Di tis Wanda op der bank met haar Ivor kussenquote:Op maandag 13 maart 2023 01:49 schreef Flow3r het volgende:
irritant dat ze altijd zo inzoemen en zelden een goed overzicht geven, je hebt geen idee wie waar ligt
[ afbeelding ]
Ik denk tot morgen.quote:Op maandag 13 maart 2023 02:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Iemand enig idee tot hoelang de ballenopdracht duurt?
Ik denk tot 11 uurquote:
Bern ligt in zijn eigen bed in kamer 3 volgens mijquote:Op maandag 13 maart 2023 06:29 schreef cinsan het volgende:
goede morgen
bern slaapt beneden zie ik, hoop op eliminatie vandaag
Ik mag het hopenquote:Op maandag 13 maart 2023 06:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk tot 11 uur
Er zal wel iets van eliminatie opdracht uit komen
Ik denk dat ze schrikkenquote:Op maandag 13 maart 2023 06:57 schreef Dotteke het volgende:
Zouden de bewoners ook zo slapen als ze zouden weten dat ze vol met hun gezicht in beeld te zien zijn als ze liggen te slapen/Op stream 2 duikt Erik net met zijn gezicht o diep dat hij niet meer te zien is
Op stream 1 Bern vol in beeld.
waarom?quote:Op maandag 13 maart 2023 07:02 schreef cinsan het volgende:
denk toch wel dat opdracht met letters en vraag in verband staat met elimatie
Wie gaat vandaag een jaar van je leven verlaten?quote:Op maandag 13 maart 2023 07:02 schreef cinsan het volgende:
denk toch wel dat opdracht met letters en vraag in verband staat met elimatie
Babette (hoop ik) wat ben ik die zat met der gebrabbel de hele tijdquote:Op maandag 13 maart 2023 07:12 schreef engine het volgende:
[..]
Wie gaat vandaag een jaar van je leven verlaten?
Hoezo vandaag ?quote:Op maandag 13 maart 2023 07:12 schreef engine het volgende:
[..]
Wie gaat vandaag een jaar van je leven verlaten?
Mooi nietquote:Op maandag 13 maart 2023 07:16 schreef cinsan het volgende:
ik hoop op babbeltrees , matennaaister , overal stoken en roddelen , verder is ze lui als wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |