Ik heb een mooi gedicht voor je geschreven.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:08 schreef Sked het volgende:
Overigens ben ik vandaag alweer een jaar terug als mod.
Taart bij @:GGMM op te halen tijdens de lunch
Graag jouw mening.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:24 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)oedselbank~aabba67c/
Pittig regime.quote:Toen de chauffeur volgens Merkur onderweg was naar het complex van Bayern München, kreeg hij van de Duitse club te horen dat De Ligt het ludieke geschenk van Sommer niet in ontvangst mocht nemen.
Santé.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:08 schreef Sked het volgende:
Overigens ben ik vandaag alweer een jaar terug als mod.
Taart bij @:GGMM op te halen tijdens de lunch
Geniet er lekker vanquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
Bijna 12 uur, dat puntje Schwarzwälder Kirschtorte bij @:GGMM ga ik zeker ophalen.
@:sked
Dit klinkt alsof je een van de uitwerpselen van @GGMM die kopjes geeft, een Duits naampje hebt gegeven.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
Bijna 12 uur, dat puntje Schwarzwälder Kirschtorte bij @:GGMM ga ik zeker ophalen.
@:sked
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je een van de uitwerpselen van @:GGMM die kopjes geeft, een Duits naampje hebt gegeven.
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je een van de uitwerpselen van @:GGMM die kopjes geeft, een Duits naampje hebt gegeven.
Honten*quote:
Mogguh makker. Trots op je. Hoe gaat het met afvallen?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, alweer 8 maanden gestopt met roken.
Vraag dat dan ook gelijk aan @Oriente die is daar hard mee bezig.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mogguh makker. Trots op je. Hoe gaat het met afvallen?
@:GGMM
Het is Chevy.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waardeloze combobreaker dat je bent.
Wat is met deze opmerking jouw beoogde doel 🧐quote:
Welke meet ?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik geef hem wel een paar extra klappen op de meet
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Arne is het type trainer wat users beter maakt @:tarado
Had al iets gereageerd in de trant van ‘het is pietjetijd bij Ziggo’, echt een shittake om maar aandacht te krijgen.quote:
Slimste regio van Nederland, als je de Brabanders weglaat dan.quote:
Lekker bezig.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, alweer 8 maanden gestopt met roken.
Pics or it did not happen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik geef hem wel een paar extra klappen op de meet
Je zal toch moeten als je nog kans wil maken bij @Pisces29quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En van mijn zolderkamer af zeker?
[ afbeelding ]
+20% zag ik. Wel net even een tagje eruit gegooid richting mijn zéér goede vriend @Wereldgozerquote:
Ja.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mogguh makker. Trots op je. Hoe gaat het met afvallen?
@:GGMM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |