Martin zei dat ze niet zwanger isquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:02 schreef chufi het volgende:
Tis wel een beetje zn eigen schuld als ze echt zwanger is ...
Tja, als we dat eens wisten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:02 schreef spapaars het volgende:
Wil wel precies weten waarom hij vertrekt, dus wat stond er precies in die brief.
Ja ging heel raarquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:08 schreef Sestra666 het volgende:
waarom duurde het zolang met het openen??
Heb besloten me niet weg te laten jagen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:08 schreef orange500 het volgende:
[..]
Nou hup voordat ik je naar je hol trap
Babs ging even door voor roetveegpietquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:08 schreef ChocoFan het volgende:
Babs moest huilen dus haar make up liep uit en toen zag Mora dat en moest lachen erom en nam haar mee naar de badkamer om haar zwarte strepen van haar gezicht te laten halen.
Ik wist niet hoe het werkte... heb nog nooit gedaanquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:08 schreef Sestra666 het volgende:
Iets met vegen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:08 schreef Sestra666 het volgende:
Ja, dat waren geen panda ogen meer maar dikke zwarte strepen, geen goede make up.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs ging even door voor roetveegpiet
Zijn ze verplicht aan de kijkers, anders moet je hem naar binnen roepen in dat andere gebouwtje voor een vertrouwelijke mededeling.quote:
Meestal hebben ze een uur de tijd met inpakken en afscheid nemen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:09 schreef Dotteke het volgende:
Martin heeft niet echt haast om te gaan
Martins manier van showmakenquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:08 schreef Sestra666 het volgende:
Slaat echt als kut op Dirk.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:10 schreef Sestra666 het volgende:
ice lult ook uit zijn nek.. jij bent die titel bro
Hij ziet zichzelf als de winnaar en moet nu weg vanwege Mexxquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:09 schreef Dotteke het volgende:
Martin heeft niet echt haast om te gaan
Tv kijkers hebben rechten, wij volgens mij niet zoveelquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn ze verplicht aan de kijkers, anders moet je hem naar binnen roepen in dat andere gebouwtje voor een vertrouwelijke mededeling.
Perfect moment voor een comeback dus!quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:11 schreef R0T29 het volgende:
Ik heb even een tijdje niet actief kunnen cossen en streamen maar wat een mooi momentje dit
Het was prima vermaak, oh wacht, is nog steeds prima vermaak. Film vanavond gaat ook niet door geloof ik, thans, Wanda had het erover om het niet door te laten gaan. We merken het wel.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:11 schreef R0T29 het volgende:
Ik heb even een tijdje niet actief kunnen cossen en streamen maar wat een mooi momentje dit
Ging volgens mij over Judas/ Bernquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:12 schreef greysbones het volgende:
Nog ff Jeff voor de bus
Met gevoel ?![]()
Ja preciesquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of Mexx dreigt met iets, vul zelf de rest maar in.
Nou ga ik zitten kijken en zoeken he. Is het niet iets op het glas wat op zijn hoofd lijkt te zitten?quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heeft Isaak nou een rare bult in zijn schedel of een dikke pukkel?
Wat ik zojuist al aangaf dusquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:14 schreef Was-beer het volgende:
Hij gaat het echt zwaar krijgen buiten omdat het niet zijn eigen keuze is zegt hij
Er is vast nog geen vervoer/familie aan de poort.quote:
Nee het beweegt mee met zijn hoofd. Ik denk pukkelquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou ga ik zitten kijken en zoeken he. Is het niet iets op het glas wat op zijn hoofd lijkt te zitten?
Zulke uitspraken moet je eigenlijk niet doen want dan krijgt het al snel een extra ladingquote:
Zou zomaar kunnen ik zie iets bovenaan zijn voorhoofd, als je dat bedoelt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee het beweegt mee met zijn hoofd. Ik denk pukkel
Ja dat dus!quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen ik zie iets bovenaan zijn voorhoofd, als je dat bedoelt.Ik probeer het echt te zien he, terwijl ik naar bern en sas aan het luisteren ben, net als Erik trouwens, die zit er gezellig bij.
Hij moest van achter.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:16 schreef puzziepie het volgende:
Ik snap het niet: als Martin niet weg wil , hoeft hij niet weg toch
hij hoeft in principe ook niet maar er zal iets zwaarders wegen voor hem betreft mexxquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:16 schreef puzziepie het volgende:
quote:
Hij zegt dat 'ze' hem gesmeekt hebbenquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:16 schreef puzziepie het volgende:
Waar haal jij dat uit dan?quote:
Het is verschrikkelijk, alles melkt ie uit, al een half jaar lang. Tis om te jankenquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:18 schreef Korak het volgende:
mijn hemel wat een slecht toneelspel hahah
Ja... ik dacht later ook aan een ader, maar een vieze, dikke, lelijke pukkel vind ik leukerquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Als we het dus beide gezien hebben is het wel iets, leek trouwens ook op een soort ader die wat dikker is en vlak onder zijn huid zit, dus kan van alles zijn.
Hij zei dat hij geen keuze had.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar haal jij dat uit dan?
Volgens mij heeft hij die keuze zelf gemaakt.
lolquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hij zegt dat 'ze' hem gesmeekt hebben
Ik begreep dat 'zij' hem gesmeekt hadquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
nee dat mexx hem gesmeekt heeft in die brief of gesmeekt heeft bij de regie om de brief te bezorgenquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx heeft uiteindelijk gesmeekt. Toen kon hij niet meer terug.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:16 schreef puzziepie het volgende:
Mexx dus welquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:19 schreef Harry het volgende:
[..]
Mexx heeft uiteindelijk gesmeekt. Toen kon hij niet meer terug.
Of van Mexx, dus uit moraal moet ie weg, dat is wat ik begreep maar het is nog steeds niet erg duidelijk. Dus hij moet wel anders springt Mexx van een gebouw. Dit is een voorbeeld he, dat laatste, even voor de duidelijkheid. Dus niet vanuit de regie dat ie moet, dat is hoe ik het nu weet/denk/zie/hoor.quote:
Nou zal ze blij mee zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:19 schreef Flow3r het volgende:
schrijft een briefje voor Kim W ?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ik dacht later ook aan een ader, maar een vieze, dikke, lelijke pukkel vind ik leuker
Chanteren , zo klonk het welquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of van Mexx, dus uit moraal moet ie weg, dat is wat ik begreep maar het is nog steeds niet erg duidelijk. Dus hij moet wel anders springt Mexx van een gebouw. Dit is een voorbeeld he, dat laatste, even voor de duidelijkheid. Dus niet vanuit de regie dat ie moet, dat is hoe ik het nu weet/denk/zie/hoor.
Verzin zelf maar ietsquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:21 schreef HappyCharly het volgende:
Ik haak maar weer eens aan... en ineens zie ik dat Martin heeft een brief gekregen 'moet'/ wil weg?
Maar we weten niet exact waarom, iets met Mexx?
En waarom ging Marciano dan uit zijn stekker en moest Isaac hem rustig houden?
Dat laatste zag er ook zeer apart uit.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:21 schreef HappyCharly het volgende:
Ik haak maar weer eens aan... en ineens zie ik dat Martin heeft een brief gekregen 'moet'/ wil weg?
Maar we weten niet exact waarom, iets met Mexx?
En waarom ging Marciano dan uit zijn stekker en moest Isaac hem rustig houden?
Precies dit jaquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik hou het op dikke chantage vanuit Mexx.
Nog genoeg anderen waar je op kan schelden, ik snap je punt volledig maar ik scheld liever op een Eshter dan op een Martin.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:22 schreef Frummelie het volgende:
Ik wil niet dat hij gaat, ik wil op hem kunnen schelden als hij weer met z'n jatten in de pan zit... als hij 50 keer dezelfde lepel gebruikt om te proeven... gaat pissen zonder z'n handen te wassen.. doet alsof hij kan zingen, rappen....
Wat kan ze chanteren?quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als het chantage is is Mexx echt een kreng
Ja daar scheld ik ook graag op.... eigenijk op allemaal..quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog genoeg anderen waar je op kan schelden, ik snap je punt volledig maar ik scheld liever op een Eshter dan op een Martin.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:23 schreef spapaars het volgende:
Ben zwanger kom snel en buiten zegt ze, geintje
Inmiddels wel ja, allemaal.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja daar scheld ik ook graag op.... eigenijk op allemaal..
ditquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:25 schreef spapaars het volgende:
Ze vinden het allemaal heel erg, weer 1 minder.
Lang gaat dat ook niet durenquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin is wel echt blij dat hij zijn grote liefde, de moeder van zijn kinderen zo weer zal zien
quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:28 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
wel lachen als de poort straks gewoon dicht blijft en hij zijn 24 uur had moeten aanvragen xD
Lekker in zijn ogen wrijvenquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:28 schreef ChocoFan het volgende:
Extra dramatisch nog even. Kom op martin je kan het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Volgens mij wilde hij niet echt weg ,maar goedquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:33 schreef Charmian het volgende:
Whuuuuut????? Hij gaat? Ik kan hem nog net uitzwaaienen niks geen egoistische mexx, hij heeft haar allerlei beloftes gedaan.
Hopelijk komt daar nog een boel van in het "nieuws"quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:33 schreef Charmian het volgende:
Whuuuuut????? Hij gaat? Ik kan hem nog net uitzwaaienen niks geen egoistische mexx, hij heeft haar allerlei beloftes gedaan.
Ja dat is het ook een beetje maar hij geeft wel echt om hem zo te zien.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:34 schreef Ebinas het volgende:
Wat ze hadden, hadden ze die twee (Marciano en Martin)
Geen idde.
Had altijd het idee dat Marciaon op zijn kleine broertje paste om
eunice is ook niet echt verdrietig, die doet ook maar een beetje alsofquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:34 schreef Flow3r het volgende:
Marciano : bel;de moeder van mijn kinderen
[ afbeelding ]
maarja als er echt iets ernstigs aan de hand was geweest dan had hij niet zo’n show van gemaakt en rennend naar buiten gegaan.. dus geef haar geen ongelijkquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:35 schreef Verida het volgende:
[..]
eunice is ook niet echt verdrietig, die doet ook maar een beetje alsof
Die pakt weer effe haar momentje..quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:35 schreef Verida het volgende:
[..]
eunice is ook niet echt verdrietig, die doet ook maar een beetje alsof
Jawel over ongeveer twee weken.quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:39 schreef lojanda het volgende:
Waar zijn Bern en Sasha zo verdrietig over.. die konden hem wel uitkotsen..
Je zou bijna denken dat ze een vooruitziend blik hadden met die taartquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:38 schreef lojanda het volgende:
Het leven gaat gewoon door en ik heb zin in een stukje taart zegt Moraima
Afschuwelijke vrouw vind ik datquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:42 schreef pingu66 het volgende:
Eunice pakt het werk van Moirama af ( taart Isaac) " iekke ga mooi glad strijken, zo heet dat"
Geen idee , ik heb niet gekekenquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja nu loopt dat hele spel van hun in de soep D & D
Dat is ook een goede om op te schelden in mijn hoofd, die mag nog wel even blijven, vooral in het verhaal met Esther en JW.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Afschuwelijke vrouw vind ik dat
taart kan ook altijdquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:38 schreef lojanda het volgende:
Het leven gaat gewoon door en ik heb zin in een stukje taart zegt Moraima
Was toch een fantasy game? Zie het probleem niet, ze kunnen toch beginnen met 'de kabouter is dood, hij liet wat sporttape en een handdoekje met sperti na, we strijden nu om de erfenis'.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja nu loopt dat hele spel van hun in de soep D & D
Oooh dat spelquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Was toch een fantasy game. zie het probleem niet, ze kunnen toch beginnen met 'de kabouter is dood, hij liet wat sporttape en een handdoekje met sperti na, we strijden nu om de erfenis'.
Isaac heeft Tiano weer terugquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:48 schreef KinKiJan het volgende:
Ben wel benieuwd welke kant Marciano op gaat bewegen nu.
Marciano had het over zijn eigen onmachtquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:49 schreef HappyCharly het volgende:
Ahh Marciano noemt het nu onmacht, dat Martin niet weg wilde. Of je verliest of je gaat zelf weg, hij wilde niet weg
Had Marciano de brief gelezen?
Ik vond het echt vals hoe ze aan het lachen was terwijl Martin afscheid nam.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Afschuwelijke vrouw vind ik dat
Ja dat ook idd!quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:50 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik vond het echt vals hoe ze aan het lachen was terwijl Martin afscheid nam.
Ik zat er net naar te kijken. In het begin vond ik haar een redelijk frisse verschijning, maar ze droogt niet goed op zeg maar.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:48 schreef Plantkracht het volgende:
Goh die mirthe lijkt echt op een pad/kikker he? Naarmate de tijd verstrijkt lijkt haar hoofd steeds heftiger te worden. Vraag me af of ze de neusvleugels stil kan houden tijdens het praten. Hmm..
kloptquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Marciano had het over zijn eigen onmacht
Zijn onmachtquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
klopt
ik refereerde even aan mijn eigen vraag waarom Marciano zo uit zijn stekker ging
maar het was dus een gevoel van onmacht
quote:
Precies, daarom ben ik benieuwd welke kant hij op zal gaan. Ik sluit de groep van Wanda ook nog niet helemaal uit, al denk ik wel dat die kans het kleinste is.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:50 schreef Kakadylo het volgende:
Al zie ik Tiano ook wel weer trekken naar Babs want dat begon al een driehoek te worden met Martin toen ook nog
Botox uitgewerkt?quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zat er net naar te kijken. In het begin vond ik haar een redelijk frisse verschijning, maar ze droogt niet goed op zeg maar.
Hij ging uit zijn stekker om JWquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
klopt
ik refereerde even aan mijn eigen vraag waarom Marciano zo uit zijn stekker ging
maar het was dus een gevoel van onmacht
Thats itquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:52 schreef Charmian het volgende:
Maar wie hebben de brief nu ook gelezen? Marciano, moraima, isaac en...?
Tiano ligt gewoon heel erg goed daar binnen die loods dus die kan eigenlijk alle kanten op en uiteindelijk de prijzenpot pakkenquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Precies, daarom ben ik benieuwd welke kant hij op zal gaan. Ik sluit de groep van Wanda ook nog niet helemaal uit, al denk ik wel dat die kans het kleinste is.
ah kijk, dat wist ik nietquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij ging uit zijn stekker om JW
Die blijkbaar heeft zitten lachen
God mag weten waarom
Maar volgens tiano gaat zijn kop er af
Past natuurlijk ook helemaal in het woke plaatje van TV makers tegenwoordig....quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tiano ligt gewoon heel erg goed daar binnen die loods dus die kan eigenlijk alle kanten op en uiteindelijk de prijzenpot pakken
quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:49 schreef HappyCharly het volgende:
Ahh Marciano noemt het nu onmacht, dat Martin niet weg wilde. Of je verliest of je gaat zelf weg, hij wilde niet weg
Had Marciano de brief gelezen?
🤣🤣🤣 ja precies. Zonde eigenlijk he...quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zat er net naar te kijken. In het begin vond ik haar een redelijk frisse verschijning, maar ze droogt niet goed op zeg maar.
Heeft ze dat zichzelf wijsgemaakt?quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:52 schreef Juud79 het volgende:
Zou Mexx worden lastiggevallen of bedreigd?
Gezellig bij Jeffquote:
Of bij jappiequote:Op woensdag 15 maart 2023 17:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gezellig bij Jeff
Of gaat ze ook bij wendy in bed ?
Wanda is ook echt een zielige he.... jezus nog steeds om de vent heen hangen waar je mee bent vreemd gegaan. God, ik hoop dat haar partner geen strnt in de ogen heeftquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:54 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda is al met de herverdeling kamers bezig.
Ze gaat boven Wendy liggenquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gezellig bij Jeff
Of gaat ze ook bij wendy in bed ?
Weet niet of wendy daar op zit te wachtenquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze gaat boven Wendy liggen
Jappie heeft dan wisseldienst
Huh?quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:56 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ze wilde haar bed niet terug zetten omdat het al langer speelde zegt Marciano, waarschijnlijk wisten ze al dat Martin zou gaan
Niet mijn woorden maar die van Marcianoquote:
Die vent van haar ziet dollartekens zolang het nog kanquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:55 schreef Plantkracht het volgende:
[..]
Wanda is ook echt een zielige he.... jezus nog steeds om de vent heen hangen waar je mee bent vreemd gegaan. God, ik hoop dat haar partner geen strnt in de ogen heeft
Dan vraag ik me af waarom GJ dan niet is gewaarschuwd en Martin nu wel ineens....Welke grens trek je dan als programma...quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:01 schreef Plantkracht het volgende:
Wazig maar allemaal.
Hoop wel dat Mexx gewoon oke is en niet ten onder is gegaan na bijv haatreacties.
Paar dagen geleden was ze live met Grtjan op instagram. Vond haar goed uitzien. Gertjan niet... hij vrrtelde ook dat er 4 x was ingebroken en zijn huis is afgebrand. Woont nu tijdelijk in een hotel sinds hij eruit is..
quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:01 schreef Plantkracht het volgende:
Wazig maar allemaal.
Hoop wel dat Mexx gewoon oke is en niet ten onder is gegaan na bijv haatreacties.
Paar dagen geleden was ze live met Grtjan op instagram. Vond haar goed uitzien. Gertjan niet... hij vrrtelde ook dat er 4 x was ingebroken en zijn huis is afgebrand. Woont nu tijdelijk in een hotel sinds hij eruit is..
Ik heb zijn verhaal gelezen ,dat wens je ook niemand toequote:Op woensdag 15 maart 2023 18:01 schreef Plantkracht het volgende:
Wazig maar allemaal.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:01 schreef Plantkracht het volgende:
Wazig maar allemaal.
Oh waar is dat te lezen??quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb zijn verhaal gelezen ,dat wens je ook niemand toe
Kim w kreeg er 1 van 40 euroquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jemig wat een taart voor Isaac, zijn er velen die niets hebben gehad.
Moet je nu eens op FB kijkenquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:05 schreef Plantkracht het volgende:
Zag al in die live soms reacties langskomen waar je toch wel geweerd mee om moet kunnen gaan. Mensen kunnen heel naar zijn..
Mexx is niet mn type mens maar gun haar gewoon vrede, goede gezondheid en veiligheid.
Ja maarja ze is toch geen hoogvlieger..🤣quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:04 schreef Kakadylo het volgende:
MHexx mag van mij in de stront zakken en heb er heel weinig compassie mee. Weet nog wel toen Gerry vertrok dat ze vijf minuten daarna alweer bezig was over een frikandellenfeestje helemaal giechelend op bed met KimK. Krijg lekker de pleuris...
O heftig.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:02 schreef Plantkracht het volgende:
Gj zag er wat dronken uit. Zon hangende lip. Mensen vroegen ook of er iets met gebit was..
Was een bijzondere waarneming
Terwijl niet eens bekend is waarom. Mensen hebben werkelijk geen idee.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet je nu eens op FB kijken
Waar mensen Mexx voor uit maken
Sneu hoor
En dat blijft gewoon staan hè
Geen beheerder die er wat aan doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |