Geef hem geen ongelijkquote:Op zondag 12 maart 2023 17:45 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar doen Daniël en Anke het met elkaar.
quote:Op zondag 12 maart 2023 17:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee, maar een snelle zoekactie levert alleen maar links op naar exact hetzelfde, een aflevering van een podcast ofzo.
[ afbeelding ]
Zou Daniel dat zo openbaar maken? Lijkt me geen Katja Schuurman type.quote:Op zondag 12 maart 2023 17:45 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar doen Daniël en Anke het met elkaar.
EEN podcast?! DE podcastquote:Op zondag 12 maart 2023 17:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee, maar een snelle zoekactie levert alleen maar links op naar exact hetzelfde, een aflevering van een podcast ofzo.
[ afbeelding ]
Ja geen idee, ik ken alleen een paar podcasts over 4000 jaar oude geschiedenis, maar niet over WIDMquote:
Het zou kunnen. Taeke en Airen zijn ook door WIDM bij elkaar gekomen.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik ken alleen een paar podcasts over 4000 jaar oude geschiedenis, maar niet over WIDM
Maar serieus, ze zijn een stel? Tijdens WIDM ontstaan neem ik aan?
Daniël heeft de suggestie gewekt met onder andere een Tweet. Anke heeft het gisteren bevestigd.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:26 schreef Steven184 het volgende:
[..]
[..]
Zou Daniel dat zo openbaar maken? Lijkt me geen Katja Schuurman type.
Gezien de post erboven dus niet.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:09 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Daniël heeft de suggestie gewekt met onder andere een Tweet. Anke heeft het gisteren bevestigd.
Wel meer dan datquote:Op zondag 12 maart 2023 20:10 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik ook niet, zou d’r ook wel een kopje koffie aanbieden.
Koekje erbij?quote:
Ik stond heel sceptisch tegenover Rik toen bekend was dat hij het ging doen. Maar ben helemaal om, vind het een heerlijke presentator voor het programma. Hoop dat hij het nog lang doet.quote:Op maandag 13 maart 2023 07:40 schreef TLC het volgende:
Ik zat laatst te denken als er ooit iemand Rik moet opvolgen zou ik Anniko van Santen perfect vinden voor WIDM
quote:Op zondag 12 maart 2023 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In een story van Anke op insta stond Daniel wel heel verliefd naast haar
Het woord van Ranomi was dus Sterk.quote:Maar dit was nog geen keihard bewijs. De zogeheten smoking gun kwam in het Lord Milner Hotel bij de morse-opdracht. Ik had daar een plan bedacht: ik noem de morsecode op, Jurre noteert het en dan kunnen we samen de code ontcijferen naar een woord. Ik noemde één voor één de morsecodes op, en Jurre had het woord al na één poging ontcijferd: het was KLEIN. Alleen dat bleek later niet te kloppen. Jurre had in één poging een compleet ander woord van ook vijf letters van de morsecode gemaakt. Het échte woord was namelijk STERK. Dit heet: voorkennis. Dit had je niet als "mollende kandidaat" kunnen doen.
Volgens mij was de groepsdynamiek vooral op tv niet zoals normaliter in WIDM. Er zijn duidelijk vriendschappen ontstaan. Ook Ranomi, want die lag in een foto van februari op Insta gezellig onder een dekentje op de bank bij Daniël samen met Soy, Anke en Jurrequote:Op zondag 12 maart 2023 12:04 schreef heywoodu het volgende:
Verder vond ik dit qua groepsdynamiek wel een vrij matig seizoen. Vooral bij Ranomi zag je bijna het hele seizoen én (nog duidelijker zelfs) in de aflevering van gisteren dat dat hele incrowdwereldje met grotendeels acteurs/actrices en andere mediafiguren totaal niks voor haar is. Wat maakt dat ik het alleen maar meer jammer vind dat zij niet gewonnen heeft.
Ik zei dit een aantal weken geleden al: Guus Geluk is geen eend, maar een gans. Dus de badeendjes als leidraad dit seizoen is heel dom bedacht. Dat is gewoon geen correcte hint. Domme ganzen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Onder andere:
Die badeend verwijst naar Guus Geluk en Jurre droeg ook twee keer een shirt met een gele eend.
Pokerface wijst ook naar zijn achternaam omdat je bij poker geluk moet hebben.
Dit is weer zo'n typische non-hint. Er moet sowieso iemand in de groene kist zitten. Het logo is altijd groen ongeacht de deelnemers dus dat is geen hint.quote:In aflevering 1 zat hij in een groene kist, groen is logo van het programma en zijn scherm.
Ondanks dat ik aannam dat Jurre de mol was, weigerde ik om van Mol te veranderen in de app. Van ruilen komt huilen.quote:Op zondag 12 maart 2023 06:27 schreef Nielsch het volgende:
Duh natuurlijk was het Jurre. Hoezo zat meer dan de helft van NL op die 2 andere? Okee Daniel snap ik ergens nog wel maar 25% op Ranomi, hoe dan?
Ja.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:10 schreef Viv het volgende:
Dit is ook de slowchat voor als de Mol onder de grond zit, toch?
quote:
Op het widm forum zijn een paar ‘zekerheden’ geopperd:quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:27 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Ik zag dat het forum helemaal leeg was op een spam-achtig topic na, was benieuwd of er al wat bekend is over komend seizoen.
SPOILER: LandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DeelnemersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar meer is er nog niet echt, het is lastig nu iedereen tijdens de opnames in het afvallershotel blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |