Verwacht? Nee. Verbaasd? Ook niet echt eigenlijk.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had jij het drie weken geleden verwacht ja?
Mooi zoquote:Op maandag 13 maart 2023 14:27 schreef Marsenal het volgende:
Arno Vermeulen zit niet in de NOS voetbalpodcast, en zijn naam is ook uit de lead-intro gehaald, terwijl die normaal er nog in zit, ook bij vakantie en ziekte.
En dat ze maar een minuutje er aan besteed hebben om te zeggen dat het een hele vervelende zaak is, vond ik wat zuinig, maar ja.
nee dat zou een man noooooooit doen. Een jongere vrouw, he bah welke kerel zou dat nu willen.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:24 schreef Ronald het volgende:
Het is eigenlijk überhaupt wel vreemd dat een persoon van 47 jaar oud een relatie begint met een 22-jarige stagiair. Dan heb je ze toch ook niet allemaal op een rijtje?
Leonardo DiCaprio vindt dit niet leuk.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:24 schreef Ronald het volgende:
Het is eigenlijk überhaupt wel vreemd dat een persoon van 47 jaar oud een relatie begint met een 22-jarige stagiair. Dan heb je ze toch ook niet allemaal op een rijtje?
* Marsenal kijkt naar een vrouw van 45quote:Op maandag 13 maart 2023 14:24 schreef Ronald het volgende:
Ja, want aantrekkingskracht/lust/gevoelens zijn allemaal op ratio gebaseerd. Daar zijn allemaal standaardregels voor die alleen verstandige mensen kunnen volgen. Doe je dat niet, heb je ze niet allemaal op een rijtje en moet je je afvragen of iemand wel in staat is om normaal werk te doen.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:24 schreef Ronald het volgende:
Als werkgever zou je je dan toch ook kunnen afvragen of Tom Egbers wel in staat is om normaal werk te blijven doen.
Een affaire op basis van uiterlijk nog wel in te komen, maar ik denk dat je er vrij snel achterkomt dat het verschil in belevingswereld toch wat groot is.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:39 schreef Marsenal het volgende:
[..]
* Marsenal kijkt naar een vrouw van 45
* Marsenal kijkt naar een jonge vrouw van 22
Ja. Heel vreemd
quote:Op maandag 13 maart 2023 14:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Leonardo DiCaprio vindt dit niet leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Exit Arno ja?quote:Op maandag 13 maart 2023 14:27 schreef Marsenal het volgende:
Arno Vermeulen zit niet in de NOS voetbalpodcast, en zijn naam is ook uit de lead-intro gehaald, terwijl die normaal er nog in zit, ook bij vakantie en ziekte.
En dat ze maar een minuutje er aan besteed hebben om te zeggen dat het een hele vervelende zaak is, vond ik wat zuinig, maar ja.
Hier deed vroeger niemand moeilijk over maar blijkbaar is dit ook ineens een probleem. Matig verhaal.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een affaire op basis van uiterlijk nog wel in te komen, maar ik denk dat je er vrij snel achterkomt dat het verschil in belevingswereld toch wat groot is.
Ik neem het vaak voor beschuldigden op maar bij Nelissen had ik dit er eigenlijk juist wel achter gezocht. Eersteklas kneus. Hypocriete vent.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dit had ik niet achter hem gezocht. Wel dat het een stiekeme gluiperd zou zijn maar niet zo open en bloot pochen en machotaal uitslaan
Nou, ben zelf ook in de 40 maar als een knap vrouwtje van 22 zich aandringt aan je, dan moet je als man toch verrekte sterk in je schoenen staan om haar af te wijzen.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:24 schreef Ronald het volgende:
Als werkgever zou je je dan toch ook kunnen afvragen of Tom Egbers wel in staat is om normaal werk te blijven doen.
Het beroemde Hilversumse matras he.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:27 schreef Momo het volgende:
Je krijgt wel echt de indruk dat iedereen in Hilversum vreemd gaat/open relatie heeft.
Tom is 65 maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:24 schreef Ronald het volgende:
Niet toen dat gebeurde.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tom is 65 maar dat geheel terzijde.
Nee slimmen.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tom is 65 maar dat geheel terzijde.
Wat een onzin. Als je een leuke vrouw en kinderen thuis hebt zitten, een mooi gezin, een mooi leven. Dan sla je dat af zonder problemen.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:26 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nou, ben zelf ook in de 40 maar als een knap vrouwtje van 22 zich aandringt aan je, dan moet je als man toch verrekte sterk in je schoenen staan om haar af te wijzen.
Leer mij mannen kennen..
Ach ik denk dat veel mannen (zo ook Tom) graag van meerdere walletjes proberen te eten en ik kan ze moeilijk ongelijk geven. Als ik een lekkere vrouw kan scoren zeg ik ook geen nee. Ik snap ze dus volledig maar 9 van de 10 keer komt het toch wel uit en ben je de lul. Er zit dus een verschil tussen het begrijpen en of het verstandig is.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als je een leuke vrouw en kinderen thuis hebt zitten, een mooie gezin, een mooi leven. Dan sla je dat af zonder problemen.
Aan de andere kant moeten we niet net doen - wat Humberto gister ook aangaf - dat dit puur en alleen in de mediawereld speelt. Het vrouwonvriendelijke, racistische gedrag van veelal mannelijke werkvloeren zit in alle lagen van onze samenleving en bedrijfswezen.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:27 schreef Momo het volgende:
Je krijgt wel echt de indruk dat iedereen in Hilversum vreemd gaat/open relatie heeft.
Wel bijzonder met je takes over tradities en conservatief zijn, maar het eerste beste lekkere wijf dat voorbij komt zou je vreemd mee gaan.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach ik denk dat veel mannen (zo ook Tom) graag van meerdere walletjes proberen te eten en ik kan ze moeilijk ongelijk geven. Als ik een lekkere vrouw kan scoren zeg ik ook geen nee. Ik snap ze dus volledig maar 9 van de 10 keer komt het toch wel uit en ben je de lul. Er zit dus een verschil tussen het begrijpen en of het verstandig is.
Ik denk vooral dat dat van meerdere walletjes bij Tom pas op latere leeftijd is gekomen door zijn status binnen de NOS sportredactie. En dat voor zijn bekendheid er weinig vrouwen interesse in Tom hadden.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach ik denk dat veel mannen (zo ook Tom) graag van meerdere walletjes proberen te eten en ik kan ze moeilijk ongelijk geven. Als ik een lekkere vrouw kan scoren zeg ik ook geen nee. Ik snap ze dus volledig maar 9 van de 10 keer komt het toch wel uit en ben je de lul. Er zit dus een verschil tussen het begrijpen en of het verstandig is.
Nee hoor. Ben geen vreemdganger, snap het alleen wel heel goed dat veel mannen ervoor bezwijken.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel bijzonder met je takes over tradities en conservatief zijn, maar het eerste beste lekkere wijf dat voorbij komt zou je vreemd mee gaan.
Verschil is wel vaak dat vooral mannen heel erg zelf aandringen, al zal het initiatief ook weleens komen van vrouwen die het spelletje leuk vinden. Daar zit nog wel wat verschil tussen vind ik. Als een mooie vrouw nu tegen me zegt: 'Kom je met me mee naar huis?' dan ga ik ook zweten.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:26 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nou, ben zelf ook in de 40 maar als een knap vrouwtje van 22 zich aandringt aan je, dan moet je als man toch verrekte sterk in je schoenen staan om haar af te wijzen.
Leer mij mannen kennen..
Zat gisteravond ook al niet bij studio voetbal. Terwijl hij daar toch normaal hoger in de pikorde staat dan Stekelenburg.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:27 schreef Marsenal het volgende:
Ik zelf heb het enkel meegemaakt bij een vakantiebaantje toen ik een jaar of 15 was, we moesten dozen in pakken. Van dat flutwerk voor 2,50 euro per uur. Ik was met meer meiden van ongeveer mijn leeftijd, maar toen was er ook elke keer een kerel van een jaar of 50 die over onze tieten begon en andere van dat soort zaken. En de rest van de vaste medewerkers (lees vooral mannen) moesten er enkel om lachen. Maar dat ging wel redelijk ver met opmerkingen, of hij er aan mocht likken enzo. Maar moet zeggen dat ik verder dat nooit meer zo ben tegen gekomen in een werkomgeving. Wel professoren die duidelijk minder onder de indruk waren van vrouwelijke medewerkers, maar goed dat is een ander verhaal.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Aan de andere kant moeten we niet net doen - wat Humberto gister ook aangaf - dat dit puur en alleen in de mediawereld speelt. Het vrouwonvriendelijke, racistische gedrag van veelal mannelijke werkvloeren zit in alle lagen van onze samenleving en bedrijfswezen.
Dus hij wordt ook onder de loep genomen?quote:Op maandag 13 maart 2023 15:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zat gisteravond ook al niet bij studio voetbal. Terwijl hij daar toch normaal hoger in de pikorde staat dan Stekelenburg.
Eng hè, contact met het andere geslacht?quote:Op maandag 13 maart 2023 15:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Verschil is wel vaak dat vooral mannen heel erg zelf aandringen, al zal het initiatief ook weleens komen van vrouwen die het spelletje leuk vinden. Daar zit nog wel wat verschil tussen vind ik. Als een mooie vrouw nu tegen me zegt: 'Kom je met me mee naar huis?' dan ga ik ook zweten.
quote:Op maandag 13 maart 2023 15:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ben geen vreemdganger, snap het alleen wel heel goed dat veel mannen ervoor bezwijken.
Ok.....quote:Op maandag 13 maart 2023 15:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Natuurlijk, natuurlijk....quote:Op maandag 13 maart 2023 15:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als je een leuke vrouw en kinderen thuis hebt zitten, een mooi gezin, een mooi leven. Dan sla je dat af zonder problemen.
Mwa. Is toch best een aantrekkelijke man? Ietwat ongemakkelijk maar denk dat vrouwen hem knapper vinden dan 90 procent van de rest van de mannen.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat dat van meerdere walletjes bij Tom pas op latere leeftijd is gekomen door zijn status binnen de NOS sportredactie. En dat voor zijn bekendheid er weinig vrouwen interesse in Tom hadden.
Je snapt me wel Hans.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Eng hè, contact met het andere geslacht?
Dat weet ik niet. Hij is natuurlijk ook chefje, kan ook zijn dat die gewoon even zijn snor drukt.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dus hij wordt ook onder de loep genomen?
Zelf ook wel meegemaakt hoor.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Verschil is wel vaak dat vooral mannen heel erg zelf aandringen, al zal het initiatief ook weleens komen van vrouwen die het spelletje leuk vinden. Daar zit nog wel wat verschil tussen vind ik. Als een mooie vrouw nu tegen me zegt: 'Kom je met me mee naar huis?' dan ga ik ook zweten.
Maar denk je niet dat het vrij weinig voorkomt dat vrouwen zichzelf voor de voeten van mannen werpen? Vaak komt het initiatief toch ook wel vanuit de man? Dan vind ik het wel iets kwalijker.quote:
Is ook zo, is ook zo. De meeste mannen regelen niet snel een lekkere vrouw dus het is goed te begrijpen.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:48 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Zelf ook wel meegemaakt hoor.
Een vrouw die zich opdrong aan mij.
Tis dat een vriendin van mij en haar er tussen kwam om "erger" te voorkomen.
Ja, als man ben je al gauw zwak voor mooi vrouwelijk schoon die zich aan je opdringt...
Anders ben je toch gewoon gay?
Hmm ja zo zitten we als mensheid nou eenmaal in elkaar..quote:Op maandag 13 maart 2023 15:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vaak komt het initiatief toch ook wel vanuit de man? Dan vind ik het wel iets kwalijker.
Nee, als je al een relatie hebt ben je dan gewoon een klootzak. Jammer genoeg zijn er daar gewoon erg veel van.quote:
Denk dat vrouwen eerder vreemd gaan dan mannen hoor. Tenminste, de zaken die ik ken, waren het allemaal de vrouwen die vreemd gingen.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, als je al een relatie hebt ben je dan gewoon een klootzak. Jammer genoeg zijn er daar gewoon erg veel van.
Was dat ook op werk?quote:Op maandag 13 maart 2023 15:48 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Zelf ook wel meegemaakt hoor.
Een vrouw die zich opdrong aan mij.
Tis dat een vriendin van mij en haar er tussen kwam om "erger" te voorkomen.
Ja, als man ben je al gauw zwak voor mooi vrouwelijk schoon die zich aan je opdringt...
Anders ben je toch gewoon gay?
Wetenschappelijk onderzoek wijst uit dat het vrijwel volledig in evenwicht is. Toch hoor ik altijd een stuk minder BN-vrouwen die vreemdgaan, wel opvallend. Verbergen het blijkbaar beter.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:52 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Denk dat vrouwen eerder vreemd gaan dan mannen hoor. Tenminste, de zaken die ik ken, waren het allemaal de vrouwen die vreemd gingen.
Of de mannen waren nog niet betrapt, dat kan ook nog..
Sommige vrouwelijke medewerkers hebben nu eenmaal goede pluspunten, anderen niet.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel professoren die duidelijk minder onder de indruk waren van vrouwelijke medewerkers, maar goed dat is een ander verhaal.
Nee, daar kun je niet dezelfde redenering voor ophangen. De Volkskrant is een commercieel bedrijf, geen overheidsinstantie. Jij weet zelf ook wel dat de meeste kranten vanuit een bepaalde filosofie werken. En dat bepaalt ook hun lezerspubliek (en dus hun klanten/abonnees). Daar is niks mis mee overigens. Maar De Telegraaf (het beste voorbeeld van een krant die nogal verschilt van De Volkskrant) brengt op een andere manier en vanuit een andere filosofie nieuws en reportages. Niet beter, maar zij zullen vaak vanuit hun eigen overtuigingen weer een andere invalshoek kiezen dan een Volkskrant, waarbij ook voorkeuren een rol spelen.quote:Op maandag 13 maart 2023 03:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Precies diezelfde redenering kun je ophangen voor een goede krant als de Volkskrant overigens… Die hebben ook heel wat te verliezen bij onjuistheden en ook nul belang bij partij kiezen.
Zonde.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:56 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nee, bij ons werken geen mooie vrouwen helaas...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |