dat is net als dat er geen kinderdag is..quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Jammer dat er geen officiële internationale mannendag is.
Ja, ik had al gegoogled, en toen stond er dat dat geen officiële internationale mannendag is, zoals deze internationale vrouwendag het wel is.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niet schreeuwen voor je geslagen wordt.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Internationale_Mannendag
[..]
Vrouw vrouw vrouwquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:43 schreef Mazikeen het volgende:
Ik vind vrouwendag alleen leuk als het een officiële feestdag wordt voor vrouwen en ik dus vrij ben
FTFY!quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
niet mijn quote aanpassen zonder FTFY erbij te zetten
Jazeker, waarom niet? Je moet je stappen toch halen?quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
Zou ik nog even een stukje gaan wandelen nu het eventjes droog is?
je klinkt als een man van 80 heequote:Op woensdag 8 maart 2023 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
Zou wachten tot het gaat regenen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
Zeldzaam.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja ik had al verwacht dat je een tegenreactie kreeg. maar die bleef uit.
Of men was zo verbouwereerd over je reactie dat ze nog steeds een goed antwoord aan het verzinnen zijn.quote:
Gunfactor denk ik.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of men was zo verbouwereerd over je reactie dat ze nog steeds een goed antwoord aan het verzinnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |