Bedorven broccoli is een bijzaak als ik temidden van jullie ben lieve Skedquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Je broccoli is bedorven en dan zeg jij dat alles goed is.
Leugenaar.
Wel gezonderquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou broccoli een maaltijd met verder droge rijst en geen gemarineerde kip echt veel beter maken?
Wat schattig.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedorven broccoli is een bijzaak als ik temidden van jullie ben lieve Sked
Als een zaak niet voor de rechter komt kan er geen vrijspraak zijn. Als het OM besluit er geen zaak van te maken dan heet dat seponerenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Duurt dan 3 jaar en een verwoeste carrière maar dan heb je wel je vrijspraak
Jehova?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:00 schreef LordVoldermort het volgende:
F&L / Bijbeltopic #3
Bianconeri is echt doorgedraaid.
Chicken tonight heb ik al minstens 10 jaar niet meer gegeten denk ik. Wat voor smaak heb je?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De ene keer doppers, de andere keer broccoli, sperziebonen of snijbonen, en zowat altijd wat chicken tonightsaus
Behandel mij niet alsof ik een vorm van intelligentie heb.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als een zaak niet voor de rechter komt kan er geen vrijspraak zijn. Als het OM besluit er geen zaak van te maken dan heet dat seponeren
Deze moest ik opzoeken, ik had echt nog nooit van een gimball gehoord.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:48 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben helemaal in mijn nopjes met mijn nieuwe gimball.
Tevens heb ik een bakje koffie gezet.
mokerdebielquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
ik had echt nog nooit van een gimball gehoord.
Ik las glimball.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:48 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben helemaal in mijn nopjes met mijn nieuwe gimball.
Tevens heb ik een bakje koffie gezet.
Ik film.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las glimball.
Wat fotografeer je dan zoal?
quote:
Genoteerd.quote:
Ik weet niet of we dit wel willen weten.quote:
Allerlei kleine projectjes. Veelal met Onlo jr, o.a. bij onze lokale FC. De trainingen/wedstrijden Maar binnenkort maak ik ook een kort filmpje voor een vriend die een bbq business aan het opzetten is.quote:
FilmBeest.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Allerlei kleine projectjes. Veelal met Onlo jr, o.a. bij onze lokale FC. De trainingen/wedstrijden Maar binnenkort maak ik ook een kort filmpje voor een vriend die een bbq business aan het opzetten is.
Blijf je wel buiten de kleedkamer met die camera?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is een leuke hobby maat. Vooral het editten ervan.
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook!!!!Geen extra broccoli in de vriezer hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je toestemming van al die ouders?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Film je al beter dan deze knakker?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Allerlei kleine projectjes. Veelal met Onlo jr, o.a. bij onze lokale FC.
Called it.quote:
Broccoli uit de vriezer etenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen extra broccoli in de vriezer hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |