abonnement Unibet Coolblue
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 8 maart 2023 @ 18:29:31 #1
414785 sirdanilot
pi_208291651
De meesten hier zullen er vast mee zijn opgegroeid. Doodnormaal aardappel groente vlees. Bijvoorbeeld veel te lang gekookte broccoli, gekookte aardappelen zonder zout, en dan 1 (één) gebakken speklapje of karbonaadje of braadworstje of zo.

Hooguit mayo erbij en verder niets.

Is dit een gewoonte die aan het uitsterven is in Nederland? Want als ik met vrienden praat die nog in NL wonen maakt echt niemand dit. Die zitten allemaal aan de quinoa pokebowls. Of hooguit kopen ze van die schijven vegaburgers (god weet wat er allemaal in zit :r ), en van die voorverpakte harde aardappelschijfjes en misschien een zak groentemix maar dat is allemaal toch niet hetzelfde als de echte klassieke aardappel groente vlees.

Gewoon stamppot bestaat nog wel maar wordt volgens mij ook minder. Wie maakt er nog andijviestamppot of boerenkool of hutspot?

Doodnormale aardappel groente vlees maak ik zelf ook maar heel af en toe want pasta is voor 1 persoon midner werk. Ik maak het wel als ik lekker vlees heb zoals ibjvoorbeeld een ierse black angus steak.

Stamppot maak ik wel wat vaker.

Denken jullie dat dit soort eten met uitsterven bedreigd is of kennen jullie nog jonge mensen die nog de doodnormale aardappel groente vlees maaltijd met enige regelmaat nuttigen?

Overigens is dat doodnormale eten hier in Ierland nog vrij gangbaar. Colcannon is bijvoorbeeld zo goed als hetzelfde als Nederlandse boerenkool. Maar veel Ieren zijn viesdik ( :r ) en halen gewoon elke dag takeaway, ze zijn dan ook moddervet. Met de auto kachelen ze naar de supermarkt die op 10 minuten loopafstand ligt :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_208291835
Zolang er maar een stukje Ierse Black Angus Biefstuk op het bord ligt.
pi_208291968
Zaterdag nog biefstuk met witlof gestoofd in dubbelbier en rozemarijnaardappelen gegeten. Maar verder komt een klassiek AGV'tje inderdaad maar zelden op tafel.

Ten slotte: Niet alles wat uitsterft is erg. Heksenvervolging, aderlatingen en mensenoffers zijn ook uitgestorven. Nou gaat het me wat voor om een AGV'tje daaraan gelijk te stellen maar het uitsterven daarvan zal ik een stuk minder erg vinden dan het uitsterven van bijvoorbeeld Sajoer Boontjes of Pasta Carbonara.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  woensdag 8 maart 2023 @ 19:05:04 #4
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_208292069
Op zich is het niet erg als smakeloos boereneten uitsterft.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_208292098
Drie tot vier keer per week staat hier nog AGV op tafel, heerlijk. En met begin 30 val ik hopelijk nog in de categorie jong waar je het over hebt
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_208292169
Ik maak het liefst gerechten die in 1 pan te maken zijn, agv op zijn tijd vind ik best lekker maar het is veel werk
boontjes doppen, aardappels schillen, jus maken

[ Bericht 4% gewijzigd door Karzai op 08-03-2023 19:18:58 ]
pi_208292222
Ja hoor. Af en toe trek ik een pot doperwten open. Lekker met een schepje appelmoes en kip, in diverse vormen. Varkenslapje is ook goed.
Of rode kool. Soms ook met appelmoes, met een gehaktbal, of een stukje rundvlees (of stoofpot 🤤). Andijvie. Ook weer appelmoes, met een balletje gehakt, of rundvlees. Witlof, in de melk gekookt, afgeroerd met een maizenapapje en wat kerriepoeder. Varkensvlees, kip.
Slastamp, met wat rauwe uitjes en slasaus. Varkensvlees of kip.
Zuurkoolstamp. Uiteraard met een Unoxworst.

De aardappel begin ik trouwens weer te herontdekken.
Ik heb het afgelopen jaar meer aardappels gegeten, dan in de 3 jaar ervoor.
Niet in de laatste plaats als verse patat en koude schotels, maar zeker ook in een AGV'tje.

Maar dat zijn idd de uitzonderingen.
Liever laat ik me inspireren door andere keukens.
Pasta, pizza, platbrood (wraps), mie en rijst. Wokken en roerbakken van groente en vlees. Uitgebreide kruidenmelanges en pikante sauzen.
Maar slowcooking vind ik ook lekker.
Dat is meer mijn eten.

Er is nog zo veel meer te ontdekken dan doodgekookte groente, een droog aardappeltje en een halfgaar (of half verbrand :X ) stukje vlees, met het braadvocht als jus.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_208292234
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 19:13 schreef Karzai het volgende:
Ik ben alleen, en maak het liefst gerechten die in 1 pan te maken zijn, agv op zijn tijd vind ik best lekker maar het is veel werk
boontjes doppen, aardappels schillen, jus maken
Dat zijn wel de ultieme gerechten ja, snelle makkelijke hap. Heb je tips?
pi_208292267
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 19:18 schreef Centenbak het volgende:

[..]
Dat zijn wel de ultieme gerechten ja, snelle makkelijke hap. Heb je tips?
vanavond pikante kippenpootjes met kokosmelk, rawit peper,ui en erwtjes en naanbrood
verder kan je mijn kookkunsten volgen in CUL / Wat eten en drinken we vandaag #529 Pannenkoekentijd!
pi_208292291
Ik koop altijd een zak paprika voor meer dan 4 euro
Ik zwaai naar dieren.
pi_208292318
Ik doe het nog graag, maar wel steeds vaker met vis ipv vlees. Mijn kinderen eten het ook veel makkelijker dan bijvoorbeeld eenpansgerechten of iets met een wat uitdagende structuur of smaak. Als ze straks allemaal naar school gaan en wat diverser en minder slordig eten dan denk ik wel dat de AVG weer in mindering gaat.

Zoals onze ouders de groenten tot snot kookten, dat is een culturele erfenis die niemand gaat missen.
-nee-
  woensdag 8 maart 2023 @ 19:25:19 #12
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_208292321
Hier staat nog regelmatig aardappels, bloemkool (met kaassausje) en een gehaktbal op het menu.
pi_208292342
Dit gooi ik straks allemaal in de braadpan, brood 5 minuten in de oven
  woensdag 8 maart 2023 @ 19:28:56 #14
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_208292359
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 18:29 schreef sirdanilot het volgende:

Wie maakt er nog andijviestamppot of boerenkool of hutspot?
:W
pi_208292404
Goed topic.

0 sterren.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_208292488
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 18:29 schreef sirdanilot het volgende:

Gewoon stamppot bestaat nog wel maar wordt volgens mij ook minder. Wie maakt er nog andijviestamppot of boerenkool of hutspot?

Zuurkool en boerenkool met enige regelmaat. Of krieltjes, spruitjes en een stuk vlees naar keuze.
  Moderator woensdag 8 maart 2023 @ 19:43:54 #17
382129 crew  Donna
pi_208292638
Boerenkool regelmatig.
Ook eigenlijk wel 1x per week aardappels, spinazie, eitje, vleesje.

Aardappels met sla, gebakken uitjes en een burger vind ik ook erg lekker.

En rode kool, rode bietjes. :Y

De kinderen vinden het lekker dus maak het toch wel regelmatig.
  woensdag 8 maart 2023 @ 19:55:25 #18
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_208292847
Mijn kinderen eten AVG erg goed. Het is eenvoudig te bereiden, goedkoop en gezond
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 8 maart 2023 @ 20:22:44 #19
296595 foodlover
live and learn
pi_208293398
Toch wel regelmatig: bloemkool, prei, doperwtjes worteltjes, spinazie, andijvie (mits verkrijgbaar) met gekookte aardappelen en vlees.
  woensdag 8 maart 2023 @ 20:37:03 #20
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_208293659
Ik eet het bij mijn ouders nog geregeld. Geliefd is daar en ook door mij als gast: Spinazie á la crème met gekookte aardappels met een gehaktbal met jus. Of een stamppot andijvie met een gehaktbal met jus, appelmoes en mosterd. Spekjes hoeft voor mij niet zozeer. Die vis ik eruit. Ook staat draadjesvlees weleens op het menu met aardappels en broccoli.

In eigen keuken trek ik ook weleens een blikje open met worteltjes en doperwtjes, of broccoli-roosjes uit de diepvries met daarnaast iets van vlees of anderszins en koop dan weleens een zak aardappelen. Ik maak dan vaak eten voor twee dagen in zo'n geval.

Ik ben dol op aardappelen. Opbakken vind ik ook fijn, de dag erna. Met mayonaise en appelmoes! Vroeger bij mijn grootouders was het inderdaad standaard kost 'aardappelen, groente en vlees'. Díe jus, die geserveerd werd in een speciale kom, die smaak (!) heb ik nooit kunnen evenaren. Ik heb ook echt het idee, dat zoiets gewoon de hele dag aan het pruttelen was.
pi_208294047
quote:
17s.gif Op woensdag 8 maart 2023 20:37 schreef rosita1 het volgende:
Ik eet het bij mijn ouders nog geregeld. Geliefd is daar en ook door mij als gast: Spinazie á la crème met gekookte aardappels met een gehaktbal met jus. Of een stamppot andijvie met een gehaktbal met jus, appelmoes en mosterd. Spekjes hoeft voor mij niet zozeer. Die vis ik eruit. Ook staat draadjesvlees weleens op het menu met aardappels en broccoli.

In eigen keuken trek ik ook weleens een blikje open met worteltjes en doperwtjes, of broccoli-roosjes uit de diepvries met daarnaast iets van vlees of anderszins en koop dan weleens een zak aardappelen. Ik maak dan vaak eten voor twee dagen in zo'n geval.

Ik ben dol op aardappelen. Opbakken vind ik ook fijn, de dag erna. Met mayonaise en appelmoes! Vroeger bij mijn grootouders was het inderdaad standaard kost 'aardappelen, groente en vlees'. Díe jus, die geserveerd werd in een speciale kom, die smaak (!) heb ik nooit kunnen evenaren. Ik heb ook echt het idee, dat zoiets gewoon de hele dag aan het pruttelen was.
Grote kans van. Op zo'n petroleum pitje

In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  woensdag 8 maart 2023 @ 20:59:10 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208294146
Nog steeds minstens 1x per week AVG.
En stamppotten ook regelmatig.

Maar misschien dat jouw marktonderzoek N=1 misschien niet helemaal representatief is?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 8 maart 2023 @ 21:02:15 #23
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_208294209
[quote]0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 20:54 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Grote kans van. Op zo'n petroleum pitje
pi_208295907
[quote]0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 21:02 schreef rosita1 het volgende:
quote:
[ afbeelding ] Op woensdag 8 maart 2023 20:54 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Grote kans van. Op zo'n petroleum pitje
[ afbeelding ]
Hé. Volgens mij heb ik er zoeen ook weleens bij oma gezien.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 9 maart 2023 @ 02:18:44 #25
414785 sirdanilot
pi_208296760
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2023 20:59 schreef golfer het volgende:
Nog steeds minstens 1x per week AVG.
En stamppotten ook regelmatig.

Maar misschien dat jouw marktonderzoek N=1 misschien niet helemaal representatief is?
Ben jij niet al bijna op de AOW leeftijd?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 9 maart 2023 @ 02:19:39 #26
414785 sirdanilot
pi_208296765
Toch blij om te zien dat de Nederlandse keuken nog niet geheel uitgestorven is.

Nu krijg ik ook weer zin in doodnormale AVG

Spruitjes met zo'n beschuitje erin en nootmuskaat. Gewoon gekookte aardappel niks meer aan doen. En gebakken karbonaadjes of zo

Lekker
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  donderdag 9 maart 2023 @ 09:56:54 #27
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_208298285
Vanavond gekookte aardappelen en een rundersaucijsje. Groente weet ik nog niet, ik ben de vriezer in de berging aan het ontruimen, tijdens de lunch kijk ik even wat ik daar uit haal.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  donderdag 9 maart 2023 @ 09:59:40 #28
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_208298311
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 19:13 schreef Karzai het volgende:
Ik maak het liefst gerechten die in 1 pan te maken zijn, agv op zijn tijd vind ik best lekker maar het is veel werk
boontjes doppen, aardappels schillen, jus maken
Gesneden groente en geschilde aardappelen bestaan. Alleen m'n vlees snij en marineer ik vaak nog zelf.

Eet hier denk ik de helft van de tijd agv, is makkelijk. Doperwten in een pannetje opwarmen en krieltjes in de Airfryer. Geen omkijken aan.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_208298431
quote:
19s.gif Op donderdag 9 maart 2023 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Gesneden groente en geschilde aardappelen bestaan. Alleen m'n vlees snij en marineer ik vaak nog zelf.

Eet hier denk ik de helft van de tijd agv, is makkelijk. Doperwten in een pannetje opwarmen en krieltjes in de Airfryer. Geen omkijken aan.
Voorgesneden groente kost wel gelijk een stuk meer, beetje zuinige Hollander dopt zijn eigen boontjes
  donderdag 9 maart 2023 @ 10:15:17 #30
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_208298501
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2023 10:11 schreef Karzai het volgende:

[..]
Voorgesneden groente kost wel gelijk een stuk meer, beetje zuinige Hollander dopt zijn eigen boontjes
True. In m'n eentje vind ik dat echter lastiger managen qua hoeveelheden, zeker als ik een keer wil afwijken van het weekmenu. Een potje Hak is dan wat gemakkelijker :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_208298537
quote:
19s.gif Op donderdag 9 maart 2023 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
True. In m'n eentje vind ik dat echter lastiger managen qua hoeveelheden, zeker als ik een keer wil afwijken van het weekmenu. Een potje Hak is dan wat gemakkelijker :)
Kijk ook eens in de diepvries, genoeg keus qua groentes en makkelijk te portioneren. Prettig alternatief voor die potjes
pi_208298573
Hier staat het ook nog geregeld op het menu :)
Just say hi!
pi_208298581
Diepvriesgroente heb ik inderdaad altijd wel, erwtjes, spinazie en rode kool
  donderdag 9 maart 2023 @ 10:28:25 #34
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_208298654
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2023 10:18 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Kijk ook eens in de diepvries, genoeg keus qua groentes en makkelijk te portioneren. Prettig alternatief voor die potjes
Heb ik ook uiteraard. Allemaal lekker makkelijk.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_208298774
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 10:22 schreef Karzai het volgende:
Diepvriesgroente heb ik inderdaad altijd wel, erwtjes, spinazie en rode kool
Hier daarnaast ook bloemkool, tuinbonen, sperziebonen, broccoli en soms zo’n zak groentemix. Ik vind het ideaal.
  donderdag 9 maart 2023 @ 11:53:41 #36
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208299422
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 02:18 schreef sirdanilot het volgende:

Ben jij niet al bijna op de AOW leeftijd?
Wat heeft dat te maken met het wel of niet regelmatig eten van AVG?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 9 maart 2023 @ 11:55:00 #37
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_208299427
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 18:29 schreef sirdanilot het volgende:
De meesten hier zullen er vast mee zijn opgegroeid. Doodnormaal aardappel groente vlees. Bijvoorbeeld veel te lang gekookte broccoli, gekookte aardappelen zonder zout, en dan 1 (één) gebakken speklapje of karbonaadje of braadworstje of zo.

Hooguit mayo erbij en verder niets.

Is dit een gewoonte die aan het uitsterven is in Nederland? Want als ik met vrienden praat die nog in NL wonen maakt echt niemand dit. Die zitten allemaal aan de quinoa pokebowls. Of hooguit kopen ze van die schijven vegaburgers (god weet wat er allemaal in zit :r ), en van die voorverpakte harde aardappelschijfjes en misschien een zak groentemix maar dat is allemaal toch niet hetzelfde als de echte klassieke aardappel groente vlees.

Gewoon stamppot bestaat nog wel maar wordt volgens mij ook minder. Wie maakt er nog andijviestamppot of boerenkool of hutspot?

Doodnormale aardappel groente vlees maak ik zelf ook maar heel af en toe want pasta is voor 1 persoon midner werk. Ik maak het wel als ik lekker vlees heb zoals ibjvoorbeeld een ierse black angus steak.

Stamppot maak ik wel wat vaker.

Denken jullie dat dit soort eten met uitsterven bedreigd is of kennen jullie nog jonge mensen die nog de doodnormale aardappel groente vlees maaltijd met enige regelmaat nuttigen?

Overigens is dat doodnormale eten hier in Ierland nog vrij gangbaar. Colcannon is bijvoorbeeld zo goed als hetzelfde als Nederlandse boerenkool. Maar veel Ieren zijn viesdik ( :r ) en halen gewoon elke dag takeaway, ze zijn dan ook moddervet. Met de auto kachelen ze naar de supermarkt die op 10 minuten loopafstand ligt :')
AGV hierop te reduceren zegt veel over jou.
AGV is ook Hazenpeper met puree en rode kool met appeltjes, stoofpeertje erbij
AGV is ook Steak Friet met Salade
AGV is ook Sudderlappen met bloemige aardappelen en bloemkool
AGV is ook Kippenvleugels met aardappel op blik in de oven en een koolsla erbij
AGV is ook een langzaam gegaarde procureur met een rozemarijnjus, aardappel en spruitjes.
Zo kan ik er nog honderd opschrijven. Als je denkt dat een snelle pasta met een potje saus en een zak gesneden groenten zoveel culinairder is, nou, nee, dat is vooral lui.
Niets tegen pasta, rijstgerechten, etc maar er is helemaal niets mis met AGV. Ligt er vooral aan hoe je het klaar maakt.
  Moderator donderdag 9 maart 2023 @ 12:02:28 #38
382129 crew  Donna
pi_208299475
Nu heb ik zin in karbonade. :Y)
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 9 maart 2023 @ 13:10:33 #39
414785 sirdanilot
pi_208299987
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 11:53 schreef golfer het volgende:

[..]
Wat heeft dat te maken met het wel of niet regelmatig eten van AVG?
Bejaarden zijn natuurlijk meer geneigd om ouderwetse doorgekookte groenten en andere ouderwetse dingen te eten zoals balkenbrij en zo.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 9 maart 2023 @ 13:12:07 #40
414785 sirdanilot
pi_208300000
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 11:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
AGV hierop te reduceren zegt veel over jou.
AGV is ook Hazenpeper met puree en rode kool met appeltjes, stoofpeertje erbij
AGV is ook Steak Friet met Salade
AGV is ook Sudderlappen met bloemige aardappelen en bloemkool
AGV is ook Kippenvleugels met aardappel op blik in de oven en een koolsla erbij
AGV is ook een langzaam gegaarde procureur met een rozemarijnjus, aardappel en spruitjes.
Zo kan ik er nog honderd opschrijven. Als je denkt dat een snelle pasta met een potje saus en een zak gesneden groenten zoveel culinairder is, nou, nee, dat is vooral lui.
Niets tegen pasta, rijstgerechten, etc maar er is helemaal niets mis met AGV. Ligt er vooral aan hoe je het klaar maakt.
Ja maar ik bedoelde gewoon gekookte aardappel zegmaar
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  donderdag 9 maart 2023 @ 13:12:31 #41
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_208300001
Wat heb je toch een gave om elke keer je eigen topics te vernaggelen met je vooringenomen visie.
  donderdag 9 maart 2023 @ 13:51:27 #42
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208300479
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 13:10 schreef sirdanilot het volgende:

Bejaarden zijn natuurlijk meer geneigd om ouderwetse doorgekookte groenten en andere ouderwetse dingen te eten zoals balkenbrij en zo.
Ik weet niet wat jij onder bejaard verstaat, maar volgens mij leef jij in jouw hoofd nog ergens met dat begrip in de jaren 50.
Ik ben er van overtuigd meer gevarieerd en gezond (ook met AVG) te eten dan jij.
Niks van wat jij opnoemt geldt voor mij en mijn leeftijdsgenoten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 9 maart 2023 @ 13:58:01 #43
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_208300556
Ik hoop het.
Huilen dan.
pi_208300632
Hooguit 1x per 2 weken klassiek AGV, heb dat bij m'n ouders wel genoeg gehad vroeger ;)

Toevallig vanavond! Broccoli, krieltjes, varkenshaasje met een champ/roomsaus. (wel zelfgemaakte saus natuurlijk, geen pakje knorr)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_208300656
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 19:27 schreef Karzai het volgende:
Dit gooi ik straks allemaal in de braadpan, brood 5 minuten in de oven
[ afbeelding ]
Het is wel wat veel zout denk ik.
  donderdag 9 maart 2023 @ 14:13:23 #46
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_208300725
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 13:12 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ja maar ik bedoelde gewoon gekookte aardappel zegmaar
En?
  donderdag 9 maart 2023 @ 14:14:18 #47
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_208300731
Niets mis ook met Stamppot
  donderdag 9 maart 2023 @ 14:17:34 #48
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_208300766
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 09:56 schreef mvdejong het volgende:
Vanavond gekookte aardappelen en een rundersaucijsje. Groente weet ik nog niet, ik ben de vriezer in de berging aan het ontruimen, tijdens de lunch kijk ik even wat ik daar uit haal.
In de vriezer lag nog een struik rabarber, dat gaat er goed bij !
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_208300869
Ik maak 4x in de week AVG als een echte kaaskop 7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')