Minstens zo vers en al netjes in roosjes gesnedenquote:
Ja, dit kan dus niet.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is een leuke hobby maat. Vooral het editten ervan.
Oprecht prima hoor hooguit iets wateriger maar als je het toch verwerkt door een maaltijd merk je dat niet.quote:
Dat wist ik niet makker.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kloptvind ik zelf ook erg leuk. Zoals je wellicht al wist.
In de meeste gevallen zo'n miniem verschil.quote:
Mijn Hax compilatie’s niet gezienquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat wist ik niet makker.
Premiere/After Effects?
Ik heb normaalgesproken verse maar uit de vriezer is ook prima. gewoon beetje anders qua smaak. En bij de vriezervariant heb je niet zo'n stronk erbij waarvan het onderste gedeelte soms niet te eten is.quote:
Jazeker. Louter Premiere en After Effects. Hoewel ik me meer wil gaan verdiepen in After Effects. Ik ken de basics. Maar het is zo'n bazenprogramma.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mijn Hax compilatie niet gezien ;? Nee Magix Video. Een bescheiden programma, voor een bescheiden jongen.
Maar jij wel in de Adobe suite bekend?
Wat smaak betreft wel, alleen wat voedingstoffen betreft maakt het allemaal weinig uit.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
In de meeste gevallen zo'n miniem verschil.
Potjes zijn dan weer een ander verhaal natuurlijk
Professionele aanpak zie ik alquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Louter Premiere en After Effects. Hoewel ik me meer wil gaan verdiepen in After Effects. Ik ken de basics. Maar het is zo'n bazenprogramma.
Tomatenroom ofzo.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Chicken tonight heb ik al minstens 10 jaar niet meer gegeten denk ik. Wat voor smaak heb je?
Tering, ik moet meteen aan Magix Music Maker denkenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Professionele aanpak zie ik algoed bezig. Ik maak ook race video’s maar dat is redelijk basic in de edits. Knippen, transitions, crops, en af en toe een B roll. Dan voldoet Magix al prima.
Gewoon windows moviemaker gebruiken.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Professionele aanpak zie ik algoed bezig. Ik maak ook race video’s maar dat is redelijk basic in de edits. Knippen, transitions, crops, en af en toe een B roll. Dan voldoet Magix al prima.
Voor een video als dit meer dan genoeg in ieder geval. Wat een fantastische producties hebben wij toch gemaakt jaren terugquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon windows moviemaker gebruiken.
Is ook wel prima, alleen meerdere tijdlijnen is handig als je dingen wil toevoegen en dat heeft WMM niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon windows moviemaker gebruiken.
Voor een haxball compilatie heb je ook niet veel meer nodig.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is ook wel prima, alleen meerdere tijdlijnen is handig als je dingen wil toevoegen en dat heeft WMM niet.
Zitten jullie ook op tiktok?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Allerlei kleine projectjes. Veelal met Onlo jr, o.a. bij onze lokale FC. De trainingen/wedstrijden Maar binnenkort maak ik ook een kort filmpje voor een vriend die een bbq business aan het opzetten is.
Dat kun je gerust kunstwerken noemen!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor een video als dit meer dan genoeg in ieder geval. Wat een fantastische producties hebben wij toch gemaakt jaren terug
Met Movie Maker had ik deze niet kunnen maken denk ik. Zitten wel wat kleine effectjes in.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor een haxball compilatie heb je ook niet veel meer nodig.
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met Movie Maker had ik deze niet kunnen maken denk ik. Zitten wel wat kleine effectjes in.
Even gluren.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met Movie Maker had ik deze niet kunnen maken denk ik. Zitten wel wat kleine effectjes in.
Is goed, laat maar zien.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dit komt van een stiekeme digibeet.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |