na die beelden gisterenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:05 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen. Vind dat Wanda het nog lang uithoudt
Nou niet allemaal natuurlijk maar ik vind ook echt wel dat Rupert en Ima de twee grootste jatters zijn daar.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zijn allemaal jatters
misschien moeten ze dat eens onder ogen zien
Wie weet wat ze achter haar allemaal hebben beloofdquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
na die beelden gisteren
snap ik niet dat ze er nog is
ik denk dat ze allemaal wel op 1 of ander punt iets hebben gegeten of gedronken wat niet de bedoeling wasquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou niet allemaal natuurlijk maar ik vind ook echt wel dat Rupert en Ima de twee grootste jatters zijn daar.
Nee, ik ook niet. En al helemaal niet dat ze nog steeds zoveel of eigenlijk alleen maar met Jappie om gaatquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
na die beelden gisteren
kanquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wie weet wat ze achter haar allemaal hebben beloofd
Dat is heel mooi uitgedrukt.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ze allemaal wel op 1 of ander punt iets hebben gegeten of gedronken wat niet de bedoeling was
een nadirtjequote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:11 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat is heel mooi uitgedrukt.
‘Heb jjj drop gejat’
‘Het zou kunnen dat ik iets gegeten heb wat niet de bedoeling was’
Een keer misschien maar die twee stoppen constant iets in hun mond.. ze zijn niet voor niets aangekomen terwijl iedereen kilo’s afviel.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ze allemaal wel op 1 of ander punt iets hebben gegeten of gedronken wat niet de bedoeling was
Zou goed kunnen ,ze wilde vorige week al wegquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
of het is een verdekt petertje
kan me niet voorstellen dat Wanda na wat ze heeft gedaan nog wil blijven
dat ze met haar hebben afgesproken bij de volgende eliminatie ga jij
ik vind het echt raarquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zou goed kunnen ,ze wilde vorige week al weg
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
een nadirtje
hij deed het echt niet expres
en het was echt niet zijn schuld
Ja dat zeker en ik denk dat er weinig goed te praten is met wat er is gebeurd. Voor nationale tv je vriend waar je bijna negen jaar mee bent besodemieterenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan
maar je wilt dan toch naar huis
over een maand zoiets goed praten wordt alleen maar moeilijker
precies.. en dat t er ook niet de hele tijd over gaa..quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
na die beelden gisteren
Is het ook ,maar ik denk dat dat door een combinatie van factoren is:afluistergate en Seks met Japquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het echt raar![]()
maar wie ben ik
Nou dat kan ze wel.........pratenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat zeker en ik denk dat er weinig goed te praten is met wat er is gebeurd. Voor nationale tv je vriend waar je bijna negen jaar mee bent besodemieteren![]()
Dan zal ze nu echt moeten praten als brugman…
1 het zou me niet gebeurenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is het ook ,maar ik denk dat dat door een combinatie va n factoren is:afluistergate en Seks met Jap
Natuurlijkquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 het zou me niet gebeuren
maar mocht mij zoiets gebeuren zou ik me de ogen uit het hoofd schamen
Dat is ook raar en voor ons frustrerend. Enerzijds lijkt het alsof FEBO haar wat privacy gunt en anderzijds laten ze op tv zien dat ze aan het wippen is met Japquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
precies.. en dat t er ook niet de hele tijd over gaa..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |