Krijgen we een nieuw record?quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Kan niet wachten tot we dit plaatje weer gaan zien.
Kortzichtig gedoe, weet je wel wat de impact is voor de natuur? Die oplopende droogte in ons land is zeer zorgwekkend te noemen.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop het. Boeren mogen de absolute tering krijgen.
De natuur gaat sowieso naar de klote met dit stelletje ongeregeld aan het roer in waterschappen, dus het enige verschil is dat ze van mij lekker met het schip ten onder mogen gaan.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kortzichtig gedoe, weet je wel wat de impact is voor de natuur? Die oplopende droogte in ons land is zeer zorgwekkend te noemen.
De afvoer is nog steeds veel te groot. Januari en maart waren en zijn zeiknat, maar na 1 week droog weer staat gelijk de media vol berichten over droogtequote:Op woensdag 22 maart 2023 11:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kortzichtig gedoe, weet je wel wat de impact is voor de natuur? Die oplopende droogte in ons land is zeer zorgwekkend te noemen.
De media, de media.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
De afvoer is nog steeds veel te groot. Januari en maart waren en zijn zeiknat, maar na 1 week droog weer staat gelijk de media vol berichten over droogte
Wat een haat.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga vrij slecht op ikke ikke ikke en de rest mag stikken, zeker in een tijd waar droogte ieder jaar weer een onderwerp van gesprek is en boeren (iig in het westen) een hoofdreden zijn dat we zo'n slecht waterbeheer hebben als het aan komt op vasthouden.quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muur eromheen...quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoog tijd voor afscheiding van dat grotendeels asociale en arrogante volk
Hier komen ze niet, zit net ver genoeg van Den Haagquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat ze maar mooi weer al jullie wegen plat gooien binnenkort
Dat is toch geen vraag meer. Je weet het antwoord al:quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:02 schreef Djeez het volgende:
Wat! Een! Regen!
Het is inmiddels niet meer de vraag wanneer het droog wordt, maar óf het ooit nog droog wordt
Jou gun ik ook kutweer de rest van je verblijf daar.quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat is toch geen vraag meer. Je weet het antwoord al:
[ afbeelding ]
Kerel, ik geloof dat je de memo niet ontvangen hebt. Ik woon nu hier. Ik heb geen huis meer in NL.quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jou gun ik ook kutweer de rest van je verblijf daar.
Je komt wel weer terug, ooit.quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Kerel, ik geloof dat je de memo niet ontvangen hebt. Ik woon nu hier. Ik heb geen huis meer in NL.
Ik vanochtend nog, Oost Nederlandquote:Op woensdag 22 maart 2023 12:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb afgelopen zomer denk ik voor het laatst de zon gezien, wat een kutland. Als ik ooit nog iemand hoor klagen voor droogte gun ik ze een enkeltje Bakhmut.
Waar? Hier is het grijs en valt er regelmatig wat en waait het weer veel te hardquote:
Hij liegt.quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waar? Hier is het grijs en valt er regelmatig wat en waait het weer veel te hard
zo af en toe tussen de lichte bewolking door.quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waar? Hier is het grijs en valt er regelmatig wat en waait het weer veel te hard
Dat is in ieder geval ietsquote:Op woensdag 22 maart 2023 13:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zo af en toe tussen de lichte bewolking door.
Maar aan t eind van dat gifje lijkt de bel met warmte juist richting Nederland te trekken. Dus wellicht wordt t sneller warm dan je denktquote:
Ja knapte lekker op vanmiddag, maar wel ff een mega harde regenbui die helemaal los ging zo rond 15.05 was ff sprintje trekken om mijn dekbed te reddenquote:Op donderdag 23 maart 2023 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
Je waait weer uit je panty, maar ZON en ZACHT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |