Die ga je nog wel weken horenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:59 schreef greysbones het volgende:
ik kan babs niet meer horen vandaag
man man man
heeft Mattin gelukkig geen last vanquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:56 schreef lojanda het volgende:
Marciano Babette Wendy en Martin hebben het over Jeff.. het probleem met Jeff is zijn ego zeggen ze.
Daar ben ik het wel mee eens want dat staat hem echt wel in de weg.
Martin idd ook.. zijn ego is groter dan hemzelfquote:
Z daarom zei ik dat hmmamamakaquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
Gesprekje Zoe en Babs over wat er in K5 gezegd is tegen Zoe. Inclusief soundlock..
Hoor ik het goed en is tegen haar gezegd dat Zoe manager zou winnen als ze tegenover 'haar' komt te staan?
Filmpje: https://streamable.com/o2o6g4
Is het niet gewoon zo dat K5 hen naar de mond praat?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
Gesprekje Zoe en Babs over wat er in K5 gezegd is tegen Zoe. Inclusief soundlock..
Hoor ik het goed en is tegen haar gezegd dat Zoe manager zou winnen als ze tegenover 'haar' komt te staan?
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Z daarom zei ik dat hmmamamaka
B ik moet zometeen naar uehhnjmkdml
B njnjdfk gewonnen
Z ja dat zei ze ook
Z ze zei als ik tegen over haar sta met manager verkiezing word ik het sowieso
toen zei ik dat denk ik niet
B zei ze dat ja
Z hmm hmm
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is het niet gewoon zo dat K5 hen naar de mond praat?
Kan goed jaquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is het niet gewoon zo dat K5 hen naar de mond praat?
Duidelijkquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
B njnjdfk gewonnen
Z ja dat zei ze ook
B zei ze dat ja
Z hmm hmm
Dat idee krijg ik namelijk iedere keer want in principe is het een soort van opvangquote:
bij bepaalde gespreken valt het gewoon opquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik namelijk iedere keer want in principe is het een soort van opvang
Bijvoorbeeld jaquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij bepaalde gespreken valt het gewoon op
Kim W kwam ook altijd terug met dat ze haar begrepen en dat ze gelijk had
Ik geloof ook 0,0 dat het plan om voor manager te gaan van Wanda zelf af komt, maar goed..quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij bepaalde gespreken valt het gewoon op
Kim W kwam ook altijd terug met dat ze haar begrepen en dat ze gelijk had
allemaal in de rij voor de gaarkeuken nuquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik geloof ook 0,0 dat het plan om voor manager te gaan van Wanda zelf af komt, maar goed..
Intussen kijk ik liever naar de zwijgzame afwas op 1, dan opnieuw gebabs op stream 2..
Tweede ronde opscheppen, boel gaat weer op mute hieroquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
allemaal in de rij voor de gaarkeuken nu
Dat hoorde je goed. Ook dat `Babette zei van niet zo zeggen van zeiden ze maar zei.. `en toen kwam Martin en zei ze en toen zei Martinquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Het werkt hier als normaal.
Dus, niet opgeheven zoals iemand hier graag zou willen.Wat een onzin wie dat zou dat graag willen? Slaat ook nergens op iedereen is blij met de filmpjes. Net deden gewoon alle filmpjes het even niet. Nu doen ze het allemaal weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ze hadden haar ook gevraagd hoe het met haar ging na het vertrek van GJ toen had ze gevraagd hoe het met hem was, maar daar mochten ze niets over zeggenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:25 schreef greysbones het volgende:
ik heb nu erg auw aan mijn oren
oortjes ingedaan om dat gesprek te kunnen horen
dat geschraap over dat bord![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja hoorde ik ook jaquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hadden haar ook gevraagd hoe het met haar ging na het vertrek van GJ toen had ze gevraagd hoe het met hem was, maar daar mochten ze niets over zeggen
rijst die niet gaar wilde wordenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:48 schreef spapaars het volgende:
Wat hebben ze op hun bord? Rijstpap ofzo?
Oelewapper heeft zichzelf weggespeeld, dus kritiek op anderen over hun tactiek is ongepast.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja hoorde ik ook ja
ik weet niet of GJ zo blij is nu met hoe het gaat
GJ zal wel boos zijn dat ze al van z'n plan afweken toen z'n bed daar nog warm was en het karma noemen dat de pijlen nu op La Babs gericht zijn..quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja hoorde ik ook ja
ik weet niet of GJ zo blij is nu met hoe het gaat
hij is wel erg geschrokken van de populariteit van Jeffquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
GJ zal wel boos zijn dat ze al van z'n plan afweken toen z'n bed daar nog warm was en het karma noemen dat de pijlen nu op La Babs gericht zijn..
aanname
Die 'roux' ook in die koekenpan, dat mens kan echt niet koken.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
rijst die niet gaar wilde worden
dus 20 x water bij gegooid
maw
teveel rijst in een pan met te weinig water waardoor het droog kookt voor het gaar is
die was al snel bruin jaquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:52 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Die 'roux' ook in die koekenpan, dat mens kan echt niet koken.
Hoe weet je dat, heel niet nieuwsgierigquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is wel erg geschrokken van de populariteit van Jeff![]()
![]()
stond in zijn interviewquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:54 schreef juul. het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, heel niet nieuwsgierig
Wat wil ze vragen of zeggen dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
Babs staat al 10 minuten in de keuken
te bedenken hoe ze JW kan aanspreken
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:54 schreef juul. het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, heel niet nieuwsgierig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Iemand die 'het geluid' weet? Op stream 1 zijn ze er mee bezig nu“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Nou nou wat geschrokken zeg. Gewoon een normale mening lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Iemand die 'het geluid' weet? Op stream 1 zijn ze er mee bezig nuEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Dank je, lief van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Iemand die 'het geluid' weet? Op stream 1 zijn ze er mee bezig nu![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
B njnjdfk gewonnen
Z ja dat zei ze ook
B zei ze dat ja
Z hmm hmm
Ja dat was erg vreemd.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:30 schreef KinKiJan het volgende:
Pfff Babs zegt dat er niks is, maar wil het later wel zeggen, maar wil het niet nu zeggen want het is niet het goeie moment.... Wat is dit joh!?
filmpje: https://streamable.com/atrrar
Voor nog geen 20 euro heb je een rijststomer voor de magnetron. Ik heb de mijne al jaren en werkt perfect. En als ze daar zo geweldig in de keuken zijn, waarom geen stomer creëren met het stalen vergiet.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:20 schreef HopScotch het volgende:
Janet wil een rijstkoker van 180 euro. Misschien gewoon even leren hoe je rijst moet koken in een normale pan. Zo ingewikkeld is dat niet.
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:22 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Ik wil die eerste aflevering zien want ik dacht net in de douche het is echt lijp dat ik in m'n hoofd haal van draai je om, pak dat slotje en kijk af. Eigenlijk echt stom dat je dat denkt in 1 seconde gewoon..."
Martin: "Ey Zoe, jij hebt echt mooie lippen he, wist je dat?!"
Zoe: "Thanks"
Marciano: "Hey maar Zoe, wil je dat nou echt gaan doen?"
Zoe: "Wat gaan doen"
Marciano: "April?"
Babs: "Fotoshoot", Wendy tegelijkertijd: "Manager"
Zoe: "Ja" - heel verhaal
Hak op de tak in die kas joh!
Die zal te klein zijn voor 20 man schat ik zo in. En niemand daar kan écht goed koken. Als Kenzy de enige is die fatsoenlijk rijst kan koken weet je in principe genoeg.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
Voor nog geen 20 euro heb je een rijststomer voor de magnetron. Ik heb de mijne al jaren en werkt perfect. En als ze daar zo geweldig in de keuken zijn, waarom geen stomer creëren met het stalen vergiet.
Ik denk dat ze bleef ratelen omdat ze bang was dat ze haar zouden vragen wat ze zou doen als het Zoe tegen Wanda zou zijn. Ik denk dat ze stiekem liever Wanda als manager ziet dan Zoe maar dat wil ze niet zeggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:39 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano vraagt Babs op wie ze zou stemmen voor manager, Kim of Zoe. Babs zegt Zoe en als het Wanda tegen Kim geweest was had ze Wanda gestemd. Ze wil niet weer een maand Jeff als manager en, zo zegt ze ging het niet altijd goed met managers die een relatie hier hebben. Vervolgens ratelt ze nog een heel verhaal over Kim.
Vroeg me af of ze zo bleef ratelen omdat ze zich toen besefte dat Marciano naast Jeff en Kenzy de enige was die ook in dat hok zat met een relatie in die loods
Marciano deed er ook nogal omslachtig over. Ze gunnen het haar wel en dat geloof ik, maar ze zullen absoluut weten dat bij wijze van spreken zelfs een kookwekker een betere keuze zou zijnquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:43 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bleef ratelen omdat ze bang was dat ze haar zouden vragen wat ze zou doen als het Zoe tegen Wanda zou zijn. Ik denk dat ze stiekem liever Wanda als manager ziet dan Zoe maar dat wil ze niet zeggen natuurlijk.
Jeff kan niet tegen harde scherpe rare geluiden maar gaat een relatie aan met Kim en ligt er iedere dag mee in bedquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:47 schreef freaky40 het volgende:
Romy (Utopia) kruipt weer in Kim met dat lachje van haar....
Zal wel loslopen dus.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff kan niet tegen harde scherpe rare geluiden maar gaat een relatie aan met Kim en ligt er iedere dag mee in bed![]()
Ben dat gesprek aan het kijken maar ze zitten helemaal niet te wachten op Kim en verstoort eigenlijk dat hele gesprek. Eerder kwam ook Zoe binnen en dat hadden ze eigenlijk ook liever niet omdat je nooit weet wat zij daarna met die informatie doet.quote:
Ik was net te laat met cappen. Je hebt dus gelijk.quote:
Alsof je daar rijst in kan koken voor 22 personenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:20 schreef HopScotch het volgende:
Janet wil een rijstkoker van 180 euro. Misschien gewoon even leren hoe je rijst moet koken in een normale pan. Zo ingewikkeld is dat niet.
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:30 schreef Kakadylo het volgende:
Babs en Wendy lekker aan het kwebbelen tijdens het roken en maar meteen weer weggedraaid
Ze willen gewoon geen content missenquote:
Een wilde gok hoor; melk opschuimen?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:35 schreef spapaars het volgende:
Wat willen ze met een melkopschuimer?
Staat ook op het verlanglijstje.
[ afbeelding ]
Geweldig gevonden.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:37 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Een wilde gok hoor; melk opschuimen?
Zou gewoon alles bestellen om het daar voor iedereen zo leuk mogelijk te maken want x1 ipv x25 dus dankjewel FEBOquote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:40 schreef Judiwi het volgende:
JW vindt het belachelijk een rijstkoker. Laat hem zelf eens lekker rijst maken voor heel de groep.
Als ze geen content willen missen wordt het tijd dat ze haar herhaaldelijke mic checks geven tot ze op een verstaanbaar volume kan lullen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze willen gewoon geen content missen
Dat gelul over die kaarten is telkens BS
Rijstkoker voor zo'n grote groep lijkt mij ook niet handig.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:40 schreef Judiwi het volgende:
JW vindt het belachelijk een rijstkoker. Laat hem zelf eens lekker rijst maken voor heel de groep.
Doe er dan ook maar een kleurenprinter bij met laptop?! Ideetje ? Zal vast wel te krijgen zijn van de Bolquote:
en dan ook nog tegen Marciano zeggen: zeg maar dat ik niet in orde ben (of woorden van die strekking) en smerig lachenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:44 schreef spapaars het volgende:
En op stream 1 ligt die kutjoch op bed alweer in beeld
Die printer zal binnenkort wel zomaar uit het niets aanwezig zijnquote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe er dan ook maar een kleurenprinter bij met laptop?! Ideetje ? Zal vast wel te krijgen zijn van de Bol
Ja, morgen gaan ze een stelling opgooien om en koe te kopen voor de melk...quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:54 schreef Snensie het volgende:
Nou eerst eens melk lijkt me zo. Als iedereen cappucino gaat drinken heb je flink wat nodig.
die kunstgras eet ?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 23:04 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, morgen gaan ze een stelling opgooien om en koe te kopen voor de melk...
tja en het lijkt me toch niet dat ze hard gewerkt heeft en bezweet zal zijn (hooguit haar mond)quote:Op dinsdag 14 maart 2023 23:07 schreef spapaars het volgende:
Met douchen kunnen ze ook best overdrijven, deze middag stond Babette ook al onder de douche.
Ze heeft al vaker verteld dat ze meerdere onderzoeken daarvoor heeft gehad maar dat ze niks hebben kunnen vinden.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 23:15 schreef Snensie het volgende:
Ik vind dat ze Moraima beter moeten onderzoeken. Met zo’n hoest hoef je niets aan je longen te hebben. Het kan ook een symptoom voor bv borstkanker zijn. Dus de scan in die meid. Ik denk nl. wel dat het een symptoom is voor iets ernstigs.
Bern weet nooit hoe ie moet reagerenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 23:50 schreef schizolientje het volgende:
Het zijn echt de monologen van Sasha
Echt misselijk die Sasha en dan aannemen dat ze komt omdat ze nieuwsgierig is wat er met Sasha is. Terwijl Kim alleen even kwam seinen dat het bijna 00.00 is(verjaardag Isaac).quote:Op dinsdag 14 maart 2023 23:55 schreef schizolientje het volgende:
zag net het toppunt van schijnheiligheid, lelijk praten over Kim om dat ze aan komt lopen en dan lachend naar Kim zwaaien. Van wie moet je kotsen als je dat terug ziet
-knip-quote:Op dinsdag 14 maart 2023 23:15 schreef Snensie het volgende:
Ik vind dat ze Moraima beter moeten onderzoeken. Met zo’n hoest hoef je niets aan je longen te hebben. Het kan ook een symptoom voor bv borstkanker zijn. Dus de scan in die meid. Ik denk nl. wel dat het een symptoom is voor iets ernstigs.
-knip- niets met de streams te makenquote:
Ieder mens is weer anders en kun je deze diagnose dus niet geven....quote:Op woensdag 15 maart 2023 00:11 schreef Snensie het volgende:
[..]
En toch kan ik het heel goed weten, ik heb zelf ook zo gehoest en het duurde jaren voordat de diagnose er was die ik zelf nog ontdekt had ook.
Volgens mij zijn ze nog steeds enthousiast (en sommigen lijken ontroerd/aangedaan) aan het praten over het vuurwerk en wat we verder nog gemist hebbenquote:Op woensdag 15 maart 2023 00:10 schreef freaky40 het volgende:
Stagiaire is vergeten het audio weer aan te zetten na een AL.
Is er wat gebeurd dan? Schakel net pas weer in.quote:Op woensdag 15 maart 2023 00:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nog steeds enthousiast (en sommigen lijken ontroerd/aangedaan) aan het praten over het vuurwerk en wat we verder nog gemist hebben
Even teruglezen, er was ineens vuurwerk, dat hoorden we, Isaac riep wat en ze renden met zijn allen naar buiten, er was nog even beeld, toen de keuken en audiolockquote:Op woensdag 15 maart 2023 00:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is er wat gebeurd dan? Schakel net pas weer in.
Dan zal het daar mee te maken hebben maar staan de streams dus nog steeds op Audiolockquote:Op woensdag 15 maart 2023 00:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Even teruglezen, er was ineens vuurwerk, dat hoorden we, Isaac riep wat en ze renden met zijn allen naar buiten, er was nog even beeld, toen de keuken en audiolock
ja pffffffffff en slapende bewoners, gezelligheid troef (hopelijk zullen ze het dan wel op tv laten zien zoals vaker de laatste tijd de leuke/interessante beelden alleen daar te zien zijn)quote:Op woensdag 15 maart 2023 00:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan zal het daar mee te maken hebben maar staan de streams dus nog steeds op Audiolock
Of niet en censureren ze de boel zonder dat het zelfs ook maar de uitzending haalt en weet je nog niets wat er is gebeurd uiteindelijk want dan zit je daar op te wachten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 00:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja pffffffffff en slapende bewoners, gezelligheid troef (hopelijk zullen ze het dan wel op tv laten zien zoals vaker de laatste tijd de leuke/interessante beelden alleen daar te zien zijn)
mwoahhhhhhh daar waren ze te vrolijk en enthousiast voor toen ze binnenkwamen, echt feeststemmingquote:Op woensdag 15 maart 2023 00:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Of niet en censureren ze de boel zonder dat het zelfs ook maar de uitzending haalt en weet je nog niets wat er is gebeurd.
Dat het programma totaal is doorgeslagen wisten we al want het gaat helemaal nergens over. Wat je zag is overduidelijk dus wie proberen ze voor de gek te houden. Het gecensureer is onderhand een serieuze dagtaak en bij iets van buitenaf al helemaal onder de pet geschoven. Zowel op de streams als uitzendingen laten ze hierover niets zien hoor. Een vriendje die voor het hek staat, vuurwerk voor een jarige, schreeuwende ex-bewoners, toegeroepen informatie. Niet tonen = nooit gebeurd.quote:Op woensdag 15 maart 2023 00:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Of niet en censureren ze de boel zonder dat het zelfs ook maar de uitzending haalt en weet je nog niets wat er is gebeurd uiteindelijk want dan zit je daar op te wachten.
Maar wel gelijk oninteressante mensen en dat is natuurlijk ook geen toevalquote:
X3, met de groeten aan slapede Janet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 00:38 schreef mootie het volgende:
Lekker, weer een keiharde miccheck voor bep en zoe.
En Eunicequote:Op woensdag 15 maart 2023 00:43 schreef Ambrine het volgende:
Nu de keuken weer in beeld.
Met Zoë, Wendy, Babette, Moraima, Immi, Rupert en Isaac.
Vervolgens schakelen ze bewust naar Erik terwijl je op de achtergrond Isaac hoortquote:Op woensdag 15 maart 2023 00:46 schreef xsaskiax het volgende:
Jasper, Wanda en Sasha, in en bij de hangstoel, informeren bij Isaac hoe hij het had gevonden (over het vuurwerk e.d.)
Isaac zegt dat het een bevestiging is, en ja hoor geluid weg, streamswitch
Snap ikquote:Op woensdag 15 maart 2023 00:57 schreef mootie het volgende:
Sas baalt van de make-up en wimpers voor 750 euro. Ze had een hele lading verwacht, het was een klein tasje.
mssn is het wel een idee/opdracht van achter. Ze vervelen zich kapot en dat huwelijk houdt ze weer even bezig, inclusief kleding makenquote:Op woensdag 15 maart 2023 01:06 schreef Snensie het volgende:
Ik erger me rot aan dat stomme huwelijk. En nu ook heel decadent en egoïstisch. Ze staan kennelijk boven ‘het volk”
Geen zuurkool zonder vlees, ze laten het de groep denken, er is gewoon worst bij de zuurkool zegt Ruppie netquote:Op woensdag 15 maart 2023 00:45 schreef mootie het volgende:
Dus morgen brood, in de middag zuurkool zonder vlees, en in de avond een snack.
Smullen.
En Wanda 2.0 is geborenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 23:41 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Kas
Sasha: ik kan er niet bij wat ik hier doe. Ik heb nog nooit in mijn leven zulke idiioten meegemaakt als hier. In drie seconden weten ze een geluksmomentje erom te draaien in schijt. Iedereen hier irriteerd me. Een stelling om 22.30 uur!! En de inhoud daarvan. Ik ben er echt klaar mee!! Ik heb nog nooit zoveel egocentrische mensen ,meegemaakt als hier. Het is te absurd voor woorden.
Bern: ja...... dat kan ik alleen maar beamen.
Sasha: ik denk oprecht dat ik binnenkort uit mijn slof ga schieten. Ik ben er echt klaar mee!! Dat achterlijke gejengel, en Rupert uit te schelden in de hottub. En dat ik de koelkast leeg ga eten.
Goedemorgenquote:Op woensdag 15 maart 2023 06:40 schreef cinsan het volgende:
goede morgen
alles nog rustig in de loods, zal vandaag weinig gaan gebeuren vrees ik want de big boss is jarig
Kan gewoon bij volmacht.quote:Op woensdag 15 maart 2023 08:15 schreef D. het volgende:
Vandaag mag Nederland naar de stembus, hopelijk de deelnemers in de loods ook
Zou toch een leuk cadeautje voor Isaac zijn als ie zijn vrouw de bloemen nog kan geven voor ze verwelkt zijn
Meestal wel in de laatste week inderdaadquote:Op woensdag 15 maart 2023 08:23 schreef cinsan het volgende:
denk vandaag geen eliminatie en volgende week ook nog niet , denk eliminatie op maandag 27 maart
ALs hun dat liever doen is dat toch niet zo erg. Het is hun keuzequote:Op woensdag 15 maart 2023 08:32 schreef Snensie het volgende:
Gisterenavond meteen die alcohol erbij. Ik snap dat niet. Nu is vandaag ‘het feestje’ en hebben ze weer niets lijkt me.
nog een taart , wendy en ice ook al taart gebakken gisteravondquote:Op woensdag 15 maart 2023 08:36 schreef Dotteke het volgende:
Zo te zien gaat Marciano een taart maken, hij doet er bak en braad boter bij, denkt dat dat hetzelfde is als gewone boter.
Denk dat ie ‘m bakt, dus zal wel goedkomenquote:Op woensdag 15 maart 2023 08:36 schreef Dotteke het volgende:
Zo te zien gaat Marciano een taart maken, hij doet er bak en braad boter bij, denkt dat dat hetzelfde is als gewone boter.
Volgens mij is dat niet echt lekker, maar goed ik hoef hem niet te etenquote:Op woensdag 15 maart 2023 08:39 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat ie ‘m bakt, dus zal wel goedkomen
Is een roze pak ga e rvan uit dat het taart is kan ook brood zijn natuurlijkquote:Op woensdag 15 maart 2023 08:38 schreef cinsan het volgende:
[..]
nog een taart , wendy en ice ook al taart gebakken gisteravond
Is gewoon margarine dus niets mis mee. Dat is ook boter.quote:Op woensdag 15 maart 2023 08:39 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat ie ‘m bakt, dus zal wel goedkomen
Zelfs familie krijgt opgelegd dat er bepaalde zaken niet mogen worden geplaatst op instagram accountsquote:Op woensdag 15 maart 2023 00:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat het programma totaal is doorgeslagen wisten we al want het gaat helemaal nergens over. Wat je zag is overduidelijk dus wie proberen ze voor de gek te houden. Het gecensureer is onderhand een serieuze dagtaak en bij iets van buitenaf al helemaal onder de pet geschoven. Zowel op de streams als uitzendingen laten ze hierover niets zien hoor. Een vriendje die voor het hek staat, vuurwerk voor een jarige, schreeuwende ex-bewoners, toegeroepen informatie. Niet tonen = nooit gebeurd.
er zijn gewoon streams, 24/7quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:00 schreef Tascha071 het volgende:
Ik ben echt geneigd om n klacht te schrijven naar Talpa. We betalen voor live streams. Ik begrijp heus wel dat ze hun werk moeten doen maar ergens moet je toch gewoon live kunnen volgen. Isak vertelde net dat hij half 5 naar bed ging. Wij mochten na het vuurwerk niets meer zien. Doundlock en daarna weer heel duidelijk nietszeggende bewoners volgen. Slaapstreams. Terwijl je heel duidelijk weet dat er bier is en cola en n feestje.
Die schijnt toch ook gelijk een bos bloemen te hebben ontvangen..?!quote:Op woensdag 15 maart 2023 08:15 schreef D. het volgende:
Vandaag mag Nederland naar de stembus, hopelijk de deelnemers in de loods ook
Zou toch een leuk cadeautje voor Isaac zijn als ie zijn vrouw de bloemen nog kan geven voor ze verwelkt zijn
Een klachtquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:00 schreef Tascha071 het volgende:
Ik ben echt geneigd om n klacht te schrijven naar Talpa. We betalen voor live streams. Ik begrijp heus wel dat ze hun werk moeten doen maar ergens moet je toch gewoon live kunnen volgen. Isak vertelde net dat hij half 5 naar bed ging. Wij mochten na het vuurwerk niets meer zien. Doundlock en daarna weer heel duidelijk nietszeggende bewoners volgen. Slaapstreams. Terwijl je heel duidelijk weet dat er bier is en cola en n feestje.
dat had ie voor het programma begon al geregeld, zei hijquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die schijnt toch ook gelijk een bos bloemen te hebben ontvangen..?!
Dat is bj veel programma's zo ( wie is de mol, the Voice ,heel Holland bakt,de slimste mens masked singer.bij vele staat er een grote boete op als je dingen bekend maakt voordat de uitzending is geweest) datvheetvtv maken hetvis tenslotte geen Zembla of nieuwsuur.😉quote:Op woensdag 15 maart 2023 08:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zelfs familie krijgt opgelegd dat er bepaalde zaken niet mogen worden geplaatst op instagram accounts
Alsof ie wist waar ie aan zou beginnen ..quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:06 schreef D. het volgende:
[..]
dat had ie voor het programma begon al geregeld, zei hij
Nee het gaat om zaken die niet eens tv halenquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:06 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat is bj veel programma's zo ( wie is de mol, the Voice ,heel Holland bakt,de slimste mens masked singer.bij vele staat er een grote boete op als je dingen bekend maakt voordat de uitzending is geweest) datvheetvtv maken hetvis tenslotte geen Zembla of nieuwsuur.😉
denk dat ice alles al lang heeft uitgestippeld al dan niet in samenwerking met k5.hoorde hem van de week zeggen manager moet in hun groep blijven , kim in april , imma wil ook nog gooi naar managerschap doenquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof ie wist waar ie aan zou beginnen ..
Isaac blaat maar wat volgens mij.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk dat ice alles al lang heeft uitgestippeld al dan niet in samenwerking met k5.hoorde hem van de week zeggen manager moet in hun groep blijven , kim in april , imma wil ook nog gooi naar managerschap doen
Iedere deelnemer houdt rekening met een jaar, neem ik aanquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof ie wist waar ie aan zou beginnen ..
dan hoop ik dat wanda manager word in april, alleen al om paar woeste koppen te zienquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Isaac blaat maar wat volgens mij.
dit is zo als hij het zou willen, maar dat wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat het zo gebeurd. Flinke grootspraak van Isaac
Tiano heeft dan ook een haarimplant gedaan in Turkijequote:Op woensdag 15 maart 2023 09:14 schreef Clasientje het volgende:
Dan ziet Marciano nog goed uit voor zijn leeftijd ik vind en dacht Isaac wel veel ouder uitzien dan Marciano met doen en later.
Is voor Isaac die jarig is? Maakt Martin een mooi plankje met lekkersquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:51 schreef spapaars het volgende:
Wat een combinatie, chococake met gebakken ei
[ afbeelding ]
Voor Isaac, er zijn er die amper zijn gefeliciteerd, en dit.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:53 schreef Loveable het volgende:
[..]
Is voor Isaac die jarig is? Maakt Martin een mooi plankje met lekkers
Ja dat is wel raar, is toch leuk als iedereen zo'n plankje krijgt met wat lekkers erop..quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor Isaac, er zijn er die amper zijn gefeliciteerd, en dit.
Ze maken een duidelijk onderscheid
[ afbeelding ]
Nou er zijn er meerdere die zo'n ontbijt hebben gekregen of een ander feest maaltijd op hun verjaardag. Alleen JW mocht niet gefeliciteerd worden 😉🤣quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor Isaac, er zijn er die amper zijn gefeliciteerd, en dit.
Ze maken een duidelijk onderscheid
[ afbeelding ]
Of tiano voelt zich altijd al het volwassen ventjequote:Op woensdag 15 maart 2023 10:03 schreef Korak het volgende:
Gisteren viel me op dat in de bila Tiano-Izak Tiano zei: "Je bent nu op de goede weg, je bent echt op weg een man te worden" oid. Het gaf de familieband voor mij een heel nieuw inzicht, Izak was het jonge ventje en Tiano de wijze volwassene daar thuis.
Alles voor ‘de koning’ van de loods.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:14 schreef spapaars het volgende:
Zag gisteren 4 kratten bier binnenkomen, verjaardagsfeestje vanavond?
is film vanavondquote:Op woensdag 15 maart 2023 10:14 schreef spapaars het volgende:
Hoorde ze gisteren iets zeggen over een feestje zaterdag, er werd gevraagd of de vrijmibo dan wel door zou gaan. (Het antwoord was Rupert kennende wel)quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:14 schreef spapaars het volgende:
Is er een reden voor dat feestje?quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoorde ze gisteren iets zeggen over een feestje zaterdag, er werd gevraagd of de vrijmibo dan wel door zou gaan. (Het antwoord was Rupert kennende wel)
Wel iets met een of ander thema, maar die ben ik vergetenquote:
Ze verzinnen altijd wel iets om te kunnen feesten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wel iets met een of ander thema, maar die ben ik vergeten
Ja en de bioscoop avondquote:Op woensdag 15 maart 2023 10:14 schreef spapaars het volgende:
Misschien de " geheime opname"quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:12 schreef juul. het volgende:
Babs tegen Martin; nee ik ben niet boos, de dingen die er op stonden, wist ik al....sl
Waarschijnlijk een bericht over het hek gekomen tijdens het vuurwerk, mijn aanname
Probeer dat maar aan elkaar te breien waar ze het over hadden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:30 schreef KinKiJan het volgende:
Wat was dit dan voor cryptisch stiekem gedoe over '3 in een koker', wat buitenlands gebrabbel en een soundlock+wissel? (Ice, Martine en Tiano)
Filmpje: https://streamable.com/15a81m
Tja, geen idee. Enige wat ik me kan bedenken is iets over die spierenpoeders. Maar lijkt me geen geheim verder.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Probeer dat maar aan elkaar te breien waar ze het over hadden.
Misschien een sl om ze een waarschuwing te kunnen geven dat ze normaal moeten lullen.
GOGO feest hoorde ik Rupi zeggen gisterquote:Op woensdag 15 maart 2023 10:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wel iets met een of ander thema, maar die ben ik vergeten
aanname , ze spelen gewoon spelletje kaarten zoals ze veel doen , dus niks opdrachtquote:Op woensdag 15 maart 2023 10:30 schreef schizolientje het volgende:
Bern weer de opdracht om Sasha rustig te houden met een spelletje
vergat een vraagtekenquote:Op woensdag 15 maart 2023 10:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
aanname , ze spelen gewoon spelletje kaarten zoals ze veel doen , dus niks opdracht
Er is rond middernacht een plastic flesje met daarin tekst over de schutting gegooid geweest. Dat zou de 'koker' kunnen zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:30 schreef KinKiJan het volgende:
Wat was dit dan voor cryptisch stiekem gedoe over '3 in een koker', wat buitenlands gebrabbel en een soundlock+wissel? (Ice, Martine en Tiano)
Filmpje: https://streamable.com/15a81m
Nou lekker danquote:Op woensdag 15 maart 2023 10:40 schreef Harry het volgende:
[..]
Er is rond middernacht een plastic flesje met daarin tekst over de schutting gegooid geweest. Dat zou de 'koker' kunnen zijn.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:40 schreef Harry het volgende:
[..]
Er is rond middernacht een plastic flesje met daarin tekst over de schutting gegooid geweest. Dat zou de 'koker' kunnen zijn.
Snap niet dat ze zo dichtbij kunnen komen, want vanaf de weg iets naar binnen gooien is onmogelijk.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:40 schreef Harry het volgende:
[..]
medewerking van k5 mssquote:Op woensdag 15 maart 2023 10:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Snap niet dat ze zo dichtbij kunnen komen, want vanaf de weg iets naar binnen gooien is onmogelijk.
Er loopt, haaks op de Meerkoetenweg, een landweggetje direct langs het complex.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Snap niet dat ze zo dichtbij kunnen komen, want vanaf de weg iets naar binnen gooien is onmogelijk.
Mogen ze de ontvanger best een gele kaart voor gevenquote:Op woensdag 15 maart 2023 10:40 schreef Harry het volgende:
[..]
Lijkt mij onmogelijk met een vrouw als Esther. Ze is al jaloers op één vrouw die JW wat aandacht geeft. Via een hele gluiperige manier probeert Esther bij JW gedaan te krijgen wat Esther zou willen, er exclusief voor háár zijn! Maar ze is niet meer verliefd op hem hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:39 schreef pingu66 het volgende:
Esther is het helemaal eens met JW over open relaties en dat dat moet kunnen een man met 3 vrouwen zonder jaloezie![]()
hoop toch weer niet een stelling . wel stemming hoop ik dat het niet doorgaatquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:01 schreef Snensie het volgende:
[..]
OMG. En dan ook nog het duurste van het duurste.
Ze gaan vandaag al stemmen over best veel producten, zoals een melkopschuimer, printpapier, lijm, tape etcquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop toch weer niet een stelling . wel stemming hoop ik dat het niet doorgaat
Bern wil niet voor een hele lijst gaan stemmen maar per artikelquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze gaan vandaag al stemmen over best veel producten, zoals een melkopschuimer, printpapier, lijm, tape etc
Totaal 600 euries
wrm melkopschuimer, geen rijstkokerquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bern wil niet voor een hele lijst gaan stemmen maar per artikel![]()
Esther is het er ook mee eens, dat wil zijn ook.
Kan nu al niet wachten op de reactie van JWquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |