SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En weer
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
bolk
speel dit spel veel te weinig.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
[quote]Op woensdag 8 maart 2023 15:30 schreef devzero het volgende:
Wat gaan we eens met die @:happycharly doen
tssss.. met je uiensoep..
[ Bericht 9% gewijzigd door HappyCharly op 08-03-2023 18:01:21 ]Trust nobody![]()
Van uien ga ik meestal huilen, dus ik pas wel opquote:
[ Bericht 2% gewijzigd door devzero op 08-03-2023 18:54:11 ]![]()
Is wel lekker uiensoep, al een tijd niet meer gegeten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Tuurlijk dat is toch veel fijner dan op mobiel..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja maar ... dan moet je toevallig achter een pc/laptop zitten. Telefoon heb ik altijd bij de hand.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:06 schreef Loveable het volgende:
[..]
Tuurlijk dat is toch veel fijner dan op mobiel..F.K.A. SuperwormJim![]()
Ook als je op de wc zitquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:07 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ja maar ... dan moet je toevallig achter een pc/laptop zitten. Telefoon heb ik altijd bij de hand.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ja ik meestal op pc hee en heel soms op mobiel als ik bijv op weg ben naar utrecht cs om DJMO te spottenquote:
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:08 schreef Paul het volgende:
[..]
ja ik meestal op pc hee en heel soms op mobiel als ik bijv op weg ben naar utrecht cs om DJMO te spotten
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ik ben best liefquote:Op woensdag 8 maart 2023 15:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Van uien ga ik meestal huilen, dus ik pas wel opTrust nobody![]()
Omdat ze man zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
waarom heb jij zo'n hekel aan mannen?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
SWJ moet niet zo raar doen hee, helemaal modereren is nie te doenop mobiel hoorWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je kunt beter vragen wat er niet mis is met mannen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja maar wat is er mis met mannen?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
wat is er niet mis met mannen?quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wat er niet mis is met mannen.Trust nobody![]()
Nou, dan ben je een hele tijd bezig als je dat allemaal moet opsommen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wat er niet mis is met mannen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Moet jij niet moderen ipv FOK!ken!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik las uilensoep
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nee, dat is niet genoeg om alle andere geweldige eigenschappen van mannen zodanig omlaag te halen dat we op het niveau van de gemiddelde vrouw zittenquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
maar dat compenseert niet genoeg begrijp ik
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, dat is niet genoeg om alle andere geweldige eigenschappen van mannen zodanig omlaag te halen dat we op het niveau van de gemiddelde vrouw zitten![]()
Je zou aardig doenTrust nobody![]()
Is realistisch zijn onaardigquote:
Tsja, ik kan er ook niks aan doen dat het een feit isquote:
Maar je bent uien vergeten in te kopen?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: