SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
🤣🤣quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:43 schreef GayGuy het volgende:
Wist zo snel geen andere TT. Mag aangepast worden😅😅
Jolien nu voorquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:45 schreef PunkieePie het volgende:
Was MA straks nou ook nog aan de beurt voor de secret mission?
Tussendoor even se uitzending aan het kijken
druk m uitquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:43 schreef GayGuy het volgende:
Wist zo snel geen andere TT. Mag aangepast worden😅😅
oh had deze post gemist van je, maar weet nu nog niksquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wij hebben veel verscheidene scholen in Belgė¨(kwaliteit natuurlijk)
Atheneum betekent bij ons gewoon onderwijs door de belgische staat betaald. Daarom niet minderwaardig, maar vergeven door allochtonen wegens kosten minder.
Verder Katholiek onderwijs, meeste anderen dan allochtonen en privé-scholen.
Hij gaat nogal makkelijk stuk.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny ik ga stuk, zie gewoon die vellen hangen vanaf hier
liefde is .................... samen je kaka delenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:46 schreef Monique___ het volgende:
ja lolien je bent vies maar gelukkig vindt bernt alles van jou mooi zelfs je kaka foto zoals je vertelde
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:54 schreef odie22 het volgende:
[..]
liefde is .................... samen je kaka delen
Van deze serie bedoelt hij.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Nee Jason Queen Nawel heeft er vaker op gestaan.
Als jullie erop staan gaat er een Belg weg.
denk dat ali aan de beurt is dit weekendquote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Nee Jason Queen Nawel heeft er vaker op gestaan.
Als jullie erop staan gaat er een Belg weg.
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:00 schreef BBERTJE het volgende:
Danny al iets losgelaten over de nominatie?
ja daar heb je ook wel weer een puntquote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:01 schreef Angelique61 het volgende:
Denk als dDanny Ali nomineert, dan moet ie aan het infuus...
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kijk helemaal niets live, maar genomineerd straks Charlotte, Ali en Lindsey ?
Daar kan ik wel mee levenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Bart Michelangelo en Jason verwacht ik
Jason als eerste safe en dan Michelangelo naar huis
Daar wordt over gespeculeerd, maar niks is zeker.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sorry als het off topic is, maar was Chiara nu gedwongen weggestuurd ... ?
Revoltequote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Blijkbaar luistern MA en Jason niet naar de zendercheck
Hij vond vooral dat ze die man buiten de poort weg moesten sturen want stel je voor dat je info van buiten krijgt.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:32 schreef Monique___ het volgende:
dennie zei net dat het klaar moet zijn met het niet luisteren , geen consequentie. geeft nu ook zijn mening op het gejat van kartkleuter, is gewoon stelen
Had blijkbaar ook al de vrijstellingspin van Lindsey in zijn kast liggenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:32 schreef Monique___ het volgende:
dennie zei net dat het klaar moet zijn met het niet luisteren , geen consequentie. geeft nu ook zijn mening op het gejat van kartkleuter, is gewoon stelen
mattiesquote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Had blijkbaar ook al de vrijstellingspin van Lindsey in zijn kast liggen
'heb jij weer' op z'n robsquote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:42 schreef Krambo het volgende:
Oh ze slapen alweer.
Steeds als ik de streams aanslinger is het of een SL of ze liggen al te slapen
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:51 schreef Krambo het volgende:
Heeft Danny al iets losgelaten over wie hij gaat nomineren?
Als hij slim is, gaat hij op Bart en MA want die twee willen hem eruit hebben en zet hij Jason er ook naast.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:51 schreef Krambo het volgende:
Heeft Danny al iets losgelaten over wie hij gaat nomineren?
BB beslist wie er uit of in gaan niet de kandidaten zo rollen ze daar één grote fake show.quote:Op woensdag 8 maart 2023 00:43 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Als hij slim is, gaat hij op Bart en MA want die twee willen hem eruit hebben en zet hij Jason er ook naast.
Then again, dan gaan ze weer denken dat het kamer tegen kamer is terwijl dit voor Dannys kansen gewoon echt de beste zet is.
Je weet niet wat zijn beste kans is want de redactie bepaalt in grote maten. Dat mag inmiddels duidelijk zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2023 00:43 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Als hij slim is, gaat hij op Bart en MA want die twee willen hem eruit hebben en zet hij Jason er ook naast.
Then again, dan gaan ze weer denken dat het kamer tegen kamer is terwijl dit voor Dannys kansen gewoon echt de beste zet is.
Speciaal voor aanvragen en bedankjes voor de SV schrijvers, filmmakers een eigen topicquote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Omdat er bij de buren niets meer gebeurd, neem ik nu 24/7 een stream hier op ....
Hier ben ik steeds meer van overtuigd, maar niet te bewijzen. Wordt volgens mij niets gedaan met stemresultaten.quote:Op woensdag 8 maart 2023 06:38 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
BB beslist wie er uit of in gaan niet de kandidaten zo rollen ze daar één grote fake show.
Ze zullen het als indicatie gebruiken maar meer ook niet.quote:Op woensdag 8 maart 2023 07:13 schreef DocCroc het volgende:
[..]
Hier ben ik steeds meer van overtuigd, maar niet te bewijzen. Wordt volgens mij niets gedaan met stemresultaten.
Pas als hij het mee uit huis neemt toch?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:32 schreef Monique___ het volgende:
🤣🤣quote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:34 schreef marky het volgende:
[..]
Hij vond vooral dat ze die man buiten de poort weg moesten sturen want stel je voor dat je info van buiten krijgt.
Chayron zat met zijn pin bij de Mac. 🤣🤣quote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Had blijkbaar ook al de vrijstellingspin van Lindsey in zijn kast liggen
Als je spullen van medebewoners in je privé kastje legt is dat gewoon achteroverdrukken. Dus stelen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 07:46 schreef Kayro het volgende:
[..]
Pas als hij het mee uit huis neemt toch?
vroeg wakker.. scherpquote:Op woensdag 8 maart 2023 07:46 schreef Kayro het volgende:
[..]
Pas als hij het mee uit huis neemt toch?
Eerlijk gezegd moet ik er bij Mimi wel om lachen hij doet het zo stiekem opzichtig. Overigens heeft die mevrouw van de beveiliging ook geprobeerd een skibril achterover te drukken.quote:Op woensdag 8 maart 2023 07:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als je spullen van medebewoners in je privé kastje legt is dat gewoon achteroverdrukken. Dus stelen.
Wacht nog steeds tot knot en keer gewassen wordtquote:Op woensdag 8 maart 2023 09:06 schreef Gerrie_55 het volgende:
Lyndsey alweer zonder een drup water aangekleed
O herstel 2 handen water over smoelwerk
Dat was ook m.a. dat vertelde jason op de streamsquote:Op woensdag 8 maart 2023 08:21 schreef marky het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd moet ik er bij Mimi wel om lachen hij doet het zo stiekem opzichtig. Overigens heeft die mevrouw van de beveiliging ook geprobeerd een skibril achterover te drukken.
Las dat ze gisteravond stond te douchenquote:Op woensdag 8 maart 2023 09:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ok dat je niet iedere dag douchet alla maar dan neem je toch in ieder geval een lap onder je okseen een lap over je doos
Eerder dan een freeze🤣quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht nog wel een vrijstelling voor een coin of 10 in The Wall
Dat is dus iets wat hij vanaf dag 1 al deed. Heb ook het idee dat hij van alle bewoners de meeste basiskennis heeft in de keuken. En nu is dat niet bijster veel, maar dat zegt dus meer over de andere bewoners.quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:57 schreef Ptr67 het volgende:
Hoe je ook denkt positief of negatief over deze jongeman (Danny)... hij pakt in ieder geval zijn verantwoordelijkheden wel terug op en staat brood te maken. Iets wat je andere bewoners weinig zag doen dan occasioneel een Lotte.
Is ook regelmatig aan in de keuken te zien om te koken en is niet vies van afwas of opruim. Voor een man met zijn reputatie, is dit wel plezant om te zien telkens.
Ja dan kan je alsnog smorgens een natte lap erover doenquote:Op woensdag 8 maart 2023 09:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Las dat ze gisteravond stond te douchen
Laten ze hem dan ergens bovenin zetten. Dan heeft MA het niet zo snel doorquote:Op woensdag 8 maart 2023 09:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht nog wel een vrijstelling voor een coin of 10 in The Wall
quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Laten ze hem dan ergens bovenin zetten. Dan heeft MA het niet zo snel door
Kopje kontje zoals het in de zorg gezegd wordt hahaquote:Op woensdag 8 maart 2023 09:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ok dat je niet iedere dag douchet alla maar dan neem je toch in ieder geval een lap onder je oksels en een lap over je doos
quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Laten ze hem dan ergens bovenin zetten. Dan heeft MA het niet zo snel door
Hij kookt niet best maar doet alsof Gister heeft Mimi brood gebakken.quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:57 schreef Ptr67 het volgende:
Hoe je ook denkt positief of negatief over deze jongeman (Danny)... hij pakt in ieder geval zijn verantwoordelijkheden wel terug op en staat brood te maken. Iets wat je andere bewoners weinig zag doen dan occasioneel een Lotte.
Is ook regelmatig aan in de keuken te zien om te koken en is niet vies van afwas of opruim. Voor een man met zijn reputatie, is dit wel plezant om te zien telkens.
Jason moest het van BB toen bij ze weghalen. Zowel bij Mimi als bij Lindsey.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat was ook m.a. dat vertelde jason op de streams
Ah bedankt voor de uitleg, nu weet ik wie er brood staat te bakken, en inderdaad, hij heeft meer verantwoordelijkheids gevoel dan de anderen, doet veel meer, ziet het ook echt.quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:57 schreef Ptr67 het volgende:
Dat is hoe ze werken. Charlotte en Danny eisen die rol dat geeft veel positieve cameramomentjes.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ah bedankt voor de uitleg, nu weet ik wie er brood staat te bakken, en inderdaad, hij heeft meer verantwoordelijkheids gevoel dan de anderen, doet veel meer, ziet het ook echt.
Zelfde verhaal als de trui van ''Els'' die ''NOOIT'' gewassen werd volgens de mensen hier, wij zien niet alles, Els vertelde later dat dat haar lievelings trui was, en dat hij elke avond werd gewassen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Las dat ze gisteravond stond te douchen
dit klopt, ik denk dat ook!quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat is dus iets wat hij vanaf dag 1 al deed. Heb ook het idee dat hij van alle bewoners de meeste basiskennis heeft in de keuken. En nu is dat niet bijster veel, maar dat zegt dus meer over de andere bewoners.
Ja want de rest staat er idd om te springen om ook te mogen kokenquote:Op woensdag 8 maart 2023 09:21 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is hoe ze werken. Charlotte en Danny eisen die rol dat geeft veel positieve cameramomentjes.
Even rustig zitten in de drukte van het BB huis , lijkt mij anders ook heerlijk hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:25 schreef Kayro het volgende:
Waar we blijven volhouden dat t gezellig is.. goeie vibe🙄🥳
Ja met Danny is een stukje warmte teruggekomen... warm slijm dat wel.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:25 schreef Kayro het volgende:
Waar we blijven volhouden dat t gezellig is.. goeie vibe🙄🥳
Danny 5x achter elkaar gezellig ..quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:29 schreef marky het volgende:
[..]
Ja met Danny is een stukje warmte teruggekomen... warm slijm dat wel.
Gister heeft Mimi brood gebakken daar hoor je niemand over. Jason bakt ook regelmatig brood want die wil zelf graag volkorenbrood. Alleen die ochtendploeg doet het slimmer omdat er in de ochtend weinig te beleven is in het huis weet je dat de camera's er op zullen staan.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja want de rest staat er idd om te springen om ook te mogen koken![]()
Iemand kan de leiding krijgen door een stap naar voren te doen... maar ook doordat de rest een stap naar achteren doet
Charlotte en Danny zijn de enige 2 die de dingen ook zien, Charlotte loopt altijd op te ruimen, dingen klaar te maken, de rest doet alsof door op aanrecht te zitten, in de keuken te lopen zonder wat te doen, maar het doen laten lijken dat ze heel veel doen. Ali kan letterlijk niets, weet niet eens wat een garde is, Bart zegt eerlijk dat ie alleen kan afwassen, Lindsey zit alleen maar of loopt met een stok in haar mond te douwen, Jason kan en wil ook niets doen,alleen als hij honger heeft, kan hij van alles . Jolien is te veel verwend door Bernd en kan enkel plamuren.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja want de rest staat er idd om te springen om ook te mogen koken![]()
Iemand kan de leiding krijgen door een stap naar voren te doen... maar ook doordat de rest een stap naar achteren doet
Ik kan gewoon die streams niet zien hij lijkt nog wel nepper als in zijn eerste poging.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:32 schreef Kayro het volgende:
[..]
Danny 5x achter elkaar gezellig ..
dat bedoelde ik..zolang je t maar blijft zeggen, lijkt wel z'n nieuw stopwoord🙄
Dan moeten Jason en/of mimi het ook smorgens gaan doen? Volgens mij zijn ze niet ergens opgesloten of vast gebonden maar kunnen ze vrij naar de keuken lopen?quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:32 schreef marky het volgende:
[..]
Gister heeft Mimi brood gebakken daar hoor je niemand over. Jason bakt ook regelmatig brood want die wil zelf graag volkorenbrood. Alleen die ochtendploeg doet het slimmer omdat er in de ochtend weinig te beleven is in het huis weet je dat de camera's er op zullen staan.
Danku voor deze heldere analyse!quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
Charlotte en Danny zijn de enige 2 die de dingen ook zien, Charlotte loopt altijd op te ruimen, dingen klaar te maken, de rest doet alsof door op aanrecht te zitten, in de keuken te lopen zonder wat te doen, maar het doen laten lijken dat ze heel veel doen. Ali kan letterlijk niets, weet niet eens wat een garde is, Bart zegt eerlijk dat ie alleen kan afwassen, Lindsey zit alleen maar of loopt met een stok in haar mond te douwen, Jason kan en wil ook niets doen, Jolien is te veel verwend door Bernd en kan enkel plamuren.
Advies opgehaald bij Salar.. hebben met elkaar afgesproken 2 dgn. Voor herintreding😉quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:33 schreef marky het volgende:
[..]
Ik kan gewoon die streams niet zien hij lijkt nog wel nepper als in zijn eerste poging.
Je hoeft het niet in de ochtende te doen want het brood dat ze nu eten is nog van gister. Wat ze in de ochtend bakken eten ze later vandaag. Het voordeel van de ochtend is dat je alleen bent met de camera op je.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan moeten Jason en/of mimi het ook smorgens gaan doen? Volgens mij zijn ze niet ergens opgesloten of vast gebonden maar kunnen ze vrij naar de keuken lopen?
Ow wacht, ze blijven graag lekker lang in bed liggen
Maar waarom heb je die camera alleen?? Omdat de rest blijft liggen. Dus dan moet je ook maar blijven liggen want anders ben je camerageil in de ochtend??quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:38 schreef marky het volgende:
[..]
Je hoeft het niet in de ochtende te doen want het brood dat ze nu eten is nog van gister. Wat ze in de ochtend bakken eten ze later vandaag. Het voordeel van de ochtend is dat je alleen bent met de camera op je.
Chiara bakte vaak brood en Jason en zelfs Ali een keer.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:32 schreef marky het volgende:
[..]
Gister heeft Mimi brood gebakken daar hoor je niemand over. Jason bakt ook regelmatig brood want die wil zelf graag volkorenbrood. Alleen die ochtendploeg doet het slimmer omdat er in de ochtend weinig te beleven is in het huis weet je dat de camera's er op zullen staan.
Jason is meestal degene die zegt dat het huis vuil is en ook werkelijk schoon gaat maken, Ali schrobt heel de badkamer.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
Charlotte en Danny zijn de enige 2 die de dingen ook zien, Charlotte loopt altijd op te ruimen, dingen klaar te maken, de rest doet alsof door op aanrecht te zitten, in de keuken te lopen zonder wat te doen, maar het doen laten lijken dat ze heel veel doen. Ali kan letterlijk niets, weet niet eens wat een garde is, Bart zegt eerlijk dat ie alleen kan afwassen, Lindsey zit alleen maar of loopt met een stok in haar mond te douwen, Jason kan en wil ook niets doen,alleen als hij honger heeft, kan hij van alles . Jolien is te veel verwend door Bernd en kan enkel plamuren.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:25 schreef ledn81 het volgende:
Sumo security heeft vroeg lunchpauze vandaag
[ afbeelding ]
Ik heb hetzelfde, het is zo gemaakt wat hij doet, zo bewust van de cameraquote:Op woensdag 8 maart 2023 09:33 schreef marky het volgende:
[..]
Ik kan gewoon die streams niet zien hij lijkt nog wel nepper als in zijn eerste poging.
Dat is hij al sinds zaterdag, viel mij ook op.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:00 schreef Koos1958 het volgende:
Wat is Bart stil heb hem nog niet horen praten aan tafel.
Bart is een beetje klaar met het oneerlijke dat Danny opnieuw binnen is gekomen. Was al wat klaar sinds Rob weg is en later Chiara. Bart zou het prima vinden om lekker naar huis te gaan vermoed ik. Vind het daarom ook niet ondenkbaar dat BB Bart naar huis laat gaan deze zaterdag.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:02 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat is hij al sinds zaterdag, viel mij ook op.
ja maar Bart gaat dan niet naar huis maar Michelangeloquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Bart is een beetje klaar met het oneerlijke dat Danny opnieuw binnen is gekomen. Was al wat klaar sinds Rob weg is en later Chiara. Bart zou het prima vinden om lekker naar huis te gaan vermoed ik. Vind het daarom ook niet ondenkbaar dat BB Bart naar huis laat gaan deze zaterdag.
MA gaat niet.. de fun/gun factor ligt bij FEBO nog te hoog... hij zorgt voor meer verrassingen dan Ali!quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
Danny weet dat Mich nu helemaal niet meer populair is dus een makkelijk doelwit
Hij kreeg gisteren al waarschuwingen van de febo omdat hij niet luisterde, Danny zei zelfs voor de grap gooi hem er maar uit als hij niet wil luisteren.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:12 schreef Kayro het volgende:
Michealangelo secret room, het is anders dan normaal..
Geluid af!!!
Hij is ook super grappig en schattig naar mijn mening dan.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ali is de koning van de lach, mensen vinden hem nou eenmaal leuk
Kan wel door de lijnen tekst doorzien dat je fan bent van MA... op zich geen erg natuurlijk. Ieder heeft zo zijn/haar favo... maar om nu direct Danny af te kraken (ben zelf ook geen fan van hem) met dat die precies niet in huis doet lijkt me er ook wat over.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:32 schreef marky het volgende:
[..]
Er is er gelukkig maar1 die helemaal NIETS doet en dat is Jolien 😉quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:25 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Kan wel door de lijnen tekst doorzien dat je fan bent van MA... op zich geen erg natuurlijk. Ieder heeft zo zijn/haar favo... maar om nu direct Danny af te kraken (ben zelf ook geen fan van hem) met dat die precies niet in huis doet lijkt me er ook wat over.
Feit blijft dat meerdere bewoners wel ergens zien dat MA het minste in huis doet. Enkel middageten, geen afwas, geen opruim, bordjes laten staan en andere negatieve zaken heb ik al de revue zien passeren. Het zien van enkele discutabele acties of minder goede dingen van je favoriet (erkenning fouten) zou juist sieren.
Ze spelen allemaal een rol, zijn niet echt, roddelen (geen een doet het niet), zijn beperkt in hun kookkunsten en hebben soms kinderlijk gedrag.
Desalniettemin wel leuk om te zien hoe alles in 1 huisje wordt gedropt om te zien hoe die met elkaar omgaan
lekker de vellen van haar pootje trekken.. doet ze goedquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:35 schreef Kayro het volgende:
[..]
Er is er gelukkig maar1 die helemaal NIETS doet en dat is Jolien 😉
(Dit heeft ze zelfs bevestigd en erkend aan MA🤣)
Ik ben ook bang dat zijn verhaallijn een beetje gestopt is door het vertrek van Chiara.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:11 schreef Kayro het volgende:
[..]
MA gaat niet.. de fun/gun factor ligt bij FEBO nog te hoog... hij zorgt voor meer verrassingen dan Ali!
De rek is eruit bij ALI, met Lindsey komt dit ook niet meer tot z'n recht...
(Mijn gedachte)
Samen met Jolien onder die bordjes waarop ze stonden!quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:39 schreef Monique___ het volgende:
Hoe kan het dat mimi net naar de secret room mag gaan? niet meegekregen dat hij het 'gewonnen' had.
dubbele SLquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:40 schreef Kayro het volgende:
[..]
Samen met Jolien onder die bordjes waarop ze stonden!
Waren er dus 2 de rest waren vragen.. bij dat spel (ganzenbord) gameroom..
was eens hier op TV over de hoeren op de wallen die noemen het een hoerenbadjequote:Op woensdag 8 maart 2023 09:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Kopje kontje zoals het in de zorg gezegd wordt haha
Jezelf inlikken bij de vijand, en daar dan 'n bommetje droppen wanneer het tijd isquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:43 schreef Donna1000 het volgende:
Toch vreemd dat Danny nu aanpapt met charlotte en Jolien, zij waren samen met chiara de oorzaak dat Danny eruit moest. In een interview zei Danny zelfs nog dat Charlotte vuil spel speelde en nu ineens dikke vrienden
We gaan het meemaken ..🤞 als hij lef heeft verrast hij onsquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:43 schreef Donna1000 het volgende:
Toch vreemd dat Danny nu aanpapt met charlotte en Jolien, zij waren samen met chiara de oorzaak dat Danny eruit moest. In een interview zei Danny zelfs nog dat Charlotte vuil spel speelde en nu ineens dikke vrienden
We gaan het meemaken ..🤞 als hij lef heeft verrast hij onsquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:43 schreef Donna1000 het volgende:
🤣🤣omgquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was eens hier op TV over de hoeren op de wallen die noemen het een hoerenbadje
Bart krijgt z'n Freeze🙏 daarom streamlock, en hij verknalt m🤞quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:45 schreef Donna1000 het volgende:
Zielig zoals Bart daar zit, gaat niet goed met hem zo te zien.
Nee geen MA voor mij.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:25 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Kan wel door de lijnen tekst doorzien dat je fan bent van MA... op zich geen erg natuurlijk. Ieder heeft zo zijn/haar favo... maar om nu direct Danny af te kraken (ben zelf ook geen fan van hem) met dat die precies niet in huis doet lijkt me er ook wat over.
Feit blijft dat meerdere bewoners wel ergens zien dat MA het minste in huis doet. Enkel middageten, geen afwas, geen opruim, bordjes laten staan en andere negatieve zaken heb ik al de revue zien passeren. Het zien van enkele discutabele acties of minder goede dingen van je favoriet (erkenning fouten) zou juist sieren.
Ze spelen allemaal een rol, zijn niet echt, roddelen (geen een doet het niet), zijn beperkt in hun kookkunsten en hebben soms kinderlijk gedrag.
Desalniettemin wel leuk om te zien hoe alles in 1 huisje wordt gedropt om te zien hoe die met elkaar omgaan
Jolien heeft gisteravond toch 8 coins verdiend!quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:46 schreef Kayro het volgende:
[..]
Bart krijgt z'n Freeze🙏 daarom streamlock, en hij verknalt m🤞
(Niemand coins verdiend)
Dat doe ik ook! Zo heb ik 35 jaar geleden het nagelbijten afgeleerd (beet nagels tot bloedens toe)quote:
Ja klopt! Maar dat is SR is een andere opdrachtquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jolien heeft gisteravond toch 8 coins verdiend!
👍 zolang je 💅 maar laat!quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook! Zo heb ik 35 jaar geleden het nagelbijten afgeleerd (beet nagels tot bloedens toe)
En nog als er 'n haaknagels zit pak ik de vijl.
Wie is spier?quote:
aflevering van gisterenavond zag je het even...quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dubbele SL
snapte die van lolien ook al niet.. maar dacht lama gaan..Zie net mimi en dacht![]()
Zal dan wel op tv zijn geweest?
De ramenwasser is naar huis.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:14 schreef Kayro het volgende:
Badkamer vibe!
Charlotte heeft d'r luier weer aan..
MA heeft een vette neus, wil iets laten draaien op z'n neus...
Jolien d'r haar is weer schoon..
Lindsey telt grijze haren..
Kijken naar de vuile spiegels, maar ondernemen geen moeite de spiegels schoon te maken.
Dennie dat heeft iemand al hierboven uitgelegd en is al meerdere keren hier in de COS door users benoemd als 'spier'.quote:
Zeker dat ze niet gewoon een fles melk uit de ijskast heeft genomen ?quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:31 schreef Joyce-43 het volgende:
Charlotte zat net verhaal te vertellen althans bij ontbijt dat ze bij iemand in huis was bekend iemand geloof ik weet iemand wie dat was?
en bij wie had ze een fles witte champagne meegenomen waar de ijskast vol stond ermee? miste dat even
kwam nav concert van ... Brown geloof ik in ziggo dome
een tijdje geleden vertelde ze over haar werk als nanny. Ze zei dat het een heel bekend iemand was maar de naam heeft ze niet genoemd omdat ze dat niet mocht zeggen, het was wel in een straat waar heel veel bekende sterren woonden.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:31 schreef Joyce-43 het volgende:
Charlotte zat net verhaal te vertellen althans bij ontbijt dat ze bij iemand in huis was bekend iemand geloof ik weet iemand wie dat was?
en bij wie had ze een fles witte champagne meegenomen waar de ijskast vol stond ermee? miste dat even
kwam nav concert van ... Brown geloof ik in ziggo dome
jammer dacht dat ze het nu wel had gezegd hahaquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:54 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
een tijdje geleden vertelde ze over haar werk als nanny. Ze zei dat het een heel bekend iemand was maar de naam heeft ze niet genoemd omdat ze dat niet mocht zeggen, het was wel in een straat waar heel veel bekende sterren woonden.
Snap het wel, er is daar ook niets te doen, gebeurd weinig. Af en toe een opdracht en verder is het de tijd uitzitten lijkt wel.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:19 schreef Joyce-43 het volgende:
die MA lijkt af en toe wel super depressief met zijn manier van doen en praten zo heel slooooom enzo niet normaal en gezucht de hele tijd
Da's toch wel het probleem van dit concept, er zitten op een bepaald moment nog zo weinig mensen in het huis dat het moeilijk meer spannend te krijgen is...quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap het wel, er is daar ook niets te doen, gebeurd weinig. Af en toe een opdracht en verder is het de tijd uitzitten lijkt wel.
ja maar dat is ook BB zeker zoals nu het met zo weinig bewoners zijn maar andere edtities wisten er ook nog wel wat van te makenquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap het wel, er is daar ook niets te doen, gebeurd weinig. Af en toe een opdracht en verder is het de tijd uitzitten lijkt wel.
Echt jammer, maar het is ook geen groep die zelf iets onderneemt om het gezellig te hebben.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's toch wel het probleem van dit concept, er zitten op een bepaald moment nog zo weinig mensen in het huis dat het moeilijk meer spannend te krijgen is...
Das een beetje vlaams Ali praat ook zo traag.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:19 schreef Joyce-43 het volgende:
die MA lijkt af en toe wel super depressief met zijn manier van doen en praten zo heel slooooom enzo niet normaal en gezucht de hele tijd
ja met deze bewoners wel en moet zeggen dat we best snel al op klein groepje ook zitten vind ik dit keerquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt jammer, maar het is ook geen groep die zelf iets onderneemt om het gezellig te hebben.
Misschien is drie maanden toch te lang. Je merkt gewoon aan alles dat de koek op is.
Streamers haken af, bewoners vervelen zich af.
en als er iets gebeurd krijgen we een slquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's toch wel het probleem van dit concept, er zitten op een bepaald moment nog zo weinig mensen in het huis dat het moeilijk meer spannend te krijgen is...
Limburgs-vlaams.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:24 schreef marky het volgende:
[..]
Das een beetje vlaams Ali praat ook zo traag.
Danny heeft de ponquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:35 schreef Joyce-43 het volgende:
Ali het er nu weer over dat hij het zo erg had met danny zijn vertrek gisteren voor slapen gaan zei hij het ook al keek zowat heel verliefd naar danny hahha
Heeft hij al uitgelegd.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:19 schreef Joyce-43 het volgende:
Dan beter zelf weg want nu kan er iemand uit moeten die wel graag wil.blijven. Bart laat nu blijken dat hij er echt zit voor het geld.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:46 schreef Donna1000 het volgende:
Bart hoopt dat hij genomineerd wordt en eruit gestemd wordt, hij heeft t gehad, weet dat hij niet gaat winnen dus waarom nog weer een week rekken
Hij kan daar ook gewoon trainen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heeft hij al uitgelegd.
Hij werkt normaal ruim 8 uur per dag. Daarnaast trainen. Bezige bij.
Hij verveelt zich. Mist Chiara en ziet zijn getrainde lichaam verdwijnen.
Te weinig uitdaging en is gefrustreerd door de oneerlijkheid van BB's manipulatie.
Mij nie bellen!quote:
Als hij zelf op stapt verliest ie zijn daggeld. Dat gaat om een paar duizend euro. Dat geeft niemand zomaar opquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan beter zelf weg want nu kan er iemand uit moeten die wel graag wil.blijven. Bart laat nu blijken dat hij er echt zit voor het geld.
dus dat hij is erg zielig aan het doen hoorquote:
nee wil je niet even langs BB huis gaan en schreeuwen voor derquote:
ja zijn haar ook niet gedaanquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
Bart zijn scheermes ook kapot daar kan je ook aan zien dat zijn zin eraf is
Enige wat Charlotje vergat... was dat ze een beschrijving gaf wie waar woonde naast voor of achter het huis waar ze Nanny was... iemand hier op Cos had het dan ontdekt om wie het ging. Zeer onverstandig van haar.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:54 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
een tijdje geleden vertelde ze over haar werk als nanny. Ze zei dat het een heel bekend iemand was maar de naam heeft ze niet genoemd omdat ze dat niet mocht zeggen, het was wel in een straat waar heel veel bekende sterren woonden.
Het Limburgse accent in Vlaanderen heeft deze stempel.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:24 schreef marky het volgende:
[..]
Das een beetje vlaams Ali praat ook zo traag.
Typisch kenmerk als je beseft dat je het spel gaat verliezen... dan wil je er zo snel mogelijk uit. Hij legt er zich dus bij neer.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:46 schreef Donna1000 het volgende:
Bart hoopt dat hij genomineerd wordt en eruit gestemd wordt, hij heeft t gehad, weet dat hij niet gaat winnen dus waarom nog weer een week rekken
Gaan we een Rob.2 krijgen?quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:12 schreef Jockari het volgende:
Bart is er klaar voor. Hij heeft het gehad.
[ afbeelding ]
[..]![]()
![]()
Tja dat mogen we niet horen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:11 schreef Donna1000 het volgende:
en weer een sl op het moment dat Jason met Danny een gesprek had over het feit dat hij weer terug is gekomen en nu mag nomineren
Schijnt te maken te hebben met zijn verlof in het leger.. hoorde ik afgelopen week met de mannen onder elkaar😉quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:46 schreef Donna1000 het volgende:
Heb je wel iets kunnen horen?quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:11 schreef Donna1000 het volgende:
en weer een sl op het moment dat Jason met Danny een gesprek had over het feit dat hij weer terug is gekomen en nu mag nomineren
Nee niet veel meer gehoord, alleen dat Jason het ziek vind dat Danny eerst weggestemd was en nu mag nomineren, en toen een SLquote:
Ja ze zitten er als een havik bovenop die regiequote:Op woensdag 8 maart 2023 13:23 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Nee niet veel meer gehoord, alleen dat Jason het ziek vind dat Danny eerst weggestemd was en nu mag nomineren, en toen een SL
Heeft hij dat gezegd?quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:46 schreef Donna1000 het volgende:
Yep en Mies net ook. Die vind het ook prima om naar huis te gaan. Zit liever thuis met mensen die hij mag dan dat hij hier nog zit met mensen waar ie niets mee heeft.quote:
tot nu toe zag het er allemaal wel lekker uit wat de andere gemaakt hadden.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:39 schreef happyme28 het volgende:
Vandaag het laatste duo Lindsey en Ali. Volgens mij Mexicaans
Misschien begint de impact van de terugkomst van de Danny nu pas in te dalen, alleen al bij Jason....quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:44 schreef Angelique61 het volgende:
Ligt het aan mij of zijn ze allemaal down?
Ik denk dat ik ook wel weg zou willen nu die engerd van een Danny er weer is...zou echt niet aardig tegen hem kunnen doen!!quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Yep en Mies net ook. Die vind het ook prima om naar huis te gaan. Zit liever thuis met mensen die hij mag dan dat hij hier nog zit met mensen waar ie niets mee heeft.
Echt een top zet geweest van BB om die Danny terug te laten komen
Klopt. Jolien, Bart en Mies zijn er wel beetje klaar mee en vinden het prima om naar huis te gaan. Jason ook heb ik het idee. BB gaat als een nachtkaars uit door deze zet van BBquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:44 schreef Angelique61 het volgende:
Klopt, er zit niet zoveel meer in, het lijkt er op dat ze hun tijd aan het uitzitten zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:44 schreef Angelique61 het volgende:
ik snap dat niet... Bart is volgens mij best wel populairquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:46 schreef Donna1000 het volgende:
Ik zal die nog even opnemen. Weet ik tenminste zeker dat Danny niet tussendoor langs komtquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:44 schreef Dotteke het volgende:
Terwijl ze zitten te eten wordt Michelangelo naar de secretroom geroepen.
BB heeft deze editie zelf om zeep geholpen. Groot deel gaat nu liever nog naar huis dan dat ze daar blijven zittenquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik snap dat niet... Bart is volgens mij best wel populair
Volgens mij is dit nog nooit voorgekomenquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
BB heeft deze editie zelf om zeep geholpen. Groot deel gaat nu liever nog naar huis dan dat ze daar blijven zitten
dat hebben ze in het begin al gedaan om steeds nieuwe bewoners toe te voegen.....quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
BB heeft deze editie zelf om zeep geholpen. Groot deel gaat nu liever nog naar huis dan dat ze daar blijven zitten
blij te zien dat dit bericht 8 likes heeft, en ik dus niet de enige ben, die moeite heeft met de namen die gebruikt wordenquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:18 schreef Dotteke het volgende:
Lieve allemaal, als wij nu met zijn allen de bewoners gewoon bij de naam noemen dan is het voor de meelezers onder ons ook te doen om mee te lezen.
Kan het jullie niet verplichten maar niet iedereen weet wie wat bedoeld wordt als er een bijnaam wordt getypt.
Mensen die bv werken en de COS willen terug lezen hebben geen idee wie er mee bedoeld wordt.
Of zet tussen haakjes de naam er tussen van wie je bedoeld.
Jammer dat we niet kunnen laten weten aan bart dat hij niet moet opgeven.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:50 schreef xdiashalizx het volgende:
Arme Bart, echt niet leuk hoe hij nu is!
Zou dit echt alleen maar te maken hebben met de terugkomst van die Danny?
Wat ik me overigens goed kan voorstellen, zo oneerlijk wat hier gebeurd!!
Eens!! Dus ik hoop echt dat Bart zich kan herpakken...quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Jammer dat we niet kunnen laten weten aan bart dat hij niet moet opgeven.
Hij is samen met Jason echt mijn favoriet. Hij moet de finale halen!
Ik zou hem best een kaartje willen sturenquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:52 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Eens!! Dus ik hoop echt dat Bart zich kan herpakken...
Ahhhh top want ik moet weg 👍quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik zal die nog even opnemen. Weet ik tenminste zeker dat Danny niet tussendoor langs komt
Ja sneuquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:52 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
oh en even gekeken wie de likes gaf, het zijn inderdaad meelezers, die weinig posten en misschien later teruglezen, er zijn hier toch meer meelezers als ik vermoede, dat is dan wel weer positief om te zien.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
blij te zien dat dit bericht 8 likes heeft, en ik dus niet de enige ben, die moeite heeft met de namen die gebruikt worden
Ja, vind bart ook een toffe gastquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:52 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Lindsey en Aliquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:38 schreef Dotteke het volgende:
Het is weer etenstijd in het BB huis ze eten kebab en salade
Wie is er vandaag aan de beurt om te koken?
ik lees meer mee dan dat ik post. En het is inderdaad heel erg irritant. Ze maken van Lindsey ook steeds iets anders en steeds denk ik, wie bedoelen ze? lesleyquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh en even gekeken wie de likes gaf, het zijn inderdaad meelezers, die weinig posten en misschien later teruglezen, er zijn hier toch meer meelezers als ik vermoede, dat is dan wel weer positief om te zien.
Ben ik niet met je eens, ik vind het echt een doorsnee van de samenleving..quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:56 schreef czvt het volgende:
Dat men schooiers als Barbie Charlotte, veelvraat Lindsey en domme Ali ooit heeft toegelaten tot BB heeft allicht enkel te maken met chaos te veroorzaken tot verstandigere personen. Gratis onderkomen/eten voor hun verblijf en voor de rest pure onzinnige conversaties. Hun realiteit in fel contrast met die van onze maatschappij.
De puzzel waar Jason op vast is gelopen..quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:56 schreef xdiashalizx het volgende:
Daar istie, Michelangelo in de SR!
Ik ben benieuwd.
Geen doorsnee met de samenleving die wij gewoon zijn. Ik vergelijk mij niet met marginalen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:58 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, ik vind het echt een doorsnee van de samenleving..
Zover ik weet nietquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:02 schreef renevanlaaren het volgende:
ooit iets gelezen over een vliegtuig voor ali . is die nog gekomen eigenlijk.
Dus jij vind alle bewoners 'arme sloebers'...?quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:00 schreef czvt het volgende:
[..]
Geen doorsnee met de samenleving die wij gewoon zijn. Ik vergelijk mij niet met marginalen.
Pakt hij als eerste, bemerkt dat hij deze als laatste pas nodig heeft🤗quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:59 schreef xdiashalizx het volgende:
Deze heeft Jason niet gered, de naam van Micheangelo zijn moeder moet wel gaan lukken denk ik...
stond voor morgen 9 maart gepland dacht ik. geld was binnen, maar weet niet 100% zeker of dat morgen door gaatquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:02 schreef renevanlaaren het volgende:
ooit iets gelezen over een vliegtuig voor ali . is die nog gekomen eigenlijk.
Ik hoop het, gun het hem!quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
stond voor morgen 9 maart gepland dacht ik. geld was binnen, maar weet niet 100% zeker of dat morgen door gaat
Jason had het meteen in de gaten heeft het afgelopen nacht alleen zittend bij de haard verwerkt. Heeft net het met Danny ook besproken dat de situatie nu ziek is dat hij pon heeft. Het is wachten tot Charlotte en Ali het ook nog gaan begrijpen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien begint de impact van de terugkomst van de Danny nu pas in te dalen, alleen al bij Jason....
Nee, niet allemaal. Buiten de holbewoners zijn er nog anderen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:04 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dus jij vind alle bewoners 'arme sloebers'...?
Sorry voor de OT..
Is Esport inderdaadquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:07 schreef Jockari het volgende:
Sport Jason = gaming zegt MA. Is dat niet Esport ?
ja Esport of esportsquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:07 schreef Jockari het volgende:
Sport Jason = gaming zegt MA. Is dat niet Esport ?
De pin is weg, de pin is weg BB..quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
BB zegt net dat gaming niet juist is
Hij is helemaal in de stressquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:10 schreef Kayro het volgende:
[..]
De pin is weg, de pin is weg BB..
Lichtelijk paniek bij MA
Rode knop heeft echt een hoofdrol .. hij koopt ze met de rode knop dus gaat bij iedere tip 1 minuut van zijn tijd af...vandaag🤣🤣quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is helemaal in de stress
Maar hij krijgt de antwoorden gewoon te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |