Nee hij was boos op JWquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:05 schreef woxxel het volgende:
Maar hij zei. Iemand z'n kop gaat er af. Dus ik denk dat er iemand haar iets aangedaan heeft
We denken allemaal wat, maar weten nietsquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:05 schreef woxxel het volgende:
Maar hij zei. Iemand z'n kop gaat er af. Dus ik denk dat er iemand haar iets aangedaan heeft
ik zie rupie er voor aanquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
The Northman
(tenzij het weer eens veranderd is)
Ja hij is opgefokt maar als hij daadwerkelijk op het punt van flippen stond...waar wacht hij dan op?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:08 schreef Flow3r het volgende:
Isaac kent hem, wou hem behoeden voor erger, een gele kaart of zo, vandaar die houdgreep zodat ie tegen Isaac kon aanstompen en schreeuwen hij was helemaal opgefokt
Mja, zo zie ik het
Het neuken van Wanda zagen we ook pas een ruime week later. Denk dat we nog wel meer gaan zienquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:12 schreef Flow3r het volgende:
Snap nog steeds die geheimzinnigheid niet
Ook bij Gery
Het is geen schande als je vader slecht ligt en je daarom naar huis gaat, is juist te respecteren , dat je dat zelf niet wil vertellen kan ik inkomen, maar na je vertrek mag er best uitleg gegeven worden
Het zal met privacy te maken hebben, familie e.d. kiezen er niet voor om op tv/streams te komen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:12 schreef Flow3r het volgende:
Ook bij Gery
Het is geen schande als je vader slecht ligt en je daarom naar huis gaat, is juist te respecteren , dat je dat zelf niet wil vertellen kan ik inkomen, maar na je vertrek mag er best uitleg gegeven worden
Ik vind het sowieso zwaar debiel gedrag, duidelijk geen vermogen om met emoties om te gaan, enge vent hoorquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ja hij is opgefokt maar als hij daadwerkelijk op het punt van flippen stond...waar wacht hij dan op?
Het is allemaal een beetje act. Als Isaac niet was gekomen was er ook niks gebeurd.
Nee, snap ik, maar bewoners hebben nou eenmaal familie, een korte mededeling dat ze naar huis is gegaan voor haar vader of nu Martin voor Mexx is niet teveel gevraagd toch? Nu moeten we het uit fluistergesprekken halen van bewonersquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zal met privacy te maken hebben, familie e.d. kiezen er niet voor om op tv/streams te komen.
De geheimzinnigheid maakt het vaak alleen niet beter.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zal met privacy te maken hebben, familie e.d. kiezen er niet voor om op tv/streams te komen.
Klopt, het hele AVG maakt zaken niet per definitie beter.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:17 schreef engine het volgende:
[..]
De geheimzinnigheid maakt het vaak alleen niet beter.
Het gaat ons gewoon niet aanquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:12 schreef Flow3r het volgende:
Ook bij Gery
Wat interessant dat mensen dezelfde situatie zo anders ervaren.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou ook over de riedel gaan als iemand me zo in de houdgreep neemt als ik me kut voel.
ja dat jaquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
We gaan toch The titanic kijken
Waarom?
Omdat ik de manager ben
Lijkt me geweldigquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
We gaan toch The titanic kijken
Waarom?
Omdat ik de manager ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |