gewoon pink floydgoden danquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is zo'n heerlijke plaat als je helemaal padje af bent. Ook wel goed te pruimen als je niks op hebt. Goagenot.
Heb je hem al uit?quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:55 schreef Caland het volgende:
Ik ben begonnen aan een boek van Murakami (nu pas ja) en nu kan ik nauwelijks stoppen met lezen
@:kingroland is trots op me
Niet iedereen loopt de SC met alles langs, vandaar.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je hem quote krijgt hij ook al een melding hoor
welk boek lees jij nuquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet iedereen loopt de SC met alles langs, vandaar.
De verborgen geschiedenis, Donna Tartt.quote:
ik raad sinds dat gedoe in oekraïne dit boek aanquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De verborgen geschiedenis, Donna Tartt.
De presidentiële jaren van Mandela.
Ah ja, daar heeft hij er wel een redelijk aantal van.quote:
Begonnen aan Kafka on the shore, dat was blijkbaar het instapmodelletjequote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ja, daar heeft hij er wel een redelijk aantal van.
Welke lees je nu?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Begonnen aan Kafka on the shore, dat was blijkbaar het instapmodelletje
Niet teleurgesteld
Ik moet niet voetbal en verkiezingen kijken én posten.quote:
Dank je, als ik nu nog niet kan slapen!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 23:56 schreef KingRoland het volgende:
ik ga slapen
trusten.
@:tong80
@:afcniels
heb je daar een lijstje vanquote:Op woensdag 15 maart 2023 07:46 schreef KingRoland het volgende:
Goedemorgen vrienden en mensen die van mij de griep kunnen krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |