Dit is echt zo vreemdquote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Je mag je klachten insturen naar de socials van BB
Je kan dm sturen om te klagen over bewoners. Back in time week dus denk dat ze gaat zien en horen wat er gebeurd.quote:
Bart zal hem wel 2 coins gevenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:11 schreef Joyce-43 het volgende:
ben benieuwd wanneer Ali zijn ongenoegen uit dat hij niets gekregen heet kwa coins
Lekker toch, de boel opstokenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:13 schreef Willewa het volgende:
Die klachtenlijn vind ik maar wazig 😂 Dus ze willen een enorme shitload toxicness van iq-loze zure Twitter en Instagram-internet warriors weer de dienst uit laten maken?
Hmja ik snap daar niks van. I don’t like toxic ;pquote:
Best ongepast, aangezien zij er al uit had moeten zijn...quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:15 schreef ben34567 het volgende:
Dat Charlotte nu binnenpretjes heeft dat haar rivaal MA eerder uit het huis is dan haar![]()
![]()
Insta van bbquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:16 schreef b_engeltje het volgende:
Eh ik heb bigbrotgernlbe ingetypt maar ik kom eigenlijk nergens uit
Wat is de link dat je klachten kan insturen
Me tooquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:13 schreef engine het volgende:
Maar okay @:bigbrother ik vind Danny een vervelende kerel. Irritant om te zien. Gewoon alles aan hem
En de febo laat enkele berichten in het huis op het grote scherm zien, naar wat ik begreepquote:
Charlotte hoeft zich toch nergens druk om te maken met zo'n achterban en de Febo heb je geen vijanden nodig....quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:15 schreef ben34567 het volgende:
Dat Charlotte nu binnenpretjes heeft dat haar rivaal MA eerder uit het huis is dan haar![]()
![]()
Er zal best wel geselecteerd worden, daarbij heb ik wel een paar bewoners in gedachten die best een beetje op hun nummer gezet mogen wordenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:16 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hmja ik snap daar niks van. I don’t like toxic ;p
Klootjesvolk teveel macht geven is vaak een slecht idee. Dat bedoel ik niet neerbuigend, maar meer uit teveel ervaringen.
Uit de mond van Danny geloof ik het nietquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:23 schreef Monique___ het volgende:
please.. het was een persoonlijkheid (mimi) goeie jongen..
ja ja we weten het dennie
haha nee ik ook nietquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:24 schreef Krambo het volgende:
[..]
Uit de mond van Danny geloof ik het niet
Denknday Danny heeft van hij is er weg dus is goed zo. Niet natrappenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:24 schreef Krambo het volgende:
[..]
Uit de mond van Danny geloof ik het niet
Ja irritantquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:24 schreef Koos1958 het volgende:
Komt ali weer ik heb die pijn ook vaak gehad. Dat doet ali regelmatig alles op zich zelf betrekt
Ja true, geselecteerd zal er worden. Maar moet je het willen als productie? 😆 Zoveel gezeik en negativiteit kan je nu verwachten.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:20 schreef Krambo het volgende:
[..]
Er zal best wel geselecteerd worden, daarbij heb ik wel een paar bewoners in gedachten die best een beetje op hun nummer gezet mogen worden
@BigBrotherquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:27 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ohh ik heb wel wat te klagen !!!
Ali poetst zijn tanden elektrisch maar poetst alsof hij een gewone tandenborstel heeft en ik vind dat irritant
Deze mag 2x worden opgeschrevenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:27 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ohh ik heb wel wat te klagen !!!
Ali poetst zijn tanden elektrisch maar poetst alsof hij een gewone tandenborstel heeft en ik vind dat irritant
ja dus bart zegt het netquote:
Ik hoop het ook oprecht, pak dat vieze ratje maar aan en zet hem op de bankquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:34 schreef Jockari het volgende:
Danny gaat wel wat beleven tegen Bart en Jason deze week. Geen genade vermoed/hoop ik.
Die waren heel duidelijk, die blijven op blauw.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:35 schreef Krambo het volgende:
Zullen ze nu op 1 kamer gaan liggen, of blijven Bart en Jason met z'n tweeën op blauw
Die blijven apartquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:35 schreef Krambo het volgende:
Zullen ze nu op 1 kamer gaan liggen, of blijven Bart en Jason met z'n tweeën op blauw
Danny is ook ene Ollanderquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:35 schreef freaky40 het volgende:
Er moet een Nederlander uit volgende week, dus ik denk Lindsey haar laatste weekje.
Uit rancune denk ik dat ze op dezelfde kamer blijvenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:35 schreef Krambo het volgende:
that's the question. jason was er deze week stellig over.. die wilde in 'zijn' bed blijven.. en geen zin in de buldozer uit het zuiden s nachtsquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:35 schreef Krambo het volgende:
Judy komt er in de finaleweek weer in hoor ik net. En niet even, maar echt volledig in het spel.quote:
Ssst!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:36 schreef Willewa het volgende:
[..]
Judy komt er in de finaleweek weer in hoor ik net. En niet even, maar echt volledig in het spel.
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Die waren heel duidelijk, die blijven op blauw.
quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Uit rancune denk ik dat ze op dezelfde kamer blijven
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
that's the question. jason was er deze week stellig over.. die wilde in 'zijn' bed blijven.. en geen zin in de buldozer uit het zuiden s nachts
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Als bart thuis komt moet die meteen bakken hahaha
Hij is al gespot op de A2 richting het zuiden....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij is al gespot op de A2 richting het zuiden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]
Hij is al gespot op de A2 richting het zuiden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leh-kùr
[..]
Hij is al gespot op de A2 richting het zuiden....Hij is zeker onderweg naar WeertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik bedoelde in huisquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af. Volgens mij stond die wel op de eerste plaats na Bart. Maar is BB he !
Zie er Chiara zeker toe in staat. En als je als man 'nee' zegt ben je homo ofwel heb je een micro penis.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:44 schreef ben34567 het volgende:
Jason die nu wel met de gedachte moet leven dat Chiara en Michelangelo mogelijks aan het beuken zijn
Ene kant eens. Andere kant zou ik zeggen, was eerder ook zo volgens mij(?), allemaal op 1 kamer nu (verplicht, andere kamer dicht. Was dat niet eerder ook?). Maak het maar werkend. Iets meer samenhorigheid dan hopelijk, toch leuker om te zien uiteindelijk. Denk ik. 😅quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Uit principe moeten Bart en Jason in die kamer blijven. Punt !
Op insta/twitter/facebook bigbrothernlbe mopquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:16 schreef b_engeltje het volgende:
Eh ik heb bigbrotgernlbe ingetypt maar ik kom eigenlijk nergens uit
Wat is de link dat je klachten kan insturen
En de bloppersquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:57 schreef lonneberga het volgende:
Ojee, alles gemist vandaag.![]()
Vliegtuigje voor die lulhannes,vertrek MA,en de kleding van Geraldine
Is ook niet zo veel te zien momenteel.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:00 schreef Kodiak100 het volgende:
* Kodiak100 stopt er voor nu even mee, krijgt de streams niet aan de praat
Gaat over pannenkoeken en tandpastaquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:00 schreef Kodiak100 het volgende:
In de uitzending ineens beeld op de tafel met hangende en lezende presentatoren die lezen en eenquote:
Jason moet gewoon effe bezig zijn. Dat snapt coach Dennieniequote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:01 schreef -river- het volgende:
Danny bemoei je niet!! Als iemand pannenkoeken wilt bakken gaan ze die bakken.
Waarom denkt hij dat hij de baas in huis is, zo irritant die gast.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:02 schreef marky het volgende:
[..]
Jason moet gewoon effe bezig zijn. Dat snapt coach Dennienie
niet genoeg videoland gesponsord?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:00 schreef Kodiak100 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:07 schreef Jockari het volgende:
Danny hamert het er nog eens een keer goed in bij CharlotteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:07 schreef Jockari het volgende:
Danny hamert het er nog eens een keer goed in bij Charlotte😂SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leh-kùr
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:09 schreef Evenhardopdenken het volgende:
Even wat beelden van net voor het vertrek
Hier heeft mini danny juist gepasseerd maar danny gaf niet zo snel op
Gelukkig ben je niet doofquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Oh nee mijn streams doen het weer en ze zijn aan het zingen
Jason herpakt zich altijd heel snel, knap ook. Snap niet hoe hij dat doet.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:16 schreef Jockari het volgende:
2 mensen vandaag een boost gekregen. Ali met zijn vliegtuigje, en Bart als hoogst gestemde er in. Jason wat teleurgesteld vermoed ik, maar zal zich vlug herpakken met Bart aan zijn zijde.
Danny kan al beginnen bibberen.
🤣quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:18 schreef Jockari het volgende:
Charlotte, West-vlaams is geen taal, dat is zoals Jurassic Park.
Jolien hing direct om Bart heen, raar mens.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien gaat even haar teenslippers terughalen bij MA
🤣quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja Lindsey Back In Time, ze gaan beelden laten zien van je hoe vaak je hebt gedouched![]()
de laatste 8 weken
Wordt een kort filmpje dan..quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja Lindsey Back In Time, ze gaan beelden laten zien van je hoe vaak je hebt gedouched![]()
de laatste 8 weken
Triestige discografie.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:26 schreef Willewa het volgende:
Bart is op de hoogte van de discografie van Ronny Retro.
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Week 10!
Alle COSSERS WELKOM IN WEEK 10
Week 10!
Week 10!
Ik op terugblikken en klachten😁quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:21 schreef Monique___ het volgende:
ali hoopt op hapjes
lotje op een feest
Week 10! Ik wist het!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Week 10!
Leuk ! 😃quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Lindsey bioscoop buiten in de tuin als het lekker weer is
Ik niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Je merkt de afwezigheid van MA al volgens Charlotte
Moet ie z'n sponsors maar voor benaderen wannaby influencerquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:33 schreef Monique___ het volgende:
kan er een inzamelingsactie komen om die dennie een nieuwe broek te kopen ding met gaten ziet toch niet uit
We worden ouder @Monique___quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:33 schreef Monique___ het volgende:
kan er een inzamelingsactie komen om die dennie een nieuwe broek te kopen ding met gaten ziet toch niet uit
quote:
Niemand is oud. Tenzij je jezelf oud voelt. Maar qua kledij moet ik soms toch even bijschaven.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Noem je me nu ook nog oud @:jockari
![]()
gaat goed vandaag he hahaha
klopt dit is een echt generatiekloofjes ding denk ik..
Mooi !quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:39 schreef Kayro het volgende:
MA de buit is binnen ??
Chiara stond klaar voor hem
https://twitter.com/jasmi(...)BEkK6qYWoQkHxEw&s=19
Heyyyy leukquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:39 schreef Kayro het volgende:
MA de buit is binnen ??
Chiara stond klaar voor hem
https://twitter.com/jasmi(...)BEkK6qYWoQkHxEw&s=19
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mocht ie willen...quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:42 schreef rinardo het volgende:
Michelangelo, sluit zn love weer in de armen
[ link | afbeelding ]
Leuk voor hem, eindelijk 'n dinnetje om mee hand in hand naar de Naschoolse opvang te gaanquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:42 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:42 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Is dat zijn zus in de achtergrond?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:42 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Leuk voor hem, eindelijk 'n dinnetje om mee hand in hand naar de Naschoolse opvang te gaan
En ze zullen nog verschieten als blijkt dat hij het alleen maar heeft kunnen winnen door de haatdragende Ali fannetjes.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:42 schreef Jockari het volgende:
Bart lijkt me nu de Big Bos in huis. Vrouwen beginnen rond hem te draaien, Ali aan het slijmen.
Danny voelt nattigheid.
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Leuk voor hem, eindelijk 'n dinnetje om mee hand in hand naar de Naschoolse opvang te gaan
Inderdaad.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:44 schreef marky het volgende:
[..]
En ze zullen nog verschieten als blijkt dat hij het alleen maar heeft kunnen winnen door de haatdragende Ali fannetjes.
Dat wist jij toch al 2 week geleden?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:44 schreef freaky40 het volgende:
Is het nou al uitgelekt waarom Chiara er zo nodig uit 'moest' vorige week?
Zou jij toch moeten weten als insider. Omdat Danny er in moest ?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:44 schreef freaky40 het volgende:
Is het nou al uitgelekt waarom Chiara er zo nodig uit 'moest' vorige week?
Nee?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat wist jij toch al 2 week geleden?
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:44 schreef marky het volgende:
[..]
En ze zullen nog verschieten als blijkt dat hij het alleen maar heeft kunnen winnen door de haatdragende Ali fannetjes.
Huh? die snap ik niet..quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:44 schreef marky het volgende:
[..]
Nee?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zou jij toch moeten weten als insider. Omdat Danny er in moest ?
🤣quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:43 schreef Monique___ het volgende:
borrelnootjes etc staan in de wall
dennie houdt van volume zegt hij..
zeker ter compensatie van zijn eigen leegheid
[ afbeelding ]
Nee?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is toch altijd @:freaky40 die alles van de insiders weet zoals je beweert.
Lot weet meer goh...quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:51 schreef Monique___ het volgende:
houdt me vast dat de oud bewoners deze week
jason: wat als die niet komen
lot: nee neem mag het niet zeggen..
wordt getriggerd,
vaag
Zou voor Bart leuk zijn als Rob terug komt.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:53 schreef Jockari het volgende:
Ze vermoeden dat er terug een ex-bewoner komt.
Voor mij moet dat Rob zijn. Hoe ze hem binnen sleuren deert me niet, maar hij moet op die bank liggen in Rob's corner.
Vind het nog wat vroeg voor oud bewoners. Doen ze beter in de laatste week, dan is het toch saai met nog maar weinig bewoners.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:53 schreef freaky40 het volgende:
Aan de andere kant, als er oud inwoners in zouden gaan hadden we daar al een tease van gehoord gekregen in de live van vanavond.
Maar als dit zo is.. dan ga je in de finale zodra evt Bart en Jason daar beiden instaan dus weer hetzelfde krijgen misschien.quote:
Het verbaasde me weer niets...die had even weer een onderonsje met haar familie.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:54 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Iemand vroeg hoe weet je dat?toen zei ze..waar was ik net.
Vind het ook vrij vroeg, maar dit weekthema leent zich er natuurlijk wel voor.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:54 schreef Krambo het volgende:
[..]
Vind het nog wat vroeg voor oud bewoners. Doen ze beter in de laatste week, dan is het toch saai met nog maar weinig bewoners.
Gokje, in de DBK hebben ze iets gevraagd over de kamerindelingquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:54 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Iemand vroeg hoe weet je dat?toen zei ze..waar was ik net.
Valt ook weinig over te zeggen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny gaat niks over de kijkcijfers zeggen
Niet in belgië. Triester dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:59 schreef freaky40 het volgende:
Kijkcijfers zijn gelijk en soms zelfs beter dan vorig jaar.
Dat zegt niets.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Niet in belgië. Triester dan vorig jaar.
Hier was tot aan vanavond elke week WIDM, er wordt ook veel terug gekeken en dat is leidend tegenwoordig.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Toch wel. Volgende week start De Mol in België, dat zijn weer kjjkcijferrecords hier.
Danny : de kijkcijfers zijn na mij wel hard naar beneden gegaanquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:59 schreef freaky40 het volgende:
Kijkcijfers zijn gelijk en soms zelfs beter dan vorig jaar.
Nou nou, eerder niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:06 schreef Kayro het volgende:
[..]
Danny : de kijkcijfers zijn na mij wel hard naar beneden gegaan
!!!!!!!
😁💥quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:53 schreef Jockari het volgende:
Ze vermoeden dat er terug een ex-bewoner komt.
Voor mij moet dat Rob zijn. Hoe ze hem binnen sleuren deert me niet, maar hij moet op die bank liggen in Rob's corner.
Dat hij niet met het rode kamer bondje heeft meegedaan denk ik.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:05 schreef rinardo het volgende:
Wat zou hij hier mee bedoelen, ik ben geen schaap, en ben met trots uit het huis gegaan
[ link | afbeelding ]
Hij stak zijn mening over de meesten in kamer rood niet onder stoelen en bankenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:05 schreef rinardo het volgende:
Wat zou hij hier mee bedoelen, ik ben geen schaap, en ben met trots uit het huis gegaan
[ link | afbeelding ]
Me 2🤣😅quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:19 schreef Monique___ het volgende:
kan er na al die weken niet aan wennen aan het 'ontschminkt' horen zonder te denken aan carnaval.. dan schmink je
Kan ja maar Jason zal dan ook van eventueel andere krijgen. Bart en Ali zullen het eerst moeten uitvechten.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:54 schreef Willewa het volgende:
[..]
Maar als dit zo is.. dan ga je in de finale zodra evt Bart en Jason daar beiden instaan dus weer hetzelfde krijgen misschien.
Clowns schminken zichquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:19 schreef Monique___ het volgende:
kan er na al die weken niet aan wennen aan het 'ontschminkt' horen zonder te denken aan carnaval.. dan schmink je
Als ik ze zo samen hoor praten over het leven, zie ik echt een power couple in dit spel. Jason houdt Bart wat speels en Bart als ‘mentor’ met goed overeenkomend karakter, van de al zo kanus-wijze Jason.quote:
Gebruikelijke term in vlaanderen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:19 schreef Monique___ het volgende:
Die heeft al 100 dingen opgenoemd die deze week kunnen gaan gebeuren. Wel handig, kan ze altijd zeggen ''ik wist het, ik zei dat toch''quote:
Hij bedoelt daarmee dat hij geen meeloper is.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:05 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oh ik zie Lindsey al helemaal staan in het zwart bij de poort.......quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Moet de beveiliging geen rondes lopen
Dat zijn de enige 2 die ik het ook gunquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:24 schreef Jockari het volgende:
Bart en Jason maken volgens mij de kans om te winnen. Wie speelt mij geen rol.
Hebben het spel vrij zuiver gespeeld. Zeker Jasonquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:25 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat zijn de enige 2 die ik het ook gun
Hij is zeker anders dan de meesten van zijn leeftijdsgenoten.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:26 schreef marky het volgende:
[..]
In al die jaren RLS heb ik nog niet eerder zo'n knul meegemaakt. Heel aparte gast.
Idd speciale jongen, love him . Horen we nog van hoop ik.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:26 schreef marky het volgende:
[..]
In al die jaren RLS heb ik nog niet eerder zo'n knul meegemaakt. Heel aparte gast.
Zeker weten. Voor de zoveelste keer zeg ik het: wat een maturiteit heeft die gast !quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:29 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Hij is zeker anders dan de meesten van zijn leeftijdsgenoten.
Wat mij betreft in positieve zin!
Hij is nuchter, heeft lak aan groepsdruk, denkt goed na. Prima gast, z'n ouders mogen trots zijnquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:29 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Hij is zeker anders dan de meesten van zijn leeftijdsgenoten.
Wat mij betreft in positieve zin!
Zeker weten ! Moet zomaar je je zoon zijn. Ik teken daar voor zoals wij hier zeggen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:32 schreef Krambo het volgende:
[..]
Hij is nuchter, heeft lak aan groepsdruk, denkt goed na. Prima gast, z'n ouders mogen trots zijn
Spiraal zit nog in het huis. Jackson had er een probleem mee tijdens de coïtusquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:36 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
[..]
Nee niet mooi Chiara was niet die met de spiraal
Ik ben een beelddenkerquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Spiraal zit nog in het huis. Jackson had er een probleem mee tijdens de coïtus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |