Begin me er op dit tempo wel wat van voor te kunnen stellen, wat een sloom gedoequote:
Waarschijnlijk hebben ze alles vanochtend ergens op een kringloop gekocht en geen tijd gehad om te oefenenquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De uitvoerend producent zou toch beter moeten weten zou je denken...
Zo komt het wel over. Het is allemaal zo cheap die opdrachten.quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:21 schreef orange500 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze alles vanochtend ergens op een kringloop gekocht en geen tijd gehad om te oefenen
Maar wel 24quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:22 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe doet er net zo lang over als heel groep 1 in totaal
Ja dat dachten de meeste hier en daar maar is dus niet zo, gewoon weer een mindfuck van de regie geweest.quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:23 schreef Loveable het volgende:
Ah toch een verdienopdracht, dacht dat ze lang moesten doen met het geld van de vorig opdracht
Misschien om de bewoners te testen, of dat ze ook rustiger aan zouden doen met het geld..quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat dachten de meeste hier en daar maar is dus niet zo, gewoon weer een mindfuck van de regie geweest.
Zou zo maar kunnen, geen idee wat de regie allemaal denkt helaas.quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:25 schreef Loveable het volgende:
[..]
Misschien om de bewoners te testen, of dat ze ook rustiger aan zouden doen met het geld..
Te weinig somsquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen, geen idee wat de regie allemaal denkt helaas.
Puur toevalquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:27 schreef KinKiJan het volgende:
Tis ook wel shitspul, maar anderen is het er ook mee gelukt
Wie is t allemaal al gelukt?quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:27 schreef KinKiJan het volgende:
Tis ook wel shitspul, maar anderen is het er ook mee gelukt
Straks lukt het haar welquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Nu Moraima. Ook al zo'n doekoe binneharker
Hier niet gelukkigquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
J hier ook eerder, natte sneeuw. Vanavond mogelijk sneeuw
Me tooquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:35 schreef KinKiJan het volgende:
Ik had ook 225.. Febeo ken niet tellen
Toch riep die vent duidelijk '40' na zijn pogingquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:38 schreef Kakadylo het volgende:
Je komt 20 tekort dus als je dan even simpel nadenkt dan heeft Jeff dus geen dubbel gegooid
Heb die hele opdracht niet gezien maar het was gebaseerd op wat ik hier zojuist las met al die aantallenquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Toch riep die vent duidelijk '40' na zijn poging
Het ligt er maar net aan hoe ze ernaar kijkenquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeff had idd 1x 20
[ afbeelding ]
Je hoort die kerel '40' zeggen.....quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan hoe ze ernaar kijken
Als je de dubbel of triple raakt dan zou ik het gewoon tellenquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je hoort die kerel '40' zeggen.....
dan zal de VAR wel iets in zijn oor gefluisterd hebben na het zien van de beeldenquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je hoort die kerel '40' zeggen.....
Het werd zeker te duurquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:45 schreef Verida het volgende:
[..]
dan zal de VAR wel iets in zijn oor gefluisterd hebben na het zien van de beelden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ingehuurde onzin van een spelverhuurbedrijf. Eerste jaar BB in 2021 idem, daarna werd het beter. Dus hopelijk is dat nu ook het geval.quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:46 schreef Kakadylo het volgende:
Het zijn ook allemaal van die kutkermisspelletjes waar je helemaal geen adrenaline van krijgt
Dat dacht ik dus net ook, zit je even lekker alleen wordt je weer gestoordquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:51 schreef Judiwi het volgende:
Wil zich terugtrekken in de kas. Maar nee hoor 3 grieten komen erbij
All die klaagmiepers daarquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
MIsschien klagen ze op Twitter weer teveel
Van die ¤225? en geen eten hebben?quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
All die klaagmiepers daar
Ze zitten het evenementen boek te kijken
Gaat er weer met geld gestrooid worden?
Van de prijzenpotquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Van die ¤225? en geen eten hebben?
Op Twitter is EJVJL zo goed als doodquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
MIsschien klagen ze op Twitter weer teveel
Jah, Babbel wil wel de Pot leegjatten. geld interesseert haar niet zegt ze. of er nou 9 ton of 8½ ton in zitquote:
Denk dat de doelgroep van dit programma niet echt op Twitter zit.quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op Twitter is EJVJL zo goed als dood
Nopequote:Op donderdag 9 maart 2023 16:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat de doelgroep van dit programma niet echt op Twitter zit.
Bern die 2de wordtquote:Op donderdag 9 maart 2023 16:05 schreef 5thencounter het volgende:
Lijkt me leuk inderdaad, als de één na laatste een Potverdediger is en na 12 maanden eruit ligt .. de winnaar zegt Bedankt voor die 9 ton hé? Sukkel
Nee johquote:Op donderdag 9 maart 2023 16:11 schreef pingu66 het volgende:
Nu Mirthe met Eunice alleen zit,heeft ze al aan Eunice verteld waaraan Mirthe zich irriteert bij ballet les?
Ik zou van Familiezender (vroeger de Tros) Campingzender maken.quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:14 schreef Kakadylo het volgende:
Je kunt zoveel bedenken bijv. met puntensystemen icm verdienopdrachten die weer bepalen of je überhaupt geëlimineerd kunt worden. Zelfs eliminatieopdrachten brengen amper adrenaline met zich mee waarbij je zelfs in de zeik wordt genomen door het programma zelf. En bovendien speel je die eigenlijk nooit want is aan een individu die daarna pleite is of niet meer snel genomineerd gaat worden. Er valt zoveel te bedenken maar ze willen klaarblijkelijk heel erg graag vijf minuten zogenaamd 'leuke televisie' maken en dus bestellen ze zo'n opblaasding. Het enige interessante is die prijzenpot want je hebt je in principe gewoon opgegeven als figurant in een 'reallifeshow' met allemaal verhaallijntjes zolang ze maar passen bij die familiezender. Zelfs op de streams censureren zowat alles waarvan ze denken dat een kind van op de brugklas er aanstoot aan kan geven.
Die is puur op zijn oorlogsvluchteling status er in gezet ( sneu maar waar)quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:18 schreef 5thencounter het volgende:
Buiten hardnekkige close-ups van Iniminie om misschien iets te willen suggereren , is er weinig meer te beleven
Zijn ze een beetje laat mee.quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het lijkt er een beetje op dat die klitteband met Rupie een beetje los moet van Achter..
Ik vind hem net zo goed RLS materiaal als de anderen dat zijnquote:Op donderdag 9 maart 2023 16:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is puur op zijn oorlogsvluchteling status er in gezet ( sneu maar waar)
Tis vast een goede jongen maar geen rls materiaal
Omdat het een stille terug getrokken jongen isquote:Op donderdag 9 maart 2023 16:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind hem net zo goed RLS materiaal als de anderen dat zijn
Dit was een nieuw concept, dus niemand wist nog hoe het zou gaan. Waarom zou dan ima niet goed genoeg zijn?
dat ben ik niet met je eens. Niet iedereen hoeft een clown te zijn, zoals Martin.quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat het een stille terug getrokken jongen is
Die komen over het algemeen niet echt tot hun recht op tv
En nieuw is het allerminst
Het is gewoon weer een rls in een net iets ander jasje
Misschien dachten ze een Ivan uit Utopia (die enorm populair was) binnengehaald te hebben... dat hij stil zou zijn en soms kon 'ontploffen' in woede of zo...... tot nu toe een misrekening volgens mijquote:Op donderdag 9 maart 2023 16:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat het een stille terug getrokken jongen is
Die komen over het algemeen niet echt tot hun recht op tv
En nieuw is het allerminst
Het is gewoon weer een rls in een net iets ander jasje
Zo denkt men wel ja tijdens castings en hopla je bent opeens deelnemerquote:Op donderdag 9 maart 2023 16:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toch hebben enkele daar het regelmatig over "We moeten hier wel een beetje TV maken" als ze weer een paar ½ dooie aan het afzeiken zijn.. dus zover voor "geen toneel spelen"quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:28 schreef Verida het volgende:
[..]
dat ben ik niet met je eens. Niet iedereen hoeft een clown te zijn, zoals Martin.
en het is in die zin nieuw, dat er nu niet op het publiek gespeeld wordt, dus populariteit buiten de loods doen helemaal niet ter zake.
Dat vind ik toch wel een heel groot verschil maken, ze hoeven geen toneel te spelen om populair te blijven of om stemmen te vergaren.
maar goed, dat is mijn bescheiden mening .
Dat hoeven ze niet te doen omdat ze dan meer stemmers krijgen, dat bedoelde ik.quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Toch hebben enkele daar het regelmatig over "We moeten hier wel een beetje TV maken" als ze weer een paar ½ dooie aan het afzeiken zijn.. dus zover voor "geen toneel spelen"
Ik heb het ook niet over toneelspelenquote:Op donderdag 9 maart 2023 16:28 schreef Verida het volgende:
[..]
dat ben ik niet met je eens. Niet iedereen hoeft een clown te zijn, zoals Martin.
en het is in die zin nieuw, dat er nu niet op het publiek gespeeld wordt, dus populariteit buiten de loods doen helemaal niet ter zake.
Dat vind ik toch wel een heel groot verschil maken, ze hoeven geen toneel te spelen om populair te blijven of om stemmen te vergaren.
maar goed, dat is mijn bescheiden mening .
Ze doen het blijkbaar toch érgens voor, dat afzeiken van mede deelnemers.. nergens voor nodig als het enige wat hun taak daar is, uitzitten tot je de laatste bentquote:Op donderdag 9 maart 2023 16:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat hoeven ze niet te doen omdat ze dan meer stemmers krijgen, dat bedoelde ik.
Sinds al die spelletjes gedaan worden is er niet echt veel leuks meer om te kijken.quote:
Ja dat zei zijquote:Op donderdag 9 maart 2023 16:53 schreef KinKiJan het volgende:
Wat zei Zoe nou, krijgen ze in mei meer zendtijd?
En wij gaan nooit eerder dan de einddatum van het contract??? Hoorde ik het nu goed, hoe duidelijk wil je het hebbenquote:Op donderdag 9 maart 2023 16:53 schreef KinKiJan het volgende:
Wat zei Zoe nou, krijgen ze in mei meer zendtijd?
Ze zouden het met een week naar voren kunnen halen (ongeveer) omdat de uitzendingen een aantal dagen 'achter lopen'....quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:03 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe over meer zendtijd in mei en Babette die vaag doet over iets dat lijkt op de einddatum naar voren halen (mijn interpretatie)
filmpje: https://streamable.com/ilehjk
Zoowie zegt....Ondanks dat er in het contract staat, We gaan nooit eerder dan de einddatum..mm.. soundlockquote:Op donderdag 9 maart 2023 17:00 schreef juul. het volgende:
[..]
En wij gaan nooit eerder dan de einddatum van het contract??? Hoorde ik het nu goed, hoe duidelijk wil je het hebben
Ivan was wel wat meer ingeburgerd dan deze Ima en kon uitstekend Nederlands.quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Misschien dachten ze een Ivan uit Utopia (die enorm populair was) binnengehaald te hebben... dat hij stil zou zijn en soms kon 'ontploffen' in woede of zo...... tot nu toe een misrekening volgens mij
Haal ik er ook uit dat ze wel eerder stoppen geen streams meer maar alles we l op tv uitsmeren tot een jaarquote:Op donderdag 9 maart 2023 17:03 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe over meer zendtijd in mei en Babette die vaag doet over iets dat lijkt op de einddatum naar voren halen (mijn interpretatie)
filmpje: https://streamable.com/ilehjk
ZIe die waus dan zitten met zijn dames jas, roze mutjequote:Op donderdag 9 maart 2023 17:21 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw de hoelahoepe en de krukke zijn binnen
De augurreke moet Eu nog effe aankijken
![]()
[ afbeelding ]
Ja geen idee, ze zegt "maar ze hebben ook gezegd" mompel mompel "de einddatum" en maakt een schuifbeweging met haar armen. Vond het wel interessant. Wendy leek ook precies te weten wat ze bedoelde.quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:19 schreef freaky40 het volgende:
Dat hoeft per definitie niet te betekenen dat het eerder stopt. Meer uitzendtijd had Utopia ook. Van een halfuur naar 3 kwartier werd dat op een gegeven moment.
En ik hoor 'm niet eens.. Mr Blaaskaak die overal wel wat over te skreeuwe heeft.. neej dit mag natuurlijk niet want het is Achter goedgekeurde verplichtingquote:Op donderdag 9 maart 2023 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe die waus dan zitten met zijn dames jas, roze mutje
Langere uitzendingen zou ik wel toejuichen, zeker in de zomermaanden als het toch rustig is op TV gebied. Ze kunnen dan misschien ook wat stappen maken en korter op de streams komen met de TV uitzendingen want een week achter lopen is echt te gek voor woorden in RLS wereld.quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja geen idee, ze zegt "maar ze hebben ook gezegd" mompel mompel "de einddatum" en maakt een schuifbeweging met haar armen. Vond het wel interessant. Wendy leek ook precies te weten wat ze bedoelde.
Maar we zullen het wel zien
Komt nog wel als hij augurken met etenquote:Op donderdag 9 maart 2023 17:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En ik hoor 'm niet eens.. Mr Blaaskaak die overal wel wat over te skreeuwe heeft.. neej dit mag natuurlijk niet want het is Achter goedgekeurde verplichting
quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
't Ziet er zo uit als een wollige piemel
quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
't Ziet er zo uit als een wollige piemel
gek hequote:Op donderdag 9 maart 2023 17:00 schreef juul. het volgende:
[..]
En wij gaan nooit eerder dan de einddatum van het contract??? Hoorde ik het nu goed, hoe duidelijk wil je het hebben
Als hij zich aan z'n eigen woord houdt niet, hij zou haar niets meer vertellen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:17 schreef KinKiJan het volgende:
Ben benieuwd of JW het aandurft ermee naar Esther te gaan, ik hoop het
waaraan dan?quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:11 schreef pingu66 het volgende:
Nu Mirthe met Eunice alleen zit,heeft ze al aan Eunice verteld waaraan Mirthe zich irriteert bij ballet les?
ditquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
bizar dat ze hier zo over praten en dat zij blijkbaar allemaal precies weten hoehet zit met contracten en tv etc... raarquote:Op donderdag 9 maart 2023 17:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja geen idee, ze zegt "maar ze hebben ook gezegd" mompel mompel "de einddatum" en maakt een schuifbeweging met haar armen. Vond het wel interessant. Wendy leek ook precies te weten wat ze bedoelde.
Maar we zullen het wel zien
Sneu, maar waar. Dus, het is zo.....quote:
Naja, handig als je geen schoonvader hebtquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:34 schreef pingu66 het volgende:
Esther heeft thuis een schoonmaakvrije hottub en er hoeft nooit schoonvader in.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, handig als je geen schoonvader hebt
Ja, helaas wel weer met z'n bakkes vol etenquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:44 schreef greysbones het volgende:
oh nee
het oude mannen krentenbrood heeft ook naar de podcast geluisterd
moet er ook een plasje over doen
het oogt als kattenkots maar hget is vast lekkerquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:44 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Hij schept zelf op! Wat het is? Geen idee!
JW zegt nu dit tegen Erikquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, helaas wel weer met z'n bakkes vol eten
Foutje...🤣quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, handig als je geen schoonvader hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
Die gaat dat met 64 jaar nooit meer afleren he?wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
Die gaat dat met 64 jaar nooit meer afleren he?ze eten daar bijna allemaal heel onsmakkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook een hele goede reden om nooit of te nimmer mee te doen
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Dat praten terwijl hij net z'n muil vol eten stouwt.quote:
Kenzy welquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:56 schreef KinKiJan het volgende:
Oei, Erik weet niet dat Kenzy en Eunice de opname nog niet gehoord hebben. Erik twijfelt of Kenzy het wel moet horen, JW twijfelt mee
huh???quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:58 schreef KinKiJan het volgende:
JW: "In het algemeen over 'de oudjes' hebben, 0 respect he!"
Erik: "Ze hebben het er ook over dat ze die mannen eruit willen werken, Martin, Isaac enne..."
JW: "Oh, dat heb ik helemaal niet gehoord, wie zegt dat dan?"
Erik: "Kim"
quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:57 schreef KinKiJan het volgende:
Beter @:puzziepie roepen, dan weet ze waar ze ongeveer moet terug lezen
ohhhh dat kan ik wel hebben zolang hij iets zinnigs zegtquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat praten terwijl hij net z'n muil vol eten stouwt.
Wat een hypocriete lul is het toch ookquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:58 schreef KinKiJan het volgende:
JW: "In het algemeen over 'de oudjes' hebben, 0 respect he!"
Erik: "Ze hebben het er ook over dat ze die mannen eruit willen werken, Martin, Isaac enne..."
JW: "Oh, dat heb ik helemaal niet gehoord, wie zegt dat dan?"
Erik: "Kim"
maar dat hebben ze volgens mij helemaal niet gezegdquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een hypocriete lul is het toch ook![]()
JW die het altijd had over de kippetjes die niets kunnen en niets van de wereld weten
Nee dat is pas respectvol praten over de vrouwen daar
Dat ze de mannen eruit willen werken? Kloptquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dat hebben ze volgens mij helemaal niet gezegd
Wie, die dames niet of Erik en JW niet? Die laatste heb ik dat net toch echt horen zeggenquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dat hebben ze volgens mij helemaal niet gezegd
die damesquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wie, die dames niet of Erik en JW niet? Die laatste heb ik dat net toch echt horen zeggen
En iemand die het bij anderen heeft over niet ethisch denken /handelenquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
die dames![]()
erik is heel raar bezig
van iemand die zich 0 bemoeit met het spel
iemand die 100% het spel speelt
Matin is de boel aan het uitlokkenquote:
blegh ditquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matin is de boel aan het uitlokken
al een paar dagen
en nu streamlockquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:12 schreef Flow3r het volgende:
Wat een gelul, alles wordt weggedraaid en dit moeten we opeens van alle kanten kunnen zien
hadden ze beter moeten oplettenquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Bang dat er teveel nare dingen worden geroepen
Oneerlijke voorstelling van zakenquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:18 schreef greysbones het volgende:
Als Wanda los gaat
moet ze naar achter
Als jeff los gaat
vinden ze het prachtig
Alle streams maar weer op het veilige biljart terwijl je op de achtergrond Jeff hoort schreeuwenquote:
Babet is je vriendin, zolang je haar kan zien en horen, zo niet, dan lult ze over jequote:Op donderdag 9 maart 2023 19:26 schreef Flow3r het volgende:
schijterd Martin verschuilt zich achter babet
quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:31 schreef xsaskiax het volgende:
Martin is zo'n ratje dat iemand uitdaagt, net zo lang tot ze hem op zijn smoel willen rammen en als hij het aan ziet komen gaat hij vast liggen en belt 112
Het is waarheid als een koequote:Op donderdag 9 maart 2023 19:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babet is je vriendin, zolang je haar kan zien en horen, zo niet, dan lult ze over je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |