Ah ok wel leuk denk ikquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wendy en Babette gaan een fredding hebben.
Lang genoeg gepraat, tijd voor actiequote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette en Zoe weeeeeer over nominaties... elke streamwissel gaat naar een groepje die over nominaties praat.
He maar luister, is toch hilaaaaarischquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe wil zichzelf verkiesbaar stellen als manager : "Is toch leuk?!?"
Goeie vraag, maar wordt vast een groot feest met drankquote:
Zelfoverschatting, vooral Babet en Zoequote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:46 schreef greysbones het volgende:
Babs
We hebben eigenlijk een hele goede positie
Met ons 3
Dat betekend volgens mij dat het tijd is om naar haar moeder te gaan, kunnen ze weer 6 x per dag bellenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:49 schreef Seattle het volgende:
Okee, Babs draait nu ook door.
Heeft gedroomd over haar moeder en ziet dat als een teken. Had de hele dag liedje in haar hoofd van: ‘Even aan mijn moeder vragen’ en vraagt zich af wat dat toch betekent
Ik wil dat hoofd van Babs zienquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:50 schreef Seattle het volgende:
Laat alsjeblieft die zoemer gaan, zeg. Klaar ermee nu
Die zit echt letterlijk zijn tijd uitquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper al een hele tijd in z'n eentje in het ei, het GBR lezen.
Gewoon een popu poll erin gooienquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Toch zou het ook leuk zijn de bewoners met uitspraken van en over elkaar te confronteren en dat ze moeten raden wie de uitspraak gedaan heeft. Een keer iedereen daar een spiegel voor houden
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon een popu poll erin gooien
Weten ze meteen waar ze staan
De hele ochtend al ... en de andere stream is ook steeds waardeloos.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik slinger de streams aan en wie hebben het weer over nominatie gezwets. Vermoeiend
Geen idee, zoveel geld is er nog niet verdiend en volgens mij heeft Kenzy ook niets overgehoudenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee.. maar is Rupert zo creatief aan het boekhouden?
Ook geen idee. Vraag me wel af met wat dan? Hij zit 2 weken. Ze hadden voor de vorige verdien opdracht nog maar een paar centen over van 575 uit die 2 weken. Nu is er gisteren 320 verdiend en zal er toch eten gekocht worden lijkt me.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
300 voor 4 dagenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Oooo ja, dan kan het wel natuurlijkquote:
Als je hier dagelijks naar moet kijken, treed er snel verveling op. Het is ook telkens Babette. Maar ze is niet met het spel bezig hoor. Echt niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De hele ochtend al ... en de andere stream is ook steeds waardeloos.
Wanda en Babette zijn allebei een beetje toxic. Iedereen waar ze close mee zijn gaan weg.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:10 schreef greysbones het volgende:
Babs
We stemmen ook met z’n drieën
En dat blijft ook zo
DEAD MAN WALKING (mijn aanvulling)
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:10 schreef Seattle het volgende:
[..]
Oooo ja, dan kan het wel natuurlijk
*maakt aantekening om kaassoufle bij de Paasbrunch te gaan serveren*
Jawel, 280 euro.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee, zoveel geld is er nog niet verdiend en volgens mij heeft Kenzy ook niets overgehouden
Bij de voedselbank krijg je geen kaassoufflés.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Luxe bolletjes ... en maar klagen over het eten.
Neee joh das alleen Jeffquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wanda en Babette zijn allebei een beetje toxic. Iedereen waar ze close mee zijn gaan weg.
Waar binnen 10quote:
Waarom het leven in de loods vergelijken met de voedselbank?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bij de voedselbank krijg je geen kaassoufflés.
Omdat ze zelf vinden dat ze onder de armoede norm zittenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom het leven in de loods vergelijken met de voedselbank?
gisteravond was het ook niet echt luxe, spaghetti met stukjes frikandel.
Nopequote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Hebben ze het eigenlijk nog wel eens over de JW doctrine? 5 euro pp pd totdat het geld op is...
Dat was het bedrag waarmee hij begon dus ik zou niet weten hoe de helft verdwenen zou kunnen zijn zonder dat hij daar wat mee te doen had.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar binnen 10
Minuten de helft alweer van was verdwenen zonder dat Rupie wat had gedaan
Moet iemand toch zelf weten.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:13 schreef Verida het volgende:
[..]
En toch was het zoquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:14 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Dat was het bedrag waarmee hij begon dus ik zou niet weten hoe de helft verdwenen zou kunnen zijn zonder dat hij daar wat mee te doen had.
Ze klagen vaak dat ze onder het minimum leven, daarom die vergelijkingquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is vooral erg ongezond allemaal. Helaas is gezond eten duurder dan dit (vr)eten, alhoewel ze met meer geld niet per se gezonder eten volgens mij.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Kan ze de hele dag met Jappie in kantoor zittenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:18 schreef greysbones het volgende:
Als ik weet dat ik daar ga zitten
Dat ik een flink aantal mensen tegen me heb
Ze wil manager worden
Wordt toch ook steeds ongeloofwaardiger zoquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kan ze de hele dag met Jappie in kantoor zitten![]()
als het kim word zit jef ook de hele dag op kantoor om haar te zeggen wat ze moet doenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wordt toch ook steeds ongeloofwaardiger zo
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda wil nu ineens voor manager gaan?
DIKKE AANNAMEquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda wil nu ineens voor manager gaan?
Kim en Jeff zijn overdag niet zoveel samen, doen hun eigen ding. Wanda en Jappie zitten de hele dag als een vlieg op een stuk stront aan elkaar geplakt.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:21 schreef cinsan het volgende:
[..]
als het kim word zit jef ook de hele dag op kantoor om haar te zeggen wat ze moet doen
Mooi zo....quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda zegt dat ze een beetje zit weg te kwijnen
Dan zorgt ice dat Kim afhaaktquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:23 schreef D. het volgende:
Wanda tegen Kim (en Zoe) voor het managerschap
Kussentje-Ivor ook!!!1!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
DIKKE AANNAME
ivor heeft haar gedumpt
Ik zou het niet vreemd vinden als het geen aanname zou zijn.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
DIKKE AANNAME
ivor heeft haar gedumpt
Zou me niets verbazenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wanda is dus managerschap belooft als ze blijft .....
#denkik
Ssstttt hij heeft er nog niet aan gedachtquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is de voet van Martin ineens weer genezen, zie hem weer normaal lopen
Maar het interesseert hem verder helemaal nietsquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:27 schreef greysbones het volgende:
JW
Nog steeds aan het zaniken over het verloren geld
als hij het heeft aangevraagd mag hij toch wel klagen als het niet is wat hij had verwacht.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:30 schreef greysbones het volgende:
Jappie is niet blij met het geleverde hout
Hij mag blij zijn dat ze überhaupt hout hebben gekregen
Ik ook niet, begin bijna te denken dat die relatie helemaal niet bestaat. Weet nog dat Wanda ooit zei dat Ivor nogal boos kan worden en het huis van Jeff in de fik zou steken. Zou Ivor dan niet allang een keer voor de loods hebben gestaan?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:29 schreef greysbones het volgende:
Ik snap echt niet
Dat als je je relatie zo hebt vernaggeld
Je lekker daar blijft
Weet je hoe moeilijk het is om op dit moment goed haardhout te krijgen ?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:31 schreef Verida het volgende:
[..]
als hij het heeft aangevraagd mag hij toch wel klagen als het niet is wat hij had verwacht.
Vandaar dat ze in de loods waren?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is een camera geinstalleerd in de kasBoven de planten zegt Wanda.
Klopt, er hangen daar nu 2 camera'squote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Die was broodnodig. Die shots van beslagen ramen was natuurlijk verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Is verzadigd dan erg?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bern tegen iemand in de keuken, zijn jullie ook zo verzadigd? Ga zelf een keer koken man, doe de boodschappen, altijd maar zeiken en klagen , zeuren of het eten al klaar is
Zag gisteren al dat er 2 camera's zijn, een was op de stream en in dat beeld zag je nog een camera hangen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vandaar dat ze in de loods waren?
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik : Dit was de hele brunch begrijp ik???
Gelukkig is ze zelf echt helemaal happy de peppiquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:40 schreef greysbones het volgende:
Wanda mag lijden dat ze ongelukkig is
( over Kim)
Hoeft ze geen BH aan?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:42 schreef greysbones het volgende:
Waarom heeft kenzi dat rokje weer onder dr borsten
Ik hoop hoe dan ook dat Kim het wordt nog voor Wanda weg is.quote:
Heeft ze het over hem?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:43 schreef greysbones het volgende:
Wanda is continue in de waar
Continue met ivor
Dat weet hij toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk het is om op dit moment goed haardhout te krijgen ?
Beter dan er overheenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:42 schreef greysbones het volgende:
Waarom heeft kenzi dat rokje weer onder dr borsten
Ze gaat gewoon maar lekker naar huisje toe, gedwongen of op eigen gelegenheid....quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Waar Wanda de afgelopen dagen angstvallig van de streams af is gehouden, zo aanwezig is ze vandaag opeens. Nu gaat ze dus waarschijnlijk voor het managerschap.
Heel raar. Ivor niet meer genoemd? Denk ook niet dat hij daarop zit te wachtenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Waar Wanda de afgelopen dagen angstvallig van de streams af is gehouden, zo aanwezig is ze vandaag opeens. Nu gaat ze dus waarschijnlijk voor het managerschap.
Welk huisje? Dat is de vraag.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze gaat gewoon maar lekker naar huisje toe, gedwongen of op eigen gelegenheid....![]()
Denk gewoon naar het huis van haar ouders als ik het goed begrijp....quote:
Waarom zou ze Ivor benoemen dan.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:45 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Heel raar. Ivor niet meer genoemd? Denk ook niet dat hij daarop zit te wachten
Goede kans daarop, maar ze had met Ivor hun eigen huisje.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk gewoon naar het huis van haar ouders als ik het goed begrijp....
Naja hoe het nu precies zit weet niemand maar neem aan dat hij er klaar mee is. Maar dit is off topicquote:
Aannames. Net zo moedeloos als het gezever van Babette over de nominaties.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:49 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Naja hoe het nu precies zit weet niemand maar neem aan dat hij er klaar mee is. Maar dit is off topic
Dat zullen we nog wel zien biatch!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda is inmiddels al zo ver dat ze het over 'mijn maand' heeft.
Relatie status is wel weg op fb bij hemquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Aannames. Net zo moedeloos als het gezever van Babette over de nominaties.
Hij doet het voorbeeldig moet ik zeggen misschien na Jeff de beste manager tot nu toe.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:52 schreef Li0nHeart het volgende:
lol ... Rupert is wel een top manager voor de streamers.
Je weet toch ook hoe dit werkt .. ze is niet voor niks ineens weer volop in beeld, en alleen maar praten over managerschap.quote:
Beter dan verwachtquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij doet het voorbeeldig moet ik zeggen.
Haar spijt is vergeten, ze heeft weer het hoogste woord. Ze gaat verder waar ze gebleven wasquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je weet toch ook hoe dit werkt .. ze is niet voor niks ineens weer volop in beeld, en alleen maar praten over managerschap.
Babette kun je toch niet serieus nemen in haar uitspraken.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:52 schreef Dotteke het volgende:
Babette ziet Zoë wel als winnaar, ze gunt het haar ook
En ze gunt het Isaac ook wel want die heeft een jaar zijn kinderen achter gelaten zegt Babette.
Dat doe ik ook niet, maar dat is wel iets wat ze op de streams zegtquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Aannames. Net zo moedeloos als het gezever van Babette over de nominaties.
[..]
Babette kun je toch niet serieus nemen in haar uitspraken.
Moeten ze de proeven beter doen, is er ook meer geldquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:55 schreef mootie het volgende:
Niemand durft Rupert aan te spreken op het eten omdat ze dan de wind van voren krijgen.
Het is de keuze van Rupi om alles in de frituur te kwakken.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moeten ze de proeven beter doen, is er ook meer geld
Lol, ze sport zelf nooitquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Wanda wil 2x per week een circuittrainig gaan houden als ze manager word.
En hopen dat Kim het niet 2x per week wil doen, zodat ze iemand anders kunnen vragen en Kim kunnen uitlachen .....quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Wanda wil 2x per week een circuittrainig gaan houden als ze manager word.
Uitlachen om..?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En hopen dat Kim het niet 2x per week wil doen, zodat ze iemand anders kunnen vragen en Kim kunnen uitlachen .....
Babette had het er gisteren wel over.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:59 schreef mootie het volgende:
Volgens Sas is Janet klaar met Babette, Babette denkt toch dat Janet met haar meestemt?
Ja, dat zei ze .. wellicht iets te bondig opgeschreven.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh ze zei dat ze Kim ging uitlachen, dat begreep ik niet uit je post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:17 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy ziet het al voor zich, allemaal gifjes van hun op het internet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Hahaha Zoe Manager dat wordt niks.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette vind het stoer, dat Zoe manager wil worden.
Essie en JW?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:29 schreef Dotteke het volgende:
O ze zijn de trouwjurk voor de nep bruiloft aan het maken. Het kleuterschool spelletje
Als de keuze Wanda of Zoe wordt weet ik wel wie het moet worden....quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:31 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Hahaha Zoe Manager dat wordt niks.
Die heeft veel drank en sigaretten gekocht en waarschijnlijk eten voor zich zelf. Vandaar dat de kookgroepjes geen eten mogen bestellen en dat hij zelf kookt.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:55 schreef mootie het volgende:
Niemand durft Rupert aan te spreken op het eten omdat ze dan de wind van voren krijgen.
Waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:33 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Die heeft veel drank en sigaretten gekocht en waarschijnlijk eten voor zich zelf. Vandaar dat de kookgroepjes geen eten mogen bestellen en dat hij zelf kookt.
Wendy e n Babette gaan trouwenquote:
Ze hebben sinds hij manager is iets van 700 euro verdiend hoorde ik Ice gisteren zeggen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moeten ze de proeven beter doen, is er ook meer geld
Ojeequote:
Hij had 8 potten shag (van de pot) Hij had ook 5 of 6 pakjes sigaretten. Dit kan je niet voor die 150 euro kopen. Ik weet niet hoeveel bakken bier er binnen zijn gekomen. Wijn ect.quote:
In 2 weken, waar ze met 22 man van moeten eten, schoonmaakmiddelen, wc papier, toiletartikelen etc. kopenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:35 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ze hebben sinds hij manager is iets van 700 euro verdiend hoorde ik Ice gisteren zeggen.
De potten shag zijn gekocht van de prijzenpot.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:37 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hij had 8 potten shag (van de pot) Hij had ook 5 of 6 pakjes sigaretten. Dit kan je niet voor die 150 euro kopen. Ik weet niet hoeveel bakken bier er binnen zijn gekomen. Wijn ect.
Kinderachtig gedoe vind ikquote:
Die schoonmaak middelen en toilet artikelen hebben ze laatst voor 800 euro (van de prijzenpot)gekochtquote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
In 2 weken, waar ze met 22 man van moeten eten, schoonmaakmiddelen, wc papier, toiletartikelen etc. kopen
Ja is het ook maar ze hebben weer even wat te doen.quote:
Alleen eten de rest hebben ze ingekocht van de pot Alles staat daar boven in de kast op kantoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
In 2 weken, waar ze met 22 man van moeten eten, schoonmaakmiddelen, wc papier, toiletartikelen etc. kopen
shag was over gestemd, ging van de prijzenpot en de sigaretten waren van het geld van isaacquote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:37 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hij had 8 potten shag (van de pot) Hij had ook 5 of 6 pakjes sigaretten. Dit kan je niet voor die 150 euro kopen. Ik weet niet hoeveel bakken bier er binnen zijn gekomen. Wijn ect.
Rupert heeft geen sigaretten gekocht, die heeft Isaac van zijn eigen geld gekocht.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:33 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Die heeft veel drank en sigaretten gekocht en waarschijnlijk eten voor zich zelf. Vandaar dat de kookgroepjes geen eten mogen bestellen en dat hij zelf kookt.
En ging dat net zoals het eten met een factor?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:41 schreef Verida het volgende:
[..]
shag was over gestemd, ging van de prijzenpot en de sigaretten waren van het geld van isaac
nee, is geen eten of drinkenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En ging dat net zoals het eten met een factor?
nee.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee niet x25 want shag is geen eten of drinken.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb geen idee krijg geen updates meer dus zal wel niets meer zijn.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is het ook maar ze hebben weer even wat te doen.
Keek paar dagen terug in de agenda en zag er tot april niks meer staan geloof ik.
Wel vreemd. In februari hadden ze bijna dagelijks iets en ineens alles afgelopen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee krijg geen updates meer dus zal wel niets meer zijn.
Gele kaart voor de hele groepquote:
Zalando hoorde ik Rupert zeggenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:47 schreef engine het volgende:
[..]
Gele kaart voor de hele groepgewoon omdat het kan.
Vind ik ook raar, in februari kwamen ze tijd tekort voor allerlei evenementen en nu staat er niets gepland.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:46 schreef engine het volgende:
[..]
Wel vreemd. In februari hadden ze bijna dagelijks iets en ineens alles afgelopen.
Etos jaaaaquote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zalando hoorde ik Rupert zeggen
Edit: Etos en andere bestellingen
Verjaardag van icequote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind ik ook raar, in februari kwamen ze tijd tekort voor allerlei evenementen en nu staat er niets gepland.
Behalve de cabaretshow van Bern op 1 april.
Ik hoop dat het een grap is
Ja echt heel raar, het is nu alleen maar hangen en vervelen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:46 schreef engine het volgende:
[..]
Wel vreemd. In februari hadden ze bijna dagelijks iets en ineens alles afgelopen.
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind ik ook raar, in februari kwamen ze tijd tekort voor allerlei evenementen en nu staat er niets gepland.
Behalve de cabaretshow van Bern op 1 april.
Ik hoop dat het een grap is
Staat niet in de agenda dus geschraptquote:
Tja geen idee of dat ze daar iets bijzonders voor gepland hebben.quote:
Ik heb die roast van hem niet aangedurfd, maar als jij zegt dat dat best leuk was durf ik het 1 april om een poging te wagenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:52 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Wie weet kan hij ons verrassen. Met die roast was hij best leuk
Dit is voor persoonlijke doelen en komt uit de prijzenpot.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:04 schreef Chanel5 het volgende:
zoveel make-up spul en geen normaal stukje vlees hmmmm
kommt uit de prijzenpot is voor gestemd dacht 800 euroquote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:04 schreef Chanel5 het volgende:
zoveel make-up spul en geen normaal stukje vlees hmmmm
dan nog, het contrast is een beetje grootquote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit is voor persoonlijke doelen en komt uit de prijzenpot.
Daar zit ook, zonder dat anderen dat weten, een cadeau voor de jarige Isaac bij t.w.v. 20,- euro.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:04 schreef cinsan het volgende:
zoe en morri hun make up spullen zijn binnen
Dan moeten ze die prijzenpot maar aanspreken voor eten, maar dat doen ze niet, want er moet genoeg geld in blijven.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dan nog, het contrast is een beetje groot
verkoop het maar, nee vandaag droog brood maar wel je nagels laten doen oid want uit een ander potje
Ze hebben er geen probleem mee om er wel tabak van te kopen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan moeten ze die prijzenpot maar aanspreken voor eten, maar dat doen ze niet, want er moet genoeg geld in blijven.
Als ze het verkopen gaat het alsnog x 25 uit de prijzenpotquote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dan nog, het contrast is een beetje groot
verkoop het maar, nee vandaag droog brood maar wel je nagels laten doen oid want uit een ander potje
Voeding is x 25quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben er geen probleem mee om er wel tabak van te kopen.
eten en drinken gaat x 25, dus dat willen ze niet, maar een klimrek van 1600 euro of biljart van 800, drumstel ect. dat doen ze dan weer wel. Ik zou kiezen voor gezond etenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben er geen probleem mee om er wel tabak van te kopen.
Vast niet voorbij toch.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:09 schreef Judiwi het volgende:
Nou duidelijk Wanda heeft voor Jasper gekozen. Relatie thuis is voorbij vokgens mij.
Jaja en die 500 euro van Isaac is nog lang niet op zeker? Hij geeft echt niet aan iedereen een pakje sigaretten van zijn geld. Voorheen moesten ze het allemaal terug betalen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:41 schreef Verida het volgende:
[..]
shag was over gestemd, ging van de prijzenpot en de sigaretten waren van het geld van isaac
Denk dat de gedachte erachter is, dat ze willen/ hopen dat de bewoners de prijzenpot aanspreken, maar doen die vrekken nietquote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
1e levensbehoefte, en met tabak dan weer niet?
Morgen toch? Maar er is geen geld dus.....quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:52 schreef engine het volgende:
[..]
Staat niet in de agenda dus geschrapt
Kloptquote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
1e levensbehoefte, en met tabak dan weer niet?
Ze krijgen dan ook altijd een verdienopdracht als de bodem van hun schatkist in zicht is.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat de gedachte erachter is, dat ze willen/ hopen dat de bewoners de prijzenpot aanspreken, maar doen die vrekken niet
Doe roast (van Bern) was echt grappig ja.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb die roast van hem niet aangedurfd, maar als jij zegt dat dat best leuk was durf ik het 1 april om een poging te wagen
O echt, vraag mij af of Wanda dat dan wel zelf weet.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:13 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Als je naar de fb status bij Ivor kijkt wel...
Was een uniek moment, de enige keer dat Bern me meevielquote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb die roast van hem niet aangedurfd, maar als jij zegt dat dat best leuk was durf ik het 1 april om een poging te wagen
Wat is zijn fb?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:13 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Er staat toch geen vrijgezel? Het lijkt me sws een pauze in je relatie als je elkaar en jaar niet ziet of spreekt. Ze hebben iig een hoop te bespreken als ze uit de loods is. Mocht de relatie wel over zijn dan lijkt het me niet meer dan normaal dat Wanda dat zelf ook te horen krijgt want dan zullen er dingen geregeld moeten worden.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:13 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Wanneer te horen?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:24 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Er staat toch geen vrijgezel? Het lijkt me sws een pauze in je relatie als je elkaar en jaar niet ziet of spreekt. Ze hebben iig een hoop te bespreken als ze uit de loods is. Mocht de relatie wel over zijn dan lijkt het me niet meer dan normaal dat Wanda dat zelf ook te horen krijgt want dan zullen er dingen geregeld moeten worden.
Denk dat dit er wel is, ze werd niet voor niets zo van streams gehouden. Gisteren de hele dag in die kas gezeten met Jappie. Daar speelt echt wel wat.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wanneer te horen?
Dan zouden ze verraden dat er wel contact is met de buitenwereld.
Ik denk dat ze dan de keuze moet krijgen om te gaan net als Gerry.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wanneer te horen?
Dan zouden ze verraden dat er wel contact is met de buitenwereld.
Waarom dan? Die keuze heeft ze nu zelf al, die hoeft niemand anders haar aan te dragenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:27 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan de keuze moet krijgen om te gaan net als Gerry.
Ik sluit helemaal niets uit, het zou mij niet eens verbazen dat er een verhaallijntje wordt gespeeld waar Ivan vooraf is ingelicht.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat dit er wel is, ze werd niet voor niets zo van streams gehouden. Gisteren de hele dag in die kas gezeten met Jappie. Daar speelt echt wel wat.
Nieuwe cam inderdaad. Maar wat hangt er nu boven hun aan de andere kant?quote:
Nu weet ze niks. Als je weet dat je relatie klaar is en je hebt samen een huis dan zal je dingen moeten gaan regelen. Ik denk niet eens dat ze haar die mogelijkheid mogen ontnemen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:28 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom dan? Die keuze heeft ze nu zelf al, die hoeft niemand anders haar aan te dragen
knipquote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik sluit helemaal niets uit, het zou mij niet eens verbazen dat er een verhaallijntje wordt gespeeld waar Ivan vooraf is ingelicht.
Want op TV maken ze er een echte drama van.
Denk ik ook maar ja snap ook niet dat je daar blijft zitten met alles wat er aan de hand is. Buiten leven lijky me belangrijker dan het spel maar goedquote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat dit er wel is, ze werd niet voor niets zo van streams gehouden. Gisteren de hele dag in die kas gezeten met Jappie. Daar speelt echt wel wat.
Vertel het verhaal of houd helemaal je mond. Dombo Mexx weer in actie.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:30 schreef Hoempah het volgende:
Laatst was Mexx live die vertelde dat ze wel met ivor had gesproken dat er wel iets speelt maar dat het niet aan haar was om te vertellen.
Ik zou al vertrekken, maar blijkbaar zit een Wanda zo in elkaar...quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:31 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Denk ik ook maar ja snap ook niet dat je daar blijft zitten met alles wat er aan de hand is. Buiten leven lijky me belangrijker dan het spel maar goed
Ze weet genoeg, en recht op meer info heeft ze niet. En niet mogen ontnemen?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:30 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nu weet ze niks. Als je weet dat je relatie klaar is en je hebt samen een huis dan zal je dingen moeten gaan regelen. Ik denk niet eens dat ze haar die mogelijkheid mogen ontnemen.
Het is wel iets wat gaande is op de streams en uitzendingen dus ja logisch dat het hier soms ter sprake komtquote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Welk privé?
Als je de bewoners bedoeld, ja dit is COS.
Waarom nu vertrekken als het toch al over is?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zou al vertrekken, maar blijkbaar zit een Wanda zo in elkaar...
knipquote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Welk privé?
Als je de bewoners bedoeld, ja dit is COS.
ik vind het sneu voor Ivor, die heeft hier allemaal niet om gevraagd en zal een boel shit over zich heen krijgen, over zijn "vriendin" die op tv met een ander ligt te wippen, 1 dag spijt heeft een doorgaat waar ze mee bezig was met plakken aan Jappiequote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zou al vertrekken, maar blijkbaar zit een Wanda zo in elkaar...
Daden hebben gevolgen maar hij is de dupe er van. Hij krijgt alles over zich heenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik vind het sneu voor Ivor, die heeft hier allemaal niet om gevraagd en zal een boel shit over zich heen krijgen, over zijn "vriendin" die op tv met een ander ligt te wippen, 1 dag spijt heeft een doorgaat waar ze mee bezig was met plakken aan Jappie
Iedereen speculeert hier wel over wat de status van Wanda en Ivor nu is. Logisch na de tv uitzendingen van de afgelopen paar keer en het gedrag erna van Wanda. Ze had het altijd over Ivor en lag op een kussentje met zijn fotoquote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:41 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Je gebruikt het als argument dat zijn fb status aangeeft dat het over is tussen hen maar dat weet je helemaal niet. Niet zo netjes maar dat is mijn persoonlijke mening.
Volgens mij echt voor de lolquote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:44 schreef spapaars het volgende:
Met die z.g trouwerij, zit daar nog een statement achter? Of is het gewoon voor de lol, wat dan weer erg kinderachtig is.
Mooie reden om 5 kratten bier, 8 dozen wijn en een fles wodka voor Jasper in te slaan.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:45 schreef patat het volgende:
[..]
Volgens mij echt voor de lolHet is wel bezigheidstherapie weer (jurk maken etc)
En een feestje is natuurlijk altijd welkom
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mooie reden om 5 kratten bier, 8 dozen wijn en een fles wodka voor Jasper in te slaan.
Ik speculeer niet hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Iedereen speculeert hier wel over wat de status van Wanda en Ivor nu is. Logisch na de tv uitzendingen van de afgelopen paar keer en het gedrag erna van Wanda. Ze had het altijd over Ivor en lag op een kussentje met zijn foto
komen wilde nachten vanquote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mooie reden om 5 kratten bier, 8 dozen wijn en een fles wodka voor Jasper in te slaan.
Misschien heeft Ivor ook een extra vriendin. Aannames en nog eens aannamesquote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik vind het sneu voor Ivor, die heeft hier allemaal niet om gevraagd en zal een boel shit over zich heen krijgen, over zijn "vriendin" die op tv met een ander ligt te wippen, 1 dag spijt heeft een doorgaat waar ze mee bezig was met plakken aan Jappie
kan , maar hij zal niet wippend op tv te zien zijn met die mssn vriendinquote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Misschien heeft Ivor ook een extra vriendin. Aannames en nog eens aannames
En hij zegt niks.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:49 schreef utopia2.0 het volgende:
JW kan zo in de politiek. Die man is echt van alle markten thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |