Ik lees gewoon wat je schrijft. Wat jou betreft is er geen probleem, alleen overtrokken reacties.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:35 schreef xzaz het volgende:
[..]
Anders donder je gewoon ff lekker op met woorden in mn mond te leggen.
Aandacht voor sommige grappen vind ik ook wat overdreven. Dat je in een montagehokje vraagt of je een turnster zou doen is nou niet schokkend.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, iemand belachelijk kunnen maken hoort er toch ook wel een beetje bij op de werkvloer. Zolang je maar weet tot hoever je kan gaan.
Kan me dan weer niet voorstellen dat zij echt helemaal van niks wist. Zeker die affaire zal ze wel van hebben geweten als je de reactie van Egbers leestquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:34 schreef RipCity het volgende:
Begin dit jaar vertelde Dekker in een podcast aan Mischa Blok in gesprek over het interne onderzoek naar grensoverschrijdend gedrag bij de NOS: „Wij als Mores hebben daar geen invloed op, dus ik heb geen belang te verstrengelen.” Blok legde voor: „Stel dat er klachten binnenkomen over Tom Egbers bij Mores?” Dekker: „Dan treed ik meteen terug.”
Toedeledokie.
Ze wist het inderdaad.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kan me dan weer niet voorstellen dat zij echt helemaal van niks wist. Zeker die affaire zal ze wel van hebben geweten als je de reactie van Egbers leest
Waarom vind je dat normaal? Waarom vinden mannen dat normaal? Inzoomen op haar kruis en dat soort teksten bezigen?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Aandacht voor sommige grappen vind ik ook wat overdreven. Dat je in een montagehokje vraagt of je een turnster zou doen is nou niet schokkend.
Vind het vooral fout dat als mensen aangeven zat ze iets niet prettig vinden (als ze dat überhaupt al durven vanwege een verziekte cultuur), dat er helemaal niks mee wordt gedaan. Waardeloze managers/hoofdredacteuren toch overal
Vrouwen zullen het onderling ook ongetwijfeld over lekkere kerels hebbenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom vind je dat normaal? Waarom vinden mannen dat normaal? Inzoomen op haar kruis en dat soort teksten bezigen?
En ja, ik zie de reacties al aankomen..
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:40 schreef Mansjester het volgende:
Is er trouwens een algemeen topic met overzicht van mensen die grensoverschrijdend gedrag wordt verweten?
Het topic heet zelfs zoquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je raakt overstuur omdat iemand in dit topic zegt dat de uitspraak van Kerseboom "Parijs tegen Nice" grappig is. In WLR wordt die uitspraak van Kerseboom nog regelmatig genoemd.
WLR = wielerforum hier op FOK.
‘Tijdens een oefening spreidde een turnster haar benen’, vertelt de oud-medewerker. ‘Mijn collega spoelde terug naar precies het moment dat haar benen het wijdst uit elkaar waren, en zette het beeld stil. ‘Laat maar eens zien wat je daar tussen je benen hebt’, zei hij. Later gebeurden dat soort dingen vaker. Ik durfde er niks van te zeggen, maar dacht toen al: is dit nou normaal gedrag bij een publieke omroep?’quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Aandacht voor sommige grappen vind ik ook wat overdreven. Dat je in een montagehokje vraagt of je een turnster zou doen is nou niet schokkend.
Vind het vooral fout dat als mensen aangeven zat ze iets niet prettig vinden (als ze dat überhaupt al durven vanwege een verziekte cultuur), dat er helemaal niks mee wordt gedaan. Waardeloze managers/hoofdredacteuren toch overal
Of die manier? Én in een professionele omgeving? Niet dat ik meegemaakt hebquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrouwen zullen het onderling ook ongetwijfeld over lekkere kerels hebben
Zo is natoer
Als je met mannen in een ruimte zit is het okay maar als je met vrouwen zit die dat niet grappig vinden zou ik dat idd achterwege laten als ik hem was. Mannen onderling kan je dat wel gewoon doen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:42 schreef Revanches het volgende:
[..]
‘Tijdens een oefening spreidde een turnster haar benen’, vertelt de oud-medewerker. ‘Mijn collega spoelde terug naar precies het moment dat haar benen het wijdst uit elkaar waren, en zette het beeld stil. ‘Laat maar eens zien wat je daar tussen je benen hebt’, zei hij. Later gebeurden dat soort dingen vaker. Ik durfde er niks van te zeggen, maar dacht toen al: is dit nou normaal gedrag bij een publieke omroep?’
Dit vind jij een normale reactie in een werkomgeving?
Nee. Het is hoogst onprofessioneelquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als je met mannen in een ruimte zit is het okay maar als je met vrouwen zit die dat niet grappig vinden zou ik dat idd achterwege laten als ik hem was. Mannen onderling kan je dat wel gewoon doen.
Dat van die turnster heb ik overheen gelezen denk ik, dat is wel redelijk kansloos ja.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of die manier? Én in een professionele omgeving? Niet dat ik meegemaakt heb
Ja? Wat praat ik goed? Ik word echt ontzettend moe van deze redeneertrant: als je zegt dat je als werkgever nu eenmaal niet altijd een objectieve afweging kunt maken over iets als een affaire op de werkvloer, je niet altijd de middelen hebt om in te grijpen omdat het deels ook gewoon het privéleven is van je medewerkers en het direct op straat zetten van de ervaren medewerker die hoger in de boom zit ook niet altijd de enige denkbare of logische mogelijkheid is, "praat je het goed".quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, wow..
Kijk dames en heren, zo praat je een toxische werkomgeving goed..
Pubers vaak ja. Echt kansloos als je dat soort dingen doet en dat soort opmerkingen maakt.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat van die turnster heb ik overheen gelezen denk ik, dat is wel redelijk kansloos ja.
Niet in de laatste plaats omdat dat meestal kinderen zijn toch
Ik had het puur over die affaire van Egbers.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ah kom toch. Doodsbedreigingen, discriminerende opmerkingen, ernstige beledigingen. Iedereen weet er van en op Stekelenburg na doet niemand iets. Dat heeft niet meer met onrechtvaardig aanvoelen te maken. Dat is schandalig slecht management.
Het is niet dat er een of twee incidenten zijn geweest hè.
Idd als het over henzelf gaat is de media opeens 'fake news'quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:45 schreef opgebaarde het volgende:
[ twitter ]
dat die partner van Egberts op deze manier in haar functie reageert, dan heb je wel lef zeg
Of je hebt het artikel niet gelezen of je praat het goed. Meer opties zie ik niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:45 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja? Wat praat ik goed? Ik word echt ontzettend moe van deze redeneertrant: als je zegt dat je als werkgever nu eenmaal niet altijd een objectieve afweging kunt maken over iets als een affaire op de werkvloer, je niet altijd de middelen hebt om in te grijpen omdat het deels ook gewoon het privéleven is van je medewerkers en het direct op straat zetten van de ervaren medewerker die hoger in de boom zit ook niet altijd de enige denkbare of logische mogelijkheid is, "praat je het goed".
"Die Egbers had je gelijk moeten ontslaan, wat een klootzak!" is waarschijnlijk de enige juiste conclusie, alles daarbuiten valt onder "goedpraten". Hou toch op.
Het is niet normaal. Maar het is wel van een ander kaliber dan beledigen en bedreigen van collega.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom vind je dat normaal? Waarom vinden mannen dat normaal? Inzoomen op haar kruis en dat soort teksten bezigen?
En ja, ik zie de reacties al aankomen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |