gewoon pink floydgoden danquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is zo'n heerlijke plaat als je helemaal padje af bent. Ook wel goed te pruimen als je niks op hebt. Goagenot.
Heb je hem al uit?quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:55 schreef Caland het volgende:
Ik ben begonnen aan een boek van Murakami (nu pas ja) en nu kan ik nauwelijks stoppen met lezen
@:kingroland is trots op me
Niet iedereen loopt de SC met alles langs, vandaar.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je hem quote krijgt hij ook al een melding hoor
welk boek lees jij nuquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet iedereen loopt de SC met alles langs, vandaar.
De verborgen geschiedenis, Donna Tartt.quote:
ik raad sinds dat gedoe in oekraïne dit boek aanquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De verborgen geschiedenis, Donna Tartt.
De presidentiële jaren van Mandela.
Ah ja, daar heeft hij er wel een redelijk aantal van.quote:
Begonnen aan Kafka on the shore, dat was blijkbaar het instapmodelletjequote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ja, daar heeft hij er wel een redelijk aantal van.
Welke lees je nu?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Begonnen aan Kafka on the shore, dat was blijkbaar het instapmodelletje
Niet teleurgesteld
Ik moet niet voetbal en verkiezingen kijken én posten.quote:
Dank je, als ik nu nog niet kan slapen!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 23:56 schreef KingRoland het volgende:
ik ga slapen
trusten.
@:tong80
@:afcniels
heb je daar een lijstje vanquote:Op woensdag 15 maart 2023 07:46 schreef KingRoland het volgende:
Goedemorgen vrienden en mensen die van mij de griep kunnen krijgen
Tasje geslotenquote:
Bestaat die groep nog?quote:Op woensdag 15 maart 2023 08:28 schreef Caland het volgende:
Ik heb al een grote zak popcorn gekocht voor de FvD-wappies die vanavond gaan schreeuwen dat er verkiezingsfraude is gepleegd.
Zin in!
Als je dan toch naar de dieren moet, is dit wel heel leuk. Losse aapjes.quote:
Waarom CDA?quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:14 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb al gestemd.
Spoiler-alert ; Het was geen D66
Tegen die tijd heet het ook niet meer de dikke Van Dale.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:29 schreef RamboDirk het volgende:
Mijn verwachting is dat het woord aap in 2025 uit de dikke van dale wordt gehaald.
Scherp!quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen die tijd heet het ook niet meer de dikke Van Dale.
Stukje fatshaming.
Hallo links gespuis.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen die tijd heet het ook niet meer de dikke Van Dale.
Stukje fatshaming.
Je hebt echt geen smaak.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat je moeder zo leuk op de foto stond.
Idd, mooie beesten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je dan toch naar de dieren moet, is dit wel heel leuk. Losse aapjes.
Ja denk het wel even. Al weet ik nog steeds niet waarop, het zijn eigenlijk allemaal klootzakken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga je vandaag nog stemmen ouwe dibbes?
Covid gehad hé.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt echt geen smaak.
Rotterdam-zuidquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SOW KOEKOEK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |