Tasje geslotenquote:
Bestaat die groep nog?quote:Op woensdag 15 maart 2023 08:28 schreef Caland het volgende:
Ik heb al een grote zak popcorn gekocht voor de FvD-wappies die vanavond gaan schreeuwen dat er verkiezingsfraude is gepleegd.
Zin in!
Als je dan toch naar de dieren moet, is dit wel heel leuk. Losse aapjes.quote:
Waarom CDA?quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:14 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb al gestemd.
Spoiler-alert ; Het was geen D66
Tegen die tijd heet het ook niet meer de dikke Van Dale.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:29 schreef RamboDirk het volgende:
Mijn verwachting is dat het woord aap in 2025 uit de dikke van dale wordt gehaald.
Scherp!quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen die tijd heet het ook niet meer de dikke Van Dale.
Stukje fatshaming.
Hallo links gespuis.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen die tijd heet het ook niet meer de dikke Van Dale.
Stukje fatshaming.
Je hebt echt geen smaak.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat je moeder zo leuk op de foto stond.
Idd, mooie beesten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je dan toch naar de dieren moet, is dit wel heel leuk. Losse aapjes.
Ja denk het wel even. Al weet ik nog steeds niet waarop, het zijn eigenlijk allemaal klootzakken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga je vandaag nog stemmen ouwe dibbes?
Covid gehad hé.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt echt geen smaak.
Rotterdam-zuidquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SOW KOEKOEK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |