Naadloos hier.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:32 schreef Felagund het volgende:
Hij staat online, maar bij mij geeft hij nog een vage foutmelding.
Bij mij ook.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:34 schreef Legoblokje het volgende:
Hij doet het nu bij mij
https://www.goplay.be/vid(...)flevering-1#autoplay
Dat laatste, vandaag alleen maar een intro…quote:Op zondag 12 maart 2023 21:49 schreef BE het volgende:
Is het nu al begonnen? Of is dit het bekendmaken van de kandidaten en duurt het nog even?
Te lui om mijn leesbril te pakken om terug te kunnen lezen.
Volgende week begint het! Nu is de eerste Café de Mol met Gilles aan tafel die de kandidaten bekend maakt. Tis tot nu toe wel een leuke club! Goeie kandidatenkiezers hebben ze daarquote:Op zondag 12 maart 2023 21:49 schreef BE het volgende:
Is het nu al begonnen? Of is dit het bekendmaken van de kandidaten en duurt het nog even?
Te lui om mijn leesbril te pakken om terug te kunnen lezen.
Zelfs bij mij werkt het van een macbook naar een Android tv.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:41 schreef Pino112 het volgende:
En ook in 1x met AirPlay naar de TV
Dat was ook nog wel een probleem de vorige keer dacht ik.
Ja he, moest lachenquote:Op zondag 12 maart 2023 22:01 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Haha die mannen van Supercontent waren goed.
Spannend. Wat is er met kandidaat 10.
Ik ben het met Sven eens dat het lijkt op een soort AI, maar geen idee hoe dat uitpakt.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:01 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Haha die mannen van Supercontent waren goed.
Spannend. Wat is er met kandidaat 10.
Mooi gevarieerd.quote:
Lancelot dan.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Jens mag een derde keer meedoen natuurlijk
Verder vraag ik me vooral af waarom je je kind Comfort zou noemen
Zou idd kunnen, AI of zo lijkt mij sterk, ik weet niet hoe dat zou moeten werken.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar serieus gesproken, ik zet m'n geld erop in dat de tiende kandidaat een BV'er is.
Dat denk ik ook inderdaad. Een man dan, want er zijn al 5 vrouwen.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar serieus gesproken, ik zet m'n geld erop in dat de tiende kandidaat een BV'er is.
Ja zoiets, of een Nederlanderquote:Op zondag 12 maart 2023 22:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Of een combi met Jan Jaap van der Wal, of Otto-Jan Ham.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja zoiets, of een Nederlander![]()
Het moet iets zijn wat nu heel leuk en verrassend is, maar daarna wel weer wegebt omdat je wilt dat ze aan het eind van de aflevering wel gelijkwaardig de test maken denk ik
Daar heb ik ook nog aan gedacht inderdaad. Ze hebben altijd gezegd dat het konquote:Op zondag 12 maart 2023 22:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Het moet iets zijn wat nu heel leuk en verrassend is, maar daarna wel weer wegebt omdat je wilt dat ze aan het eind van de aflevering wel gelijkwaardig de test maken denk ik
Ze hadden een zoon verwacht?quote:Op zondag 12 maart 2023 22:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Jens mag een derde keer meedoen natuurlijk
Verder vraag ik me vooral af waarom je je kind Comfort zou noemen
Dank voor de Airplay tip, heb ik dat ook een keer gebruikt…quote:Op zondag 12 maart 2023 21:41 schreef Pino112 het volgende:
En ook in 1x met AirPlay naar de TV
Dat was ook nog wel een probleem de vorige keer dacht ik.
Is wel mijn favoriet tot nu toe ja. Zou leuk zijn als de 10e kandidaat dan een Nederlander blijkt te zijn.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:38 schreef MadMaster het volgende:
De dame die even een Nederlander nadeed en daarbij zei dat ze meteen een accent had aangeleerd tijdens haar verblijf in Nederland…
In een aantal twitter reacties denken ze dat het een oud-kandidaat of zelfs een oud-mol is.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ze zeiden dat het iets was dat ze nog nooit hebben gedaan, maar eigenlijk heeft Jens al twee keer mee gedaan nu.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In een aantal twitter reacties denken ze dat het een oud-kandidaad of zelfs een oud-mol is.
Maar het moet inderdaad iets zijn dat niet boven de hele serie blijft hangen.
Ik nog denken "oh zeker een Frans accent", maar neequote:Op zondag 12 maart 2023 22:38 schreef MadMaster het volgende:
De dame die even een Nederlander nadeed en daarbij zei dat ze meteen een accent had aangeleerd tijdens haar verblijf in Nederland…
Walen die beweren dat ze geen Nederlands kunnen spreken, vertrouw ik vanaf nu in ieder geval niet meer…quote:Op zondag 12 maart 2023 22:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik nog denken "oh zeker een Frans accent", maar nee
Nee daarvan zou ik niet zo goed snappen waarom ze het weer zouden doen. En als het bijv Anke is omdat die er vorig jaar lullig uit ging, is dat toch juist hetzelfde als Jens?quote:Op zondag 12 maart 2023 22:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In een aantal twitter reacties denken ze dat het een oud-kandidaat of zelfs een oud-mol is.
Maar het moet inderdaad iets zijn dat niet boven de hele serie blijft hangen.
Maar die heeft dan toch veel te veel voorkennis?quote:Op zondag 12 maart 2023 22:41 schreef Meridiaan het volgende:
Misschien wel die kerel die de vorige keer als Mol was voorbereid maar het toen niet werd na het spel in het maisveld.
Over het seizoen van een paar jaar geleden ja. Maar ik weet niet of je dat heel veel zou helpen bij het huidige seizoen. Ik denk trouwens niet dat het een oud-kandidaat of mol is. Of iemand die net niet door de selectie is gekomen, want ze hebben al eens gezegd dat ze die soms doorschuiven naar het volgend seizoen. Dus dat zou niets nieuws zijn.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar die heeft dan toch veel te veel voorkennis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |