Ik ga er niks op zeggen anders een -knip-quote:Op zondag 12 maart 2023 13:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat zal best zo zijn. Ik zelf zeg altijd gokschuld is ereschuld. Het lenen was vaak voor de tennis dacht ik?
Ik las ook, dat hij niet bedelt, maar de Turkse cultuur deelt alles.
Bij Ali vond ik het meer voor wat hoort wat. Hij wil er uiteindelijk wat voor terug.
Krijgen we zeker weer een SL...quote:Op zondag 12 maart 2023 14:09 schreef happyme28 het volgende:
Lindsey en Danny naar de gameroom. Bart nog steeds in de photoroom. Ali en Char zijn al geweest.
in een andere vorm wel sl ja...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is vanzelfsprekend. Maar toch slecht uitgewerkt en zwak bedacht.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:25 schreef happyme28 het volgende:
Het is met name om ons de uitzending te laten kijken volgens mij.
volgens haar eigen zeggen is ze thuis een prinsesquote:Op zondag 12 maart 2023 14:33 schreef jooba het volgende:
Jolien is toch ook een raar geval hoor,. Doet helemaal niks, kan precies niet koken of doet niet de was.
Hoe doet die dat thuis dan ? Ik zou zo'n vrouw echt niet willen.
En toch zien we meer dan de helft niet wat daar gebeurd.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:41 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Dat is vanzelfsprekend. Maar toch slecht uitgewerkt en zwak bedacht.
Op mij heeft zoiets een omgekeerd effect. (net als het meeste wat met regels en opgelegde beperkingen te maken heeft...)
De uitzendingen interesseren mij totaal niet, Met de streams, dit forum en reacties op socials wat te volgen krijg je een veel beter beeld van wat er gebeurt en hoe het bij de kijkers overkomt.
Dat allemaal met een kritisch oog bekijken en lezen is veel interessanter dan die voorgekauwde uitzendingen.
Gelukkig maar (enerzijds), er zouden niet veel 'reality programma's' overeind blijven als ze alles lieten zien.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch zien we meer dan de helft niet wat daar gebeurd.
Ze laten het dan wel op tv zienquote:Op zondag 12 maart 2023 14:48 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Gelukkig maar (enerzijds), er zouden niet veel 'reality programma's' overeind blijven als ze alles lieten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |