Oh ja. Dement hè? Krijg je dat.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je schrijft "vroeger was alles beter" verkeerd, Q.
Niet dement worden jijquote:
Zoek je nog werk?quote:Op maandag 13 maart 2023 09:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Over dat ze bedrijfskleding willen gaan invoeren, voor op kantoor en thuis (van die foute mantelpakjes). Passen mag op 1 april op kantoor.
Met foto's en inschrijfformulier en al...
Waarom zou je daar een hartaanval van krijgen? Je steekt gewoon die bal lek en gaat over tot de orde van de dag.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet dement worden jijGewoon dood gaan aan een hartaanval omdat je boos bent omdat de buurjongetjes weer de bal in je tuin hebben geschoten. Terwijl je net pas het gras had gemaaid.
Gewoon, pure boomer woede joh.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Waarom zou je daar een hartaanval van krijgen? Je steekt gewoon die bal lek en gaat over tot de orde van de dag.
Dan moet ie naar buiten en daar is klimaatverandering en daar kun je Corona oplopen, dus daar komt Q. niet.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Waarom zou je daar een hartaanval van krijgen? Je steekt gewoon die bal lek en gaat over tot de orde van de dag.
Ik wist dat er een reden was om wakker te worden vandaag.quote:
Alleen vandaag hè?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wist dat er een reden was om wakker te worden vandaag.
Ja morgen t/m 13/03/24 gewoon weer in bed blijven slapen natuurlijkquote:
Op zich een prima locatie voor het blowjob gedeeltequote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als dat het thema van de dag is kruip ik weer in bed
Oh shit... *rent gillend rondjes*quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op zich een prima locatie voor het blowjob gedeelte
Zolang er geen man in je bed ligt, zit je wel goedquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh shit... *rent gillend rondjes*
Als er een man ineens in mijn bed ligt bel ik 112quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zolang er geen man in je bed ligt, zit je wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |