Hoezoquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:55 schreef greysbones het volgende:
ik vind het een beetje kinderachtig dit
tiano,,,quote:
Maar ze weet het dus ook niet ,dat maakt wel wat lastig dan want ze zitten in het nuquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:48 schreef greysbones het volgende:
het gaat dus om Matin
maar babs wil het nog niet zien
Ik hou d'r van, af en toe een beetje vals, heerlijk!quote:
Maar hij is tofquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou d'r van, af en toe een beetje vals, heerlijk!
Heerlijke manquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:59 schreef patat het volgende:
[..]
Hij liep pas geleden ook te zingen in de keuken
‘Advies van een sssssslang!’
Haha ik mag ‘m wel
vindt het vervelend dat ze nu zo aan babs plaktquote:
Wat kwijt? Haar emotie?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:57 schreef Flow3r het volgende:
Sas : soms wil ik het gewoon kwijt, wil niet zeggen dat je iets moet doen
[ afbeelding ]
Geen leuke combiquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
vindt het vervelend dat ze nu zo aan babs plakt
irritatiemeid nummer 1quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
vindt het vervelend dat ze nu zo aan babs plakt
Ze is bij iedereen irritantquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:08 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Zonder Babs vind ik haar wel wat leuker
Zonder Babs geen lolquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:08 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Zonder Babs vind ik haar wel wat leuker
zijn reactiequote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:13 schreef Flow3r het volgende:
Tjonge Ice en Marciano gaan in kamer 2 slapen, Zoe vraagt of Martin ook komt en hij zegt ja![]()
Flikker op naar bed Martin
tik hem aan 🥊quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
echt zielige loserrrrrrrrrr, ben hem zo zattttt
vaseline sluit afquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:15 schreef Flow3r het volgende:
Sas heeft last van haar handen,vaseline helpt niet
[ afbeelding ]
Vaseline is idd niet goedquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
vaseline sluit af
je moet er cacaoboter op doen
geloof dat ze een keer zei dat ze winterhanden had?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:15 schreef Flow3r het volgende:
Sas heeft last van haar handen,vaseline helpt niet
[ afbeelding ]
als je een allergische reactie hebt zou ik er helemaal geen cacaoboter op doenquote:
Dat is juist goedquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je een allergische reactie hebt zou ik er helemaal geen cacaoboter op doen
Overheen plassenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
geloof dat ze een keer zei dat ze winterhanden had?
te kleine condoomquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:21 schreef Deisyy het volgende:
Die muts van Isaac, het lijkt wel een mislukte smurf
quote:
quote:Ooit gedacht dat ochtendurine tegen wratten, acne, eczeem, roos en andere huidklachten zou kunnen helpen? Ik hoor je denken: getver, hoe dan?! Urine bestaat toch alleen maar uit afvalstoffen? En moet ik dat dan opvangen en eroverheen gaan gieten? Je ziet het jezelf misschien nog niet doen. Toch is je urine, die het sterkst is in de ochtend, bruikbaar en zeer effectief tegen huidproblemen.
Sorry maar cacaoboter is Echt goedquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet niet waar je allergisch voor bent
ik ben er stik allergisch voorquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sorry maar cacaoboter is Echt goed
en lekkerrrrquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hydrateert goedquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen eczeem of andere huidklachten, het was een tip voor Sashaquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ah oke
ik laat dit even bij jou, doe je ding
ik welquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen eczeem of andere huidklachten, het was een tip voor Sasha
Ik wel en het werkt goed , ik gebruik ook cocosvetquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen eczeem of andere huidklachten, het was een tip voor Sasha
nopequote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
jij plast niet over je eigen handen?
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Er wordt ook weer gewoon gepraat tijdens het roken?
Oh jeequote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Er wordt ook weer gewoon gepraat tijdens het roken?
Super oplossingquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wel en het werkt goed , ik gebruik ook cocosvet
ik denk aan pakje sigarettenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:28 schreef woxxel het volgende:
Wat heeft ie geregeld dan?
Heeft hij de boodschappen betaald?
shag pottenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
rupi deelde pajes peuken uit aan , jef , babet , wendy , ice heb ik nieet gezien
heeft weer iets van zijn geld voorgeschotenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:28 schreef woxxel het volgende:
Wat heeft ie geregeld dan?
Heeft hij de boodschappen betaald?
Schijnt ook tegen voetschimmel te helpen.quote:
Nou maar even afwachten wie niet mag biljarten, klimrekken, drummen, DJ'en etc omdat ze daarvoor op rood stonden.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Er zijn 9 potten shag, elk rokend koppel krijgt 2 potten, de 9e pot wordt onder de 4 koppels verdeeld.
Kenzy krijgt niet, die stond op rood.
Beterquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:31 schreef Cirilico het volgende:
Ik kom es een keer weer live kijken.![]()
Wat kan die Erik rap vreten zeg.
[..]
Schijnt ook tegen voetschimmel te helpen.
Huh?dit gaat al vanaf het begin zo , bij allesquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:34 schreef Kakadylo het volgende:
Alle verslaafden krijgen dus telkens hun sigaretten?
Maar hoe staat het met al de rest van de groep dan?
Die moeten zelf om hun snoep vragen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:34 schreef Kakadylo het volgende:
Alle verslaafden krijgen dus telkens hun sigaretten?
Maar hoe staat het met al de rest van de groep dan?
Zij worden gefaciliteerd in hun verslaving en krijgen dus een privébehandelingquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Huh?dit gaat al vanaf het begin zo , bij alles
Toch vind ik dat smerig.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Er zijn 9 potten shag, elk rokend koppel krijgt 2 potten, de 9e pot wordt onder de 4 koppels verdeeld.
Kenzy krijgt niet, die stond op rood.
Kan ze zo weer zeiken tegen/over die zemel van haarquote:
er is ook drankquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zij worden gefaciliteerd in hun verslaving en krijgen dus een privébehandeling
Precies. Het is gewoon meangirl gedrag omdat ze haar niet mogen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Toch vind ik dat smerig.
Het geld uit de prijzenpot is van iedereen.
over schampoo en cremespoelingquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kan ze zo weer zeiken tegen/over die zemel van haar
Maar dat is voor de hele groepquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is ook drank
exact hetzelfde
en suiker
Vind ik ook, omdat iemand op rood gaat staan wil nog niet zeggen dat die er dan ook geen recht op heeft, net als met het klimrek, biljart e.d. Dat geld is van iedereen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Toch vind ik dat smerig.
Het geld uit de prijzenpot is van iedereen.
al vanaf begin gezegd , rupi gaat goed voor zich en zijn clubje zorgen en ook voor de rokersquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:34 schreef greysbones het volgende:
je hebt gelijk @:Cinsan ze hebben allemaal een eigen pakje echte
Nee, ze heeft de vorige keer op rood gestaan en toch tabak gekregen, deze keer stond ze weer op roodquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:39 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Precies. Het is gewoon meangirl gedrag omdat ze haar niet mogen.
is van Icequote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
al vanaf begin gezegd , rupi gaat goed voor zich en zijn clubje zorgen en ook voor de rokers
Dit is nou pestgedrag.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind ik ook, omdat iemand op rood gaat staan wil nog niet zeggen dat die er dan ook geen recht op heeft, net als met het klimrek, biljart e.d. Dat geld is van iedereen.
En nu krijgt ze blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nee, ze heeft de vorige keer op rood gestaan en toch tabak gekregen, deze keer stond ze weer op rood
Dat doet er niet toe. Het is er door dus zou iedereen die dat wil daar wat van moeten krijgen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nee, ze heeft de vorige keer op rood gestaan en toch tabak gekregen, deze keer stond ze weer op rood
En nu zeggen ze dat Kenzy niet krijgt, Babette wil zich daar zelfs hard voor makenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
die krijgen niks extra's omdat ze niet drinkenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien 2 of 3 mensen drinken niet.
Babette is echt smerig.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu zeggen ze dat Kenzy niet krijgt, Babette wil zich daar zelfs hard voor maken
neequote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ie dat van z'n zakgeld heeft gehaald prima
Erik wel, crodino en cola.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
die krijgen niks extra's omdat ze niet drinken
Precies.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
die krijgen niks extra's omdat ze niet drinken
niet van het zakgeldquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat ie het gestolen heeft?
Ik vind dat een beetje flauwquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zij worden gefaciliteerd in hun verslaving en krijgen dus een privébehandeling
Als je de rokers tegemoet komt dan ook de rest van de groepquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet van het zakgeld
hoe dan wel
zeg het maar
Rightquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:42 schreef greysbones het volgende:
er zijn 2 pakken wijn verdwenen
1 sowieso naar Jappie
nou sas spreek hem aan
Het gaat erom dat het een verslaving is waar ze dus niet zonder kunnen want het heeft maximaal effect op hun humeurquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje flauw
Er zijn genoeg dingen aangeschaft waar maar een deel van de groep wat aan heeft of leuk vind
Er wordt ook gezopen en er andere onzinnige dingen aangeschaft
Ze moeten zelf weten of ze wel niet roken ,
het zou me niks verbazen als er 2 naar Jappie zijn gegaanquote:
Sas heeft er zelf ook van zitten drinken in de kasquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:45 schreef Judiwi het volgende:
Weet Sasha dat Jasper een pak wijn had ingeslagen.
Sorry ik vind dat te ver gaan . Vermoeiendquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het een verslaving is waar ze dus niet zonder kunnen want het heeft maximaal effect op hun humeur
Er zijn mensen die geven geen zier om sporten, er komt een klimrek, er komt een biljart, er komt een dj booth, niet iedereen gebruikt die, of het nou voor een verslaving is of niet, als je iets voor jezelf wil moet je erom vragen, zo simpel. Maar als het er dan is dan is het heel flauw om dat voor een ander verbieden, dat vind ik nogal raar.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het een verslaving is waar ze dus niet zonder kunnen want het heeft maximaal effect op hun humeur
Niet vergelijkbaar met een gezamenlijke drankvoorraad waarbij als je teveel drinkt jij jouzelf er alleen maar mee hebtquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sorry ik vind dat te ver gaan . Vermoeiend
Dan hoeven ze ook niet meer te stemmen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn mensen die geven geen zier om sporten, er komt een klimrek, er komt een biljart, er komt een dj booth, niet iedereen gebruikt die, of het nou voor een verslaving is of niet, als je iets voor jezelf wil moet je erom vragen, zo simpel. Maar als het er dan is dan is het heel flauw om dat voor een ander verbieden, dat vind ik nogal raar.
Ik was net muziek aan het luisteren ,ik schrok me de tyfusquote:
neequote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Niet vergelijkbaar met een gezamenlijke drankvoorraad waarbij als je teveel drinkt jij jouzelf er alleen maar mee hebt
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dan hoeven ze ook niet meer te stemmen.
1 iemand moet het balletje vangenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:49 schreef Cirilico het volgende:
Mijn hemel, ik schrik me dood. Wtf.Iedereen moet een balletje vangen als de muziek afgaat?
Deze discussie gaan we niet voeren op een forum want je lult zo langs mekaar heen waarbij alle nuances al snel verdwijnenquote:
Natuurlijk wel, want meeste stemmen gelden.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dan hoeven ze ook niet meer te stemmen.
Zoiets jaquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:49 schreef Cirilico het volgende:
Mijn hemel, ik schrik me dood. Wtf.Iedereen moet een balletje vangen als de muziek afgaat?
Men kan op rood gaan staan wat met wil, uiteindelijk mogen ze dan meedelen in wat er gekocht is/waarover gestemd wordt.quote:
Als er genoeg op rood staan gaat het niet door.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:54 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Men kan op rood gaan staan wat met wil, uiteindelijk mogen ze dan meedelen in wat er gekocht is/waarover gestemd wordt.
Dus waarom nog stemmen als rood niet meetelt ( men is tegen)?
Dat dus
als de meerderheid op rood staat gaat het niet doorquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:54 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Men kan op rood gaan staan wat met wil, uiteindelijk mogen ze dan meedelen in wat er gekocht is/waarover gestemd wordt.
Dus waarom nog stemmen als rood niet meetelt ( men is tegen)?
Dat dus
Draaaaamaaaaquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:57 schreef woxxel het volgende:
Kenzi eens een pot shag moeten verstoppen.
En nu stonden er genoeg op groen dus gaat het door en die tegen waren op rood.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Als er genoeg op rood staan gaat het niet door.
Dat dus![]()
Dus… moeten we het stemmen afschaffen?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:02 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En nu stonden er genoeg op groen dus gaat het door en die tegen waren op rood.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus… moeten we het stemmen afschaffen?
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:07 schreef spapaars het volgende:
Zou er nou elke keer een mannetje op het dak liggen om die bal te lanceren?
Waarom, als je er tegen bent om tabak van de prijzenpot te kopen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het raar om op Rood te gaan staan om de tabak, maar wel mee willen roken, ga dan op groen staan
Geeft niks hoor.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap echt geen drol van je redenatie.
Dus volgens jou moet het dus zo :quote:
Uiteindelijk heb je er ook voor betaald, maar met tegenzinquote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:11 schreef Kakadylo het volgende:
Als je tegen dat klimrek hebt gestemd dan mag je dus volgens sommigen hier geen gebruik maken van dat klimrek
Dan hebben ze allemaal tegengestemd, zie nooit iemand in die klimrek hangen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:11 schreef Kakadylo het volgende:
Als je tegen dat klimrek hebt gestemd dan mag je dus volgens sommigen hier geen gebruik maken van dat klimrek
Ze wil het dan dus liever van de huishoudpot kopen, want ze wil wel roken. Maar er is amper genoeg geld voor goede maaltijden, dat is toch raar?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom, als je er tegen bent om tabak van de prijzenpot te kopen.
Nee, blijkbaar vindt ze het niet waard om er de pot voor aan te spreken.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze wil het dan dus liever van de huishoudpot kopen, want ze wil wel roken. Maar er is amper genoeg geld voor goede maaltijden, dat is toch raar?
Vertel, ik zat op de andere.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:14 schreef greysbones het volgende:
je zou denken dat er niks op de streams is
babs zoe en wendy zijn aan het overleggen wat ze nu gaan doen
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:18 schreef Cirilico het volgende:
Ik sluit de stream weer af. Trusten. Tot over een paar maanden weer.
Dus je kweeekt eiwitten en ze gaan de vetten verbranden ... gewoon minder eten zou misschien ook helpenquote:
normaal eten en niet allerlei pilletjes en poedertjes zou heel goed zijnquote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je kweeekt eiwitten en ze gaan de vetten verbranden ... gewoon minder eten zou misschien ook helpen
Ja maar de FEBO blijft ze steeds maar voeden met items in het evenementenboek van de maand..quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
normaal eten en niet allerlei pilletjes en poedertjes zou heel goed zijn
ik heb ze er over horen pratenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar de FEBO blijft ze steeds maar voeden met items in het evenementenboek van de maand..
Verder bekend wat er nog meer in staat ?
Rupie heeft sigaretten gekocht ipv shag?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:40 schreef greysbones het volgende:
Kenzi heeft al gezien dat Rupi een pakje peuken heeft
nee Ice heeft 4 pakjes sigaretten gekochtquote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:45 schreef engine het volgende:
[..]
Rupie heeft sigaretten gekocht ipv shag?
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee Ice heeft 4 pakjes sigaretten gekocht
om het lekker ingewikkeld te maken
je mag Mori kijkenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:47 schreef puzziepie het volgende:
Verdomme ik wil beeldZo lekker dat stukje dub erdoor
Nou, ik zie haar nu in zijn nek hangen in haar hempiequote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:46 schreef greysbones het volgende:
Heeft JW instructies gekregen van achter ofzo
hij lijkt Esther steeds meer te negeren
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:50 schreef schizolientje het volgende:
[.. ]quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:47 schreef greysbones het volgende:
Esther gaat toch maar weer op tafel naast JW zitten
Nou, ik zie haar nu in zijn nek hangen in haar hempie
heb je de beelden van de uitzending al gezien Chuf?quote:
Van mij welquote:
ik vroeg me al af waar je wasquote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:59 schreef Flow3r het volgende:
Sas heeft hoofdpijn
misschien moet ze niet zo keihard neplachen![]()
hij heeft een onderbroek aanquote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:00 schreef Flow3r het volgende:
Oh nu voelt Sas zich superberoerd
en maar zeuren dat Bern 'naakt' slaapt " je weet hoe ik daar over denk "
gaat ze weer schaterlachen
HahAhA
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mag Mori kijken
die op de bank ligt
Denk eerder een eskimopak 😆quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft een onderbroek aan
wat moet ie dan
zijn patrick ster pyjama aan ?
Ga ervan uit, dan hoop ik dat hij degene is die de bal moet vangen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb geen idee
kan het ook niet zien
Mori ligt op de bankquote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ga ervan uit, dan hoop ik dat hij degene is die de bal moet vangen.
Dus al het oude meuk op de slaapkamers, saaie gasten dus.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mori ligt op de bank
die is dichtbij
Janet en Esther liggen ook op de slaapkamer
Jeff en Kim ookquote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dus al het oude meuk op de slaapkamers, saaie gasten dus.
Martin ligt in de loods achter de tafelsquote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff en Kim ook
Rupie en Ima ook
Ice ligt op 2 met Matin
Ook saai dus, maar hebben wel de snelheid om op tijd te zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff en Kim ook
Rupie en Ima ook
Ice ligt op 2 met Matin
aah ow ja Tiano wilde toch nietquote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Martin ligt in de loods achter de tafels
ik hoor vooral Wanda en Kenzi tetterenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook saai dus, maar hebben wel de snelheid om op tijd te zijn.
Zou het juist leuk vinden om een keer met z'n allen in de loods te liggen.
Ik zie niks meer achter die tafels, misschien heb je gelijkquote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah ow ja Tiano wilde toch niet
en matin wil wel naast Tiano liggen
ze zijn de hele avond aan het kloten met het geluidquote:
hij ligt voor wanda nu ofzo?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik zie niks meer achter die tafels, misschien heb je gelijk![]()
[ afbeelding ]
achter de bankquote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
geen idee
als ie maar weg is![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:39 schreef HappyCharly het volgende:
marciano en babs hebben wel echt veel contact
kim is helemaal uit beeld?
Op televisie zie je dat Babs bij Tiano in bed stapt en Wanda bij Jappie ligt. Ondertussen liep er ook een verhaallijntje waarbij KimD hoopte dat Jeff vreemdging zodat ze het kon uitmaken. Weet niet of dit een opbouw is naar maar kom maar door dan.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:39 schreef HappyCharly het volgende:
marciano en babs hebben wel echt veel contact
kim is helemaal uit beeld?
ik bedoelde eigenlijk de andere kimquote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Op televisie zie je dat Babs bij Tiano in bed stapt en Wanda bij Jappie ligt. Ondertussen liep er ook een verhaallijntje waarbij KimD hoopte dat Jeff vreemdging zodat ze het kon uitmaken. Weet niet of dit een opbouw is naar maar kom maar door dan.
Weet waar je op doelde hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk de andere kim
marcuao is zomet babs bezighoor hem niet over kim
alleen maar omdat Ice daar ligtquote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:58 schreef greysbones het volgende:
Zoe nu eindelijk alleen in haar nest gedoken ?
Mooi en luk om te zien ,maar Ween Marciano ook, Schattigquote:
ik vind dat altijd zo raar.. alsof mensen boven 30 ofzo ineens niet meer van plezier maken houden, niet meer dansen of wat dan ook..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |