Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nietus, want inmiddels ligt er een aardig pak sneeuw
Oh ja, Groningen. Andere kant van de aardbolquote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga niet posten welke straat ik woon, maar Groningen is wit en koud
Mja, maar of die koude natte bende nou zoveel beter is.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:27 schreef El_Thijs het volgende:
Hier in de geciviliseerde wereld ligt geen sneeuw.
Giev, misschien helpt dat m'n pesthumeur een beetje.quote:
Waarom heb je een pesthumeur? Het is pizzadag...quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Giev, misschien helpt dat m'n pesthumeur een beetje.
Moe, gekloot op werk wat buiten m'n macht ligt, maar waar ik wel tussenzit, en een stapel aan dingen die ik thuis graag wil aanpakken, maar ook gewoon geen tijd voor heb.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarom heb je een pesthumeur? Het is pizzadag...
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moe, gekloot op werk wat buiten m'n macht ligt, maar waar ik wel tussenzit, en een stapel aan dingen die ik thuis graag wil aanpakken, maar ook gewoon geen tijd voor heb.
Sinds wanneer heb jij een Tool citaat in je signature?quote:
Uhm, 2011 denk ikquote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een Tool citaat in je signature?
Dan heb ik je langer op de block gehad dan ik dacht.quote:
Zet maar weer terugquote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb ik je langer op de block gehad dan ik dacht.
Te laat naar bed gegaan?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moe ben ik ook, maar dat is mijn eigen schuld
Het was gezellig, er was bier. Die dingen gebeurenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Te laat naar bed gegaan?
Ik denk dat het grauwe pestweer ook niet meehelpt, weinig buiten gezien afgelopen tijd.
Aah, in ieder geval een goeie aanleiding dus.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het was gezellig, er was bier. Die dingen gebeuren
Tips nodig?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wilde gewoon een beetje knutselen, maar m'n hoofd schoot in error bij hoe de muren van m'n miniatuurhuis in elkaar moesten, dus toen maar gestopt.
Nee, het lag niet aan het huisje, maar aan m'n gebrek aan focus.quote:
Sorry? Vrijdag is friet dag hoor.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarom heb je een pesthumeur? Het is pizzadag...
Niet bij draakje.quote:
Friet!quote:
Wat voor brood?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Patatdag
Maar nee. Vrijdag brooddag
Panini met porco preto, tomaat en geitenkaasquote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat voor brood?
Pita? Fladen? Naan? Roti?
En wat doe je er op?
Wisseltquote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat voor brood?
Pita? Fladen? Naan? Roti?
En wat doe je er op?
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Panini met porco preto, tomaat en geitenkaas
Pizza is in principe ook broodquote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wisselt
Vandaag triangel brood met ei tomaat paprika courgette en ui
Volgende week weer wat anders
Snobquote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Panini met porco preto, tomaat en geitenkaas
Daar gáát het niet omquote:
Jawel, plebejerquote:
Met je broodje varkensvlees.quote:
Zo haram, deze postquote:
Nee, dat is vlaaienbroodquote:
Ja. Volgend weekend is gewoon 4 dagen lang. Want ik verdien dat.quote:
Poeh, ik ook. Maar dat gaat nog even niet. Per 1 april ga ik 32u pw werkenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Volgend weekend is gewoon 4 dagen lang. Want ik verdien dat.
We hebben het geredquote:
Noicequote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Poeh, ik ook. Maar dat gaat nog even niet. Per 1 april ga ik 32u pw werken.
nooitmeerwerrekuhhoereneukuhquote:
Ik ben de winter al zo extreem zatquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Brrrrr mijn hobbykamer is zo koud, ben maar in de woonkamer gaan zitten.
Ik heb alleen in de woonkamer dubbelglas
Ik ook! Wil voorjaar. Al kon ik grotendeels van de tijd wel in mijn hobbykamer zitten. Alleen vandaag nietquote:
andere kant van de wereld hequote:
nou ja, koud is het wel een beetje, maar de zon schijnt, dus het voelt wel lekkerquote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahahah ik ben een koukleum in het hoge noorden
Interessante combinatiequote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:28 schreef Samzz het volgende:
Straks lekker pizza. Met knoflooksaus.
Yuummmmm.
Peperoni pizza met knoflooksausquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Interessante combinatie
Ik kreeg net taart van de buurvrouw. Straks maar even wegwerken als toetje
He! Jij bent niet meer blauw! Ik dacht dat jij het gedaan hadquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:43 schreef Samzz het volgende:
Worden er serieus smileys verwijderd in een SC?
Ik heb nooit smileys in een SC verwijderdquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
He! Jij bent niet meer blauw! Ik dacht dat jij het gedaan hadmaar ja, er was een schattige smiley verwijderd. Ik vond het wel lief. Een varkentje
Ik vond het al vreemdquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nooit smileys in een SC verwijderd. En ik ben echt al drie of vier jaar niet meer blauw, haha.
Het slaat ook nergens op.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd
Ja, ik let meestal niet op de kleur van de namen, alleen omdat het over een verwijderde emoticon ging keek ik ernaar.
🐷quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op.
Ik ook niet, hoor. So no biggie (hihi, biggie).
Er wordt je een hele lijst aangereikt, maar owee als je ze gebruiktquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:43 schreef Samzz het volgende:
Worden er serieus smileys verwijderd in een SC?
goedemorgen. tijd voor koffiequote:
Ik hoop het. Al die stompzinnige smiley posts van Faxie. Go mod!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:54 schreef DrMarten het volgende:
Is hier serieus iemand smileys aan het vegen?
hmm, ja, thee met honing wordt ook het recept voor mijn keel voor vandaag.quote:Op zondag 12 maart 2023 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zit nu met thee in mijn hobbykamer
Ik gooi zoetjes in mijn theequote:Op zondag 12 maart 2023 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ja, thee met honing wordt ook het recept voor mijn keel voor vandaag.
Al betwijfel ik of ik honing in huis heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |