Die ga je nog wel weken horenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:59 schreef greysbones het volgende:
ik kan babs niet meer horen vandaag
man man man
heeft Mattin gelukkig geen last vanquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:56 schreef lojanda het volgende:
Marciano Babette Wendy en Martin hebben het over Jeff.. het probleem met Jeff is zijn ego zeggen ze.
Daar ben ik het wel mee eens want dat staat hem echt wel in de weg.
Martin idd ook.. zijn ego is groter dan hemzelfquote:
Z daarom zei ik dat hmmamamakaquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
Gesprekje Zoe en Babs over wat er in K5 gezegd is tegen Zoe. Inclusief soundlock..
Hoor ik het goed en is tegen haar gezegd dat Zoe manager zou winnen als ze tegenover 'haar' komt te staan?
Filmpje: https://streamable.com/o2o6g4
Is het niet gewoon zo dat K5 hen naar de mond praat?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
Gesprekje Zoe en Babs over wat er in K5 gezegd is tegen Zoe. Inclusief soundlock..
Hoor ik het goed en is tegen haar gezegd dat Zoe manager zou winnen als ze tegenover 'haar' komt te staan?
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Z daarom zei ik dat hmmamamaka
B ik moet zometeen naar uehhnjmkdml
B njnjdfk gewonnen
Z ja dat zei ze ook
Z ze zei als ik tegen over haar sta met manager verkiezing word ik het sowieso
toen zei ik dat denk ik niet
B zei ze dat ja
Z hmm hmm
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is het niet gewoon zo dat K5 hen naar de mond praat?
Kan goed jaquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is het niet gewoon zo dat K5 hen naar de mond praat?
Duidelijkquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Z daarom zei ik dat hmmamamaka
B ik moet zometeen naar uehhnjmkdml
B njnjdfk gewonnen
Z ja dat zei ze ook
Z ze zei als ik tegen over haar sta met manager verkiezing word ik het sowieso
toen zei ik dat denk ik niet
B zei ze dat ja
Z hmm hmm
Dat idee krijg ik namelijk iedere keer want in principe is het een soort van opvangquote:
bij bepaalde gespreken valt het gewoon opquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik namelijk iedere keer want in principe is het een soort van opvang
Bijvoorbeeld jaquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij bepaalde gespreken valt het gewoon op
Kim W kwam ook altijd terug met dat ze haar begrepen en dat ze gelijk had
Ik geloof ook 0,0 dat het plan om voor manager te gaan van Wanda zelf af komt, maar goed..quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij bepaalde gespreken valt het gewoon op
Kim W kwam ook altijd terug met dat ze haar begrepen en dat ze gelijk had
allemaal in de rij voor de gaarkeuken nuquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik geloof ook 0,0 dat het plan om voor manager te gaan van Wanda zelf af komt, maar goed..
Intussen kijk ik liever naar de zwijgzame afwas op 1, dan opnieuw gebabs op stream 2..
Tweede ronde opscheppen, boel gaat weer op mute hieroquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
allemaal in de rij voor de gaarkeuken nu
Dat hoorde je goed. Ook dat `Babette zei van niet zo zeggen van zeiden ze maar zei.. `en toen kwam Martin en zei ze en toen zei Martinquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Het werkt hier als normaal.
Dus, niet opgeheven zoals iemand hier graag zou willen.Wat een onzin wie dat zou dat graag willen? Slaat ook nergens op iedereen is blij met de filmpjes. Net deden gewoon alle filmpjes het even niet. Nu doen ze het allemaal weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ze hadden haar ook gevraagd hoe het met haar ging na het vertrek van GJ toen had ze gevraagd hoe het met hem was, maar daar mochten ze niets over zeggenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:25 schreef greysbones het volgende:
ik heb nu erg auw aan mijn oren
oortjes ingedaan om dat gesprek te kunnen horen
dat geschraap over dat bord![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja hoorde ik ook jaquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hadden haar ook gevraagd hoe het met haar ging na het vertrek van GJ toen had ze gevraagd hoe het met hem was, maar daar mochten ze niets over zeggen
rijst die niet gaar wilde wordenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:48 schreef spapaars het volgende:
Wat hebben ze op hun bord? Rijstpap ofzo?
Oelewapper heeft zichzelf weggespeeld, dus kritiek op anderen over hun tactiek is ongepast.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja hoorde ik ook ja
ik weet niet of GJ zo blij is nu met hoe het gaat
GJ zal wel boos zijn dat ze al van z'n plan afweken toen z'n bed daar nog warm was en het karma noemen dat de pijlen nu op La Babs gericht zijn..quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja hoorde ik ook ja
ik weet niet of GJ zo blij is nu met hoe het gaat
hij is wel erg geschrokken van de populariteit van Jeffquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
GJ zal wel boos zijn dat ze al van z'n plan afweken toen z'n bed daar nog warm was en het karma noemen dat de pijlen nu op La Babs gericht zijn..
aanname
Die 'roux' ook in die koekenpan, dat mens kan echt niet koken.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
rijst die niet gaar wilde worden
dus 20 x water bij gegooid
maw
teveel rijst in een pan met te weinig water waardoor het droog kookt voor het gaar is
die was al snel bruin jaquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:52 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Die 'roux' ook in die koekenpan, dat mens kan echt niet koken.
Hoe weet je dat, heel niet nieuwsgierigquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is wel erg geschrokken van de populariteit van Jeff![]()
![]()
stond in zijn interviewquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:54 schreef juul. het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, heel niet nieuwsgierig
Wat wil ze vragen of zeggen dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
Babs staat al 10 minuten in de keuken
te bedenken hoe ze JW kan aanspreken
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:54 schreef juul. het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, heel niet nieuwsgierig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Iemand die 'het geluid' weet? Op stream 1 zijn ze er mee bezig nu“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Nou nou wat geschrokken zeg. Gewoon een normale mening lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Iemand die 'het geluid' weet? Op stream 1 zijn ze er mee bezig nuEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |