na die beelden gisterenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:05 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen. Vind dat Wanda het nog lang uithoudt
Nou niet allemaal natuurlijk maar ik vind ook echt wel dat Rupert en Ima de twee grootste jatters zijn daar.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zijn allemaal jatters
misschien moeten ze dat eens onder ogen zien
Wie weet wat ze achter haar allemaal hebben beloofdquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
na die beelden gisteren
snap ik niet dat ze er nog is
ik denk dat ze allemaal wel op 1 of ander punt iets hebben gegeten of gedronken wat niet de bedoeling wasquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou niet allemaal natuurlijk maar ik vind ook echt wel dat Rupert en Ima de twee grootste jatters zijn daar.
Nee, ik ook niet. En al helemaal niet dat ze nog steeds zoveel of eigenlijk alleen maar met Jappie om gaatquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
na die beelden gisteren
kanquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wie weet wat ze achter haar allemaal hebben beloofd
Dat is heel mooi uitgedrukt.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ze allemaal wel op 1 of ander punt iets hebben gegeten of gedronken wat niet de bedoeling was
een nadirtjequote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:11 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat is heel mooi uitgedrukt.
‘Heb jjj drop gejat’
‘Het zou kunnen dat ik iets gegeten heb wat niet de bedoeling was’
Een keer misschien maar die twee stoppen constant iets in hun mond.. ze zijn niet voor niets aangekomen terwijl iedereen kilo’s afviel.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ze allemaal wel op 1 of ander punt iets hebben gegeten of gedronken wat niet de bedoeling was
Zou goed kunnen ,ze wilde vorige week al wegquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
of het is een verdekt petertje
kan me niet voorstellen dat Wanda na wat ze heeft gedaan nog wil blijven
dat ze met haar hebben afgesproken bij de volgende eliminatie ga jij
ik vind het echt raarquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zou goed kunnen ,ze wilde vorige week al weg
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
een nadirtje
hij deed het echt niet expres
en het was echt niet zijn schuld
Ja dat zeker en ik denk dat er weinig goed te praten is met wat er is gebeurd. Voor nationale tv je vriend waar je bijna negen jaar mee bent besodemieterenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan
maar je wilt dan toch naar huis
over een maand zoiets goed praten wordt alleen maar moeilijker
precies.. en dat t er ook niet de hele tijd over gaa..quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
na die beelden gisteren
Is het ook ,maar ik denk dat dat door een combinatie van factoren is:afluistergate en Seks met Japquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het echt raar![]()
maar wie ben ik
Nou dat kan ze wel.........pratenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat zeker en ik denk dat er weinig goed te praten is met wat er is gebeurd. Voor nationale tv je vriend waar je bijna negen jaar mee bent besodemieteren![]()
Dan zal ze nu echt moeten praten als brugman…
1 het zou me niet gebeurenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is het ook ,maar ik denk dat dat door een combinatie va n factoren is:afluistergate en Seks met Jap
Natuurlijkquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 het zou me niet gebeuren
maar mocht mij zoiets gebeuren zou ik me de ogen uit het hoofd schamen
Dat is ook raar en voor ons frustrerend. Enerzijds lijkt het alsof FEBO haar wat privacy gunt en anderzijds laten ze op tv zien dat ze aan het wippen is met Japquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
precies.. en dat t er ook niet de hele tijd over gaa..
Ik denk dat ze met haar geblaat het deze keer niet gaat reddenquote:
het is dat ik weet wat je bedoeltquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:18 schreef pingu66 het volgende:
Eunice staat vol bewondering te kijken wat JW allemaal met zijn drumstick kan.
Hit me with your rhytm stick, hit me, hit mequote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:18 schreef pingu66 het volgende:
Eunice staat bol bewondering te kijken wat JW allemaal met zijn drumstick kan.
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:19 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hit me with your rhytm stick, hit me, hit me
ik denk dat erik in 30 seconden klaar isquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:20 schreef Seattle het volgende:
Erik daarentegen kan magische dingen met zijn lange stok
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:19 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hit me with your rhytm stick, hit me, hit me
Zelf of eh…quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat erik in 30 seconden klaar is
Nou ze is al meerdere keren naar achter gegaan om te vragen of ze het niet willen uitzenden. Ook meerdere keren is tegen haar gezegd dat ze niet zo moet schelden en vloeken. Een keertje houdt het op met die bescherming je doet tenslotte mee aan een RLS.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:17 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat is ook raar en voor ons frustrerend. Enerzijds lijkt het alsof FEBO haar wat privacy gunt en anderzijds laten ze op tv zien dat ze aan het wippen is met Jap
Dat vind ik ook, maar daarom vind ik ook dat ze haar gewoon op de stream moeten laten zien na de nacht die je normaal alleen in een nachtmerrie zietquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou ze is al meerdere keren naar achter gegaan om te vragen of ze het niet willen uitzenden. Ook meerdere keren is tegen haar gezegd dat ze niet zo moet schelden en vloeken. Een keertje houdt het op met die bescherming je doet tenslotte mee aan een RLS.
Ik denk niet dat Erik weet waar hij Eunice mortcstoten, tis tenslotte geen biljarten....quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat erik in 30 seconden klaar is
Ik wil gewoon niet aan Erik denken op die manier, maar ik ben er zelf over begonnenquote:
Is er tegenwoordig ook een stream achter?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou ze is al meerdere keren naar achter gegaan om te vragen of ze het niet willen uitzenden. Ook meerdere keren is tegen haar gezegd dat ze niet zo moet schelden en vloeken. Een keertje houdt het op met die bescherming je doet tenslotte mee aan een RLS.
Ja maar dan gaan wij er al over praten op soc.media voordat het op tv is geweest. ( ik kijk nooit de tv uitzending)quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:24 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar daarom vind ik ook dat ze haar gewoon op de stream moeten laten zien na de nacht die je normaal alleen in een nachtmerrie ziet
Nou… weten op welke plek je de keu moet plaatsen, komt toch wel aardig in de buurtquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Erik weet waar hij Eunice mortcstoten, tis tenslotte geen biljarten....
Heb je dat gehoord of is dit een aanname?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Lijkt me dat dat alleen maar meer kijkers trekt. Juice!!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja maar dan gaan wij er al over praten op soc.media voordat het op tv is geweest. ( ik kijk nooit de tv uitzending)
Dat gefluister is toch niet te doenquote:
Nee , ik snap er ook weinig vanquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat gefluister is toch niet te doen
Nee dat heeft ze meerdere keren gezegd tegen Kim K. Die zei ook dat ze geen K meer mocht zeggen van K5quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Is er tegenwoordig ook een stream achter?
Maar het gebeurd bij meerdere bewoners. En ja, dat is frustrerend.
Dat heb ik ook gehoord inderdaad.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee dat heeft ze meerdere keren gezegd tegen Kim K. Die zei ook dat ze geen K meer mocht zeggen.
Dat heb ik haar horen zeggen tegen Kim k.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:26 schreef lojanda het volgende:
Heb j
[..]
Heb je dat gehoord of is dit een aanname?
Zit ik weer naar de verkeerde stream te kijken. Ik heb Janet die schoonheidssalonnetje speelt met Mirthequote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:29 schreef puzziepie het volgende:
Hoe weet Jeff dat ze op Wanda willen gaan?
gehoordquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:26 schreef lojanda het volgende:
Heb j
[..]
Heb je dat gehoord of is dit een aanname?
dat gaat over het Mori verhaalquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:31 schreef puzziepie het volgende:
Het verhaal is aleer anders volgens mij , nu zijn Ice en Jeff ook over Babs aan het praten volgens mij
Maar Kim K is al tijden weg en dat feest was vorige week. Dat kan ze niet tegen Kim K gezegd hebben.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat heb ik haar horen zeggen tegen Kim k.
meerdere bewoners zeggen hetquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Maar Kim K is al tijden weg en dat feest was vorige week. Dat kan ze niet tegen Kim K gezegd hebben.
Door wat Moraima heeft gehoord denken ze dat Babette toch in het andere kamp zit.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:31 schreef puzziepie het volgende:
Het verhaal is aleer anders volgens mij , nu zijn Ice en Jeff ook over Babs aan het praten volgens mij
Zaten die dan ook bij die gesprekken? Dat zijn vermoedens maar dat wil nog niet zeggen dat het zo gegaan is.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
meerdere bewoners zeggen het
is ze alweer achter
die zit elke dag achter
etc
Ik geloof Morrie niet , Babs en Wendy zouden nooit op haar stemmenquote:
Morrie vult ook in ,quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Door wat Moraima heeft gehoord denken ze dat Babette toch in het andere kamp zit.
ik geloof mori welquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik geloof Morrie niet , Babs en Wendy zouden nooit op haar stemmen
Was toch een gesprek tussen Sasha Babette Zoë en Wendy in de kas? Moraima wilde naar binnenkomen en Sasha ging op dat moment naar buiten en toen ving Moraima dat op.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat gaat over het Mori verhaal
en zolang Babs elke keer met Matin blijft praten hou je ruis denk ik
want Matin is in die groep de ruis
Dus luistert ze niet goed en vult inquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof mori wel
maar denk wat Rupie zei dat het een meelul gesprek was
K2 dacht ikquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Was toch een gesprek tussen Sasha Babette Zoë en Wendy in de kas? Moraima wilde naar binnenkomen en Sasha ging op dat moment naar buiten en toen ving Moraima dat op.
wel goed geluisterd maar de intentie van Babs met dat gesprek is andersquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus luistert ze niet goed en vult in
Ja dat kan dus niet idd.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Maar Kim K is al tijden weg en dat feest was vorige week. Dat kan ze niet tegen Kim K gezegd hebben.
Dan heeft ze dus niet goed geluisterdquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel goed geluisterd maar de intentie van Babs met dat gesprek is anders
dus als je er als buitenstaander naar luistert denk je dat ze mori weg wil maar eigenlijk wil ze sas op het verkeerde been zetten
Moraima heeft dat niet goed gehoord en natuurlijk al helemaal niet het hele gesprek.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik geloof Morrie niet , Babs en Wendy zouden nooit op haar stemmen
jawelquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan heeft ze dus niet goed geluisterd
Nogmaals , dan luister je niet goed, Morrie in dit gevalquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawel
Mori kan toch niet horen wat de intentie is van Babs
Het ging er over dat ze al vaker naar achter is gegaan om te vragen of ze iets niet wilde uitzenden en dat achter daar vaak in is meegegaan. Nu dus een keertje niet( maar of ze dat zelf weet, weet ik niet,)quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
dat ze dat in haar grazy mind bedenkt jaquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:45 schreef patat het volgende:
[..]
Rapunzel met de lange harenmoet hier steeds aan denken
Esther is echt heel eng haha
Een jaar dit gedrag vertonen, doet wat met je.....quote:
O wat een enge blikquote:
Heeft ze 'achter' toestemming voor gevraagdquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:00 schreef schizolientje het volgende:
Heeft ze dit ook overlegd met de groep? Weet iedereen nu dat ze in de kas ligt? Belachelijk ook dat ze zo vroeg naar bed gaat
ja maar dan nog verteld je dat toch aan de groepquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze 'achter' toestemming voor gevraagd
Ja ze heeft toestemming van achter dat ze daar mag slapen. En iedereen weet dat ze de kas heeft gekaapt ook Raponsel weet dat 🤣quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:00 schreef schizolientje het volgende:
Heeft ze dit ook overlegd met de groep? Weet iedereen nu dat ze in de kas ligt? Belachelijk ook dat ze zo vroeg naar bed gaat
is ze terug?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:22 schreef patat het volgende:
Er is vast weer iets niet goed aan de kas straks, te koud ofzo
Hoeft ze ook geen bal te pakken? Als voor haar het alarm gaat?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:22 schreef patat het volgende:
Er is vast weer iets niet goed aan de kas straks, te koud ofzo
ik zag gisteren in de uitzending Mirthe in het donker naar de keuken lopen en gigantische scheppen pindakaas, een hand hagelslag en nog meer pindakaas uit de pot eten en deze snel weer wegzetten..... ze liep weer terug naar de slaapkamerquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik zag gisteren in de uitzending Mirthe in het donker naar de keuken lopen en gigantische scheppen pindakaas, een hand hagelslag en nog meer pindakaas uit de pot eten en deze snel weer wegzetten..... ze liep weer terug naar de slaapkamer
Dat ze je dan maar eens betalen voor het kijken van die streamsquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:19 schreef greysbones het volgende:
ik heb de naam Alicia nu al 20 x gehoord vandaag
ik heb eigenlijk vanmorgen vanmiddag amper gekekenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat ze je dan maar eens betalen voor het kijken van die streams
Als zij geen vriendje had gehad en daar op haar plek zat dan zou zij een serieuze kanshebber zijn geweest voor de winstquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk vanmorgen vanmiddag amper gekeken
en nu slechts als achtergrond
en dan nog zo vaak die naam gehoord
ik denk van nietquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als zij geen vriendje had gehad en daar op haar plek zat dan zou zij een serieuze kanshebber zijn geweest voor de winst
ik vond haar vooral veel bla blaquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:42 schreef Kakadylo het volgende:
Maar voor haar leeftijd was ze ontzettend wijs en bovendien een sterke lichaamsbouw van nature
Toen ze vertrok vond ik het helemaal prima hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vond haar vooral veel bla bla
en manipulatief
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als zij geen vriendje had gehad en daar op haar plek zat dan zou zij een serieuze kanshebber zijn geweest voor de winst
Die was gillend weggelopen van die stalker GJquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe makkelijk hij mensen meekrijgtquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:51 schreef greysbones het volgende:
Jeff heeft degene in de loods waren keihard Zoe laten roepen
terwijl er geen muziekje te horen was![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier staan de andere drie van vandaag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
babs heeft een dipjequote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:54 schreef HappyCharly het volgende:
ik vind dat wel echt heel grappig, even een vrolijk momentje
en daarbij zou ik het wel een idee vinden als Babs heeeeeeeel ff haar mond houdt...
ik weet het, vind ik ook sneuquote:
ze heeft eigenlijk last van zichzelfquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik weet het, vind ik ook sneu
maar ik schakel in en ze praat weer... die vrouw praat echt nonstop, maar echt..
ogen open? mond open.
ja voor de opdracht ligt hij op de plek van Kimquote:
en maar denken en malen en bedenken en malen en denken en observeren en malen en denkenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft eigenlijk last van zichzelf
ze kan geen rust vinden maar dat komt omdat ze zelf elke keer met iemand zit te praten
ze moet leren nee zeggenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en maar denken en malen en bedenken en malen en denken en observeren en malen en denken
lijkt me ook kut in de loods hoor, maar je zou zeggen... ga lekker even in je uppie een uurtje in bad, met een boekje op de bank oid. De hele tijd in interactie met mensen zorgt er voor dat haar hoofd in overdrive gaat.. my 2 cents..
of iemand moet dat een keer tegen haar zeggenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze moet leren nee zeggen
nu even niet
laat me even alleen
vooral omdat je eigenlijk niet weet wie oprecht is en wie nietquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
of iemand moet dat een keer tegen haar zeggen
want Babs is iemand die die gedachtengang dus weer heeeeeeelemaaaaaaal gaat delen met iemand anders
Denken helpt niet, even rust wel
maar de loods lijkt me dan ook de hel
lijkt me de helquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
vooral omdat je eigenlijk niet weet wie oprecht is en wie niet
Jeff had voor zover ik weet fans die langs kwamenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb denk ik alleen Jeff gemist ....![]()
Verdienopdracht tot nu toe: DGK_Tegengas in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #4
Ja, dat las ik ook, dus geen opdracht voor hem ...quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:15 schreef greysbones het volgende:
Jeff had voor zover ik weet fans die langs kwamen
ik heb niet veel gekeken vandaag maar geloof van nietquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat leas ik ook, dus geen opdracht voor hem ...
Als mens jouzelf 365 dagen laten opsluiten in een bomvolle loods waarbij 24/7 omringd door camera's is mentaal gezond jaquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:34 schreef greysbones het volgende:
Babs
maar heel eerlijk
hier zitten best veel mensen met een... (soundlock)
ze hadden het over dat degene die weg zijn gegaan een mentaal iets hadden
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als mens jouzelf 365 dagen laten opsluiten in een bomvolle loods waarbij 24/7 omringd door camera's is mentaal gezond ja
Ik snap niet dat Wanda erin blijft na de TV uitzending van gisteravond ....quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:38 schreef greysbones het volgende:
Wanda en Jappie zijn ook de hele avond al off stream
Aldus iemand die iedere eliminatie zou hebben gefaald en zelfs de uitleg van de opdracht niet eens begrijptquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:40 schreef greysbones het volgende:
Zoe weer met haar zij denkt ander dan ons (over Wendy)
ik ook nietquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Wanda erin blijft na de TV uitzending van gisteravond ....
ik denk dat ze al te horen heeft gekregen dat het uit is met Ivorquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Wanda erin blijft na de TV uitzending van gisteravond ....
Misschien wil die kerel eerst nog even afwachten of ze die 900k mee terugneemt als goedmakertjequote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:49 schreef orange500 het volgende:
[..]
ik denk dat ze al te horen heeft gekregen dat het uit is met Ivor
Zei Kenzi dat echt? Kenzi die 0,0 rekening hield/houdt met Eunice ("ze stelt zich aan ze kan best melk door haar puree eten, nee vervangend vega product is veel te duur ,dan eet ze maar niets", )quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:46 schreef greysbones het volgende:
Kenzi
wat gek dat er geen soja melk is voor jou
dat er geen rekening is gehouden met jou
wat gek kenzi dat jij dat nu zegt
dat is helemaal niet zo gek gedachtquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:49 schreef orange500 het volgende:
[..]
Ja, misschien is ze al zwanger van Jasper.....quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:49 schreef orange500 het volgende:
[..]
Hoi! Ik volg de live stream wat minder maar is het echt uit?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:49 schreef orange500 het volgende:
[..]
allemaal speculaasquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:56 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Hoi! Ik volg de live stream wat minder maar is het echt uit?
Of zijn dat speculaties???
-knip - offtopicquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je kunt het wel denken maar je weet het gewoon niet
Die vraag proberen we al zes maanden te beantwoordenquote:Op zondag 12 maart 2023 00:00 schreef pingu66 het volgende:
Wat is Mirthe toch allemaal aan het doen?
quote:
Voor het recept hoeft ze alleen maar in haar eigen hoofd te kijkenquote:Op zondag 12 maart 2023 00:08 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
as if
we zitten met mirthe en Kenzi opgescheept
Mirthe wil eigenlijk pannenkoeken maken nu
ja maar hij was te laatquote:Op zondag 12 maart 2023 01:06 schreef woxxel het volgende:
Maar moest hij de bal vangen? Nu net in de ene minuut dat ik niet keek
Die is aan het afluisteren om vervolgens weer verslag uit te brengenquote:Op zondag 12 maart 2023 01:10 schreef spapaars het volgende:
Mori slaapt ook in de loods, maar die is al geweest.
Leg even uit aan Babs wie dat isquote:Op zondag 12 maart 2023 01:12 schreef Flow3r het volgende:
Imi doet bern na
"Hij leek Ronaldo wel "
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Weet je zeker dat je Eunice niet nog ergens ziet?quote:Op zondag 12 maart 2023 01:19 schreef Flow3r het volgende:
Jappie in zijn eigen bed, geen Wanda of Wendy![]()
[ afbeelding ]
Zag wel dat Wanda ook gewoon boven slaapt, dus als die aan de beurt is, is ze ook te laat.quote:Op zondag 12 maart 2023 01:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je Eunice niet nog ergens ziet?
Je weet niet wat die allemaal al hebben uitgespookt off streamquote:Op zondag 12 maart 2023 01:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zag wel dat Wanda ook gewoon boven slaapt, dus als die aan de beurt is, is ze ook te laat.
Als je de streams moet geloven niet eerder dan op hun huwelijksnacht.quote:Op zondag 12 maart 2023 01:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je weet niet wat die allemaal al hebben uitgespookt off stream
Die is al geweest overdag en mislukt want Morri liep in de wegquote:Op zondag 12 maart 2023 01:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zag wel dat Wanda ook gewoon boven slaapt, dus als die aan de beurt is, is ze ook te laat.
Die maakt er vast NIET zo'n drama van als Mattinquote:Op zondag 12 maart 2023 07:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vind ik wel sneu voor hem!
ZOu ze nu wel geslapen hebben?quote:
quote:Op zondag 12 maart 2023 01:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bern is te laat en haalt de opdracht niet ...![]()
[ afbeelding ]
Verdienopdracht bal 9 voor Bern - 12 maart 2023.Dank je wel! Lelijke wondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog geen ideequote:
Ze heeft wel steeds de oogjes even open en kijkt in het rond, nuquote:Op zondag 12 maart 2023 07:53 schreef StephanL het volgende:
Wat een rust daar, vogels die fluiten![]()
Al hoorde ik wel iets van een voertuig aankomen
[..]
Nog geen idee
Ja dat wel ja. Ze heeft haar ogen al vanaf begin open. Denk omdat het vroeg licht is, ze vroeg wakker was.quote:Op zondag 12 maart 2023 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft wel steeds de oogjes even open en kijkt in het rond, nu
Ben trouwens vergeten te kijken op het filmpje of ze er vannacht bij was toen de bal gevangen moest worden?quote:Op zondag 12 maart 2023 07:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat wel ja. Ze heeft haar ogen al vanaf begin open. Denk omdat het vroeg licht is, ze vroeg wakker was.
Ze had net haar ogen nog openquote:
Owquote:
Het zijn er tweequote:
Zullen Mirthe en Kenzi dan wel zijnquote:Op zondag 12 maart 2023 08:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Morri,Erik,Mirthe,Kenzi,Sasha verder weet ik.heb niet
staan crocs naast matrasquote:Op zondag 12 maart 2023 08:10 schreef engine het volgende:
[..]
Het zijn er tweemaar ik herken ze ook niet.
Voor de haard Morri ( op de bank) op de grond: Rupi en Immaquote:
martin op de andere bankquote:Op zondag 12 maart 2023 08:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Voor de haard Morri ( op de bank) op de grond: Rupi en Imma
Eric bij de blauwe stoelen en de rest ergens voor het podium.
Ze is af en toe grappig, maar dat hoesten van haar is wel een storend geheel vind ikquote:
Ja daarom en ze voegt weinig toe, zoals sommige andere ook.quote:Op zondag 12 maart 2023 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is af en toe grappig, maar dat hoesten van haar is wel een storend geheel vind ik
kan goed, met kamperen en op een matras op de grond heb je dat ookquote:Op zondag 12 maart 2023 08:05 schreef Dotteke het volgende:
Is dat bed op de grond nu nat, lijkt net een hele natte plek
box ?quote:Op zondag 12 maart 2023 10:24 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe vroeg naar de box, dus ze ging naar Isaac om te vragen.
Isaac zei toen dat Mirthe chaotisch door hem heen begon te praten.
Isaac was met JW in gesprek en het werd volgens Mirthe heel groot gemaakt
Heb het bericht aangepast was een beetje onduidelijkquote:
Zonder energie had ze daar de energie altijd wel voorquote:Op zondag 12 maart 2023 10:30 schreef schizolientje het volgende:
En Esther heeft weer genoeg energie opgedaan om stijf naast haar man te ontbijten
Moraima met Eunicequote:Op zondag 12 maart 2023 10:35 schreef Ebinas het volgende:
Werkelijk ik heb heel goed moeten kijken wie nu op de bank ligt.
Mora of Rupi.
Had het geluid nog uit
Eerst dacht ik Mora
Toen zag ik een soort van snor en dacht verhip het is Rupi met pruik
Ik pak nog maar een koffie.
Ja is ook best wel duidelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |