Dit klopt wel, we spelen nu aan beide kanten met vleugelspelers die naar binnen trekken en overlappende backs. Daar komen wel dreigende situaties uit maar die bal de 16 in vanaf de achterlijn levert zelden een goal op.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is een beetje moeilijk vergelijken maar ik heb toch idee dat Feyenoord vorig seizoen gevarieerder aanviel met meer beweging dan dit seizoen, het lijkt allemaal wat voorspelbaarder.
De waardebepaling bij Transfermarkt is weinig objectiefs aan hoor, dat wordt gebaseerd op vrijwilligers. Dus als die bij de ene speler het superbelangrijk vinden en bij de andere niet, zie je dat terug in z'n waardequote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:47 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
@:ZKA je hebt het hier oa over contractduur maar dat speelt bij Transfermarkt helemaal geen rol in de waardebepaling voor zover ik weet. En ik snap de afwaardering van Idrissi niet. Hartman en Wieffer vind ik iets te enthousiast, zeker als je Hartman vergelijkt met Pedersen.
Dat snap ik, @ZKA doet ook maar wat. Maar je ziet over het algemeen niet dat de waarde terugloopt op het moment dat een speler in z'n laatste contractjaar zit, ik neem aan dat dat gewoon in de instructies staat van de mensen die die waardes mogen indienen. Alle spelers in dit lijstje zouden een waarde van 0 moeten hebben als het anders was:quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De waardebepaling bij Transfermarkt is weinig objectiefs aan hoor, dat wordt gebaseerd op vrijwilligers. Dus als die bij de ene speler het superbelangrijk vinden en bij de andere niet, zie je dat terug in z'n waarde
Dan spreek je de verkeerde mensen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:47 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
@:ZKA je hebt het hier oa over contractduur maar dat speelt bij Transfermarkt helemaal geen rol in de waardebepaling voor zover ik weet.
Hoe kunnen transfervrije spelers dan een waarde hebbenquote:
Daar staat dan toch ook vaak ‘transfervrij’ achter of is dat alleen als ze geen club hebben?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe kunnen transfervrije spelers dan een waarde hebben
Het gaat niet om "hoeveel kan een club voor deze speler krijgen". Maar goed, deze discussie duurt nu al te lang voor hoe belangrijk dit is.
quote:
Was die eerste in het rijtje uitschakeling door Trencin? We hebben ook nog een keer een vrij kansloze groepsfase gespeeld onder Stam/Advocaatquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]als je die voorgaande punten ziet dan weet je weer hoe kut feyenoord normaal is in europa
genot
Van de 46 punten hebben we er 36 gehaald dit seizoen. Over de afgelopen twee seizoenen staan we nu tiende. En we hebben nu nog een buitenkans om Shakhtar uit te schakelen. Stel dat we dit jaar kampioen worden, komen we in de CL waarschijnlijk in pot 1 terecht waardoor je ook komend seizoen punten kan blijven pakken, waarop de komende seizoenen de top 3 van de Eredivisie een CL plek krijgt. Je hebt echt de kans om nu een vaste naam bij de eerste twintig van Europa te wordenquote:
Eerste keer dat ik meemaak dat Feyenoord al bijna twee seizoenen lang niet wordt uitgeschakeld in Europaquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]als je die voorgaande punten ziet dan weet je weer hoe kut feyenoord normaal is in europa
genot
Vreemd. Onsportief gedrag is interpretatie van de scheids. Dat mag gewoon. De KNVB kan hier gewoon terecht aangeven dat het een twijfelgeval is.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:40 schreef trein2000 het volgende:
https://www.tubantia.nl/n(...)art-maatta~aafa0b45/
Ja Arne Slot, ook gezien?
Best treurig eigenlijk dat de KNVB zo gevoelig is voor een mediahetze van Valentijntje jegens Feyenoord en dan maar met knikkende knietjes met zo'n onzinnige verklaring komt.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vreemd. Onsportief gedrag is interpretatie van de scheids. Dat mag gewoon. De KNVB kan hier gewoon terecht aangeven dat het een twijfelgeval is.
Benieuwd of we nu tegen elke gele kaart protest kunnen aantekenen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:40 schreef trein2000 het volgende:
Lekker door blijven janken om een geel kaartje zou ik zeggenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:40 schreef trein2000 het volgende:
Dat is een vrijbrief om het voortaan overal te doen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:40 schreef trein2000 het volgende:
Dit lijkt me dan weer wat overdreven.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je hebt echt de kans om nu een vaste naam bij de eerste twintig van Europa te worden
Feyenoord is Real Madrid voorbij OP ALLE FRONTEN.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit lijkt me dan weer wat overdreven.
Als Porto het kan, waarom wij niet?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
hopelijk kan hij donderdag spelenquote:Giménez
Santiago Giménez haakte tijdens de warming-up geblesseerd af. Het is niet ernstig, vertelde Slot. 'Hij gaf aan dat hij wat aan zijn hamstring voelde. Hij zei: "Het voelt niet helemaal goed, het is wel een klein risico". Toen zei ik: "Dan ga je er nu gelijk af, want dat risico wil ik absoluut niet nemen met de eindfase van het seizoen die eraan komt." We hebben maar twee spitsen, dan kan je niet hebben dat een van je twee spitsen vandaag geblesseerd raakt', aldus de trainer van Feyenoord, die niet weet of Giménez zondag (FC Volendam-thuis) en volgende week tijdens de return inzetbaar is. 'Dat wordt misschien kort dag, maar hij zal in ieder geval onder normale omstandigheden de rest van het seizoen beschikbaar voor ons zijn. Dat is belangrijker dan dat-ie vandaag en zondag zou spelen en er dan vijf of zes weken uit is.'
Nee dus niet eens. Op zich zit je nu al dichtbij de top 20 in de ranglijst over twee seizoenen (21e volgens mij, en 10e een seizoen later), als je de komende jaren in de top 3 eindigt plaats je je in principe voor de CL natuurlijk wat je sowieso veel punten oplevert. Wat betekent dat je ook op die inkomsten kan financieren, etc etc waardoor je ook in die positie kunt blijven. Simpel gezegd als Feyenoord nu kampioen wordt (of tweede wordt en zich via de VCL plaatst) komen ze echt in een zetel terecht door het hoge clubcoëfficient van de afgelopen twee seizoenen en het landencoëfficient van Nederland.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit verwacht ik niet eigenlijk. Portugal moet het veel meer van de smalle top hebben dan wij en die top heeft jarenlang geprofiteerd van bijna automatische CL plaatsing. Nu hebben ze dat niet meer en moet ze net als wij via de Conference League de winst pakken. De nummer 5 van Portugal kan er niks van dus daar hebben ze niets aan.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alleen zal Portugal ons na verloop van tijd wel weer inhalen op de landenranglijst en bovendien levert een hoger clubcoëfficient vanaf 24/25 geen simpelere loting meer op in het Europees voetbal buiten de voorrondes, dus dat voordeel zal wel na een tijdje vervallen. Maar tegen die tijd heeft Feyenoord dus wel de kansen om zich bovenin te nestelen.
laten we beginnen met een grotere begroting dan ajax, daar is eigenlijk nog altijd alles nog beter geregeld (budget, aantrekkingskracht, jeugdproducten die wat opleveren) en die zijn nog echt ver wegquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee dus niet eens. Op zich zit je nu al dichtbij de top 20 in de ranglijst over twee seizoenen (21e volgens mij, en 10e een seizoen later), als je de komende jaren in de top 3 eindigt plaats je je in principe voor de CL natuurlijk wat je sowieso veel punten oplevert. Wat betekent dat je ook op die inkomsten kan financieren, etc etc waardoor je ook in die positie kunt blijven. Simpel gezegd als Feyenoord nu kampioen wordt (of tweede wordt en zich via de VCL plaatst) komen ze echt in een zetel terecht door het hoge clubcoëfficient van de afgelopen twee seizoenen en het landencoëfficient van Nederland.
Alleen zal Portugal ons na verloop van tijd wel weer inhalen op de landenranglijst en bovendien levert een hoger clubcoëfficient vanaf 24/25 geen simpelere loting meer op in het Europees voetbal buiten de voorrondes, dus dat voordeel zal wel na een tijdje vervallen. Maar tegen die tijd heeft Feyenoord dus wel de kansen om zich bovenin te nestelen.
Mits we het niet verpesten met bestuurlijk wanbeleid maar dat zie ik Feyenoord niet doen!!!
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:12 schreef aTypisch het volgende:
zie een eventueel kampioenschap vooral als nieuwe poging om psv voorbij te gaan
OP ALLE FRONTEN
Zat tussenstappen te maken inderdaad, maar dat het nu realistisch is is al wonderbaarlijk als je ziet waar we twee jaar terug stondenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
laten we beginnen met een grotere begroting dan ajax, daar is eigenlijk nog altijd alles nog beter geregeld (budget, aantrekkingskracht, jeugdproducten die wat opleveren) en die zijn nog echt ver weg
voor dit soort plannen of toekomstscenario's moet de club eerst maar eens laten zien na slot nog goed te kunnen presteren
kunnen we daarna filosoferen over een stap naar de europese (sub)top
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Uit de Europa League
Uit de titelstrijd
En gaat uitgeschakeld worden door Spakenburg
psvminCLquote:
Prima spelertje.quote:
Gaat verder alles goed?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb jij hetzelfde gevoel als ik? Het is gewoon 'ons' jaar en we gaan de schaal weer naar Rotterdam Zuid brengen! Ik heb alle vertrouwen in Arne Slot. Die man is echt een eindbaas - hij heeft ons al laten zien wat er mogelijk is met dit team, dus waarom zouden wij niet kampioen worden?!
Ik geloof oprecht dat onze mannen alles kunnen overwinnen wat ze tegenkomen op hun pad. En ook al zijn er wellicht mensen die daar anders over denken; zij hebben simpelweg geen visie, ambitie of creativiteit... Wij staan aan top van de Eredivisie!
Laten we deze fantastische positieve flow voortzetten richting ongekende hoogtes en samen juichen als ware Feyenoorders.
jaaa we worden gekkquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb jij hetzelfde gevoel als ik? Het is gewoon 'ons' jaar en we gaan de schaal weer naar Rotterdam Zuid brengen! Ik heb alle vertrouwen in Arne Slot. Die man is echt een eindbaas - hij heeft ons al laten zien wat er mogelijk is met dit team, dus waarom zouden wij niet kampioen worden?!
Ik geloof oprecht dat onze mannen alles kunnen overwinnen wat ze tegenkomen op hun pad. En ook al zijn er wellicht mensen die daar anders over denken; zij hebben simpelweg geen visie, ambitie of creativiteit... Wij staan aan top van de Eredivisie!
Laten we deze fantastische positieve flow voortzetten richting ongekende hoogtes en samen juichen als ware Feyenoorders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |