hij was echt aan het schreeuwen gewoonquote:Op maandag 13 maart 2023 08:27 schreef happyme28 het volgende:
Bart vertelt Jason dat hij weer aan het praten was vannacht. Heb filmpje gezien en was inderdaad weer best heftig. Nee, nee, nee, stop stop. Rechtop in bed, armen in de lucht.
Bart verwarmt water voor een douche. Houten kop van de champi denk ik.
Jason wordt langzaam wakker maar lijkt ergens aan de denken/overpijnzen.
Het valt mij op dat hij vooral op stress reageert en het kan het vertrek van MA zijn.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij was echt aan het schreeuwen gewoon
waar had jij het filmpje gezien van Jason, plaats hem anders ook even hier want was echt hard gewoonquote:Op maandag 13 maart 2023 09:17 schreef happyme28 het volgende:
Jason wil zijn coin houder vol spelen. Nog 15 coins ongeveer.
En dan ga ik eruit en is er een erfenis van 60 coins …zegt Jason
quote:
Dat doen die leeghoofden, er zit niets in dus copie gedrag.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:45 schreef czvt het volgende:
Als er 1 schaap blaat gaan ze allemaal blaten.
Hier kijken ze ook vaak raar op als ik of dubbel lig en loop te schelden tegen mijn laptopquote:Op maandag 13 maart 2023 09:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zei het hardop hier....
Niet veel meer nodig, dat ik tegen een tv begin te lullen
Ik heb een vermoede dat er een speciale Dannycam bediende is die hem continu in beeld moet houden op de streams zodat we geen leuk moment kunnen missen.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zei het hardop hier....
Niet veel meer nodig, dat ik tegen een tv begin te lullen
Elk moment dat hij niet op camera is is juist een leuk moment.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:54 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb een vermoede dat er een speciale Dannycam bediende is die hem continu in beeld moet houden op de streams zodat we geen leuk moment kunnen missen.
Danny is de koning van de kinderkamer. Er is geen rode kamer meer enkel een kinderkamer en een ouderkamer.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:00 schreef -river- het volgende:
Het is wel erg hè, dat ik liever naar het stofkijken kijk dan kans hebben Danny te moeten zien.
Precies!!quote:Op maandag 13 maart 2023 10:01 schreef czvt het volgende:
[..]
Danny is de koning van de kinderkamer. Er is geen rode kamer meer enkel een kinderkamer en een ouderkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |