abonnement Unibet Coolblue
pi_208359343
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 15:57 schreef Repentless het volgende:

[..]
Nee, daar kun je niet dezelfde redenering voor ophangen. De Volkskrant is een commercieel bedrijf, geen overheidsinstantie. Jij weet zelf ook wel dat de meeste kranten vanuit een bepaalde filosofie werken. En dat bepaalt ook hun lezerspubliek (en dus hun klanten/abonnees). Daar is niks mis mee overigens. Maar De Telegraaf (het beste voorbeeld van een krant die nogal verschilt van De Volkskrant) brengt op een andere manier en vanuit een andere filosofie nieuws en reportages. Niet beter, maar zij zullen vaak vanuit hun eigen overtuigingen weer een andere invalshoek kiezen dan een Volkskrant, waarbij ook voorkeuren een rol spelen.
Wat voor publiek leest de Volkskrant eigenlijk?
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  maandag 13 maart 2023 @ 16:01:29 #252
117098 Hathor
Effe niet
pi_208359382
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 14:24 schreef Ronald het volgende:
Het is eigenlijk überhaupt wel vreemd dat een persoon van 47 jaar oud een relatie begint met een 22-jarige stagiair. Dan heb je ze toch ook niet allemaal op een rijtje?

Als werkgever zou je je dan toch ook kunnen afvragen of Tom Egbers wel in staat is om normaal werk te blijven doen.
Is dat niet de droom van elke vent op leeftijd? Bovendien is er niks mis mee, ze is volwassen. Vanuit haar motivatie kan ik het ook nog begrijpen zelfs, het is wellicht niet haar voorkeur om met belegen getrouwde kerels de koffer in te duiken, maar het kan een boost voor haar carriere betekenen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 13 maart 2023 @ 16:02:13 #253
117098 Hathor
Effe niet
pi_208359396
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 15:27 schreef Momo het volgende:
Je krijgt wel echt de indruk dat iedereen in Hilversum vreemd gaat/open relatie heeft.
Het zijn net mensen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Vis een optie? maandag 13 maart 2023 @ 16:02:53 #254
70532 loveli
N
pi_208359405
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 16:02 schreef Hathor het volgende:

[..]
Het zijn net mensen.
Mensen met een groot 'netwerk'.
crap in = crap out
pi_208359411
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 16:01 schreef Hathor het volgende:

[..]
Is dat niet de droom van elke vent op leeftijd? Bovendien is er niks mis mee, ze is volwassen. Vanuit haar motivatie kan ik het ook nog begrijpen zelfs, het is wellicht niet haar voorkeur om met belegen getrouwde kerels de koffer in te duiken, maar het kan een boost voor haar carriere betekenen.
Tuurlijk is dat de droom van elke vent op leeftijd. Tegenwoordig mag ook een relatie tussen iemand van 45 en begin 20 niet meer, dan wordt standaard de 'machtkaart' getrokken. Terwijl het meestal gewoon in het voordeel van beiden is, vaak zelfs meer van de vrouw.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  maandag 13 maart 2023 @ 16:04:21 #256
117098 Hathor
Effe niet
pi_208359422
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 15:35 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Wat een onzin. Als je een leuke vrouw en kinderen thuis hebt zitten, een mooi gezin, een mooi leven. Dan sla je dat af zonder problemen.
Ik denk dat als je 10 kerels in die positie zou zetten, allemaal mannen met een gelukkig huwelijk, dat meer dan de helft niet aan de verleiding zou kunnen weerstaan. En al helemaal niet als ze zeker weten dat ze ermee weg komen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_208359454
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 16:04 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik denk dat als je 10 kerels in die positie zou zetten, allemaal mannen met een gelukkig huwelijk, dat meer dan de helft niet aan de verleiding zou kunnen weerstaan. En al helemaal niet als ze zeker weten dat ze ermee weg komen.
Logisch ook wel toch, veel mannen hebben hard moeten knokken voor hun portie seks. Dat sla je dan niet snel af.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  maandag 13 maart 2023 @ 16:06:49 #258
117098 Hathor
Effe niet
pi_208359459
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 16:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Tuurlijk is dat de droom van elke vent op leeftijd. Tegenwoordig mag ook een relatie tussen iemand van 45 en begin 20 niet meer, dan wordt standaard de 'machtkaart' getrokken. Terwijl het meestal gewoon in het voordeel van beiden is, vaak zelfs meer van de vrouw.
Precies, het is win-win. Hij heeft de kans om met een lekkere jonge vrouw te rollebollen, en zij kan haar bankrekening spekken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_208359477
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 16:06 schreef Hathor het volgende:

[..]
Precies, het is win-win. Hij heeft de kans om met een lekkere jonge vrouw te rollebollen, en zij kan haar bankrekening spekken.
Zo is dat.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  Vis een optie? maandag 13 maart 2023 @ 16:19:16 #260
70532 loveli
N
pi_208359645
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 16:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Tuurlijk is dat de droom van elke vent op leeftijd. Tegenwoordig mag ook een relatie tussen iemand van 45 en begin 20 niet meer, dan wordt standaard de 'machtkaart' getrokken. Terwijl het meestal gewoon in het voordeel van beiden is, vaak zelfs meer van de vrouw.
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 16:06 schreef Hathor het volgende:

[..]
Precies, het is win-win. Hij heeft de kans om met een lekkere jonge vrouw te rollebollen, en zij kan haar bankrekening spekken.
Koekoek :')
crap in = crap out
pi_208359756
Hopelijk heeft Dikke Danny niks geflikt bij onze Roxanne.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_208360138
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 15:48 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Zelf ook wel meegemaakt hoor.
Een vrouw die zich opdrong aan mij.
Tis dat een vriendin van mij en haar er tussen kwam om "erger" te voorkomen.

Ja, als man ben je al gauw zwak voor mooi vrouwelijk schoon die zich aan je opdringt...

Anders ben je toch gewoon gay?
:D
Nee, dan ben je niet gay. Dan ben je gewoon ok, dan zeg je gewoon nee dank je, ik ga lekker naar mijn vriendin/vrouw toe.

Tuurlijk denk je wel even oef, dat was lekker. Het streelt je ego. Je zal er misschien zelfs wel even over door denken in de eenzame nachtelijke uurtjes zo gezegd.
Maar is het het waard om je relatie te verknallen? Je liefde te zien huilen? Nee.

Dus je maakt een grapje, laat je ego gestreelt zijn. Maar zegt nee, ik ga lekker naar huis.
  maandag 13 maart 2023 @ 16:53:54 #263
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_208360145
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 16:04 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik denk dat als je 10 kerels in die positie zou zetten, allemaal mannen met een gelukkig huwelijk, dat meer dan de helft niet aan de verleiding zou kunnen weerstaan. En al helemaal niet als ze zeker weten dat ze ermee weg komen.
Tuurlijk. Maar sommige doen hier voorkomen alsof alle mannen zouden zwichten voor wat geiligheid met een 22 jarige :') en zonder meer hun huwelijk, kinderen, huisje alles etc. ervoor op zouden geven. :')
  maandag 13 maart 2023 @ 17:08:37 #264
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_208360299
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 22:47 schreef Repentless het volgende:

[..]
Was Egbers daar de baas? Was hij haar werkgever? Was hij haar leidinggevende? Nee. Heeft hij haar gedwongen? Nee. Hij was al decennia een vaste waarde op de redactie en een bekende anchorman van het programma, dat wel ja. Maar ook zo iemand is niks menselijks vreemd, waarbij hij zich aangetrokken kan voelen tot een jongere collega. Was ze volwassen en stemde ze er zelf mee in? Ja. Dat is het criterium dat van belang is: twee volwassenen die met wederzijdse instemming een affaire hebben, zonder dwang of chantage vanuit een leidinggevende/'ondergeschikte'-verhouding. In dit geval is een van de twee wel een zware senior in de organisatie, dat ontken ik niet. Maar er wordt nergens aangegeven dat er 'wederdiensten' of het 'maken of breken' van iemands carrière in het vooruitzicht werden gesteld (zoals bijvoorbeeld bij The Voice wel het geval was).

Nu gaan we hier vanaf de zijlijn, zonder verder enige ins en outs te weten, wel even bepalen dat Stax en Tan "twee gelijkwaardige, instemmende volwassenen" zijn en dat er in het geval van Egbers en deze dame opeens allemaal vage ongrijpbare andere criteria gelden die het "verschil maken". Waardoor Tan dus blijkbaar iemand is die wel door de beugel kan en "terechte kritiek" kan geven hierover. Dit terwijl hij zelf buiten deze affaire met Stax om ook verder "in opspraak" is geweest m.b.t. "grensoverschrijdend gedrag" t.o.v. vrouwen via zijn programma. Dat is later onder dwang gerectificeerd, maar in het geval van Egbers is het na 1 Volkskrant-artikel allemaal zonder meer waar wat daarin beweerd wordt. Dit terwijl Egbers de affaire niet ontkent (sterker nog, hij heeft het destijds zelf bij de directie en redactieleiding gemeld), maar wel aangeeft een andere kijk te hebben op de overige gebeurtenissen die worden beschreven.
[..]
https://www.ad.nl/show/rt(...)met-dionne~af3ddc17/

Het ging Tan ten tijde van de affaire allemaal voor de wind dus. Wellicht heeft hij Stax, die ondanks een aantal jaar ervaring nog relatief aan het begin van haar carrière stond, in zijn gevoel van onoverwinnelijkheid wel een grotere carrière bij RTL in het vooruitzicht gesteld, vanuit zijn invloedrijke positie destijds. Allemaal pure speculatie en nergens op gebaseerd, maar het is maar om aan te geven dat zulke insinuaties nogal makkelijk zijn te maken.

Het punt is: iedereen mag van mij een buitenechtelijke affaire met een collega hebben, daar gaat het helemaal niet om. We moeten wat mij betreft echter niet allerlei verschillende criteria per geval gaan hanteren, waarbij de een totale klootzak is omdat hij met een jongere collega aanpapt en we voor een ander puur en alleen op gevoel gaan bepalen dat dat allemaal "anders ligt" en die persoon dan in de positie is om "terechte kritiek" daarop te leveren. Nogmaals: in beide gevallen betreft het volwassen personen en wederzijdse instemming waarin geen sprake is van strafbare feiten, dat zou wat mij betreft leidend moeten zijn. Ik vind het niet aan derden, die totaal niet van de ins en outs weten, om slechts op gevoel voor anderen te gaan bepalen wanneer er wel of geen sprake is van "volwassenen en wederzijdse instemming" en wanneer het wel of niet "oké" is.

Deze hele discussie ontstond vanuit een post waarin ik aangaf dat je als werkgever maar beperkte middelen hebt om in te grijpen in een werksituatie die overlap heeft met het privéleven van je werknemers, zoals een affaire. Daarin spelen ook zaken als persoonlijke rancune, wrok en emoties mee waar je nu eenmaal niet volledig grip op kunt hebben en waarin ook niet eenvoudig objectief vast is te stellen wat nu "de waarheid" is, waardoor je niet zonder meer altijd de senior medewerker als 'schuldige' aanwijst of laat vallen. Daarop kreeg ik de reactie dat ik een "toxische werkomgeving goedpraat", waardoor ik mijn posts en reacties daarop slechts blijf inzoomen op de affaire, want daar is waar het in de discussie die ik hier had over ging.

Ik heb het dus niet over andere zaken zoals vermeende pesterijen, vernederingen, stalking, etc. Dat kan een voortvloeisel zijn uit een affaire en zo is het dus ook allemaal met elkaar verweven, wat het alsnog complex maakt. Dan is het vaak nog steeds een geval van het gevoel/de beleving van de een vs. de ander. Maar bij overduidelijke, vast te stellen pesterijen en vernederingen heb je als werkgever in ieder geval al wel meer handvatten om ertegenop te treden, waarbij stalking zelfs strafbaar is en het dus een zaak voor justitie kan worden.

Lang verhaal en ik snap best dat dit voor bepaalde mensen wat cru kan overkomen hoe ik het verwoord, dat sommigen dit graag willen opvatten als "goedpraten" en dat ik het prima vind of zelfs ervoor pleit dat iedereen zich ongeremd zou moeten mogen misdragen. Dat is het dus niet. Ik vind alleen niet dat je zonder meer maar volledig mee moet gaan in het "persoon x is een klootzak die per direct moet verdwijnen"-narratief en dat alles dat daarvan afwijkt het "goedpraten" of zelfs "steunen" of "in stand houden" van wangedrag is. Misschien is Egbers inderdaad een enorme klootzak en is het volledig terecht dat hij wegens ernstig wangedrag per direct de laan wordt uitgestuurd. Prima mogelijk. Maar het enige dat er nu ligt, is 1 Volkskrant-artikel waarin vooral persoonlijke belevingen worden beschreven.

Ik zit niet heel erg te wachten op een gedachtenpolitie die meent het monopolie te hebben op wat wel en niet "oké" is, zeker waar het zaken in het privéleven van mensen betreft, en welke consequenties daaraan vastzitten, zonder dat er sprake is van ook maar enig strafbaar feit.

Het volgende is ook wel leuk overigens, uit de persverklaring van Janke Dekker:
[..]
https://richardkorver.nl/2023/03/12/persverklaring-janke-dekker/

Goh, politiebescherming voor het gezin van Egbers n.a.v. een reeks van incidenten na het beëindigen van de affaire. Dat is natuurlijk maar een onbelangrijk detail voor zo'n Volkskrant-artikel dat je gewoon weg kunt laten. Werpt totaal geen ander licht op dit verhaal. De dame is vast een uiterst stabiel persoon die louter weerloos slachtoffer is in deze kwestie. Zo zie je maar weer, er zit altijd maar 1 kant aan een verhaal en dat is direct de volledige en absolute waarheid. :')
Het probleem is dat wij het niet vanaf de zijlijn bepaald hebben.

Een van die twee 'instemmende' volwassenen heeft er problemen mee, waar dit bij Stax en Tan niet het geval was.

Dat is het grote verschil. Nou ja dat en het wegpesten natuurlijk. En dat Egbers daar de macht voor had is ook weer een teken van de scheve machtsverhouding
Laffe huichelaar
pi_208360352
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 16:53 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Tuurlijk. Maar sommige doen hier voorkomen alsof alle mannen zouden zwichten voor wat geiligheid met een 22 jarige :') en zonder meer hun huwelijk, kinderen, huisje alles etc. ervoor op zouden geven. :')
Voorzover wij weten hebben die 2 geen seks gehad en bleef het bij hooguit wat ondeugende sms’jes. Vind het vrij ver gaan om daar überhaupt iets van te vinden.
Ook Tom is een man van vlees en bloed en niets menselijks is hem vreemd.
  maandag 13 maart 2023 @ 17:15:59 #266
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_208360394
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 17:12 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Voorzover wij weten hebben die 2 geen seks gehad en bleef het bij hooguit wat ondeugende sms’jes. Vind het vrij ver gaan om daar überhaupt iets van te vinden.
Ook Tom is een man van vlees en bloed en niets menselijks is hem vreemd.
Leer lezen. Het gaat niet helemaal over Tom Egbers.

Het ging er hierover dat sommige lui hier beweren dat zonder meer vrijwel alle mannen hun "leven" op het spel zetten voor wat geiligheid met een jong grietje :')
  maandag 13 maart 2023 @ 17:17:40 #267
80382 manny
30 is best veel
pi_208360421
quote:
14s.gif Op maandag 13 maart 2023 14:27 schreef Marsenal het volgende:
Arno Vermeulen zit niet in de NOS voetbalpodcast, en zijn naam is ook uit de lead-intro gehaald, terwijl die normaal er nog in zit, ook bij vakantie en ziekte.

En dat ze maar een minuutje er aan besteed hebben om te zeggen dat het een hele vervelende zaak is, vond ik wat zuinig, maar ja.
Zwaar, zwaar teleurstellend.

Altijd gaan ze los, en echt lang, op het WK elke dag weer, Koksu met z'n aanvoerdersband, ministers met speldjes of niet, Ajax naar Qatar op trainingskamp, supporters die het veld op rennen, supportersfeestjes in corona-tijd, spreekkoren, het salaris van Neymar, Promes, uitspraken van voetballers die niet door de beugel kunnen. Meteen staan ze klaar, en vaak met verheven vingertje.

Nu een uitdaging in eigen huis: een laf statement en door.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_208360471
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 16:01 schreef Hathor het volgende:

[..]
Is dat niet de droom van elke vent op leeftijd? Bovendien is er niks mis mee, ze is volwassen. Vanuit haar motivatie kan ik het ook nog begrijpen zelfs, het is wellicht niet haar voorkeur om met belegen getrouwde kerels de koffer in te duiken, maar het kan een boost voor haar carriere betekenen.
Of ze meent het echt.
Waarom wordt het nu alweer gedraait naar bitch die zich omhoog wilde neuken? Waaruit blijkt dat ze voordeel had van die relatie?

In het verhaal van de dame zelf staat dat ze viel voor zijn charme.
De vrouw van die man schrijft over een hoog Romeo en Julia gehalte. Veel kusje kroel dus.
Dame en heer zeggen beide enkel gezoend te hebben.

Nergens blijkt uit dat de dame werk/promotie heeft gekregen door deze affaire. Volgens beide verhalen wisten ze op het werk er pas van na het eindigen van de relatie.

Nergens blijkt uit dat hij heeft gezegd zoen nog een keertje met me, dan zorg ik dat je beter werk krijgt.
Nergens blijkt uit dat hij een nare pooier is en zij een vuige hoer.
Ze hebben gewoon wat doms gedaan en zover we nu weten heeft hij zich naderhand op de werkvloer geheel ongepast en zelfs ontslag waardig gedragen.
Als er iets van het verhaal van zijn vrouw waar is heeft zij zich in het prive leven ook niet al te best gedragen toen het eindigde.

Maar dit gaat over de werkvloer. Daar die je gewoonweg niet te schelden of scheld gebaren te maken (ik zie dat keel afsnij gebaar niet direct als doodsbedreiging, maar wel als zeer grof gebaar).
Dat gebeurd in zeer hoog oplopende emotie misschien 1 keer. Maar dan zou je gelijk op kantoor moeten komen. En een hele dikke eens en nooit weer krijgen.

Hier is niets van dat gebeurd. Ze zijn niet uit elkaar geplaatst, er is niet gezegd dat doorgaan consequenties heeft (noch gedaan).
En erger, niet enkel bij dit geval, maar 100 klachten terwijl het meldpunt minder toegankelijk is omdat de leiding daarvan verstrengeld is (alle goede bedoelingen ten spijt).

Zelfs mensen van andere afdelingen zien het en voelen zich niet op hun gemak daar.

Dus kunnen we ophouden 1 enkel geval even lekker hoer te noemen (geeft seks om carriere/geld te krijgen) ook al wijst niets daarop?
We hebben het over een afdeling met vele onderbouwde voorbeelden waarbij zelfs waarneembaar gedrag dat echt niet door de beugel kan zonder consequenties bleef.
  maandag 13 maart 2023 @ 17:22:02 #269
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208360478
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 17:12 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Voorzover wij weten hebben die 2 geen seks gehad en bleef het bij hooguit wat ondeugende sms’jes. Vind het vrij ver gaan om daar überhaupt iets van te vinden.
Ook Tom is een man van vlees en bloed en niets menselijks is hem vreemd.
Over het algemeen wordt de boel bij schuinsmacheerderij altijd een beetje afgezwakt door de boefjes, dus als er gezegd wordt dat er alleen gezoend is hebben ze waarschijnlijk gewoon geneukt.
We have always been at war with Eastasia.
  maandag 13 maart 2023 @ 17:26:17 #270
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_208360515
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 15:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Wat voor publiek leest de Volkskrant eigenlijk?
Vaak Randstedelijke hoogopgeleiden. Veel D66- en GroenLinks-stemmers, gok ik.

[ Bericht 5% gewijzigd door Eightyone op 13-03-2023 17:35:16 ]
pi_208360571
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 16:06 schreef Hathor het volgende:

[..]
Precies, het is win-win. Hij heeft de kans om met een lekkere jonge vrouw te rollebollen, en zij kan haar bankrekening spekken.
Wat een verrassend antwoord van de ik geloof niet in liefde en relaties man.....

Maar vertel eens, hoe heeft zij haar bankrekening gespekt hierdoor?
De heer in kwestie was niet de grootste baas, uit niets blijkt dat hij haar extra naar voren heeft geschoven. Hij zei dat ze haar werk prima deed, maar dat was niet iets wat anderen niet vinden.
Ze functioneerde prima tot goed en is vooral meer voortgang verloren uiteindelijk omdat ze openlijk op de werkvloer verbaal werd aangevallen.
pi_208360590
Ik heb me gisteren zitten verbazen over de persverklaring van Janke Dekker en de reactie erop van de Volkskrant. Ik vond ze beide slecht. De verklaring van Janke Dekker was vaag: ze insinueerde een en ander maar zei weinig. En de Volkskrant onderbouwde erg karig. Waarom was het precies een probleem voor de Volkskrant om met Korver te praten? En waarom werd de brief van de dochter niet relevant bevonden? Ik heb begrepen dat de dochter ook bij NOS Sport heeft gewerkt en dat wordt in de reactie van de Volkskrant niet eens genoemd.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_208360595
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 17:15 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Leer lezen. Het gaat niet helemaal over Tom Egbers.

Het ging er hierover dat sommige lui hier beweren dat zonder meer vrijwel alle mannen hun "leven" op het spel zetten voor wat geiligheid met een jong grietje :')
Dat staat toch op Tom?
pi_208360601
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 17:22 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Over het algemeen wordt de boel bij schuinsmacheerderij altijd een beetje afgezwakt door de boefjes, dus als er gezegd wordt dat er alleen gezoend is hebben ze waarschijnlijk gewoon geneukt.
Dat zijn louter aannames die ook helemaal niet in het stuk in de VK worden geduid als zodanig.
pi_208360610
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 17:12 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Voorzover wij weten hebben die 2 geen seks gehad en bleef het bij hooguit wat ondeugende sms’jes. Vind het vrij ver gaan om daar überhaupt iets van te vinden.
Ook Tom is een man van vlees en bloed en niets menselijks is hem vreemd.
Dat is dan ook gewoon prive.

Het schelden en wegpesten op de werkvloer. Dat dat door kan gaan zonder ingrijpen
Dat is het probleem.

De volkskrant schrijft dan ook over vele voorbeelden hiervan. Niet over 1 enkele uitzondering waarmee ze niet wisten om te gaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')