En "Bernt" heb ik ook al te vaak gehoord...quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:16 schreef Krambo het volgende:
Wordt wel lekker uitgemolken die taartmissie
🥂quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik zit aan de bar hier te loeren of Jason safe is
de maan?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo terug, wel even stemmen
Moet iemand naar zoals elke zaterdag
alle 3 eruit nu hop hopquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:25 schreef Kayro het volgende:
[..]
Zijn avontuur eindigd pas als er 1 van de blauwe kamer heeft gewonnen!!
Slapend zijn geld verdientquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:25 schreef happyme28 het volgende:
Als ik het zo hoor krijgt Ali gewoon zijn coins voor de Secret Mission
Jammer genoeg mislukt.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:21 schreef Jockari het volgende:
Hahaha ! Ali wou blijkbaar de wijven koken in de hottub.
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:25 schreef Jockari het volgende:
Sorry voor het woord wijven. is niet mijn normaal taalgebruik = vrouwen.
En anders?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:25 schreef Kayro het volgende:
[..]
Zijn avontuur eindigd pas als er 1 van de blauwe kamer heeft gewonnen!!
zou ik echt belachelijk vindrenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:25 schreef happyme28 het volgende:
Als ik het zo hoor krijgt Ali gewoon zijn coins voor de Secret Mission
Weinig vrouwen te zien dit seizoenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:25 schreef Jockari het volgende:
Of Jason, Danny zei al zo iets van ben maar niet zeker dat hij als eerste gered is. En aangezien Danny met BB samen werkt lijkt het wel.....quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:26 schreef Kinga het volgende:
Fuck de polls. Big Brother gaat Bart naar huis laten gaan. Mich moet erin blijven voor zijn negatieve geleuter.
kan beide echt niet hoor, voortaan zeg je maar dames.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:25 schreef Jockari het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Ach ze doen het nog niet zo langquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:28 schreef freaky40 het volgende:
Dat was even een misser net in de uitzending. Eindredacteur was even in beeld voor script overleg...
Seizoen 1 ook niet volgens mijquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:29 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij is dit de eerste RLS waar geen relatie is geweest?
Ja of dat. Verbaast me allemaal niks meer. Vond het sowieso al apart dat Danny zei geen idee te hebben. Hij wéét wie de populairste is. Dussss... Hij bedoelde dus ook gewoon, geen idee wat BB wil of gaat doen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:28 schreef -river- het volgende:
[..]
Of Jason, Danny zei al zo iets van ben maar niet zeker dat hij als eerste gered is. En aangezien Danny met BB samen werkt lijkt het wel.....
Danny en sjairon stiekemquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:29 schreef Dotteke het volgende:
Maakt wel de weg vrij voor een vlaamse winst en ze hebben nog een paar weken om dit bedrog weg te poetsen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:28 schreef -river- het volgende:
[..]
Of Jason, Danny zei al zo iets van ben maar niet zeker dat hij als eerste gered is. En aangezien Danny met BB samen werkt lijkt het wel.....
Had Ias er nog in gezeten, had MA nog wel verder gesnuffeld 's nachts.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:29 schreef Dotteke het volgende:
Seisoen 1 de allereerste of seisoen q van 3 jaar geledenquote:
Het is eigenlijk al paar weken heel obvious dat ze Ali door de strot aan het duwen zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:30 schreef marky het volgende:
[..]
Maakt wel de weg vrij voor een vlaamse winst en ze hebben nog een paar weken om dit bedrog weg te poetsen.
Ias en MAquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Had Ias er nog in gezeten, had MA nog wel verder gesnuffeld 's nachts.
Vera en Dimi tochquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vorig jaar toch ook niet?
Seizoen 1 wel![]()
![]()
alles te zien hahaha
jill en thomas die kus bedoel jequote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vorig jaar toch ook niet?
Seizoen 1 wel![]()
![]()
alles te zien hahaha
Sabinequote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Seisoen 1 de allereerste of seisoen q van 3 jaar geleden
Want in de allereerste bb was daar bart en ehhh....
Dat denk ik nietquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:33 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Is de linkse de "notaris" die de publieksstemmen controleert ?
iddquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:31 schreef Kinga het volgende:
[..]
Het is eigenlijk al paar weken heel obvious dat ze Ali door de strot aan het duwen zijn.
we like gekke gekke char hequote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte gaat gek doen, heeft een idee
ja ik vond wel leuk hoor vanmorgenquote:
nou ik vind dat toch wel onzin worden tegenwoordig hoorquote:
Ik zei lang geleden al, ben bang voor een Isaatje uit Uto. Veel te populair,die rolde net voor het eind eruit.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:43 schreef ben34567 het volgende:
Ali of Charlotte wint zeker en vast BB; niet Jason. Drie keer een Nederlander na elkaar; dat mag niet met de fixatie die de regie lijkt te hebben op nationaliteit.
wil jij minstens 1 min wachten hahaha je loopt wel erg voor hoorquote:
Zal er zo aan proberen te denkenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wil jij minstens 1 min wachten hahaha je loopt wel erg voor hoor![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:45 schreef Kinga het volgende:
Jason naar huis dus waarschijnlijk. What the actual fuck.
heus welquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:46 schreef xdiashalizx het volgende:
Oooooooo, please laat Jadson blijven.
hoezo denk je datquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:45 schreef Kinga het volgende:
Jason naar huis dus waarschijnlijk. What the actual fuck.
Nou...quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:46 schreef engine het volgende:
Nu baal ik toch een beetje dat ik 2x op Michelangelo gestemd heb
dealquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:47 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik stop met kijken als Jason eruit gaat.
Ik ookquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:47 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:47 schreef xdiashalizx het volgende:
dealquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:47 schreef LonesomeFairy het volgende:
Als Jason weg moet kijk ik niet meer.
Jazekerquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:46 schreef Joyce-43 het volgende:
jullie zeggen allemaal dat niet kan enzo
wie hadden jullie als eerste verwacht dan? Jason ofzo
Ja sorryquote:
Ja Jason, mja vorige week was Jolien favoriet dus je weet het nooit.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:46 schreef Joyce-43 het volgende:
jullie zeggen allemaal dat niet kan enzo
wie hadden jullie als eerste verwacht dan? Jason ofzo
Ik kwam alleen nog hier af en toe. Streams al niet meer. Alleen met het koken.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:47 schreef xdiashalizx het volgende:
Hier ben ik ook bang voorquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:48 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ben echt bang dat ze die engnek van een Danny laten winnen
Idemquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik kwam alleen nog hier af en toe. Streams al niet meer. Alleen met het koken.
Nou, noteer mij maar hoor als Jason weg moet. Dat is de enige reden dat het programma nog boeiend houdt.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:48 schreef Paul het volgende:
Even noteren wie we na vanavond niet meer hier zien
Charlotte gaat winnen favoriet van FEBOquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:48 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ben echt bang dat ze die engnek van een Danny laten winnen
Beter nu dan hebben ze nog drie weken om recht te lullen dat ze de boel belazerd hebben.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:49 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Jason krijgt waarschuwing dat hij er voor de finale uitgeknikkerd zal worden. BB heeft een andere finalist is gedachten. MA gaat straks waarschijnlijk.
Die mafklapper stemde zelf op Jasonquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:49 schreef -river- het volgende:
Komt opok omdat (was op feesboek te lezen) dat Ali fans op Bart stemde. Ali fans hebben een hekel aan Jason sinds hij op Ali stemde.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die mafklapper stemde zelf op Jason
Nee dit was een emotie gezicht hij had evht verwacht het af te leggen tegenover de 2 jonkies...quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:51 schreef Willewa het volgende:
Tyfus, had MA graag zien blijven MET Jason natuurlijk. Bart is een topper maar leek ook niet heel blij en was klaar om te gaan.
Dat kan ook. Weten we niet ofc. Maar omdat ie meermaals aangaf wel naar huis te willen toch.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:53 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee dit was een emotie gezicht hij had evht verwacht het af te leggen tegenover de 2 jonkies...
Het was een verbaasd maar zeer zeer dankbaar blik
ja waarom ongelofelijk we wisten niet hoe Bart stond dus ja wie weet staat die echt hoger als Jasonquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:46 schreef Kinga het volgende:
Dit is toch totaal ongeloofwaardig. Is het al een aantal weken. Maar kom aaaaaan.
nee joh maak een grapje maar je bent echt snelquote:
wij welquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Vader MA zit vol spanning weet het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Heb het maar even in een spoiler gezetneeeeeeeeeeeee haha nu alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Begrijpend lezen is moeilijkquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:56 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik heb gezegd dat ik niet meer kijk. Over cos heb ik niks gezegd@:paul
Enige wat ik aan 'm ga missen is z'n bijnaamquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:58 schreef Monique___ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
kartkleuter moet weg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij dacht nog wel te kunnen winnenboohoo
zei je vorige week ook hahaha rememberquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Jezus wat is die uitzending slecht vanavond
Beverwijk de gekste.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:59 schreef Willewa het volgende:
Ik zie hier 2 Nederlandse topouders op m’n beeldscherm.
Idd, wat zou de wereld er een stuk beter uitzien als iedereen zulke ouders hadquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:59 schreef Willewa het volgende:
Ik zie hier 2 Nederlandse topouders op m’n beeldscherm.
Vandaag slaat wel alles slechte schakelingen, stiltes verkeerde camera’squote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zei je vorige week ook hahaha remember
maakt het daardoor weer ietsje beterquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vandaag slaat wel alles slechte schakelingen, stiltes verkeerde camera’s
Nee, dit doet hij netjes vind ikquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou heeft kus van beide in de pocket
Glad verhaal ook nog even er door
Denk niet dat die al volgroeid is, die moet eerst op kweek gezet wordenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:03 schreef Monique___ het volgende:
besef: hij staat daar met een strakke plassert naast zijn droomvrouwen..
hij zou geen sokken aandoenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:01 schreef Monique___ het volgende:
nou niet alleen domme kleine onderbroekjes.. die lange witte opgetrokken sokken zag ook niet aantrekkelijk uit.. op die kleuterpootjes
De socials gaan ontploffen, vooral over Danny vermoed ikquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Nieuwe thema back in time
Je mag klagen op de socials
Hoeveel zou je er mogen sturen? Vraag dit voor een vriendquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:04 schreef Dotteke het volgende:
O jee klachten over bewoners kan je naar de sm van BB sturen
Nu valt er niks meer te klagenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Nieuwe thema back in time
Je mag klagen op de socials
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk niet dat die al volgroeid is, die moet eerst op kweek gezet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |