgende:
JW heeft vele grenzen verlegd,ook met sex.
Eunice lult jou zo onder hypnose als je niet oppast want het is net een cassettebandjequote:
Hoe jij vandaag opstaat heb je gisteren voor gekozen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 01:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eunice lult jou zo onder hypnose als je niet oppast want het is net een cassettebandje
Ik zie een heel andere JW.quote:Op donderdag 16 maart 2023 01:34 schreef Flow3r het volgende:
Ergens hoop ik wel op een soort van relatie tussen Eunice en Janwillem, vind ze wel leuk samen![]()
En ze moeten nog lang als het goed is
Lekker slipe bloem,dit werd vast te interessant.quote:Op donderdag 16 maart 2023 01:38 schreef Flow3r het volgende:
Goffer, overgeschakeld naar een slapende Isaac
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 16 maart 2023 01:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker slipe bloem,dit werd vast te interessant.
ik schrok ook van marciano , heel opgefokt gastje is het en de reden waarvoor hij zo opgefokt was ................quote:Op donderdag 16 maart 2023 06:52 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, wat een dag gisteren wat een onverwachtse wending Martin naar huis.
En wat ben ik geschrokken van Marciano het leek zo lief rustig kalm mannetje. Maar wat een agressie zit daar in pppffffff
.
Je zou er maar ruzie mee krijgen, die heeft voor mij ook afgedaan. Hou niet van mannen met zo explosief karakter.
Eens zien wat de dag vandaag gaan brengen in de loods.
Voorlopig nog niets en ligt op de streams nog iedereen te slapen.
Eens, agressieve gast is het, zoveel opgekropte emotiesquote:Op donderdag 16 maart 2023 06:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik schrok ook van marciano , heel opgefokt gastje is het en de reden waarvoor hij zo opgefokt was ................
Ja omdat iemand zou hebben gelachen. Wat een reden om zo boos te worden.quote:Op donderdag 16 maart 2023 06:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik schrok ook van marciano , heel opgefokt gastje is het en de reden waarvoor hij zo opgefokt was ................
Dat is gisteren wel gebleken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 07:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Eens, agressieve gast is het, zoveel opgekropte emoties
En Isaac wíst het, vandaar dat hij hem zo vastgreep en bleef herhalen : rustig, rustig, rustiggggg
Anders een gele kaart
Marciano is altijd veel te ingetogen, zo nep als wat ,eng mannetje
Echte liefde.,😉quote:Op donderdag 16 maart 2023 06:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
Is maar wat je gewend bent denk ikquote:Op donderdag 16 maart 2023 08:20 schreef puzziepie het volgende:
Ahh nu is Marciano ook al agressief
Heb je meteen weer genoeg gelezen
Het was niet ok hoe hij deedquote:Op donderdag 16 maart 2023 08:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Is maar wat je gewend bent denk ik![]()
Ik werd bang van hem
Het bijzondere vond ikquote:Op donderdag 16 maart 2023 08:31 schreef spapaars het volgende:
Wat Martin zittend op de trap in het Spaans zegt ,en 2 x wordt gemaand dat hij Nederlands moet praten (met dank aan chufi voor de vertaling)
Dat Rupert ze een bericht terugstuurt om ze te vertellen dat hij niet gaat. Hij zegt dat hij kan vertrekken wanneer hij wil.. en dat hij ze wil spreken (kamer 5). Later wat kleine betekenisloze woorden van niet belang.
Ik heb eerder helemaal niet gezien dat hij bezig was om emoties op te kroppen. Dus stellen dat hij een dergelijk karakter heeft vind ik bijzonder.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het was niet ok hoe hij deed
En inderdaad hij is iemand die constant zijn emoties onder bedwang houdt/opkropt
Tot het barst
Is dit vaker gebeurd dan?quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het was niet ok hoe hij deed
En inderdaad hij is iemand die constant zijn emoties onder bedwang houdt/opkropt
Tot het barst
Het lijkt of je een bepaalde mening niet meer mag hebben in de cosquote:
Precies, en amper duidelijke redenen waarom hij weg moest, en het niet zelf mocht beslissen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het bijzondere vond ik
Dat Martin niet huilde om hetgeen er aan de hand was, maar omdat hij weg moest
jobquote:Op donderdag 16 maart 2023 08:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies, en amper duidelijke redenen waarom hij weg moest, en het niet zelf mocht beslissen.
Weet maar 1 ander geval, dat was met De Bus, bleek er 1 een strafblad te hebben.
Dan zou hij wel tegen Isaac tekeer zijn gegaan of op zijn minst "laat me los 'hebben geroepen, maar zo zag het er voor mij niet uitquote:Op donderdag 16 maart 2023 08:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb eerder helemaal niet gezien dat hij bezig was om emoties op te kroppen. Dus stellen dat hij een dergelijk karakter heeft vind ik bijzonder.
Hij is juist, sinds het vertrek van Kim veel normaler geworden, veel meer in de groep bezig.
Ik zou persoonlijk ook tekeer zijn gegaan als iemand mij in een dergelijke dwingende houtgreep had gehouden. Dat zou eerder een druppel zijn om even flink uit mijn plaat te gaan.
dat is mijn mening
Sjekkie of zoiets ?quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies, en amper duidelijke redenen waarom hij weg moest, en het niet zelf mocht beslissen.
Weet maar 1 ander geval, dat was met De Bus, bleek er 1 een strafblad te hebben.
Had die een strafblad dan ? Ken hem alleen van Antoinette en "Jij bent de zon "quote:
Ja de gedoodverfde winnaar die om die reden moest vertrekkenquote:Op donderdag 16 maart 2023 08:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Had die een strafblad dan ? Ken hem alleen van Antoinette en "Jij bent de zon "
Was Job niet de winnaar ?
Ohh ben ik allemaal vergetenquote:Op donderdag 16 maart 2023 08:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja de gedoodverfde winnaar die om die reden moest vertrekken
Nou nee, het lijkt nu alsof iedereen het met jou eens moet zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het lijkt of je een bepaalde mening niet meer mag hebben in de cos
We hebben nooit de beelden gezien van de ruzie met Kim w
Dat was ook heel erg raar die avond
Eigen invulling/ervaring, te zien aan zijn gedragquote:Op donderdag 16 maart 2023 08:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, het lijkt nu alsof iedereen het met jou eens moet zijn.
Als er gezegd wordt dat iemand constant zijn emoties opkropt tot het barst vraag ik me af waar zo'n opmerking vandaan komt.
Juist allemaal aannames op niets gebaseerdquote:Op donderdag 16 maart 2023 08:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Eigen invulling/ervaring, te zien aan zijn gedrag
iemand met andere ervaringen kan het anders zien
No big deal
Dat geld evenzeer voor je eigen postquote:Op donderdag 16 maart 2023 08:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Juist allemaal aannames op niets gebaseerd
Welke post van mij is een aanname?quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat geld evenzeer voor je eigen post
Inderdaadquote:Op donderdag 16 maart 2023 08:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Juist allemaal aannames op niets gebaseerd
quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Inderdaad
Gebaseerd op je eigen gevoelInderdaad, ik kreeg bij Marciano ook meteen een Brian vibe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
We kijken toch allemaal vanuit onze eigen bril / verleden/ ervaring/gevoel ?quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kreeg bij Marciano ook meteen een Brian vibe.
Ik post namelijk niet dat het geen opgekropte gevoelens zijn, ik vroeg me alleen af waar jouw opmerking vandaan kwam.quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:52 schreef Flow3r het volgende:
Mja, ieder zijn ding![]()
Hier een Erik en een kont van Esther voor je plakboek![]()
[ afbeelding ]
Niks geen zeep, en vergeet geen enkele spleet.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:52 schreef Flow3r het volgende:
Mja, ieder zijn ding![]()
Hier een Erik en een kont van Esther voor je plakboek![]()
[ afbeelding ]
Die krijgen nog wel eens een catfight die Esther begintquote:Op donderdag 16 maart 2023 08:57 schreef Flow3r het volgende:
JanWillems harem ook wakker
[ afbeelding ]
Ik heb wel eens gehoord dat ze lekker liggen te friemelen hoor..quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:07 schreef spapaars het volgende:
Zag Wendy bij Jasper in bed.
Ze zeggen niets te doen, maar waarom dan met z'n tweeën in een 1 persoons bed liggen?
Lijkt mij niet comfortabel.
Knuffelen beweert Wendy.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat ze lekker liggen te friemelen hoor..
Het is beter dat hij wat vaker zijn emoties toont dan ipv alles op te kroppen, wat vaker met Babbel of Eunice praten. Voordat het echt een keer fout gaat. Misschien moet ie eens met Jeff gaan praten 😉quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:07 schreef Frummelie het volgende:
Marciano geeft ook toe dat het heftig was, hij was heel erg boos... en moest zijn emotie kwijt... waar ik alle begrip voor heb in deze situatie..
Zo deed ie ooit bij Kenzy. Toen stuurde ze hem wegquote:Op donderdag 16 maart 2023 09:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij klemt zich aan haar vast als een paperclip
Klopt, Kenzy wordt vaak vergeten in het rijtje Wendy, Sasha en Wanda.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zo deed ie ooit bij Kenzy. Toen stuurde ze hem weg
Sommige mensen kunnen niet makkelijk over hun emoties praten... dat maakt het iets moeilijker. Zijn die psychologen nog wel eens aanwezig in de loods?quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het is beter dat hij wat vaker zijn emoties toont dan ipv alles op te kroppen, wat vaker met Babbel of Eunice praten. Voordat het echt een keer fout gaat. Misschien moet ie eens met Jeff gaan praten 😉
En ook een nachtje met Babette.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:17 schreef Harry het volgende:
[..]
Klopt, Kenzy wordt vaak vergeten in het rijtje Wendy, Sasha en Wanda.
Marciano blijkt bij grote teleurstellingen of onmacht een gevaarlijk ongeleid projectiel.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen niet makkelijk over hun emoties praten... dat maakt het iets moeilijker. Zij die psychologen nog wel eens aanwezig in de loods?
Ik dacht dat het een soort Titanichandje wasquote:Op donderdag 16 maart 2023 09:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Eunicehandje dat naar Marciano zwaait
Ik zie het anders en vind dat de agressiviteit van Marciano sterk overdreven wordt...quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:19 schreef Harry het volgende:
[..]
Marciano blijkt bij grote teleurstellingen of onmacht een gevaarlijk ongeleid projectiel.
Gisteren, omdat iemand kennelijk lacht bij een exit van iemand.
En dan moeten de meest spannende momenten nog gaan komen!
Ik keur agressief gedrag altijd af, maar een gevaarlijk ongeleid projectiel op basis van het voorval van gisteren?quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:19 schreef Harry het volgende:
[..]
Marciano blijkt bij grote teleurstellingen of onmacht een gevaarlijk ongeleid projectiel.
Gisteren, omdat iemand kennelijk lacht bij een exit van iemand (zijn kop moet eraf).
Eens.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zie het anders en vind dat de agressiviteit van Marciano sterk overdreven wordt...
Ik vond het angstaanjagend.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zie het anders en vind dat de agressiviteit van Marciano sterk overdreven wordt...
Precies dit...quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik keur agressief gedrag altijd af, maar een gevaarlijk ongeleid projectiel op basis van het voorval van gisteren?
Ik had niet het idee dat hij zo boos van om JW, het ging om iemand anders, Martin moest een naam noemen.
Angstaanjagend vind ik een groot woord maar ieder z'n mening.. en met de rest ben ik het eens..quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:24 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik vond het angstaanjagend.
Verder een rustige, vriendelijke, belangstellende en altijd weloverwegende persoonlijkheid. Maar DIT heeft hij dus ook in zich.
Ook als er bij het eten wat hij maakt iets niet lukt of er een ingrediënt mist kan hij de pan uit flippen. Ooit was er geen creme fraiche of yoghurt genoeg voor het broodje kip tandoori. Marciano is de keuken uit gelopen en gestopt met verder koken. Isaak heeft toen zijn eigen kwark ( van zakgeld) erin gegooid en het verder afgemaakt. Marciano nog steeds half overstuur liggen mokken in de loods.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:19 schreef Harry het volgende:
[..]
Gisteren, omdat iemand kennelijk lacht bij een exit van iemand (zijn kop moet eraf).
Ik vind iemand meteen op die manier wegzetten veel ernstigerquote:Op donderdag 16 maart 2023 08:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Is maar wat je gewend bent denk ik![]()
Jij vond zijn reactie normaal hoe Isaac hem meerder keren heeft moeten vastgrijpen om erger te voorkomen? Zelfs toen ie op de deur stond te meppen zag je gewoon dat er wéer een uitbarsting aan zat te komen, dankzij Isaac hebben we het niet echt kunnen zien
Ik werd bang van hem
Eens....quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Eens.
hij is kwaad geworden, heeft een klap op een kast gegeven is daarna ( in mijn ogen zelfs agressief ) door isaac in een soort houtgreep genomen.
Hij had ook gewoon even kunnen uitrazen vind ik.
Ja, op basis van gisteren. Dat schrijf ik ook.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik keur agressief gedrag altijd af, maar een gevaarlijk ongeleid projectiel op basis van het voorval van gisteren?
Ik had niet het idee dat hij zo boos van om JW, het ging om iemand anders, Martin moest een naam noemen.
Nah, ik ben maar een usertje op een forum, hij wordt nergens weggezet, ik geef mijn mening hoe ik het zie, zoals ik ook een mening heb over Martin, Esther, Eunice etc en ongezouten ook nog eensquote:Op donderdag 16 maart 2023 09:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind iemand meteen op die manier wegzetten veel ernstiger
En ach hij sloeg tegen een locker aan. Gelukkig was zijn bro er om hem op te vangen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:07 schreef Harry het volgende:
Marciano verteld net onder de douche aan Eunice waarom hij zo boos was: onmacht en opgekropte emotie. Waarvan akte.
Iedereen ziet het anders, ik vond Isaac's houdgreep juist helemaal niet agressiefquote:Op donderdag 16 maart 2023 09:31 schreef Snensie het volgende:
[..]
En ach hij sloeg tegen een locker aan. Gelukkig was zijn bro er om hem op te vangen.
Kabouter Spillebeenquote:Op donderdag 16 maart 2023 09:32 schreef spapaars het volgende:
Je bent een best wel klein manneke als je dit moet doen om in de spiegel te kunnen kijken.
[ afbeelding ]
Fijn dat je hier weer bent!quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:31 schreef Snensie het volgende:
[..]
En ach hij sloeg tegen een locker aan. Gelukkig was zijn bro er om hem op te vangen.
Die gasten trainen het liefst alleen hun bovenlijf om breed te lijken maar vergeten hun benen of uithoudingsvermogenquote:
Deëscalerend heet dat geloof ikquote:Op donderdag 16 maart 2023 09:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Iedereen ziet het anders, ik vond Isaac's houdgreep juist helemaal niet agressief
zoals ik al zei : tis maar wat je gewend bent, ziet,voelt etcquote:
Maar dat is toch niet agressief ?quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ook als er bij het eten wat hij maakt iets niet lukt of er een ingrediënt mist kan hij de pan uit flippen. Ooit was er geen creme fraiche of yoghurt genoeg voor het broodje kip tandoori. Marciano is de keuken uit gelopen en gestopt met verder koken. Isaak heeft toen zijn eigen kwark ( van zakgeld) erin gegooid en het verder afgemaakt. Marciano nog steeds half overstuur liggen mokken in de loods.
Ok nijdig danquote:Op donderdag 16 maart 2023 09:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet agressief ?
Het lukte niet, hij werd wat nijdig en stopte met koken en ging zitten mokken....
kleutergedrag eerder dan agressief
Thanks.quote:
Ja, dus moet het toch wel iets ernstigs zijn geweest, en geen ik mis je dus kom naar huis briefje.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:43 schreef puzziepie het volgende:
Martin had geen keus , daar komt het op neer
En geen druppel water gezien.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:44 schreef puzziepie het volgende:
Jappie weer neuzen of vissen is een beter woord
Mexx begrijp ik uit hun 'vage' gesprekje met Jappiequote:Op donderdag 16 maart 2023 09:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, dus moet het toch wel iets ernstigs zijn geweest, en geen ik mis je dus kom naar huis briefje.
Alhoewel voor Martin en degenen die de brief hebben gelezen niet ernstig genoeg, hij wilde blijven en kreeg ook dat advies van Marciano en Isaac.
Dat vond ik gisteren ook het rare aan het hele gedoe.... hij had besloten te blijven, kwam buiten, stak zijn duim naar iemand op en leek gewoon verder te willen gaan met wat ze aan het doen waren..... geen twijfel meer, hij bleef (toen hij met die groene trui over zijn 'mexxshirt' liep...quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, dus moet het toch wel iets ernstigs zijn geweest, en geen ik mis je dus kom naar huis briefje.
Alhoewel voor Martin en degenen die de brief hebben gelezen niet ernstig genoeg, hij wilde blijven en kreeg ook dat advies van Marciano en Isaac.
Net na het vertrek van Martin verwacht ik zeker geen nominaties, misschien een verdienopdracht.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:47 schreef Snensie het volgende:
O jee ik ging meteen weer off topic![]()
On topic er komt zeker geen eliminatie oid (tijd om mijn ramen te lappen)
Ik ben ook een opgewonden standje... ben ik dan ook gelijk agressief... zo kan je wel op elke slak zout leggen. Dus inderdaad kleutergedrag...quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet agressief ?
Het lukte niet, hij werd wat nijdig en stopte met koken en ging zitten mokken....
kleutergedrag eerder dan agressief
ik ook, je kunt geen kant op en hij zondert zich al af en dan moeten mensen ook niet achter je aan komen soms. De kijkers stuurde Isaac ook weg. Laat iemand, en zeker als er al iemand bij is en zeker daar, je hebt al zo weinig ruimte bij emotiesquote:Op donderdag 16 maart 2023 09:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op donderdag 16 maart 2023 09:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben ook een opgewonden standje... ben ik dan ook gelijk agressief... zo kan je wel op elke slak zout leggen. Dus inderdaad kleutergedrag...
Wat is die Mirthe toch een rare..... ze maakt 3 boterhammen met dik beleg klaar voor zichzelf, wil een bordje uit een kastje pakken, ziet ze op het werkblad staan en laat het kastje gewoon open staan..... loopt naar een vriezer en zet daar haar bord in.... gaat batterij wisselen en loopt weg...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |