Ah ok wel leuk denk ikquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wendy en Babette gaan een fredding hebben.
Lang genoeg gepraat, tijd voor actiequote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette en Zoe weeeeeer over nominaties... elke streamwissel gaat naar een groepje die over nominaties praat.
He maar luister, is toch hilaaaaarischquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe wil zichzelf verkiesbaar stellen als manager : "Is toch leuk?!?"
Goeie vraag, maar wordt vast een groot feest met drankquote:
Zelfoverschatting, vooral Babet en Zoequote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:46 schreef greysbones het volgende:
Babs
We hebben eigenlijk een hele goede positie
Met ons 3
Dat betekend volgens mij dat het tijd is om naar haar moeder te gaan, kunnen ze weer 6 x per dag bellenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:49 schreef Seattle het volgende:
Okee, Babs draait nu ook door.
Heeft gedroomd over haar moeder en ziet dat als een teken. Had de hele dag liedje in haar hoofd van: ‘Even aan mijn moeder vragen’ en vraagt zich af wat dat toch betekent
Ik wil dat hoofd van Babs zienquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:50 schreef Seattle het volgende:
Laat alsjeblieft die zoemer gaan, zeg. Klaar ermee nu
Die zit echt letterlijk zijn tijd uitquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper al een hele tijd in z'n eentje in het ei, het GBR lezen.
Gewoon een popu poll erin gooienquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Toch zou het ook leuk zijn de bewoners met uitspraken van en over elkaar te confronteren en dat ze moeten raden wie de uitspraak gedaan heeft. Een keer iedereen daar een spiegel voor houden
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon een popu poll erin gooien
Weten ze meteen waar ze staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |