Dat mag je niet zeggen hier want dat 'is een dooddoener'.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:25 schreef Repentless het volgende:
[..] Maar een affaire op de werkvloer is iets dat veelvuldig voorkomt, .
Nee, hoor. Een dooddoener is letterlijk een argument zonder waarde. Waarvan akte.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
Een dooddoener kan soms gewoon de waarheid zijn.
Ik raak helemaal niet overstuur. Misschien nog eens lezen wat ik schreef. En dat hele *overstuur* gejank mag je per definitie achterwege laten.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je raakt overstuur omdat iemand in dit topic zegt dat de uitspraak van Kerseboom "Parijs tegen Nice" grappig is. In WLR wordt die uitspraak van Kerseboom nog regelmatig genoemd.
WLR = wielerforum hier op FOK.
Mua dan willen mensen het argument gewoon niet willen snappen. Ik durf te wedden dat op elke kantoor dit soort zaken spelen dan wel mindere of meerdere mate.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, hoor. Een dooddoener is letterlijk een argument zonder waarde. Waarvan akte.
Zeker, maar het uitgangspunt “het gaat overal zo en gaat nooit veranderen” lijkt me niet heel sterk..quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
Een dooddoener kan soms gewoon de waarheid zijn.
Tja, relatie op de werkvloer moet kunnen toch?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, wow..
Kijk dames en heren, zo praat je een toxische werkomgeving goed..
quote:De jonge medewerker vertelt de hoofdredactie dat zij in de nazomer van 2008, als de affaire al is beëindigd, wordt benaderd door Egbers’ vrouw Janke Dekker, die er lucht van heeft gekregen. Onder druk van Dekker – nu voorzitter van meldpunt Mores, voor ongewenste omgangsvormen in onder meer de televisiesector – zou de medewerker de affaire aan haar hebben toegegeven.
Na dat gesprek escaleert de situatie verder. Op de redactie zien medewerkers van NOS Sport hoe Egbers haar begint te pesten en te intimideren. In het bijzijn van meerdere collega’s noemt hij haar ‘de as van het kwaad’, ‘het vergif’ en ‘serpent’. Ook maakt hij, wanneer zij langsloopt, het handgebaar waarmee hij doet alsof hij iemands keel doorsnijdt, zeggen twee medewerkers. Tegen collega’s zegt hij dat ze niet meer met haar moeten werken.
Geen gezeik, iedereen lomp.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het eerder een toxische werkomgeving vinden als ik geen grappen meer mag maken. Mensen moeten maar eens een dikkere huid kweken, in het algemeen hoor, niet zozeer wat er hier gaande is.
Maar doe je nou je vingers in je oren en doe je nanananana?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zeker, maar het uitgangspunt “het gaat overal zo en gaat nooit veranderen” lijkt me niet heel sterk..
Nee. Het is een argument zonder waarde. Net als de meeste van jouw reacties, eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:29 schreef xzaz het volgende:
Mua dan willen mensen het argument gewoon niet willen snappen.
Niet in mijn werkomgeving. Veel volwassenen hier.quote:Ik durf te wedden dat op elke kantoor dit soort zaken spelen dan wel mindere of meerdere mate.
Alleen maar. En daarmee ben jij het probleem.quote:
Nee en volgens mij praten we daarom ook langs elkaar heen. Bedoelde dat zoiets niet direct hoeft te leiden tot een toxische werksfeer of ruzie, daarmee zeg ik niks over deze situatie.quote:
Jij bent ook van mindere waarde. Misschien is werken bij nos sport wat voor jouw?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee. Het is een argument zonder waarde. Net als de meeste van jouw reacties, eigenlijk.
[..]
Niet in mijn werkomgeving. Veel volwassenen hier.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Alleen maar. En daarmee ben jij het probleem.
NIEMAND praat het hier goedquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
En DIT is dus het hele probleem he? Dat (te) veel mensen het goed gaan praten/bagatelliseren. Dan verandert er dus nooit wat..
Ik zou het wel even doen. Gewoon een tip.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee en volgens mij praten we daarom ook langs elkaar heen. Bedoelde dat zoiets niet direct hoeft te leiden tot een toxische werksfeer of ruzie, daarmee zeg ik niks over deze situatie.
Zeker wel. Waaronder jij.quote:
Lekkere manier van discussie voeren welquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:31 schreef xzaz het volgende:
[..]
Maar doe je nou je vingers in je oren en doe je nanananana?
Hij projecteertquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lekkere manier van discussie voeren wel
Dat doe je wel. Jij bent blijkbaar de enige die dat niet ziet. Bagatelliseren is in stand houden.quote:
Kan een MOD even ingrijpen?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:35 schreef xzaz het volgende:
[..]
Anders donder je gewoon ff lekker op met woorden in mn mond te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |