Ik ga er niks op zeggen anders een -knip-quote:Op zondag 12 maart 2023 13:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat zal best zo zijn. Ik zelf zeg altijd gokschuld is ereschuld. Het lenen was vaak voor de tennis dacht ik?
Ik las ook, dat hij niet bedelt, maar de Turkse cultuur deelt alles.
Bij Ali vond ik het meer voor wat hoort wat. Hij wil er uiteindelijk wat voor terug.
Krijgen we zeker weer een SL...quote:Op zondag 12 maart 2023 14:09 schreef happyme28 het volgende:
Lindsey en Danny naar de gameroom. Bart nog steeds in de photoroom. Ali en Char zijn al geweest.
in een andere vorm wel sl ja...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is vanzelfsprekend. Maar toch slecht uitgewerkt en zwak bedacht.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:25 schreef happyme28 het volgende:
Het is met name om ons de uitzending te laten kijken volgens mij.
volgens haar eigen zeggen is ze thuis een prinsesquote:Op zondag 12 maart 2023 14:33 schreef jooba het volgende:
Jolien is toch ook een raar geval hoor,. Doet helemaal niks, kan precies niet koken of doet niet de was.
Hoe doet die dat thuis dan ? Ik zou zo'n vrouw echt niet willen.
En toch zien we meer dan de helft niet wat daar gebeurd.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:41 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Dat is vanzelfsprekend. Maar toch slecht uitgewerkt en zwak bedacht.
Op mij heeft zoiets een omgekeerd effect. (net als het meeste wat met regels en opgelegde beperkingen te maken heeft...)
De uitzendingen interesseren mij totaal niet, Met de streams, dit forum en reacties op socials wat te volgen krijg je een veel beter beeld van wat er gebeurt en hoe het bij de kijkers overkomt.
Dat allemaal met een kritisch oog bekijken en lezen is veel interessanter dan die voorgekauwde uitzendingen.
Gelukkig maar (enerzijds), er zouden niet veel 'reality programma's' overeind blijven als ze alles lieten zien.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch zien we meer dan de helft niet wat daar gebeurd.
Ze laten het dan wel op tv zienquote:Op zondag 12 maart 2023 14:48 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Gelukkig maar (enerzijds), er zouden niet veel 'reality programma's' overeind blijven als ze alles lieten zien.
Tot je er achter komt dat je met Lindsey naar binnen moet.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:17 schreef Monique___ het volgende:
voorwerpen zoeken/ voelen in het donker..... kan leuk zijn
Da's ook enkel maar wat ze willen laten zien. Maar goed, da's een heel andere discussie natuurlijkquote:Op zondag 12 maart 2023 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze laten het dan wel op tv zien
Er haken juist mensen af doordat ze niet alles mogen zien.
Ik begin er mij ook echt aan te storen....quote:Op zondag 12 maart 2023 14:53 schreef ben34567 het volgende:
Ali is een naar mannetje. "Geef mij coins want ik ben vroeger ook vrijgevig geweest; "Nomineer me niet want ik heb de belofte gedaan van u niet te nomineren" ; "Ik ging u normaal nomineren Chiara maar als je thuis met mij op date gaat zal ik het niet doen". En dan agressief worden als de tegenpartij daar niet in wil meegaan![]()
Cultuurgebonden gedrag/verwachtingen. Als het erop aankomt hebben 'ze' dat allemaal in zich.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:53 schreef ben34567 het volgende:
Ali is een naar mannetje. "Geef mij coins want ik ben vroeger ook vrijgevig geweest; "Nomineer me niet want ik heb de belofte gedaan van u niet te nomineren" ; "Ik ging u normaal nomineren Chiara maar als je thuis met mij op date gaat zal ik het niet doen". En dan agressief worden als de tegenpartij daar niet in wil meegaan![]()
Ik durfde het niet zeggen...quote:Op zondag 12 maart 2023 15:02 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Cultuurgebonden gedrag/verwachtingen. Als het erop aankomt hebben 'ze' dat allemaal in zich.
Dat zit er gewoon ingebakken.
Bart mag 3 bewoners (want 3 foto’s) uitkiezen om iets te doen (geen idee wat)quote:Op zondag 12 maart 2023 15:18 schreef TheLuckyman het volgende:
Wat is er gewonnen eigenlijk nu dan? Alleen foto’s?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet ik niet. Niks over gezegd nu volgens mij.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:18 schreef TheLuckyman het volgende:
Wat is er gewonnen eigenlijk nu dan? Alleen foto’s?
Bart + 3 hij mag kiezen..quote:Op zondag 12 maart 2023 15:31 schreef Monique___ het volgende:
Museum?
heb weer van alles gemist zo te horen. Hij is lang in die foto kamer geweest die Bart
ohh bart moest wenen
Ah dank je!quote:Op zondag 12 maart 2023 15:32 schreef Kayro het volgende:
[..]
Bart + 3 hij mag kiezen..
Maar wat het BB museum inhoud ???
Cultuur is geen geloofquote:Op zondag 12 maart 2023 15:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Absoluut niet!! De islam is van oorsprong juist heel erg vrijgevig en willen daar niets voor terug. Geven = "ritz" krijgen en daarmee krijgen ze extra waardering van Allah.
Nu zal niet elke moslim(a) zich daarnaar gedragen, maar oorspronkelijk is dat "schooien" zeker geen "cultuurding".
Laten we het hier maar gewoon over de streams houden en cultuur en geloof er buiten laten.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:40 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Daar stopt het al.
Islam heeft er op zich niets mee te maken en wordt trouwens nog zelden beoefend/geïnterpreteerd zoals het 'de bedoeling was'.
Net als gelijk welke religie.
Zowel werk als vrije tijd gerelateerd kom ik met allerlei mensen uit dergelijke regio's in aanraking en het draait steeds op hetzelfde uit. Sommige gedragingen zijn eigen aan een volk. De ene heeft het meer dan de andere.
Net zoals 'wij' in anderen hun ogen een heleboel zaken doen en hebben die niet bij hun passen.
Just the way it is.
quote:Op zondag 12 maart 2023 15:45 schreef Ireth het volgende:
Weten jullie al dat Lot die foto al eens heeft gezien??
Ze heeft het wel 20x gezegd in 2 minuten ofzo, maar denk, herhaal het ff voor wie het gemist heeft
En Liesbeth maar zeggen dat ze niet in beeld wiltquote:Op zondag 12 maart 2023 15:54 schreef Monique___ het volgende:
bart slaapt gezellig met rob en zijn vrouw
[ afbeelding ]
Nog nooit een uitzending hierdoor bekeken. Wel gestopt met het bekijken van de streams. En als ik kijk staat het op zonder geluid maar dat is meer vanwege Danny kan die zeikstem niet horen en kijken doe ik niet als hij in beeld is.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:25 schreef happyme28 het volgende:
Het is met name om ons de uitzending te laten kijken volgens mij.
Waar staat Islam? Cultuur is geen geloofquote:Op zondag 12 maart 2023 15:53 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Alles wat jij zegt is precies het tegenovergestelde wat de ISLAM is
ja lieten haar steeds kort zien. had t al tig keer mis gecaptquote:Op zondag 12 maart 2023 15:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
En Liesbeth maar zeggen dat ze niet in beeld wilt
quote:Op zondag 12 maart 2023 16:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja lieten haar steeds kort zien. had t al tig keer mis gecaptWanneer gaan we een keer als duo schieten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op zondag 12 maart 2023 16:11 schreef engine het volgende:
[..]
Wanneer gaan we een keer als duo schieten?
quote:Op zondag 12 maart 2023 15:19 schreef TheLuckyman het volgende:
Bart heeft Charlotte niet gevonden.. maar die is natuurlijk ook helemaal verbouwd
vanmiddag kwam er op de twitters een post voorbij dat sinds Chiara eruit is 'dit soort' gesprekken niet meer mogelijk zijn. Was een repost van dat gesprekje van Jason en Chiara toen in de tuin. Jason is ook de enige die nog een beetje diepzinnig gesprek kan voeren op het moment. Helaas kan ie dat alleen nog maar met ons doen tegen de camera zo af en toe.quote:Op zondag 12 maart 2023 16:11 schreef engine het volgende:
Ik vind er niet zoveel meer aan om over deze bewoners te schrijvenEcht een groep niksnutten. Het is even leuk als er een opdracht geweest is en daarna gaan we weer verder met het nutteloze gepluk en nietszeggende gesprekken.
quote:Op zondag 12 maart 2023 15:54 schreef Monique___ het volgende:
[ afbeelding ]
Wel lelijke hond van Bart. Hou niet van bull terriers of franse bulldogs.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:54 schreef Monique___ het volgende:
[ afbeelding ]
had ook erbij kunnen zetten: iedere avond gangbang bij rob Bart in de hoekquote:
Ik weet niet wat het is.. meende al een pitbull erin te zien.. zoiets.. geen idee.quote:Op zondag 12 maart 2023 16:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wel lelijke hond van Bart. Hou niet van bull terriers of franse bulldogs.
Denk bull terriër.quote:Op zondag 12 maart 2023 16:12 schreef Monique___ het volgende:
voor die van recht ervoor was ik te laat.. lijkt wel een stefford als hond?
[ afbeelding ]
Met een blikkie er bij natuurlijk.quote:Op zondag 12 maart 2023 16:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
had ook erbij kunnen zetten: iedere avond gangbang bij rob in de hoek
quote:Op zondag 12 maart 2023 16:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is.. meende al een pitbull erin te zien.. zoiets.. geen idee.
Nee links 🤣quote:Op zondag 12 maart 2023 16:22 schreef Monique___ het volgende:
zag die net op beeld, fam van ali vermoed ik zo
denk dat ali die rechts is?
[ afbeelding ]
He? serieus hahahaahahaha *gaat nog eens kijken op de foto*quote:
Ik vermoed dat die een hulp in de huishouden heeft want zij doet idd geen moerquote:Op zondag 12 maart 2023 14:33 schreef jooba het volgende:
Jolien is toch ook een raar geval hoor,. Doet helemaal niks, kan precies niet koken of doet niet de was.
Hoe doet die dat thuis dan ? Ik zou zo'n vrouw echt niet willen.
graagquote:Op zondag 12 maart 2023 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Cultuur is geen geloof
[..]
Laten we het hier maar gewoon over de streams houden en cultuur en geloof er buiten laten.
Misschien vergeten we dat het best een ondernemende dame is. Ik hoorde ze van de week met met Danny praten die wel veel plannen heeft maar niets durft en zei gaf aan meer dan nagels te willen gaan doen en deze stappen na bb te gaan zetten.quote:Op zondag 12 maart 2023 16:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die een hulp in de huishouden heeft want zij doet idd geen moer
In het huis dachten ze dat ook allemaal maar rechts is zijn broertje met blauwe ogen zei hij.quote:Op zondag 12 maart 2023 16:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
He? serieus hahahaahahaha *gaat nog eens kijken op de foto*
edit: dacht echt dat hij de rechter was door het ietwat suf openstaande mondje...![]()
Ja en? Houd dat in dat ze dan niets hoeft te kunnen? Zijn meer vrouwen die carrriere maken en hebben die ook ernaast het huishouden doet en niet zoals een zelfbenoemde Queen te gedragenquote:Op zondag 12 maart 2023 16:41 schreef marky het volgende:
[..]
Misschien vergeten we dat het best een ondernemende dame is. Ik hoorde ze van de week met met Danny praten die wel veel plannen heeft maar niets durft en zei gaf aan meer dan nagels te willen gaan doen en deze stappen na bb te gaan zetten.
Nou erg héquote:Op zondag 12 maart 2023 17:02 schreef GayGuy het volgende:
Kutherrie, kan die pingpong bal niet ontploffen, joh🤣
Halve draadjesvlecht nu naar de dbkquote:Op zondag 12 maart 2023 17:12 schreef engine het volgende:
Nog altijd balletje gooien en draadje in haren vlechten.
Eehhmm.... hij maakt gewoon brood??quote:Op zondag 12 maart 2023 17:23 schreef engine het volgende:
Vervelende Danny maakt een deeg voor brood. Erg irritant hoe hij dat doet.
Ja heel vervelend. Dat ben ik met je eensquote:Op zondag 12 maart 2023 17:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm.... hij maakt gewoon brood??Tis nu niet dat ie een heel paringsritueel van de paradijsvogel er bij staat te imiteren??
Ah daarom wilt die altijd weerwolvenquote:Op zondag 12 maart 2023 15:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
lotje is een 'ziener'![]()
ze weet ut zeker hebt m eggie al gezien maar waar....
Zag hem net nog tegen de aanrecht plassen om zijn territorium af te bakenenquote:Op zondag 12 maart 2023 17:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm.... hij maakt gewoon brood??Tis nu niet dat ie een heel paringsritueel van de paradijsvogel er bij staat te imiteren??
zie hierdoor dat de stream hiero weer giga achterliep.. zat te wachten op een cap met de haren losquote:Op zondag 12 maart 2023 17:39 schreef engine het volgende:
Lesley gaat ook iets met haar haar laten doen![]()
[ afbeelding ]
Alleen een plukje komt los geloof ikquote:Op zondag 12 maart 2023 17:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zie hierdoor dat de stream hiero weer giga achterliep.. zat te wachten op een cap met de haren los
Ja Danny ging expres kijken wij weer gemistquote:Op zondag 12 maart 2023 17:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zie hierdoor dat de stream hiero weer giga achterliep.. zat te wachten op een cap met de haren los
Er gebeurd inderdaad geen moer. Het is niet om aan te zien vandaag.quote:Op zondag 12 maart 2023 17:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
Er gebeurt echt geen moer he![]()
Vandaar net lekker Luther gekeken 👍
Over fitnessquote:Op zondag 12 maart 2023 17:48 schreef Ireth het volgende:
Danny en Jason al een poosje een gesprek op volwassen niveau. Je gelooft het niet
e-sportquote:Op zondag 12 maart 2023 17:51 schreef engine het volgende:
Jason wil geen sport doen waarbij hij een ander bezeert.
krijg het idee dat jason op alle fronten verder ontwikkelt is dan denniequote:Op zondag 12 maart 2023 17:56 schreef Kayro het volgende:
Krijg een beetje het idee dat Jason al verder ontwikkeld is in de supplementen dan de danny🤪
Correct me if i'm wrong😁
Dat stuk hout in haar giegel maakt het ook echt af héquote:
Ze is de knutsel/speelpop van lotje..quote:Op zondag 12 maart 2023 17:55 schreef Monique___ het volgende:
kan iemand haar attenderen dat ze echt echt geen 8 jaar meer is
kleurdraadinhaarhaar![]()
[ afbeelding ]
💯quote:Op zondag 12 maart 2023 17:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
krijg het idee dat jason op alle fronten verder ontwikkelt is dan dennie
Vreemd, in een persartikel zie ik ditquote:Op zondag 12 maart 2023 16:41 schreef marky het volgende:
[..]
Misschien vergeten we dat het best een ondernemende dame is. Ik hoorde ze van de week met met Danny praten die wel veel plannen heeft maar niets durft en zei gaf aan meer dan nagels te willen gaan doen en deze stappen na bb te gaan zetten.
quote:Op zondag 12 maart 2023 17:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat stuk hout in haar giegel maakt het ook echt af hé
Ja maar Danny heeft dat van nature niet nodigquote:Op zondag 12 maart 2023 17:56 schreef Kayro het volgende:
Krijg een beetje het idee dat Jason al verder ontwikkeld is in de supplementen dan de danny🤪
Correct me if i'm wrong😁
Wassen ?quote:Op zondag 12 maart 2023 17:39 schreef engine het volgende:
Lesley gaat ook iets met haar haar laten doen![]()
[ afbeelding ]
Halal varkenquote:Op zondag 12 maart 2023 18:00 schreef Monique___ het volgende:
oh dennie wat ben je toch een gevoelige , alleswetende, metroseksuele man en wat weet jij toch ontzettend veel van voeding en zo
![]()
[ afbeelding ]
Leiband van Jackson vermoed ik.quote:Op zondag 12 maart 2023 17:55 schreef Monique___ het volgende:
kan iemand haar attenderen dat ze echt echt geen 8 jaar meer is
kleurdraadinhaarhaar![]()
[ afbeelding ]
Ja Jason probeert met hem te praten maar hij geeft constant van die halve antwoorden. Alsof hij er niet echt zin in heeft.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:02 schreef Monique___ het volgende:
dennie hangt er ook zo super geinteresseerd bij
ja dat denk ik dus ook te zien...quote:Op zondag 12 maart 2023 18:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ja Jason probeert met hem te praten maar hij geeft constant van die halve antwoorden. Alsof hij er niet echt zin in heeft.
🤣quote:Op zondag 12 maart 2023 18:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar Danny heeft dat van nature niet nodig
quote:Op zondag 12 maart 2023 18:02 schreef Monique___ het volgende:
'echt vet' zei dennie nep over het kleurdraadje bij linds haar haar
denk dat hij lindsy zelf bedoeld![]()
![]()
Vanavond HALAL-VARKEN🐽🐽quote:Op zondag 12 maart 2023 18:00 schreef Monique___ het volgende:
oh dennie wat ben je toch een gevoelige , alleswetende, metroseksuele man en wat weet jij toch ontzettend veel van voeding en zo
![]()
[ afbeelding ]
🤣quote:Op zondag 12 maart 2023 18:05 schreef Monique___ het volgende:
dennie was vooral met zichzelf zegt ie..
vult ie zijn hele huis mee met dat grote ego
Jason vindt dat raar dus probeerd wat te peuteren. Zeker als je ziet dat MA al lekker aan het stappen is met zijn vrienden is het toch raar.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:05 schreef Monique___ het volgende:
dennie was vooral met zichzelf zegt ie..
vult ie zijn hele huis mee met dat grote ego
edit heb die vraag van jason nu ook al een keer of 4/ 5 gehoord waarom hij niet met vrienden heeft afgesproken![]()
Ik outlander 😃quote:Op zondag 12 maart 2023 17:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
Er gebeurt echt geen moer he![]()
Vandaar net lekker Luther gekeken 👍
Wat moet je daar anders? Booooring! Jason vult zijn tijd met gesprekken om zijn kennis te vergroten. Is niet iemand die kennis uit een boekje vergaaard volgens mijquote:Op zondag 12 maart 2023 18:07 schreef Monique___ het volgende:
Moet zeggen.. zou er op een gegeven moment ook wel klaar mee zijn
een jason die de heeeele tijd het gesprek aan probeert te zwengelen en alles benoemd wat hij doet.. wat ze gaan doen etc etc
komt dat ze geen eieren hebben, het is puur bloem en melk en daar begin je niet veel mee, vind knap dat ze het nog steeds eten.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze maken die pannekoeken wel erg bleek hoor
Ja idd lijkt me niet te kanenquote:Op zondag 12 maart 2023 18:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
komt dat ze geen eieren hebben, het is puur bloem en melk en daar begin je niet veel mee, vind knap dat ze het nog steeds eten.
Uit nieuwsgierigheid (lees te lui om naar de supermarkt te gaan voor eieren) geprobeerd van de week niet te doenquote:
Je hebt van Koopman of Gwoon huismerk pannenkoekenmix waar je alleen water hoeft toe te voegenquote:Op zondag 12 maart 2023 19:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid (lees te lui om naar de supermarkt te gaan voor eieren) geprobeerd van de week niet te doen
Dat viel mij ook al op, echte broers van elkaar. Leuk jochie.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik vind dat Jason best overal wel over mee weet te praten .
Trouwens vond in de live het broertje ook makkelijk zijn zegje doen
Hebben alleen bloem, bestellen kunnen ze nietquote:Op zondag 12 maart 2023 19:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je hebt van Koopman of Gwoon huismerk pannenkoekenmix waar je alleen water hoeft toe te voegen
die is echt lekker, ikzelf doe er altijd nog 'n eitje in voor meer smaak. Waarom bestellen ze dat niet?
Die heb ik ook altijd op voorraad staan, voor de makkelijke maaltijdquote:Op zondag 12 maart 2023 19:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je hebt van Koopman of Gwoon huismerk pannenkoekenmix waar je alleen water hoeft toe te voegen
die is echt lekker, ikzelf doe er altijd nog 'n eitje in voor meer smaak. Waarom bestellen ze dat niet?
Dus nog niet verder gekomen dan BB.quote:
Kunnen inderdaad geen kant en klare pannenkoekenmix met ei-poeder bestellen, soms lag er een ei in de wall en werd door Charlotte gekocht. "dit eitje bewaren we voor de pannenkoeken." Maar het ei was de laatste keer van 1 coin naar 3 coins gegaan.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
waar zie je dat?quote:Op zondag 12 maart 2023 18:11 schreef marky het volgende:
[..]
Jason vindt dat raar dus probeerd wat te peuteren. Zeker als je ziet dat MA al lekker aan het stappen is met zijn vrienden is het toch raar.
ze hebben weekly basics, daar hoort dat niet bij (sorry hoort op de reactie voor jou, dus die waar jij op reageerde.)quote:Op zondag 12 maart 2023 19:12 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Kunnen inderdaad geen kant en klare pannenkoekenmix met ei-poeder bestellen, soms lag er een ei in de wall en werd door Charlotte gekocht. "dit eitje bewaren we voor de pannenkoeken." Maar het ei was de laatste keer van 1 coin naar 3 coins gegaan.
en dan had die wat te zeggen over Lot enzo dat die famous willen worden, hij is ook aardig snel online gekomen om zijn populariteit zeker te polsenquote:
Hij moet al die 1000-en privéberichten natuurlijk beantwoordenquote:Op zondag 12 maart 2023 19:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en dan had die wat te zeggen over Lot enzo dat die famous willen worden, hij is ook aardig snel online gekomen om zijn populariteit zeker te polsen
✋️ ga me klaar maken..quote:Op zondag 12 maart 2023 19:15 schreef Ireth het volgende:
Aangezien de streams toch saai zijn, zullen we als COSsers ook touwtjes gaan vlechten???
O.K. @Ireth, welke wil je ?quote:Op zondag 12 maart 2023 19:15 schreef Ireth het volgende:
Aangezien de streams toch saai zijn, zullen we als COSsers ook touwtjes gaan vlechten???
doe jij mijn ? hahaquote:Op zondag 12 maart 2023 19:15 schreef Ireth het volgende:
Het is iemand van 21. De 'jeugd' is opgegroeid met een telefoontje in de hand en social media is daar onderdeel van. Zag dat ie ook al met vrienden wat is gaan drinken e.d.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en dan had die wat te zeggen over Lot enzo dat die famous willen worden, hij is ook aardig snel online gekomen om zijn populariteit zeker te polsen
ja natuurlijk ook om uit te leggen dat hij niet beroemd wilt wordenquote:Op zondag 12 maart 2023 19:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij moet al die 1000-en privéberichten natuurlijk beantwoorden
wat gaan ze doen want Bart versta ik ook echt niet hoor en wat heeft Jason en charlot weggeven rode en groene balquote:Op zondag 12 maart 2023 19:20 schreef Ireth het volgende:
Jason, Ali en Jolien gekozen. Bart speelt wel altijd eerlijk met dit soort dingen
Ik begrijp die nederlanders toch. Charlotte moet ge kennen met west-vlaams, dat is een taal apart.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat gaan ze doen want Bart versta ik ook echt niet hoor en wat heeft Jason en charlot weggeven rode en groene bal![]()
Gelukkig wel sneller klaar met zo'n klemmetje🤣🤣quote:Op zondag 12 maart 2023 19:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
O.K. @:Ireth, welke wil je ?
[ afbeelding ]
nou hij had altijd grote mond over Lot en de rest over famous zijn en hij is er ook niet vies van hij is gewoon hypocrietquote:Op zondag 12 maart 2023 19:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is iemand van 21. De 'jeugd' is opgegroeid met een telefoontje in de hand en social media is daar onderdeel van. Zag dat ie ook al met vrienden wat is gaan drinken e.d.
Ik vind daar niet zoveel mis mee hoor
Ik heb zo'n setje met klem toen naar DGK Amanda gestuurdquote:Op zondag 12 maart 2023 19:26 schreef Kayro het volgende:
[..]
Gelukkig wel sneller klaar met zo'n klemmetje🤣🤣
ja museum hahaha groot iets, maar wij hebben zo weer SL, maar er blijven toch ook bewoners in het huisquote:Op zondag 12 maart 2023 19:24 schreef Jockari het volgende:
Soms vraag ik me af... Is Ali zo geboren, of doet hij zo ?
🤣🤣 mooie tijden🤗quote:Op zondag 12 maart 2023 19:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n setje met klem toen naar DGK Amanda gestuurd
Een roze, een blauwe en een paarse!quote:Op zondag 12 maart 2023 19:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
O.K. @:Ireth, welke wil je ?
[ afbeelding ]
Ik vind Bart echt wel een potentiële winnaar... vind hem alleen erg saaiquote:Op zondag 12 maart 2023 19:29 schreef Jockari het volgende:
Blijft voor een moeilijke. Bart of Jason kiezen als finalist.
[ afbeelding ]
Op zijn socials.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waar zie je dat?
en misschien had danny niet heel veel vrienden en waren die op het moment in die 4 weken ook druk om af te spreken en hij was natuurlijk met Chay en Chelsey enz
🤣ongekend talent!!!👍quote:Op zondag 12 maart 2023 19:35 schreef Jockari het volgende:
@:Ireth, sorry groen zit er ook bij, nu nog vlechten. Hou je hoofd stil a.u.b. !
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 maart 2023 19:35 schreef Jockari het volgende:
@:Ireth, sorry groen zit er ook bij, nu nog vlechten. Hou je hoofd stil a.u.b. !
[ afbeelding ]
Nou liever gewoon afnemen, pleurisgeluid...quote:Op zondag 12 maart 2023 19:43 schreef Jockari het volgende:
Geef het huis nu eens een echte pingpongtafel en paletten.
Heeft ze gelijk in en ging niet om haar zelf. Ze had.ook tegen Bart gezegd dat het zijn keus was en het goed was.Alleen de reden van de secretroom van lyndsey en haar snapte ze niet want alleen hun 2 waren daar nog niet geweestquote:Op zondag 12 maart 2023 19:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
Lott zat alweer te miepen dat het de 4e keer is dat jolien naar buiten gaat
Een stenen in de tuin heeft niemand er last van.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:43 schreef Jockari het volgende:
Geef het huis nu eens een echte pingpongtafel en paletten.
Nou het kwam weer erg jaloers over ,mijn mening danquote:Op zondag 12 maart 2023 19:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft ze gelijk in en ging niet om haar zelf. Ze had.ook tegen Bart gezegd dat het zijn keus was en het goed was.Alleen de reden van de secretroom van lyndsey en haar snapte ze niet want alleen hun 2 waren daar nog niet geweest
rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023quote:Op zondag 12 maart 2023 19:38 schreef Jockari het volgende:
Waar gaan ze eigenlijk naartoe ? Heb ik ergens gemist.
Ze had toen Bart het in de groep vertelde al gezegd dat ze het ali gunde omdat op Danny na ze allemaal al etentje hadden gehadquote:Op zondag 12 maart 2023 19:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou het kwam weer erg jaloers over ,mijn mening dan
Museum had ik dus gemist. Thnx @rinardoquote:Op zondag 12 maart 2023 19:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023
Ja we gaan het niet eens worden hahahaquote:Op zondag 12 maart 2023 19:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze had toen Bart het in de groep vertelde al gezegd dat ze het ali gunde omdat op Danny na ze allemaal al etentje hadden gehad
Ze zal ook wel jaloers zijn net zoals de andere twee dat zullen zijn. Maar andersom denk ik dat die 4 dat ook zouden hebben omdat ze daar zo weinig hebbenquote:Op zondag 12 maart 2023 19:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja we gaan het niet eens worden hahaha
Let maar op zometeen als ze weg zijn
dat je dat gevonden heb en jees 10 jaar geleden, ze zag er leuk uit hier met bos haar. ze droeg mascara ook daarquote:
Ja vele keren leukerquote:Op zondag 12 maart 2023 20:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat je dat gevonden heb en jees 10 jaar geleden, ze zag er leuk uit hier met bos haar. ze droeg mascara ook daar
🤣quote:Op zondag 12 maart 2023 20:08 schreef Jockari het volgende:
Namaak-McGyver krijgt het vuur niet aan
[ afbeelding ]
Alledriequote:Op zondag 12 maart 2023 20:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny laat zijn ware aard, weer even goed zien
Nee hoor,wat een kotsstemquote:Op zondag 12 maart 2023 20:19 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Ben ik trouwens de enige die aan kebab moet denken als je Lindsay hoort?
Ik heb dan zin in een roti kip met cherry Fernandes.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:19 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Het zijn stuk voor stuk misgunners...quote:Op zondag 12 maart 2023 20:12 schreef Koos1958 het volgende:
Lyndsey over jason vind het jammer dat hij onredelijk doet af en toe als hij een ander iets moet gunnen. Heb dat jason niet zien doen. Danny je bent net een week binnen dus logisch dat Bart je niet kiest.
Kunnen we nu al ergens stemmen om Priester Chayron buiten te houden?quote:Op zondag 12 maart 2023 20:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Oud bewoners gaan morgen of dinsdag denkt Charlotte
Maar dan hopenlijk niet de oudbewoners waar dit clubje op zit te wachten..quote:Op zondag 12 maart 2023 20:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Oud bewoners gaan morgen of dinsdag denkt Charlotte
Lindsey is echt figuratie-materiaal...quote:Op zondag 12 maart 2023 20:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het zijn stuk voor stuk misgunners...![]()
Hoop, dat die knot wegsmelt..Die komt echt overal mee weg. Nutteloze kut
FEBO heeft het hun lieveling vast verteldquote:Op zondag 12 maart 2023 20:22 schreef Ireth het volgende:
Lot heeft een voorgevoel, oud-bewoners komen bij een freeze. Bij de febo nu paniek "Hoe weet ze dat nu weer?? Ze zet ons voor schut!!"
Kebab ? Ongewassen bedoel je.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:19 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
🤣🤣🤣🤣quote:Op zondag 12 maart 2023 20:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het zijn stuk voor stuk misgunners...![]()
Hoop, dat die knot wegsmelt..Die komt echt overal mee weg. Nutteloze kut
Dat was, buiten Ilse, de enige positieve over Jason. Dat is voor mij reden genoeg om hem binnen te halen:Pquote:Op zondag 12 maart 2023 20:23 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Kunnen we nu al ergens stemmen om Priester Chayron buiten te houden?
quote:Op zondag 12 maart 2023 20:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat ging lekker... Ik zit mezelf te rapporteren
🤣 dat is mij ook niet vreemd!!quote:Op zondag 12 maart 2023 20:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat ging lekker... Ik zit mezelf te rapporteren
Nee ze had al.eerder aangegeven het ali te gunnen maar had moeite met dat.jolien weer iets kreeg.geloof ikquote:Op zondag 12 maart 2023 20:19 schreef ledn81 het volgende:
Charlotte : "ik stond klaar om niet te gaan"![]()
Jaloerse tuttebol
Iddquote:Op zondag 12 maart 2023 20:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee ze had al.eerder aangegeven het ali te gunnen maar had moeite met dat.jolien weer iets kreeg.geloof ik
dat zijn dan vriendinnen zogezegt.....de één gunt de andere geen beloning en de andere kan de één gewoon helemaal niet uitstaanquote:Op zondag 12 maart 2023 20:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee ze had al.eerder aangegeven het ali te gunnen maar had moeite met dat.jolien weer iets kreeg.geloof ik
Ik heb al een half uur opgenomen van Lotje en Lindsey die het op zich niet erg vinden... maar.... dan komt er een hele uitleg waarom ze het eigenlijk anders hadden verwacht. Zal ze straks achter elkaar plakkenquote:Op zondag 12 maart 2023 20:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |