Blijf daar altijd ver van weg want stelletje simpele zielenquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet je nu eens op FB kijken
Waar mensen Mexx voor uit maken
Sneu hoor
En dat blijft gewoon staan hè
Geen beheerder die er wat aan doet
Waarom we hier dan over klagen , ik snap niet eens dat mensen dat gaan lezen en dan hier wat gaan roepenquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:07 schreef engine het volgende:
[..]
Terwijl niet eens bekend is waarom. Mensen hebben werkelijk geen idee.
Ik heb begrepen dat dit zijn eigen besluit is en dat ze zich er niet in wilde mengen in eerste instantie. Daarna kwam de beslissing van hem om toch maar te vertrekken. Misschien toch in gezamenlijk overleg met de Febo.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:09 schreef spapaars het volgende:
Toch moet er echt wat aan de hand zijn als de productie zegt, Wil je echt blijven? ben je wel goed bij je hoofd? Jij gaat naar huis.
jee wat heftig!!quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:01 schreef Plantkracht het volgende:
Wazig maar allemaal.
Hoop wel dat Mexx gewoon oke is en niet ten onder is gegaan na bijv haatreacties.
Paar dagen geleden was ze live met Grtjan op instagram. Vond haar goed uitzien. Gertjan niet... hij vrrtelde ook dat er 4 x was ingebroken en zijn huis is afgebrand. Woont nu tijdelijk in een hotel sinds hij eruit is..
Iemand met een IQ van 78 en een gebiedsverbod of Truus uit Meppel die vervolgens de grootste mond en meelopers hebbenquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:07 schreef engine het volgende:
[..]
Terwijl niet eens bekend is waarom. Mensen hebben werkelijk geen idee.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:14 schreef HappyCharly het volgende:
We kunnen hier of op FB vanalles vinden en zeggen over mensen, en dat moet ook gewoon kunnen, dat is het gevolg als je meedoet met een real life soap. Maar in de basis willen we wel gewoon dat iedereen gezond gelukkig en veilig is toch..
Kijkers die oudbewoners lastigvallen of echt bedreigen of andere illegale dingen doen moeten ze heel gauw vervolgen... #rarewereld
Daar zijn we het allemaal over eens lijkt mequote:Op woensdag 15 maart 2023 18:14 schreef HappyCharly het volgende:
We kunnen hier of op FB vanalles vinden en zeggen over mensen, en dat moet ook gewoon kunnen, dat is het gevolg als je meedoet met een real life soap. Maar in de basis willen we wel gewoon dat iedereen gezond gelukkig en veilig is toch..
Kijkers die oudbewoners lastigvallen of echt bedreigen of andere illegale dingen doen moeten ze heel gauw vervolgen... #rarewereld
Mexx is gewoon een manipulator , dat was ze al en zal vast nog zijn .quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:14 schreef HappyCharly het volgende:
als iets me raakt wil ik dat graag even delen inderdaadquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mexx is gewoon een manipulator , dat was ze al en zal vast nog zijn .
Verder boeit het me weinig wat anderen op social media roepen , zegt ook wat van hier dat we daar nu allemaal over praten
Sommige mensen zien het verschil tussen rl en een rls niet zo.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:14 schreef HappyCharly het volgende:
Maar dit is FOK! en het gaat nu over FBquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
als iets me raakt wil ik dat graag even delen inderdaad
Mijn opmerking ging over oudbewoners Mexx en GertJanquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar dit is FOK! en het gaat nu over FB
Wat mekkert ze nu weer?quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:19 schreef Sestra666 het volgende:
esther weer zeiken over de taart. vreten kreng
Ja jaquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mijn opmerking ging over oudbewoners Mexx en GertJan
wel knap als je over taart kunt zeikenquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:19 schreef Sestra666 het volgende:
esther weer zeiken over de taart. vreten kreng
Ik heb beeldquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wel knap als je over taart kunt zeiken
quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:22 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
krijg het niet door mn strot, hou niet van chocolade.. maar ze eet m wel
raar mens
dat vinden wij niet raarrrrrrrrquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
esther is bijzonder
Had je wel gelijk een kamerwissel gehadquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:27 schreef greysbones het volgende:
Als Ice Tiano niet had tegen gehouden hadden er 2 kunnen vertrekken vanmiddag
damnnquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Had je wel gelijk een kamerwissel gehad
Lang heeft hij ook niet kunnen genieten van zijn eigen portret op dat kantoor.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:29 schreef greysbones het volgende:
zou toch wel een goede grap zijn als ze nu 2 tshirts en een broek vinden van Matin
quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Lang heeft hij ook niet kunnen genieten van zijn eigen portret op dat kantoor.
Wel het enigste daar wat hem nog aanwezig maakt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Lang heeft hij ook niet kunnen genieten van zijn eigen portret op dat kantoor.
\ze zijn toch ook aan het rouwen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:31 schreef HappyCharly het volgende:
Babs: "Weet je wat ie altijd deed?"
Jeff: lijkt wel offie dood is
ik moet hier zo aan wennenquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:38 schreef Benny het volgende:
Holyshit Martin eruit. Ik had verwacht dat hij zou winnen
Ja dat was een verrassingquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:38 schreef Benny het volgende:
Holyshit Martin eruit. Ik had verwacht dat hij zou winnen
Ja, deze dag is in mist gehuld; van alles aan de hand maar geen idee hoe/wat preciesquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:37 schreef greysbones het volgende:
de koker heeft ook wel wat gedaan bij Ice
quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Na alle praat nu in de loods aangehoord te hebben, ben ik erachter, Martin was een soort God, hij was zo lief, kon alles, hij was in 1 woord geweldig![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Na alle praat nu in de loods aangehoord te hebben, ben ik erachter, Martin was een soort God, hij was zo lief, kon alles, hij was in 1 woord geweldig![]()
Hij is net weg ,mogen de bewoners daar het nog ff over hebben?quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ben gauw bij ICE zn gezwam weggeschakeld...quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ja anders had hij meteen zijn koffer kunnen pakkenquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:41 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac praat wel even lief over wat Tiano nodig had net, ff vasthouden
Dat was een vrij stevige houdgreep leek me.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:41 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac praat wel even lief over wat Tiano nodig had net, ff vasthouden
ja natuurlijk, maar dat overdreven ophemelen staat me tegen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij is net weg ,mogen de bewoners daar het nog ff over hebben?
jijquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was een vrij stevige houdgreep leek me.
Nou voor sommige mensen betekende hij meer dan voor de meestenquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja natuurlijk, maar dat overdreven ophemelen staat me tegen.
Iemand klemmen met je lichaam kan echt helpen bij woede aanval, moet je wel sterker zijn dan degene die je klemt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fixeren toch?quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iemand klemmen met je lichaam kan echt helpen bij woede aanval, moet je wel sterker zijn dan degene die je klemt.
Rupie roept iedereen samen voor de stelling
ja tiano ging ff uit zijn stekkertje zonder daadwerkelijk dat te kunnen doen... even tegendruk geven, soms nodigquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik noem het klemmen, fixeren kan ook.quote:
precies, zeker als er geen ruimte is om daadwerkelijk uit je stekker te gaan..quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iemand klemmen met je lichaam kan echt helpen bij woede aanval, moet je wel sterker zijn dan degene die je klemt.
Rupie roept iedereen samen voor de stelling
Esther ookquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
JW wil niet meedoen, wil ook meer weten.
rupie lult ze al snel onder tafelquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:48 schreef chufi het volgende:
Nou kom op Sasha... laat de bom lekker barsten dan !??
quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
Vraagje: dit gaat toch uit de prijzenpot?
Wat lult Erik dan?quote:
er zit een rijstkoker bijquote:
Ja want ze hebben weinig andere keuzequote:Op woensdag 15 maart 2023 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
Vraagje: dit gaat toch uit de prijzenpot?
Onzin want die heeft ook allemaal dingetjes op dat lijstje van rupie staan, vliegertouw onder andere, gister snapte wendy en rupie al niet wat hij daar mee moest doen.quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zit een rijstkoker bij
om die eruit te halen moeten ze elke dag rijst eten
Erik ia ook een nare zemel . niets over zijn achterlijke biljartquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oh zei hij dat daarom.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
erik wilde alleen lijmquote:
erik stemt toch best vaak groen. Voor de tabak was hij ook op groen gaan staan volgens mij.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Erik ia ook een nare zemel . niets over zijn achterlijke biljart
Dit is een mooie actie van Rupert.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
erik wilde alleen lijm
en tie-rips
en dat soort meuk
quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:51 schreef HappyCharly het volgende:
Wendy stelt nu een crockpot ipv rijstkoker voor...
plus er wordt gestemd voor een rijstkoker en dan wordt er iets anders besteld.. hoppa...quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ja voor al dat vlees wat ze daar eten
Frikandellen en gehakt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ja voor al dat vlees wat ze daar eten
Hoe op met me.quote:
Lekker voor op de koffie somsquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:55 schreef HappyCharly het volgende:
extra waterkoker lijkt me ook wel handig ja
melkopschuimer hahahahaha
ik zeg doen!
Waarom moeten die er verplicht uit ? Er liggen toch nog 4 mensen ?quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:42 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe ook al bezig met kamerwissels. Die wil naar K2. Janet zegt dat K3 voorrang heeft, want die moeten verplicht eruit straks. Daar is Mirthe het niet mee eens. "Ja hoor! Daar begint het al! Heuj!".
Mirthe: "Maar ik kan er toch niks aan doen dat ik nooit op K3 geslapen heb?"
jawelquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:56 schreef HappyCharly het volgende:
Is er vooraf niet gesproken over de stelling?
Zoveel discussie achteraf....
Moeten ze wel melk hebben.quote:
Touwquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
erik wilde alleen lijm
en tie-rips
en dat soort meuk
nog 1 en dan kamerwisselquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Waarom moeten die er verplicht uit ? Er liggen toch nog 4 mensen ?
en graag ook pitchen voor elke tie-wrapquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:55 schreef greysbones het volgende:
Bern wil graag dat er over gepitched wordt
ik zie erik al pitchen voor de lijm![]()
hout, biljarttafelquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Touw
A viertjes
Ping pong ballen
Vliegertouw
En andere knutsel meuk.
erik nog meer die moet nog langer blijven werkenquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:58 schreef puzziepie het volgende:
Bern ziet 'zijn geld' weer minder worden
raar want ik zie niks op haar insta staanquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:58 schreef cinsan het volgende:
op fb staat een screenshot van mexx haar insta , ik kan en mag niks zeggen
zij of jij niet ?quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:58 schreef cinsan het volgende:
Bern nog langer dan Erik ,quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
erik nog meer die moet nog langer blijven werken
Arme man, op zijn leeftijd, dat kan toch niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
erik nog meer die moet nog langer blijven werken
En die is gewoon openbaar ookquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
raar want ik zie niks op haar insta staan
Loesoeeeeeeequote:Op woensdag 15 maart 2023 19:03 schreef woxxel het volgende:
Ik ben de hele dag weg geweest.
Wat is er met Martin?
Jij bent terug, Martin is wegquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:03 schreef woxxel het volgende:
Ik ben de hele dag weg geweest.
Wat is er met Martin?
zal ze weer weggehaald hebbenquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
raar want ik zie niks op haar insta staan
Ben benieuwd of zij zelf een stelling gaat opgooien of iemand (Bern tegen wie ze het nu zegt) voor haar karretje gaat spannen.quote:
Wat voor zin heeft het om dat hier te melden?quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:58 schreef cinsan het volgende:
Verschrikkelijk, of die mensen dood zijn.quote:
Ik denk dat febo bepaald welke slaapkamer "leeg" blijft. Dan zijn beide bovenste slaapkamers leeg. Opzich vind ik dat wel logisch.quote:
Naja... stiekem wil iedereen het weten, zij is zo eerlijk het te uitenquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:25 schreef puzziepie het volgende:
Terechte ergernissen over Mirthe die maar wilde weten wat er met Martin was
'Dat is mijn rol'quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
Babs
ik heb echt met iedereen heeel veel gepraat
Als je je oren lief hebt wel.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:28 schreef greysbones het volgende:
Babs haar groepje is heel gevaarlijk![]()
![]()
Maar het gaat de rest niet aan , anders hadden ze het gewetenquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... stiekem wil iedereen het weten, zij is zo eerlijk het te uiten
alle streamers mochten het horenquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar het gaat de rest niet aan , anders hadden ze het geweten
ze wilde ook een gesprek met achter daarover, ook over alles wat isaac gister te horen heeft gekregen en wat de ene helft wel weet en anderen nietquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:26 schreef puzziepie het volgende:
Mirrthe was beledigd dat de ene groep niets wist over Martins brief
Ja echt he. De COS stond bol van de aannames maar als Mirthe nieuwsgierig is, mag dat ineens niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... stiekem wil iedereen het weten, zij is zo eerlijk het te uiten
Datquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja echt he. De COS stond bol van de aannames maar als Mirthe nieuwsgierig is, mag dat ineens niet.
sorry hoorquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wat voor zin heeft het om dat hier te melden?
'Magere Hein Erik! Waar ben je nou?'quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:30 schreef KinKiJan het volgende:
Oi Erik! Dat bed van Martin staat er nog!
Die Lange.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Magere Hein Erik! Waar ben je nou?
Hypocriet figuur wat ze is. Sow... die zit in mn allergie 🤣🤣🤣 zwaar tegen mn normen en waarden inquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
Wanda komt uit een ander milieu
dat we het even weten
uche uchequote:Op woensdag 15 maart 2023 19:35 schreef Deisyy het volgende:
Martin weg! Ik las dat hij een brief kreeg en dat Marciano over de zeik ging.
Watskeburt?
quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
Wanda komt uit een ander milieu
dat we het even weten
Ja eigenlijk vrij onduidelijk wat er in die brief stondquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:35 schreef Deisyy het volgende:
Watskeburt?
quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Spaarpotten leegroven van oppaskinderen, blowen als een locomotief, vreemdgaan op TV.
Tres chique!
Er zijn maar drie topics met allerlei aannames, en niemand weet precies wat er nou echt aan de hand isquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:35 schreef Deisyy het volgende:
Watskeburt?
jawel hoorquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er zijn maar drie topics met allerlei aannames, en niemand weet precies wat er nou echt aan de hand islol
Dank je, dan hoef ik niet terug te lezen en weet ik net zoveel als jullie.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er zijn maar drie topics met allerlei aannames, en niemand weet precies wat er nou echt aan de hand islol
Vermoeden is dat het vanuit Mexx is gekomen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:35 schreef Deisyy het volgende:
Watskeburt?
Nou vertel maar dan..quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawel hoor
als je hebt gekeken en geluisterd heb je genoeg gehoord
Dat is waar ik ook aan dacht, maar het blijft gissen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:38 schreef Plantkracht het volgende:
[..]
Vermoeden is dat het vanuit Mexx is gekomen.
Diverse aannames waarvan niet duidelijk is of het op waarheid is gebaseerd.
O.a. dat mexx een zelfmoordpoging had gedaan en is opgenomen.
Vind dat wel een vrij heftige aanname.. hopen dat dat onwaar is..
De Dominee.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die Lange
Met die blaffers
Klaas Vaak
Ouwe koeien genotquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Spaarpotten leegroven van oppaskinderen, blowen als een locomotief, vreemdgaan op TV.
Tres chique!
Blowen ja?quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, een weekje terug
Deal with it.
Ja laatst was ze online op insta. Zag ze wel goed uit. Blij ook. Maargoed je weet nooit wat eronder allemaal speelt en gebeurd. Hoop wel op dat duidelijkheid zodat andere aannames en invullingen wat naar de achtergrond verdwijnen. Mexx is nog zon jonge meid.. ondanks dat je 'weet' dat het kan gebeuren, kan je je hier nooit geheel op instellen. De online haat bedoel ik dan... vind het makkelijk praten door anderen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is waar ik ook aan dacht, maar het blijft gissen.
Neuh, maar dat gaat wel over het milieu waar ze uit komtquote:
Goed dat je het zegt. Zast vast op stream 2.. was saaiquote:
net gedouchtquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie Marciano zonder t-shirt, is hij de nieuwe Martin?
Daar ben ik het dus niet mee eens. Maar gelukkig zijn we allemaal heilig hier.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Neuh, maar dat gaat wel over het milieu waar ze uit komt
Eigenlijk verwijst ze er dus zelf naar..
In memory of...quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie Marciano zonder t-shirt, is hij de nieuwe Martin?
is al weer gedaanquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:43 schreef Plantkracht het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Zast vast op stream 2.. was saai
Ik heb gekeken en geluisterd, maar ik weet dat Martin naar huis is ivm Mexx, maar verder?quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawel hoor
als je hebt gekeken en geluisterd heb je genoeg gehoord
Dat het niet goed gaat met Mexxquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb gekeken en geluisterd, maar ik weet dat Martin naar huis is ivm Mexx, maar verder?
Over ouwe koeien gesprokenquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:42 schreef Judiwi het volgende:
Mirthe die zelf spullen wegpakt. Doet alsof ze nu een engel is.
Je weet het ook niet dus.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat het niet goed gaat met Mexx
dat hij daarom een 1 uur kreeg om te beslissen
dat wilde hij niet
met Mori het gesprek kwam redelijk wat info naar boven
daarna op de slaapkamer nog met Ice en Tiano
wilde blijven
daarna naar achter
deel van het gesprek heeft hij besproken met Tiano en Ice
Mirthe gaat regelmatig in de nacht uit bed om te snaaien.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Over ouwe koeien gesproken![]()
![]()
ze heeft een keer een stukje kaas gepakt
Anders lees je terug Enginequote:
zoals iedereen daarquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mirthe gaat regelmatig in de nacht uit bed om te snaaien.
Dat zijn het ook. Er is een brief van Mexx geweest en verder weten we niks.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Anders lees je terug Engine
als ik post wat ik heb gehoord zeg je dat het een aanname is
preciesquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:51 schreef Flow3r het volgende:
Ik weet niets, alleen dat ik Marciano een heel eng mannetje vind met die opgekropte woede en Isaac er meteen bij hem in de houdgreep nemen alsof ie wist wat er stond te gebeuren
dus waarom vraag je het dan nogquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zijn het ook. Er is een brief van Mexx geweest en verder weten we niks.
Ik zou ook over de riedel gaan als iemand me zo in de houdgreep neemt als ik me kut voel.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:51 schreef Flow3r het volgende:
Ik weet niets, alleen dat ik Marciano een heel eng mannetje vind met die opgekropte woede en Isaac er meteen bij hem in de houdgreep nemen alsof ie wist wat er stond te gebeuren
Anders was heel kamer 4 in puin gegaan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou ook over de riedel gaan als iemand me zo in de houdgreep neemt als ik me kut voel.
Omdat je zo stellig beweert te weten wat er aan de hand is. Dan vraag ik mij af waar dat op gebaseerd is.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus waarom vraag je het dan nog
als je alles een aanname vindt
op alles wat er te horen wasquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat je zo stellig beweert te weten wat er aan de hand is. Dan vraag ik mij af waar dat op gebaseerd is.
Ik denk juist dat Isaac hem in die houdgreep nam om erger te voorkomenquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou ook over de riedel gaan als iemand me zo in de houdgreep neemt als ik me kut voel.
Ow ja, heb jij een glazen bol?quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Anders was heel kamer 4 in puin gegaan.
ik zie het andersquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja, heb jij een glazen bol?
Zoals ik dat filmpje zie was Marciano aan het ijsberen in kamer 4, maar ging hij pas flink over de rooie nadat Isaac hem in de houdgreep nam. Heel dom om op die manier proberen iemand gerust te stellen.
Kan, maar het kan ook averechts gewerkt hebben, gezien de reactie van Marciano.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Isaac hem in die houdgreep nam om erger te voorkomen
Het móest er uit en Isaac heeft voorkomen dat hij inderdaad die hele kamer aan gort sloegquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoals ik dat filmpje zie was Marciano aan het ijsberen in kamer 4, maar ging hij pas flink over de rooie nadat Isaac hem in de houdgreep nam. Heel dom om op die manier proberen iemand gerust te stellen.
Heb je niet goed gekeken.Voordat Isaac er was moesten de kasten het al ontgelden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik denkquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan, maar het kan ook averechts gewerkt hebben, gezien de reactie van Marciano.
En toch heeft niemand een duidelijk antwoord. Dan is voor mij het antwoord dat we het niet weten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
op alles wat er te horen was
Matins gesprek met Mori
matins gesprek met Tiano en Ice
daar heeft hij best dingen verteld
Zo heb ik het ook gezien.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het móest er uit en Isaac heeft voorkomen dat hij inderdaad die hele kamer aan gort sloeg
dat hele zwanger is iemand die het vroeg aan Matinquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
En toch heeft niemand een duidelijk antwoord. Dan is voor mij het antwoord dat we het niet weten.
Het verschil tussen zwanger zijn en zelfmoordpoging is best groot namelijk.
Soms weten we ook gewoon iets niet.
Dat kon je heel goed merken imo.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk
AANNAME
dat Ice Tiano goed genoeg kent om te weten wat zijn reactie is
ik vond die houtgreep er ook naar uitzien,quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:51 schreef Flow3r het volgende:
Marciano liep te ijsberen om zichzelf tegen te houden, Isaac heeft geholpen een deel van de stoom kwijt te raken, had Isaac dat niet gedaan denk ik dat er ergere dingen gebeurd zouden zijnquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je niet goed gekeken.Voordat Isaac er was moesten de kasten het al ontgelden.
Dat zie ik niet op dat filmpje.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je niet goed gekeken.Voordat Isaac er was moesten de kasten het al ontgelden.
ik had ook het gevoel dat hij nog meer over de rooie raakte door die houtgreep dan door de hele toestand.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Marciano liep te ijsberen om zichzelf tegen te houden, Isaac heeft geholpen een deel van de stoom kwijt te raken, had Isaac dat niet gedaan denk ik dat er ergere dingen gebeurd zouden zijn
hij was al aan het blazen jaquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Marciano liep te ijsberen om zichzelf tegen te houden, Isaac heeft geholpen een deel van de stoom kwijt te raken, had Isaac dat niet gedaan denk ik dat er ergere dingen gebeurd zouden zijn
Die kennen elkaar al , familiebanden, denk dat Isaac het heel goed ingeschat heeftquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kon je heel goed merken imo.
Dat vond ik dus ookquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hij ging helemaal over de riedel nadat Isaac hem vast pakte.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij gooide met de kastdeuren, sloeg op de muren, liep te hijgen
ervoorquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:02 schreef woxxel het volgende:
Ik heb t filmpje van marciano net gekeken.
Was dit nadat Martin weg was?
Hij zei ook. Iemand z'n kop gaat er af. En machteloos.
daarvoor ook alquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hij ging helemaal over de riedel nadat Isaac hem vast pakte.
Hij was sowieso over de riedel gegaan denk ik, Isaac heeft alleen geholpen het er eerder uit te laten, zo zie ik hetquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hij ging helemaal over de riedel nadat Isaac hem vast pakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |