Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nietus, want inmiddels ligt er een aardig pak sneeuw
Oh ja, Groningen. Andere kant van de aardbolquote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga niet posten welke straat ik woon, maar Groningen is wit en koud
Mja, maar of die koude natte bende nou zoveel beter is.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:27 schreef El_Thijs het volgende:
Hier in de geciviliseerde wereld ligt geen sneeuw.
Giev, misschien helpt dat m'n pesthumeur een beetje.quote:
Waarom heb je een pesthumeur? Het is pizzadag...quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Giev, misschien helpt dat m'n pesthumeur een beetje.
Moe, gekloot op werk wat buiten m'n macht ligt, maar waar ik wel tussenzit, en een stapel aan dingen die ik thuis graag wil aanpakken, maar ook gewoon geen tijd voor heb.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarom heb je een pesthumeur? Het is pizzadag...
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moe, gekloot op werk wat buiten m'n macht ligt, maar waar ik wel tussenzit, en een stapel aan dingen die ik thuis graag wil aanpakken, maar ook gewoon geen tijd voor heb.
Sinds wanneer heb jij een Tool citaat in je signature?quote:
Uhm, 2011 denk ikquote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een Tool citaat in je signature?
Dan heb ik je langer op de block gehad dan ik dacht.quote:
Zet maar weer terugquote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb ik je langer op de block gehad dan ik dacht.
Te laat naar bed gegaan?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moe ben ik ook, maar dat is mijn eigen schuld
Het was gezellig, er was bier. Die dingen gebeurenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Te laat naar bed gegaan?
Ik denk dat het grauwe pestweer ook niet meehelpt, weinig buiten gezien afgelopen tijd.
Aah, in ieder geval een goeie aanleiding dus.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het was gezellig, er was bier. Die dingen gebeuren
Tips nodig?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wilde gewoon een beetje knutselen, maar m'n hoofd schoot in error bij hoe de muren van m'n miniatuurhuis in elkaar moesten, dus toen maar gestopt.
Nee, het lag niet aan het huisje, maar aan m'n gebrek aan focus.quote:
Sorry? Vrijdag is friet dag hoor.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarom heb je een pesthumeur? Het is pizzadag...
Niet bij draakje.quote:
Friet!quote:
Wat voor brood?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Patatdag
Maar nee. Vrijdag brooddag
Panini met porco preto, tomaat en geitenkaasquote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat voor brood?
Pita? Fladen? Naan? Roti?
En wat doe je er op?
Wisseltquote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat voor brood?
Pita? Fladen? Naan? Roti?
En wat doe je er op?
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Panini met porco preto, tomaat en geitenkaas
Pizza is in principe ook broodquote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wisselt
Vandaag triangel brood met ei tomaat paprika courgette en ui
Volgende week weer wat anders
Snobquote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Panini met porco preto, tomaat en geitenkaas
Daar gáát het niet omquote:
Jawel, plebejerquote:
Met je broodje varkensvlees.quote:
Zo haram, deze postquote:
Nee, dat is vlaaienbroodquote:
Ja. Volgend weekend is gewoon 4 dagen lang. Want ik verdien dat.quote:
Poeh, ik ook. Maar dat gaat nog even niet. Per 1 april ga ik 32u pw werkenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Volgend weekend is gewoon 4 dagen lang. Want ik verdien dat.
We hebben het geredquote:
Noicequote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Poeh, ik ook. Maar dat gaat nog even niet. Per 1 april ga ik 32u pw werken.
nooitmeerwerrekuhhoereneukuhquote:
Ik ben de winter al zo extreem zatquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Brrrrr mijn hobbykamer is zo koud, ben maar in de woonkamer gaan zitten.
Ik heb alleen in de woonkamer dubbelglas
Ik ook! Wil voorjaar. Al kon ik grotendeels van de tijd wel in mijn hobbykamer zitten. Alleen vandaag nietquote:
andere kant van de wereld hequote:
nou ja, koud is het wel een beetje, maar de zon schijnt, dus het voelt wel lekkerquote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahahah ik ben een koukleum in het hoge noorden
Interessante combinatiequote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:28 schreef Samzz het volgende:
Straks lekker pizza. Met knoflooksaus.
Yuummmmm.
Peperoni pizza met knoflooksausquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Interessante combinatie
Ik kreeg net taart van de buurvrouw. Straks maar even wegwerken als toetje
He! Jij bent niet meer blauw! Ik dacht dat jij het gedaan hadquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:43 schreef Samzz het volgende:
Worden er serieus smileys verwijderd in een SC?
Ik heb nooit smileys in een SC verwijderdquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
He! Jij bent niet meer blauw! Ik dacht dat jij het gedaan hadmaar ja, er was een schattige smiley verwijderd. Ik vond het wel lief. Een varkentje
Ik vond het al vreemdquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nooit smileys in een SC verwijderd. En ik ben echt al drie of vier jaar niet meer blauw, haha.
Het slaat ook nergens op.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd
Ja, ik let meestal niet op de kleur van de namen, alleen omdat het over een verwijderde emoticon ging keek ik ernaar.
🐷quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op.
Ik ook niet, hoor. So no biggie (hihi, biggie).
Er wordt je een hele lijst aangereikt, maar owee als je ze gebruiktquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:43 schreef Samzz het volgende:
Worden er serieus smileys verwijderd in een SC?
goedemorgen. tijd voor koffiequote:
Ik hoop het. Al die stompzinnige smiley posts van Faxie. Go mod!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:54 schreef DrMarten het volgende:
Is hier serieus iemand smileys aan het vegen?
hmm, ja, thee met honing wordt ook het recept voor mijn keel voor vandaag.quote:Op zondag 12 maart 2023 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zit nu met thee in mijn hobbykamer
Ik gooi zoetjes in mijn theequote:Op zondag 12 maart 2023 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ja, thee met honing wordt ook het recept voor mijn keel voor vandaag.
Al betwijfel ik of ik honing in huis heb
Ik gooi wel wat whisky in mijn theequote:
ook niet in huisquote:
ja, dat welquote:Op zondag 12 maart 2023 10:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt wel überhaupt thee in huis?
Kijk dat dan weer welquote:
Ik zou nog even wachten tot na de lunchquote:
Ik heb vrijdag al een glühwein gehad, dus minimaal een week geen alcohol meerquote:Op zondag 12 maart 2023 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten tot na de lunch
En dat hij nog kan zitten!quote:
Over een barkruk.quote:
Over dat ze bedrijfskleding willen gaan invoeren, voor op kantoor en thuis (van die foute mantelpakjes). Passen mag op 1 april op kantoor.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:00 schreef Barbusse het volgende:
Nieuwsgierig naar de inhoud van die mail nu
Wutquote:Op maandag 13 maart 2023 09:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Over dat ze bedrijfskleding willen gaan invoeren, voor op kantoor en thuis (van die foute mantelpakjes). Passen mag op 1 april op kantoor.
Met foto's en inschrijfformulier en al...
Nee! Maar zou goed zijn voor de verbinding met de organisatiequote:Op maandag 13 maart 2023 09:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WutWerk jij op een engelse kostschool of zo?
quote:Op maandag 13 maart 2023 08:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Afgelopen weekend @:Ang3l gespot op een feestje
quote:Op maandag 13 maart 2023 09:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Over dat ze bedrijfskleding willen gaan invoeren, voor op kantoor en thuis (van die foute mantelpakjes). Passen mag op 1 april op kantoor.
En je hebt niet gezwaaid?quote:
Halve avond staan zwaaien. Wij stonden aan de overkant bij de DJ.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je hebt niet gezwaaid?
Ik heb t echt tot helemaal het einde volgehouden, en toen nog naar de Hoek
Voor mij was t de eerste PIXL, overgestapt van Hurks Fruit.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Halve avond staan zwaaien. Wij stonden aan de overkant bij de DJ.
Iets teveel "Mozem" publiek en bijbehorend drugsgebruik voor mijn doen deze keer.
Ik heb er eentje gemist, eerste keren was het inderdaad wat puurder qua sfeer. In Eindhoven sowieso lastig om het niet popi jopi te maken.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor mij was t de eerste PIXL, overgestapt van Hurks Fruit.
Want bij HF vond ik t al te popi jopi worden. Maar dat was nu hier ook wel.
Het rauwe was r vanaf (volgens vriendin, die het voor de 7e x deed).
Ik vond het wel oke. Ik ga vooral voor Pieter (de DJ).
Behoorlijk oud volk ook (zegt de 40+ er) en dat merkte je ook aan de muziek.
House klassiekers
Ik vond t een beetje Club Vrijdag makelaars publiek.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er eentje gemist, eerste keren was het inderdaad wat puurder qua sfeer. In Eindhoven sowieso lastig om het niet popi jopi te maken.
Herkenbaar. Ik herinner mij nog als de dag van gisteren de intense tintelingen aan mijn kringspier toen ik Ang3l spotte op Lowlands. Daarna ook nooit meer gevoeld.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was wel even spannend natuurlijk.
Vind het sowieso lastig om echt leuke feestjes te vinden tegenwoordig. Zit er niet meer zo in als pakweg 10-15 jaar geleden.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond t een beetje Club Vrijdag makelaars publiek.
Gevoel nog steeds weg?quote:Op maandag 13 maart 2023 09:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik herinner mij nog als de dag van gisteren de intense tintelingen aan mijn kringspier toen ik Ang3l spotte op Lowlands. Daarna ook nooit meer gevoeld.
Zelfde met concerten. Allemaal ruk.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind het sowieso lastig om echt leuke feestjes te vinden tegenwoordig. Zit er niet meer zo in als pakweg 10-15 jaar geleden.
Ga sowieso nog maar vrij weinig naar optredens. Deze zomer 2x Aphex Twin en denk dat het daarbij blijft.quote:
Maar was t een goeie intense tinteling?quote:Op maandag 13 maart 2023 09:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik herinner mij nog als de dag van gisteren de intense tintelingen aan mijn kringspier toen ik Ang3l spotte op Lowlands. Daarna ook nooit meer gevoeld.
Je bent gewoon oud.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind het sowieso lastig om echt leuke feestjes te vinden tegenwoordig. Zit er niet meer zo in als pakweg 10-15 jaar geleden.
Je schrijft "vroeger was alles beter" verkeerd, Q.quote:
Ja, gefeliciteerd!quote:
Oh ja. Dement hč? Krijg je dat.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je schrijft "vroeger was alles beter" verkeerd, Q.
Niet dement worden jijquote:
Zoek je nog werk?quote:Op maandag 13 maart 2023 09:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waarom zou je daar een hartaanval van krijgen? Je steekt gewoon die bal lek en gaat over tot de orde van de dag.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet dement worden jijGewoon dood gaan aan een hartaanval omdat je boos bent omdat de buurjongetjes weer de bal in je tuin hebben geschoten. Terwijl je net pas het gras had gemaaid.
Gewoon, pure boomer woede joh.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Waarom zou je daar een hartaanval van krijgen? Je steekt gewoon die bal lek en gaat over tot de orde van de dag.
Dan moet ie naar buiten en daar is klimaatverandering en daar kun je Corona oplopen, dus daar komt Q. niet.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Waarom zou je daar een hartaanval van krijgen? Je steekt gewoon die bal lek en gaat over tot de orde van de dag.
Ik wist dat er een reden was om wakker te worden vandaag.quote:
Alleen vandaag hč?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wist dat er een reden was om wakker te worden vandaag.
Ja morgen t/m 13/03/24 gewoon weer in bed blijven slapen natuurlijkquote:
Op zich een prima locatie voor het blowjob gedeeltequote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als dat het thema van de dag is kruip ik weer in bed
Oh shit... *rent gillend rondjes*quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op zich een prima locatie voor het blowjob gedeelte
Zolang er geen man in je bed ligt, zit je wel goedquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh shit... *rent gillend rondjes*
Als er een man ineens in mijn bed ligt bel ik 112quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zolang er geen man in je bed ligt, zit je wel goed
Alles goed met u?quote:
Ja, ik mag niet klagen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:37 schreef Loveable het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje
Met jou ook alles goed
Het zit natuurlijk wel in ons Nederlands dna opgenomen, maar over het algemeen ben ik best tevreden.quote:
Steak en een blowjob?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:55 schreef gianni61 het volgende:
Het zit natuurlijk wel in ons Nederlands dna opgenomen, maar over het algemeen ben ik best tevreden.
Er zijn natuurlijk wel dingen die deze dag beter zouden kunnen maken.
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Betekent dat je de penis roostert en erop kauwt
Er zijn vast mannen die dat een opwindend idee vinden. Benieuwd of ze zichzelf melden bij je via DM.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Betekent dat je de penis roostert en erop kauwt
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn vast mannen die dat een opwindend idee vinden. Benieuwd of ze zichzelf melden bij je via DM.
*a wild Faxie appears...quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn vast mannen die dat een opwindend idee vinden. Benieuwd of ze zichzelf melden bij je via DM.
Nu snap ik wel beter waarom hij zo kijkt tijdens seks...quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu snap ik wel beter waarom hij zo kijkt tijdens seks...
[ afbeelding ]
Yo Vinniieequote:
Vandaag is een vrij drukke dag..quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:37 schreef Vinniiee het volgende:
Is 't tegenwoordig altijd hier zo dood?
Correcte constateringquote:
Nee, ik ben gewoon te lui om jullie fatsoenlijk te irriteren.quote:
Woon je nog steeds in Italië, of ben je inmiddels alweer verkast?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon te lui om jullie fatsoenlijk te irriteren.
Dat is ook meer Air zn taakquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon te lui om jullie fatsoenlijk te irriteren.
Zo eentje waar je bovenop kan gaan zitten?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
Nee ik heb een hele kleine BMW, maar wel een dikke motor.
1 serie met v8?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
Nee ik heb een hele kleine BMW, maar wel een dikke motor.
Zo'n motor heb ik ook. Maar geen dikke.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo eentje waar je bovenop kan gaan zitten?
Ik heb nooit in Italië gewoond hoor, ik woonde op Malta. Sinds een klein jaar woon ik in Portoquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Woon je nog steeds in Italië, of ben je inmiddels alweer verkast?
Hmm dat klopt, ik dacht dat je destijds aan het overwegen was daarheen te verhuizen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb nooit in Italië gewoond hoor, ik woonde op Malta. Sinds een klein jaar woon ik in Porto
Ik kom hier mijn tijd dodenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:26 schreef rival het volgende:
Maareuh, wat doe jij hier? Jij bent toch "verder"
Mensen die "verder" zijnquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:26 schreef rival het volgende:
Maareuh, wat doe jij hier? Jij bent toch "verder"
Kleine 3 jaar trouwensquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm dat klopt, ik dacht dat je destijds aan het overwegen was daarheen te verhuizen.
Precies. Weg ermee.quote:
De tijd vliegtquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kleine 3 jaar trouwensSorry, covid-selectief geheugenverlies.
Daar woont Q al jaren niet meerquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hey Q. Binnenkort verhuis ik naar jouw stad.
Nee, hij heeft CL verradenquote:
quote:
TRIBUNALEN!!quote:
Dat deed ik al.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Woont nu met 2 andere vrouwen samen
Nog steeds toch? Al wat te doen voor steak and blowjob day?quote:
Stress dag. Te weinig uren!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog steeds toch? Al wat te doen voor steak and blowjob day?
Heeft zelf de worsten moeten draaien natuurlijk.quote:
Ik zie je username te vaak vooorbij komen in mijn AT om hier met medelijden op te reageren...quote:
Neen.quote:
Nog niet, ben nog op DHL aan het wachten dus ik durf het huis niet uitquote:
Ik had even snel vanmorgen gestemd omdat ik me bedacht na het werk vast geen motivatie meer te hebbenquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nog niet, ben nog op DHL aan het wachten dus ik durf het huis niet uit
Yep. Was druk bij het stembureau. Volgende keer maar weer gewoon tijdens werktijd.quote:
Stemlokaal ging pas om 7:30 open, anders was dat ook een optie geweestquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik had even snel vanmorgen gestemd omdat ik me bedacht na het werk vast geen motivatie meer te hebben.
Dit ging om de provincie en de waterschappen lieverdquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee want ben deze week niet thuis en mijn dorp is toch christelijk.
Ik woon niet in Nederland. Vind het vreemd dat ik een stem mag hebben in een land waar ik niet woon.quote:
Ik zou ook geen religekkie machtigen om voor mij te stemmenquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit ging om de provincie en de waterschappen lieverd
Goed punt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik woon niet in Nederland. Vind het vreemd dat ik een stem mag hebben in een land waar ik niet woon.
Mijn provincie is christelijk dan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit ging om de provincie en de waterschappen lieverd
Mijn provincie zal wel gewonnen worden door de boeren en geertjequote:Op woensdag 15 maart 2023 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn provincie is christelijk dan.
Die zijn voor het behoud van God's schepping dus prima om op te stemmen bij een waterschap.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou ook geen religekkie machtigen om voor mij te stemmen
Limburger gespot.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn provincie zal wel gewonnen worden door de boeren en geertje
In Eindhoven maar 8.3%.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:22 schreef DrMarten het volgende:
Oké, ik schaam me even voor mijn provincie. Ruim 30% voor die ellendige BBB
Vind ik ook vreemd ja, maar dat zie je wel met meer landen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik woon niet in Nederland. Vind het vreemd dat ik een stem mag hebben in een land waar ik niet woon.
Ja, precies. Als je tijdelijk in het buitenland ben, ok. Maar als je echt geemigreerd bent vind ik het gewoon raar.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind ik ook vreemd ja, maar dat zie je wel met meer landen.
Turken in NL die massaal Erdogan stemmen, voor een land waar ze zijn vertrokken.
GroenLinks scoort alleen in grote stedenquote:Op donderdag 16 maart 2023 08:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Eindhoven maar 8.3%.
Groen Links op 1. Maar dat is samen met Tilburg wel een vreemde eend in de bijt.
De rest is ook BBB en soms VVD.
Nou, Oke dan. Welke smaak?quote:
Zolang je de Nederlandse nationaliteit hebt heb je niet echt de banden verbroken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, precies. Als je tijdelijk in het buitenland ben, ok. Maar als je echt geemigreerd bent vind ik het gewoon raar.
Uh ja daar kan ik je niet mee helpenquote:
Nou, dan doe ik het wel weer zelfquote:Op donderdag 16 maart 2023 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Uh ja daar kan ik je niet mee helpen
Maar het raakt je ook niet in je dagelijks leven, dus wat heb je er da over te zeggen?quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zolang je de Nederlandse nationaliteit hebt heb je niet echt de banden verbroken.
Ik vind die landelijke kaart wel interessant.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
GroenLinks scoort alleen in grote steden
Ja, Parkstad blijft wel een pvv bolwerkquote:Op donderdag 16 maart 2023 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind die landelijke kaart wel interessant.
• Aantal steden Groen Links
• Randstad voornamelijk VVD, met een paar vlakken in Brabant ook
• Biblebelt SGP
• En voor de rest overal BBB, met een vlaagje PVV onderaan in Limburg
En Randstad VVD.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, Parkstad blijft wel een pvv bolwerk
Dit.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:25 schreef gianni61 het volgende:
Al lang blij dat forum flink gekrompen is
Tja, of BBB de capaciteit heeft zal moeten blijken. Al zijn het wel veel ex vvd of cda leden die er in zitten dus politieke ervaring is er welquote:Op donderdag 16 maart 2023 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit.
Regen, drup, qua capaciteit/kennis, maar wel al lang blij dat ie bijna weg is.
Sherry Bidet weg?quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:25 schreef gianni61 het volgende:
Al lang blij dat forum flink gekrompen is
Nog niet helemaal.quote:
Ik vind t een behoorlijke one issue partij die nu (vanwege de huidige problematiek) ff populair is. Is wederom meer een "onvrede stem" dan echt een stem op die partij denk ik (wat ook iets aangeeft natuurlijk).quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tja, of BBB de capaciteit heeft zal moeten blijken. Al zijn het wel veel ex vvd of cda leden die er in zitten dus politieke ervaring is er wel
Misschien hebben die FVD stemmers aan de oproep gehoor gegeven dat ze met potlood de naam van Thierry er bij moesten schrijven op t biljet, mochten ze hem missenquote:
Jammer.quote:
Inmiddels denk ik dat de pvv wel redelijk als "normale" partij meegerekend mag worden.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t een behoorlijke one issue partij die nu (vanwege de huidige problematiek) ff populair is. Is wederom meer een "onvrede stem" dan echt een stem op die partij denk ik (wat ook iets aangeeft natuurlijk).
Maar heb er iig meer vertrouwen in dan die andere one issue onvrede dodo's PVV en FVD
En ik vond die vrouw bij Boerderij van Dorst ook niet vreselijk, dat scheelt
Nou nou nou, niet zo pessimistischquote:Op donderdag 16 maart 2023 09:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Helemaal naar de klote gaan we, idioterie
Ja, de bar is open? Eindelijk.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Helemaal naar de klote gaan we, idioterie
https://www.instagram.com/p/Cpzw-TEIu4J/quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t een behoorlijke one issue partij die nu (vanwege de huidige problematiek) ff populair is. Is wederom meer een "onvrede stem" dan echt een stem op die partij denk ik (wat ook iets aangeeft natuurlijk).
Maar heb er iig meer vertrouwen in dan die andere one issue onvrede dodo's PVV en FVD
En ik vond die vrouw bij Boerderij van Dorst ook niet vreselijk, dat scheelt
quote:
Dat, het is niet echt structureel en oplossend. Het is alleen een schreeuw.quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/Cpzw-TEIu4J/
Ik zal de PVV nooit als normale partij zien, sorrryquote:Op donderdag 16 maart 2023 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Inmiddels denk ik dat de pvv wel redelijk als "normale" partij meegerekend mag worden.
Maar ja, bbb is wel een beetje de stikstof partij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |