Martin zei dat ze niet zwanger isquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:02 schreef chufi het volgende:
Tis wel een beetje zn eigen schuld als ze echt zwanger is ...
Tja, als we dat eens wisten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:02 schreef spapaars het volgende:
Wil wel precies weten waarom hij vertrekt, dus wat stond er precies in die brief.
Ja ging heel raarquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:08 schreef Sestra666 het volgende:
waarom duurde het zolang met het openen??
Heb besloten me niet weg te laten jagen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:08 schreef orange500 het volgende:
[..]
Nou hup voordat ik je naar je hol trap
Babs ging even door voor roetveegpietquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:08 schreef ChocoFan het volgende:
Babs moest huilen dus haar make up liep uit en toen zag Mora dat en moest lachen erom en nam haar mee naar de badkamer om haar zwarte strepen van haar gezicht te laten halen.
Ik wist niet hoe het werkte... heb nog nooit gedaanquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:08 schreef Sestra666 het volgende:
Iets met vegen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:08 schreef Sestra666 het volgende:
Ja, dat waren geen panda ogen meer maar dikke zwarte strepen, geen goede make up.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs ging even door voor roetveegpiet
Zijn ze verplicht aan de kijkers, anders moet je hem naar binnen roepen in dat andere gebouwtje voor een vertrouwelijke mededeling.quote:
Meestal hebben ze een uur de tijd met inpakken en afscheid nemen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:09 schreef Dotteke het volgende:
Martin heeft niet echt haast om te gaan
Martins manier van showmakenquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:08 schreef Sestra666 het volgende:
Slaat echt als kut op Dirk.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:10 schreef Sestra666 het volgende:
ice lult ook uit zijn nek.. jij bent die titel bro
Hij ziet zichzelf als de winnaar en moet nu weg vanwege Mexxquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:09 schreef Dotteke het volgende:
Martin heeft niet echt haast om te gaan
Tv kijkers hebben rechten, wij volgens mij niet zoveelquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn ze verplicht aan de kijkers, anders moet je hem naar binnen roepen in dat andere gebouwtje voor een vertrouwelijke mededeling.
Perfect moment voor een comeback dus!quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:11 schreef R0T29 het volgende:
Ik heb even een tijdje niet actief kunnen cossen en streamen maar wat een mooi momentje dit
Het was prima vermaak, oh wacht, is nog steeds prima vermaak. Film vanavond gaat ook niet door geloof ik, thans, Wanda had het erover om het niet door te laten gaan. We merken het wel.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:11 schreef R0T29 het volgende:
Ik heb even een tijdje niet actief kunnen cossen en streamen maar wat een mooi momentje dit
Ging volgens mij over Judas/ Bernquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:12 schreef greysbones het volgende:
Nog ff Jeff voor de bus
Met gevoel ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |