SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En weer
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
bolk
speel dit spel veel te weinig.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
[quote]Op woensdag 8 maart 2023 15:30 schreef devzero het volgende:
Wat gaan we eens met die @:happycharly doen
tssss.. met je uiensoep..
[ Bericht 9% gewijzigd door HappyCharly op 08-03-2023 18:01:21 ]Trust nobody![]()
Van uien ga ik meestal huilen, dus ik pas wel opquote:
[ Bericht 2% gewijzigd door devzero op 08-03-2023 18:54:11 ]![]()
Is wel lekker uiensoep, al een tijd niet meer gegeten“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Tuurlijk dat is toch veel fijner dan op mobiel..quote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Meestal in de avond FOK! ik mobiel“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ja maar ... dan moet je toevallig achter een pc/laptop zitten. Telefoon heb ik altijd bij de hand.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:06 schreef Loveable het volgende:
[..]
Tuurlijk dat is toch veel fijner dan op mobiel..F.K.A. SuperwormJim![]()
Ook als je op de wc zitquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:07 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ja maar ... dan moet je toevallig achter een pc/laptop zitten. Telefoon heb ik altijd bij de hand.
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
ja ik meestal op pc hee en heel soms op mobiel als ik bijv op weg ben naar utrecht cs om DJMO te spottenquote:
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:08 schreef Paul het volgende:
[..]
ja ik meestal op pc hee en heel soms op mobiel als ik bijv op weg ben naar utrecht cs om DJMO te spotten
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
ik ben best liefquote:Op woensdag 8 maart 2023 15:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Van uien ga ik meestal huilen, dus ik pas wel opTrust nobody![]()
Omdat ze man zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
waarom heb jij zo'n hekel aan mannen?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
SWJ moet niet zo raar doen hee, helemaal modereren is nie te doenop mobiel hoorWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je kunt beter vragen wat er niet mis is met mannen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja maar wat is er mis met mannen?Trotste mama van Ambar
wat is er niet mis met mannen?quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wat er niet mis is met mannen.Trust nobody![]()
Nou, dan ben je een hele tijd bezig als je dat allemaal moet opsommen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wat er niet mis is met mannen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Moet jij niet moderen ipv FOK!ken!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik las uilensoep
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nee, dat is niet genoeg om alle andere geweldige eigenschappen van mannen zodanig omlaag te halen dat we op het niveau van de gemiddelde vrouw zittenquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
maar dat compenseert niet genoeg begrijp ik
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, dat is niet genoeg om alle andere geweldige eigenschappen van mannen zodanig omlaag te halen dat we op het niveau van de gemiddelde vrouw zitten![]()
Je zou aardig doenTrust nobody![]()
Is realistisch zijn onaardigquote:
Tsja, ik kan er ook niks aan doen dat het een feit isquote:
Maar je bent uien vergeten in te kopen?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik krijg altijd last van de maag als ik die dingen eetTrotste mama van Ambar
Yesquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:32 schreef HappyCharly het volgende:
@:Mazikeen, volg jij EJVJL ook? Wat leuk
EN BB, en Love Island UK![]()
![]()
Ik heb nog in huis:
paprika
aubergine
aardappels
pasta
pesto
tomaatjes
feta
wat ga ik eten?Trotste mama van Ambar
Pasta pesto met tomaatjes, paprika en aubergine en feta?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ovenschotel?quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog in huis:
paprika
aubergine
aardappels
pasta
pesto
tomaatjes
feta
wat ga ik eten?![]()
Ik ga wel ovenschotel maken, heb gehakt en zoete aardappelUw ADH vitamine Worst
Kippenpoot uit de oven
Gebakken aardappeltjes
En doperwtjes met maisThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Pureersoep?quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog in huis:
paprika
aubergine
aardappels
pasta
pesto
tomaatjes
feta
wat ga ik eten?![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:53 schreef Mazikeen het volgende:
Ik heb ook doperwtjes, met gekookte aardappeltjes en een hamburgertje (zonder broodje)
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Uiensoepquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog in huis:
paprika
aubergine
aardappels
pasta
pesto
tomaatjes
feta
wat ga ik eten?Trust nobody![]()
Als je aardappels hebt hoef je geen broodje. En vice versa.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:53 schreef Mazikeen het volgende:
Ik heb ook doperwtjes, met gekookte aardappeltjes en een hamburgertje (zonder broodje)![]()
Er zullen anders genoeg zusjes zijn die helemaal wit gaan worden in aprilquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:57 schreef hemarookworst het volgende:
als we maar niet weer een witte april hebben
niet alleen in aprilquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zullen anders genoeg zusjes zijn die helemaal wit gaan worden in aprilUw ADH vitamine Worst
ja daaromquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:55 schreef maily het volgende:
[..]
Als je aardappels hebt hoef je geen broodje. En vice versa.![]()
![]()
Geh losssssquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen Wochende nodig om te saufen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga er vandoor! Hopen dat het niet druk is op de weg, zo geen zin in file!
Adios
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2023 17:29:21 ]![]()
Adios zequote:Op woensdag 8 maart 2023 17:28 schreef Mazikeen het volgende:
Ik ga er vandoor! Hopen dat het niet druk is op de weg, zo geen zin in file!
Adios
Sorry.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nu heb ik trek in bier![]()
FeestjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Spinazie maken zoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Where is the bolk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bolk hier bolk daar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een BolkPing?quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Even kijken wat ik straks in de ping ga bolken.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Goeie RoddelpraatThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ook geen bougie vonken zekerquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:40 schreef Emmerdeur het volgende:
Ze verkopen hier geen eens franse uien
Ok goeie verhaalquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:40 schreef Emmerdeur het volgende:
Ze verkopen hier geen eens franse uien![]()
Hoe laat kan ik morgen avond aanschuiven?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nuquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe laat kan ik morgen avond aanschuiven?![]()
![]()
Ja, maar nu heb ik al avond eten gehadquote:
Tsja, heb ik al die moeite gedaan om eten te koken als ik ook bij Moonie had kunnen eten
Tsja.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:48 schreef DerRabbit het volgende:
Tsja, heb ik al die moeite gedaan om eten te koken als ik ook bij Moonie had kunnen etenHow can I make this topic about me?![]()
Dan maar alvast reserveren voor morgenquote:
Ja, als ze dan tijd heeft voor je...quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan maar alvast reserveren voor morgenHow can I make this topic about me?![]()
Is Moonie zo druk bezocht tijdens het diner?quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, als ze dan tijd heeft voor je...![]()
Ahah, jullie zijn lekker met z'n tweetjes liefdevol aan het bolken
Wel bijten?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moest lachen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
*Er is genoeg voor iedereen*quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Bewaar ook een paar voor de rest van onsTrust nobody![]()
Nu heb ik zin in chocolaquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gelukkig want ik heb wel trek in een paar goede pralines.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Paaseitjes..... die heb in ook al gekocht
Trust nobody![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ja hoor. Nog even en ik ga mijn chocolade voorraad aanspreken.
Trust nobody![]()
Don’t over do-itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2023 19:28:31 ]![]()
Vriend! Ltns!quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ja hoor. Nog even en ik ga mijn chocolade voorraad aanspreken.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Heb jij vandaag stiekem ook een feestdagquote:![]()
Het is vandaag internationale vrouwendag. Hij is vast een omgebouwde vrouwquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb jij vandaag stiekem ook een feestdag![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:27 schreef Emmerdeur het volgende:
Don’t over do-itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iedereen is goed zoals hij isTrust nobody![]()
Is 364 dagen niet al genoeg zonder erkenningquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Jammer dat er geen officiële internationale mannendag is.![]()
![]()
Niet schreeuwen voor je geslagen wordt.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Jammer dat er geen officiële internationale mannendag is.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Internationale_Mannendagquote:Internationale mannendag (IMD) is een jaarlijkse feestdag die plaatsvindt op 19 november. Het oorspronkelijke initiatief, dat stamt uit 1992, is uitgegroeid tot een evenement dat jaarlijks plaatsvindt in ongeveer 79 landen.[1][2] Het project werd op 7 februari 1992 in Sydney ingewijd door Thomas Oaster.[3]
Jerome Teelucksingh, die het evenement nieuw leven inblies, koos ervoor om het feest elk jaar op 19 november te vieren. Dit was om de verjaardag van zijn vader te eren en ook te vieren hoe op die datum in 1989 het voetbalteam van Trinidad en Tobago[noot 1] het land had verenigd met hun inspanningen om zich te kwalificeren voor het WK voetbal.[4] Teelucksingh heeft Internationale mannendag gepromoot als niet alleen een gendered dag, maar een dag waarop alle problemen met mannen en jongens kunnen worden aangepakt. Hij zei over IMD en zijn basisactivisten: "Ze streven naar gendergelijkheid en proberen geduldig de negatieve beelden en het stigma te verwijderen dat met mannen in onze samenleving is verbonden".[4]Ik heb er één en ik ben er trots op
AfwachtenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dat is net als dat er geen kinderdag is..quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Jammer dat er geen officiële internationale mannendag is.Trust nobody![]()
Ja, ik had al gegoogled, en toen stond er dat dat geen officiële internationale mannendag is, zoals deze internationale vrouwendag het wel is.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niet schreeuwen voor je geslagen wordt.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Internationale_Mannendag
[..]How can I make this topic about me?![]()
Alleen gister heb ik minder dan 100 posts gemaakt deze maand en deze dag ga ik er weer overheen.
#werkontwijkendgedrag
Ik zeg ook niet dat ik ze die ene dag niet gun...
Zou niet durven, heb ik zo een ban te pakken....How can I make this topic about me?![]()
Vrouw vrouw vrouwquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:43 schreef Mazikeen het volgende:
Ik vind vrouwendag alleen leuk als het een officiële feestdag wordt voor vrouwen en ik dus vrij benOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
FTFY!quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
niet mijn quote aanpassen zonder FTFY erbij te zettenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Zou ik nog even een stukje gaan wandelen nu het eventjes droog is?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jazeker, waarom niet? Je moet je stappen toch halen?quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
Zou ik nog even een stukje gaan wandelen nu het eventjes droog is?How can I make this topic about me?![]()
je klinkt als een man van 80 heequote:Op woensdag 8 maart 2023 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
Zou ik nog even een stukje gaan wandelen nu het eventjes droog is?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Zou wachten tot het gaat regenen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
Zou ik nog even een stukje gaan wandelen nu het eventjes droog is?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bedankt fur die punkten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Welke punten?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja ik had al verwacht dat je een tegenreactie kreeg. maar die bleef uit.How can I make this topic about me?![]()
Zeldzaam.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja ik had al verwacht dat je een tegenreactie kreeg. maar die bleef uit.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of men was zo verbouwereerd over je reactie dat ze nog steeds een goed antwoord aan het verzinnen zijn.quote:
How can I make this topic about me?![]()
Gunfactor denk ik.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of men was zo verbouwereerd over je reactie dat ze nog steeds een goed antwoord aan het verzinnen zijn.
Van links....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Naar rechts....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Reken ik ook goed.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb wel andere dingen aan m'n hoofd eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of men was zo verbouwereerd over je reactie dat ze nog steeds een goed antwoord aan het verzinnen zijn.Ik heb er één en ik ben er trots op
naar het buitenlandquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Och. Op een of andere manier heb ik geen zin om deze aflevering te kijken.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ik heb met hem te doen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Staat er nou RIP naast zijn hoofd?quote:![]()
![]()
Nee maily.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ookquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar nu heb ik al avond eten gehad![]()
![]()
Komt wel dichtbij zo.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je kunt alsnog ""aanschuiven"" voor de afwasquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar nu heb ik al avond eten gehad![]()
![]()
Das makkelijk toch? Je schuift alle borden en bestek zo vanaf het aanrecht de vaatwasser in toch?.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:30 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt alsnog ""aanschuiven"" voor de afwasHow can I make this topic about me?![]()
quote:
Toch nog 2,3k stappen erbij gestapt en nu plenst het weer![]()
Trots op jou.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
Toch nog 2,3k stappen erbij gestapt en nu plenst het weer
Ander topic?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gebeurt mij ook regelmatig.quote:
vriendquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ja hoor. Nog even en ik ga mijn chocolade voorraad aanspreken.
[..]![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: