Dit klopt wel, we spelen nu aan beide kanten met vleugelspelers die naar binnen trekken en overlappende backs. Daar komen wel dreigende situaties uit maar die bal de 16 in vanaf de achterlijn levert zelden een goal op.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is een beetje moeilijk vergelijken maar ik heb toch idee dat Feyenoord vorig seizoen gevarieerder aanviel met meer beweging dan dit seizoen, het lijkt allemaal wat voorspelbaarder.
De waardebepaling bij Transfermarkt is weinig objectiefs aan hoor, dat wordt gebaseerd op vrijwilligers. Dus als die bij de ene speler het superbelangrijk vinden en bij de andere niet, zie je dat terug in z'n waardequote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:47 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
@:ZKA je hebt het hier oa over contractduur maar dat speelt bij Transfermarkt helemaal geen rol in de waardebepaling voor zover ik weet. En ik snap de afwaardering van Idrissi niet. Hartman en Wieffer vind ik iets te enthousiast, zeker als je Hartman vergelijkt met Pedersen.
Dat snap ik, @ZKA doet ook maar wat. Maar je ziet over het algemeen niet dat de waarde terugloopt op het moment dat een speler in z'n laatste contractjaar zit, ik neem aan dat dat gewoon in de instructies staat van de mensen die die waardes mogen indienen. Alle spelers in dit lijstje zouden een waarde van 0 moeten hebben als het anders was:quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De waardebepaling bij Transfermarkt is weinig objectiefs aan hoor, dat wordt gebaseerd op vrijwilligers. Dus als die bij de ene speler het superbelangrijk vinden en bij de andere niet, zie je dat terug in z'n waarde
Dan spreek je de verkeerde mensen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:47 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
@:ZKA je hebt het hier oa over contractduur maar dat speelt bij Transfermarkt helemaal geen rol in de waardebepaling voor zover ik weet.
Hoe kunnen transfervrije spelers dan een waarde hebbenquote:
Daar staat dan toch ook vaak ‘transfervrij’ achter of is dat alleen als ze geen club hebben?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe kunnen transfervrije spelers dan een waarde hebben
Het gaat niet om "hoeveel kan een club voor deze speler krijgen". Maar goed, deze discussie duurt nu al te lang voor hoe belangrijk dit is.
quote:
Was die eerste in het rijtje uitschakeling door Trencin? We hebben ook nog een keer een vrij kansloze groepsfase gespeeld onder Stam/Advocaatquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]als je die voorgaande punten ziet dan weet je weer hoe kut feyenoord normaal is in europa
genot
Van de 46 punten hebben we er 36 gehaald dit seizoen. Over de afgelopen twee seizoenen staan we nu tiende. En we hebben nu nog een buitenkans om Shakhtar uit te schakelen. Stel dat we dit jaar kampioen worden, komen we in de CL waarschijnlijk in pot 1 terecht waardoor je ook komend seizoen punten kan blijven pakken, waarop de komende seizoenen de top 3 van de Eredivisie een CL plek krijgt. Je hebt echt de kans om nu een vaste naam bij de eerste twintig van Europa te wordenquote:
Eerste keer dat ik meemaak dat Feyenoord al bijna twee seizoenen lang niet wordt uitgeschakeld in Europaquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]als je die voorgaande punten ziet dan weet je weer hoe kut feyenoord normaal is in europa
genot
Vreemd. Onsportief gedrag is interpretatie van de scheids. Dat mag gewoon. De KNVB kan hier gewoon terecht aangeven dat het een twijfelgeval is.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:40 schreef trein2000 het volgende:
https://www.tubantia.nl/n(...)art-maatta~aafa0b45/
Ja Arne Slot, ook gezien?
Best treurig eigenlijk dat de KNVB zo gevoelig is voor een mediahetze van Valentijntje jegens Feyenoord en dan maar met knikkende knietjes met zo'n onzinnige verklaring komt.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vreemd. Onsportief gedrag is interpretatie van de scheids. Dat mag gewoon. De KNVB kan hier gewoon terecht aangeven dat het een twijfelgeval is.
Benieuwd of we nu tegen elke gele kaart protest kunnen aantekenen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:40 schreef trein2000 het volgende:
Lekker door blijven janken om een geel kaartje zou ik zeggenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:40 schreef trein2000 het volgende:
Dat is een vrijbrief om het voortaan overal te doen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:40 schreef trein2000 het volgende:
Dit lijkt me dan weer wat overdreven.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je hebt echt de kans om nu een vaste naam bij de eerste twintig van Europa te worden
Feyenoord is Real Madrid voorbij OP ALLE FRONTEN.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit lijkt me dan weer wat overdreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |