Hele wedstrijd gespeeld, waarvan het laatste kwartier als centrale verdedigerquote:Op zondag 12 maart 2023 11:15 schreef Caland het volgende:
Ramon Hendriks staat vandaag bij Utrecht in de basis (als linksback)
Leuk voor die jongen
We mogen volgende week echt niet verliezen, begin steeds meer het gevoel te krijgen dat zij (verder) geen punten meer gaan verspelen dit seizoenquote:Op zondag 12 maart 2023 14:54 schreef Haringkop het volgende:
Heerenveen being Heerenveen…
We lossen het volgende week zelf wel op.
Eens, ook jammer voor de jeugd dat we nu vaak ook inde competitie laat spelen:quote:Op zondag 12 maart 2023 10:44 schreef Scrummie het volgende:
12:15 is minder kut dan 20:00 op zondag.
PSV-Ajax staat ook nog op het programma.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We mogen volgende week echt niet verliezen, begin steeds meer het gevoel te krijgen dat zij (verder) geen punten meer gaan verspelen dit seizoen
Dat weet ik.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV-Ajax staat ook nog op het programma.
Die gaan niet veel punten meer verspelen nee. Vanaf volgende week waarschijnlijk gelijk in punten en dan moet je hopen dat een PSV of AZ een goede dag hebben tegen ze.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We mogen volgende week echt niet verliezen, begin steeds meer het gevoel te krijgen dat zij (verder) geen punten meer gaan verspelen dit seizoen
Feyenoord heeft dan geen AZ en PSV meer, maar die moeten naar het Kasteel na de Klassieker. Dat wordt ook een zwaar potje.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Die gaan niet veel punten meer verspelen nee. Vanaf volgende week waarschijnlijk gelijk in punten en dan moet je hopen dat een PSV of AZ een goede dag hebben tegen ze.
Ajax - Feyenoordquote:Op zondag 12 maart 2023 14:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is onmogelijkquote:Op zondag 12 maart 2023 18:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord
PSV - Ajax
Ajax - AZ
Ajax - Utrecht
En Twente - Ajax
Zie jij ze allemaal winnen…??
Ik zie ze alleen tegen ons of PSV punten verliezen.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord
PSV - Ajax
Ajax - AZ
Ajax - Utrecht
En Twente - Ajax
Utrecht en Twente kunnen er weinig van.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord
PSV - Ajax
Ajax - AZ
Ajax - Utrecht
En Twente - Ajax
Tegen die tijd zal de vorm bepalend zijn.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Utrecht en Twente kunnen er weinig van.
Slot moet en zal zijn lievelingetje Dilrosun laten spelen heh?quote:
Die zat donderdag nog op de bank.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:53 schreef Pistolero het volgende:
Slot moet en zal zijn lievelingetje Dilrosun laten spelen heh?
Dit denk ik ook Klaas. Szymanski krijgt gewoon rust. Verder hebben we Danilo in zijn invalbeurtjes achter Gimenez prima zien fungeren.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:58 schreef klaasweetalles het volgende:
hij durft het niet aan om symanski 2 wedstrijden zo kort op elkaar te laten spelen
en ik denk dat het verstandig is gezien de wedstrijd donderdag en volgende week zondag
Waarom vergeet iedereen Paixao, nota bene je beste vleugelspeler?quote:Op zondag 12 maart 2023 19:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit denk ik ook Klaas. Szymanski krijgt gewoon rust. Verder hebben we Danilo in zijn invalbeurtjes achter Gimenez prima zien fungeren.
Prima opstelling. Dilro voor Ali zal weinig verschil maken. Kan prima tegen Volendam.
Die is mss wel het minst in vorm van alle buitenspelers.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom vergeet iedereen Paixao, nota bene je beste vleugelspeler?
Die hoort sowieso altijd in de basis te staan.
Is nu ook niet alsof we tegen Volendam dan opeens wel makkelijk scoren he. Al hoop ik het tegendeel. Vind Ali wel lekker in vorm, maar misschien wordt die gespaard voor donderdag.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit denk ik ook Klaas. Szymanski krijgt gewoon rust. Verder hebben we Danilo in zijn invalbeurtjes achter Gimenez prima zien fungeren.
Prima opstelling. Dilro voor Ali zal weinig verschil maken. Kan prima tegen Volendam.
Wat?quote:Op zondag 12 maart 2023 19:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die is mss wel het minst in vorm van alle buitenspelers.
Ajax staat al jarenlang in de top 20quote:Op zondag 12 maart 2023 11:43 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Als Ajax dit al niet eens lukt dan gaat Feyenoord dit met een veel kleiner budget sowieso niet lukken. Bovendien, nog 1 seizoen leuk voetbal onder Slot en hij zit ook in de PL of BL. Dan dondert het hele zooitje weer in elkaar.
Oneens, tenzij je bedoelt dat die Idrissi zo slecht is dat hij niet beter kan dan dit.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die is mss wel het minst in vorm van alle buitenspelers.
Feyenoord heeft nog een lange weg te gaan, helaas: https://coefficienten.nl/uefa-club-ranking/quote:Op zondag 12 maart 2023 19:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ajax staat al jarenlang in de top 20
Nee hoor, over twee jaar staan we in de top 20quote:Op zondag 12 maart 2023 19:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nog een lange weg te gaan, helaas: https://coefficienten.nl/uefa-club-ranking/
We zullen zien, ik hoop met je meequote:Op zondag 12 maart 2023 19:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee hoor, over twee jaar staan we in de top 20we moeten nog wat slechte seizoenen wegstrepen natuurlijk.
U vraagt, zij draaienquote:Op zondag 12 maart 2023 20:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ben benieuwd of Volendam op onze helft gaat komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |