Exact waarom ik hem niet moet idd. Vanmiddag dus ook alweer over Jason en doet ie vaker. Duwde mensen op die manier vanaf dag 1 uit de keuken. Want hij gaf wel weer een kutopmerking of wist het beter. Heeft een te vervelende sfeer gehad daar in de hut. Ik moet hem niet en dat komt nooit meer goedquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:45 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik merk al een tijdje in allerlei kleine dingetjes dat Danny neerkijkt op mensen. Hij heeft het zelf niet door volgens mij, dus zal 100% ontkennen als je em ermee confronteert maar hij heeft veel van dit soort momentjes gehad. Als iemand niet slim, sterk, knap of whatever genoeg is, gaat ie neerbuigende steekjes geven en als grap bestempelen als iemand het opmerkt. Hij vindt zichzelf bij een hoge rang horen lijkt het. Teveel bevestiging van eenvoudige meisjes gehad denk ik. Daar gaan velen van hun naast hun schoenen lopen. Als je aan die oppervlakkige eisen voldoet ben je een supervriend voor zulke mensen, maar anders val je erbuiten en krijg je de steekjes (of steken).
Je ziet het vaker bij van die sportschoolverslaafde types met grote schouders, armen, borst of kont. Het gaat dan een beetje hand in hand met het verstand en normen denk ik. De slimmeren zullen dit niet snel hebben. Als je denkt dat uiterlijk alles is en macht betekent, en dus oppervlakkig en een beetje dom bent, dan kan ik me voorstellen dat je jezelf geweldig vindt. Ik ga zelf ook heel graag, maar het volk wat daar rondloopt is minstens 50% dit, zowel man als vrouw. Maar let wel; de rest dus ook niet (dus wil niet gelijk generaliseren ;p)
Oh jazeker, daarom zei ik ook zeer expliciet in m’n laatste zin dat ik niet generaliseerde en zo’n 50% overigen overlietquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:53 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Je omschrijving met danny ja kan ik me in vinden
Omdat direct op fitnessfreakje te gooien niet echt zijn ook "gewone" mensen die heel erg op andere neer kunnen kijken...mijn familie zit er vol mee en hebben nog nooit een sportschool of uberhaubt een sport gezien
De fitnessmannetjes die ik ken (die ook dagelijks in de sportschool te vinden zijn) zijn schatten die absoluut niet op iemand neerkijken juist positief motiveren en zelfs je zwakke punten als iets unieks speciaals maken
Edit:IK OPEN NIET
Doe ik ookquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:02 schreef b_engeltje het volgende:
Hahaha
Ik probeer er op te letten nooit de laatste te pakken, helaas gaat dat wel eens mis
Zag er ook lekker uit.quote:
Dat is ook zijn probleem met Jason. Hij merkt dat die een veel sterker karakter heeft en echt eerlijk en oprecht durft te zijn. Die niet in coachtaaltje praat maar veel slimmer vragen stellen kan. Ik zou tussen Jason en Danny nog wel een keer een gesprek willen zien dat hij ook bij Chiara deed. Confronterend eerlijk en oprecht.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:45 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik merk al een tijdje in allerlei kleine dingetjes dat Danny neerkijkt op mensen. Hij heeft het zelf niet door volgens mij, dus zal 100% ontkennen als je em ermee confronteert maar hij heeft veel van dit soort momentjes gehad. Als iemand niet slim, sterk, knap of whatever genoeg is, gaat ie neerbuigende steekjes geven en als grap bestempelen als iemand het opmerkt. Hij vindt zichzelf bij een hoge rang horen lijkt het. Teveel bevestiging van eenvoudige meisjes gehad denk ik. Daar gaan velen van hun naast hun schoenen lopen. Als je aan die oppervlakkige eisen voldoet ben je een supervriend voor zulke mensen, maar anders val je erbuiten en krijg je de steekjes (of steken).
Je ziet het vaker bij van die sportschoolverslaafde types met grote schouders, armen, borst of kont. Het gaat dan een beetje hand in hand met het verstand en normen denk ik. De slimmeren zullen dit niet snel hebben. Als je denkt dat uiterlijk alles is en macht betekent, en dus oppervlakkig en een beetje dom bent, dan kan ik me voorstellen dat je jezelf geweldig vindt. Ik ga zelf ook heel graag, maar het volk wat daar rondloopt is minstens 50% dit, zowel man als vrouw. Maar let wel; de rest dus ook niet (dus wil niet gelijk generaliseren ;p)
Vooral Ali, die zit altijd te vreten of het de laatste kans is dat ie iets binnenkrijgtquote:
Daar heeft Mimisteck ook 'n handje van, bang dat die iets te kort komtquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vooral Ali, die zit altijd te vreten of het de laatste kans is dat ie iets binnenkrijgt
Het is zo makkelijk scoren met Texmex voer.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ziet er ook gewoon goed uit..rundvlees lijkt me wat te donker/zwart maar verder diike 10
lekker genietenquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hoe die SumoLindsey daar zit te vreten, met vork scheppen en andere hand
met vingers het eten op die vork schuiven.
Gooi dan die vork weg en eet met je handen muts knotje
Ik keek toevallig nog een oude video van je terug gister. Uit week 2 ofzo, in de keuken. Jason, Danny, Chayron. Ik zag daar heel duidelijk neerbuigend gedrag ook van Danny. Chayron was daar echt real en aardig, begripvol, zoals het hoort en er geen ding van maken. Jason ook real. Danny mocht Jason duidelijk niet omdat ie toen nog niet populair leek volgens hem (en velen). Het sloeg echt nergens op wat ie zei in die videoquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Exact waarom ik hem niet moet idd. Vanmiddag dus ook alweer over Jason en doet ie vaker. Duwde mensen op die manier vanaf dag 1 uit de keuken. Want hij gaf wel weer een kutopmerking of wist het beter. Heeft een te vervelende sfeer gehad daar in de hut. Ik moet hem niet en dat komt nooit meer goed
Buik vol.. is vast van korte duur😉quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:01 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik kijk verder niet meer, alleen even het koken, maar vind de sfeer niet echt geweldig.
Of ligt dat aan mij? Nu Bart toevallig weer praten.
Mooi teruggevonden!! Duidelijkquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik keek toevallig nog een oude video van je terug gister. Uit week 2 ofzo, in de keuken. Jason, Danny, Chayron. Ik zag daar heel duidelijk neerbuigend gedrag ook van Danny. Chayron was daar echt real en aardig, begripvol, zoals het hoort en er geen ding van maken. Jason ook real. Danny mocht Jason duidelijk niet omdat ie toen nog niet populair leek volgens hem (en velen). Het sloeg echt nergens op wat ie zei in die video![]()
Edit:
Heel duidelijk ja. Jason is veel slimmer en meer getalenteerd als persoon. Het is eigenlijk gewoon jaloezie. Onbewust echt allemaal denk ik hoor. Dit zijn onbewuste onderlinge menselijke patronen die je veel ziet in het leven.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:05 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is ook zijn probleem met Jason. Hij merkt dat die een veel sterker karakter heeft en echt eerlijk en oprecht durft te zijn. Die niet in coachtaaltje praat maar veel slimmer vragen stellen kan. Ik zou tussen Jason en Danny nog wel een keer een gesprek willen zien dat hij ook bij Chiara deed. Confronterend eerlijk en oprecht.
Zaterdagquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:15 schreef Joyce-43 het volgende:
ships Lot bart toch door met die taart haha, wanneer krijgen we de uitslag ervan eigenlijk?
🤣🤣quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:24 schreef Jockari het volgende:
Danny zijn reet moet echt pijn doen. Ali, Jolien, Charlotte en Lindsey tot half weg er in !
Normaal zaterdag tijdens de live. Tenzij Ali hem al verraadt daarvoor.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:15 schreef Joyce-43 het volgende:
ships Lot bart toch door met die taart haha, wanneer krijgen we de uitslag ervan eigenlijk?
Lot mag zeker der spel niet doen ofzo, of in de keuken word gesmoestquote:
Ik zou er niet mee kunnen leven. Opstaan is een volledig andere vrouw dan een 2 uur later.quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik zou er niet mee kunnen leven. Opstaan is een volledig andere vrouw dan een 2 uur later.
Mijn vrouw ziet er smorgens idem uit alles savonds.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:24 schreef Jockari het volgende:
Danny zijn reet moet echt pijn doen. Ali, Jolien, Charlotte en Lindsey tot half weg er in !
Of hij vind het gewoon lekkerrrrquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:24 schreef Jockari het volgende:
quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:30 schreef Kayro het volgende:
Danny oppert aan Jolien
---> laat iemand met z'n tandjes de velletjes van je voeten bijten
😮💨🤮
Spelletje🙄
quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik zou er niet mee kunnen leven. Opstaan is een volledig andere vrouw dan een 2 uur later.
Mijn vrouw ziet er smorgens idem uit alles savonds.
Lolquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:38 schreef Kayro het volgende:
SL 3
Ook gewoon het feit dat wij niet eens weten wat die Secret Room gaat opleveren maakt dat BB echt gewoon hun zin kan doen 😭. Als Bart wint, krijgt ie een rechtstreeks finaleticket en als Ali wint, krijgt ie een gehaktbal ofzo
(Kwam deze tegen..)🤣🤣
Manualiquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:43 schreef Jockari het volgende:
Waarom moet ik aan Fawtly Towers denken ???
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |