Die is mss wel het minst in vorm van alle buitenspelers.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom vergeet iedereen Paixao, nota bene je beste vleugelspeler?
Die hoort sowieso altijd in de basis te staan.
Is nu ook niet alsof we tegen Volendam dan opeens wel makkelijk scoren he. Al hoop ik het tegendeel. Vind Ali wel lekker in vorm, maar misschien wordt die gespaard voor donderdag.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit denk ik ook Klaas. Szymanski krijgt gewoon rust. Verder hebben we Danilo in zijn invalbeurtjes achter Gimenez prima zien fungeren.
Prima opstelling. Dilro voor Ali zal weinig verschil maken. Kan prima tegen Volendam.
Wat?quote:Op zondag 12 maart 2023 19:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die is mss wel het minst in vorm van alle buitenspelers.
Ajax staat al jarenlang in de top 20quote:Op zondag 12 maart 2023 11:43 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Als Ajax dit al niet eens lukt dan gaat Feyenoord dit met een veel kleiner budget sowieso niet lukken. Bovendien, nog 1 seizoen leuk voetbal onder Slot en hij zit ook in de PL of BL. Dan dondert het hele zooitje weer in elkaar.
Oneens, tenzij je bedoelt dat die Idrissi zo slecht is dat hij niet beter kan dan dit.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die is mss wel het minst in vorm van alle buitenspelers.
Feyenoord heeft nog een lange weg te gaan, helaas: https://coefficienten.nl/uefa-club-ranking/quote:Op zondag 12 maart 2023 19:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ajax staat al jarenlang in de top 20
Nee hoor, over twee jaar staan we in de top 20quote:Op zondag 12 maart 2023 19:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nog een lange weg te gaan, helaas: https://coefficienten.nl/uefa-club-ranking/
We zullen zien, ik hoop met je meequote:Op zondag 12 maart 2023 19:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee hoor, over twee jaar staan we in de top 20we moeten nog wat slechte seizoenen wegstrepen natuurlijk.
U vraagt, zij draaienquote:Op zondag 12 maart 2023 20:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ben benieuwd of Volendam op onze helft gaat komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |