SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bezorgen bij bbhuisquote:Op maandag 13 maart 2023 17:16 schreef Monique___ het volgende:
Wat zegt die stem? ga zo snel mogelijk?? bb
"Graag zo snel mogelijk bezorgen bij het Big Brother huis."quote:Op maandag 13 maart 2023 17:17 schreef Ireth het volgende:
"Graag zo snel mogelijk bezorgen bij het big brother huis"
En vervolgens nog wat gemompel wat ik niet kon verstaan..
quote:Op maandag 13 maart 2023 17:19 schreef Ireth het volgende:
Godverdegloeiendepleuris blunder!!!!
Zat met oortjes in op vol volume voor die cassetterecorder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dat verwijfde ventje stopt zelf ook alles in zijn bak,samen mnet die glibber aalquote:Op maandag 13 maart 2023 17:45 schreef KangaP het volgende:
Bij de blender proefsessies ging het effe mis tussen Ali en Danny ,
Ali bleef maar proeven tot ergernis van Danny,
Erg kwade blik van Danny en doe eens normaal man
Ali droop af naar de zetel met zijn staart tussen zijn benen.
quote:Op maandag 13 maart 2023 17:27 schreef Ireth het volgende:
Bericht van chiara over haar vertrek en verblijf!Ze vergeet dat mensen streams kijken en sommige heel veel. Dat kan niet gemanipuleerd worden. Maar sneu als mensen nu nog negatief reageren naar haar toe. Ze is er uit dus een heel.gelukkig leven verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij ergert zich kapot hij kan.toch zeggen houden jullie aub even op met dat Zingen.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
Bart ze gezichtsuitdrukking
Spreekt boekdelen
Omdat Lindsey best wel dominant en agressief "gettotalk" over kan komen..quote:Op maandag 13 maart 2023 17:47 schreef Koos1958 het volgende:
Bart vroeg aan jolien of ze praat met lyndsey. Alleen als het moet antwoord ze. Jason zegt nou ik helemaal niet meer. Bart zegt moet wel leefbaar blijven. Waarom zeggen ze dat niet tegen lyndsey en confronteren ze haar niet gewoon.
Ik weet niet wat er vandaag is gebeurd maat jason is ook boos op lyndsey. Haha Bart zegt ik vraag subiet 25 euro aan ali voor de dokter mijn orenquote:Op maandag 13 maart 2023 17:56 schreef Kayro het volgende:
[..]
Omdat Lindsey best wel dominant en agressief "gettotalk" over kan komen..
Dus mogelijk zwijgen ze ivm de gevolgen..
🙄☹️
Ja idd ik zou daar behoorlijk gallisch van wordenquote:Op maandag 13 maart 2023 17:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij ergert zich kapot hij kan.toch zeggen houden jullie aub even op met dat Zingen.
Lindsey heeft Jason genomineerdquote:Op maandag 13 maart 2023 17:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er vandaag is gebeurd maat jason is ook boos op lyndsey. Haha Bart zegt ik vraag subiet 25 euro aan ali voor de dokter mijn oren
Die nominatie heeft 4K gekostquote:Op maandag 13 maart 2023 17:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja zover was ik maar ze hadden het over geld en warm water voor 1000 kan niet.
Wat ik er van begreep met gesprek tussen bart en jolien vanmiddag heeft ze geld moeten betalen uit de pot om de kist te openen en toen bleek die nominatiepin erin te zitten en die gaf ze aan jasonquote:Op maandag 13 maart 2023 17:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja zover was ik maar ze hadden het over geld en warm water voor 1000 kan niet.
Hopelijk komt ze er zelf naast te zitten. Maar BB is gek genoeg om Lindsey van Jason te laten winnen ze volgen het draaiboek.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Wat ik er van begreep met gesprek tussen bart en jolien vanmiddag heeft ze geld moeten betalen uit de pot om de kist te openen en toen bleek die nominatiepin erin te zitten en die gaf ze aan jason
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 13 maart 2023 18:17 schreef Ireth het volgende:
neeee hahahahaha mimi bij de Febo op bezoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij "the wall" van de febo iddquote:Op maandag 13 maart 2023 18:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
neeee hahahahaha mimi bij de Febo op bezoek
Omdat haar confronteren uitloopt in een schreeuwpartij waartoe een normaal mens zich niet wil verlagen.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:47 schreef Koos1958 het volgende:
Bart vroeg aan jolien of ze praat met lyndsey. Alleen als het moet antwoord ze. Jason zegt nou ik helemaal niet meer. Bart zegt moet wel leefbaar blijven. Waarom zeggen ze dat niet tegen lyndsey en confronteren ze haar niet gewoon.
Tja een lesbische antilliaan in de finale is natuurlijk veel meer inclusief dan een blonde hollandse knul met principes.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:13 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Hopelijk komt ze er zelf naast te zitten. Maar BB is gek genoeg om Lindsey van Jason te laten winnen ze volgen het draaiboek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |